Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nedodržujú dodacie lehoty

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol dodaný ani po dvoch týždňoch od objednávky a to som si musel sám overovať že prečo mi nebol dodaný v termín doručenía ako písali do troch dní .Neodporúčam

    Reakcia obchodu Technik

    Dobrý deň. Je nám ľúto Vašej negatívnej skúsenosti s naším obchodom. Avšak tovar sme nemali skladom a sme Vám opakovane vysvetľovali, že tovar nám nevie dodať samotný výrobca z istých technických príčin. Mali nám dodať v rámci avizovaných 3 prac. dní, ale sa tak nestalo, stále posúvali termín dodania a preto sme Vám nevedeli určiť konkrétny termín dodania tovaru. Samozrejme chápeme Vašej nespokojnosti, ale niekedy nejdú veci tak, ako by mali, môžu nastať nepredvídané udalosti, technické problémy a už je to individuálne, kto má pochopenie a kto nie.
    Robíme všetko pre spokojnosť našich zákazníkov o čom svedčia už tisíce pozitívnych recenzii.
    Prajeme pekný deň a veľa bezproblémových online nákupov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie
    • Chamtivosť
    • Neochota
    • Prístup k zákaznikovi

    Tovar kupovaný na firmu.
    Tovar objednaný a zaplatený 9.5.2024 cca o 12:06.
    Bohužial z mojej strany nastala situácia a musel som objednávku zrušit.
    9.5.2024 13:44 volané na zákaznícku linku a požiadal som ich o zrušenie objednávky a požiadal som ich nech tovar neposielajú, vzhľadom k neočakávaným skutočnostiam. Tovar stále v obchode technikcentrum.sk
    9.5.2024 13:50 písany email kde som ich tiež požiadal o zrušenie objednávky a požiadal som ich nech tovar neposielajú. Tovar stále v obchode technikcentrum.sk
    9.5.2024 15:12 poslané mailom ostúpenie.
    10.5.2024 12:00 odpoveď na mail o odstúpení:

    Dobry den,
    Vo Vasom pripade nie je mozne odstupenie od zmluvy. Pekny den

    Ďakujem
    S pozdravom

    Mit freundlichen Grüßen
    Best regards

    Tovar aj napriek prosbe bol odoslaný a mne doručený.

    Viem že keď na firmu nakupujem tovar nevzťahuje sa naň 14 dňova lehota vrátenia. Len chcem poukázať na ochotu personálu a firemnej politiky tochto predajcu, zarobiť aj keby neviem čo sa malo stať.
    Neverím že objednávka na tovar zakúpený v eshope ktorý ešte ani nie je vyexpedovaný, dokonca je zaplatený(keby som bol necham to na dobierku a neriešim) sa po 2 hodinách nedá zrušiť.
    Nevyplakávam, situáciu som si poriešil inou cestou ale o moju skúsenosť sa "rád" podelím aj s inými zákazníkmi a známymi.

  • Neodporúča obchod

    Objednávku som zrušil kvôli dôvodu že kuriér nechcel doniesť balík až k domu neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar vyzeral ako z druhej ruky, niekto ho už asi vrátil

    Reakcia obchodu Technik

    Dobrý deň.
    Prepáčte, no nerozumieme vašej reakcii. Vašu objednávku ste neprebral, pretože vám nebola ani doručovaná. Uviedli ste zlé telefónne číslo do objednávky a kuriér (a ani my) sa vám nevedel dovolať. Písali sme vám aj mail aby ste nám poslali správne telefónne číslo. Neodpovedali ste ani na mail. Takže nevieme, prečo ste nám sem napísal "Tovar vyzeral ako z druhej ruky, niekto ho už asi vrátil".

    Ďakujeme.
    S prianím pekného dňa.
    Tím Technik.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • "natlakové" jednanie. Ani naznak empatie a odbornosti

    Zly pocit z jednania

    Reakcia obchodu Technik

    Dobrý deň.
    Mrzí nás ak považujete otázku ohľadom vami neprevzatej zásielky za "nátlakové" jednanie. Kontaktujeme zákazníkov z dôvodu skvalitňovania služieb. Ak si objednali nesprávny tovar alebo ak potrebujú zásielku doručiť v iný termín. Dôvody môžu byť rôzne.
    Krátky súhrn vašich objednávok v našom obchode:
    24.11.2021 - objednávku ste stornovali
    7.5.2022 - objednávku ste neprevzali
    11.5.2022 - objednávku ste stornovali (rovnaký stroj ako 7.5.2022)

    Ďakujeme.
    S prianím pekného dňa.
    Tím Technik

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Týžden objednané a obchod ani ťuk.

    Reakcia obchodu Technik

    Vážený zákazník.
    Mrzí nás Vaša situácia, no objednali ste si tovar, pri ktorom bola uvedená dostupnosť: "Momentálne nedostupné".
    Telefonicky sme Vám oznámili, že nám bohužiaľ náš dodávateľ nevie povedať termín, kedy nám tento tovar naskladnia.
    Verím, že to bude čím skôr, aby sme dokázali vybaviť Vašu objednávku k Vašej spokojnosti.

    Ďakujem.
    S prianím pekného dňa.
    Tím Technik

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neochotný prístup pracovníka a nezáujem pri telefonickom kontakte,
    tovar už teraz mešká tri dni oproti prisľúbenému dodanie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    problemeticke nakupovanie, nemoznost pridat tovar, ste neuveritelne drahy,...nemoznost spravit zmenu v objednavke.

    Reakcia obchodu Technik

    Dobrý deň.
    Vašu zmenu v objednávke (konkrétne doobjednanie ďalšieho tovaru) sme vám boli ochotný uskutočniť a pribaliť. Keďže sme sa vám niekoľkokrát pokúšali neúspešne dovolať, ani ste nereagovali na email, nevedeli sme ako si prajete doobjednaný tovar uhradiť. Nakoľko ste mali pôvodnú objednávku uhradenú vopred, tak sme vám ju odoslali. Tovar, ktorý ste chceli doobjednať vám môžeme poslať, pokiaľ sa nám ozvete.

    Ďakujem.
    S prianím pekného dňa.
    Tím bosch-sk.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Predajca si učtuje manipulačný poplatok, Kde v potravinách sa za chleba učtuje tento poplatok! Zákazník nesmie mať pocit, že bol oklamaný.

    Reakcia obchodu Technik

    Dobrý deň.
    Mrzí nás, ak sa cítite oklamaný, no pre vysvetlenie, že to tak nie je:
    Pri vytváraní objednávky máte možnosť platby vopred, a to online kartou, alebo prevodom na účet. Pri týchto úhradách za objednaný tovar sa manipulačný poplatok nezobrazuje, ani neúčtuje.
    Ak si však zvolíte platbu v hotovosti kuriérovi pri prebratí balíka, máte pri objednávke jasne zobrazenú aj položku manipulačný poplatok. Je to poplatok za manipuláciu s hotovosťou, ako je vklad do banky - čo si spoplatňujú banky aj kuriérske spoločnosti ako za úkon. Túto položku nijak neschovávame a pred záverečným potvrdením objednávky ju vidíte.

    Ďakujem.
    S prianím pekného dňa.
    Tím bosch-sk.sk

  • Recenze smazána na žádost autora.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar zatial nedorazil, nie je co hodnotit.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani mi neodpísali....tovar neposlali a keď človek chce poradiť...tak napíšu to asi tak, ze vedia prd o tom,co predavaju ak chce človek väčšie podrobnosti. Pritom je to obchod zameraný priamo len na bosch. Asi to je ľuďoch ktorý tam pracujú len ako predavači.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zlá komunikácia, tovar mám zplatený, už som aj stornoval objednávku, a ani neunúvaju odpovedať
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednaval pred tyzdnom a stale nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nakup na splatky cez quatro jedna katastrofa.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    po objednaní tovaru som čakal 4 dni na odpoveď nikto nič a keď som zavolal po 4 dňoch nevedeli vôbec kedy tovar naskladnia a kedy ho doručia toto sa mi ešte nestalo čakal som lepší prístup

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar doposial nemam ani na e mail neodpovedali ani na čislo čo maju som sa nedovolal možno sa stratili
  • Neodporúča obchod

    • Pišu maju na sklade do3-5dni už je8smi dena tovar nedodany
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V súčasnej covid pandémii nemožnosť vrátiť tovar do 2 týždňov, ako pripúšťa dodávateľ.