Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Objednal som si samolepiacu koženku.Tovar došiel do troch dní ale koženka bola absolútne nefunkčná . Lepidlo na zadnej strane bolo staré a vyschnuté.Ochranný papier sa z neho samovoľne odlepoval . Celé som to mohol rovno hodiť do koša.
Reakcia obchodu Takoy
Mrzí nás, že ste boli s doručeným tovarom nespokojný. Škoda, že ste nás nekontaktovali hneď, aby sme mohli situáciu preveriť a vyriešiť k Vašej spokojnosti. Ako ospravedlnenie za vzniknuté nepríjemnosti sme Vám zaslali zľavový kupón, ktorý môžete využiť pri ďalšom nákupe.
Veríme, že budete s našimi ďalšími výrobkami spokojný.
Tím Takoy -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Poškodený tovar
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, oslovili sme Vás na základe tejto recenzie so snahou prešetrenia Vašej nespokojnosti a prípadnej následnej kompenzácie. Látka už bola použitá a nespadá pod reklamáciu, ale v rámci zachovania férovosti a dobrých vzťahov sme sa chceli Vašou sťažnosťou zaoberať. Keďže sme chybu, akú ste na látke zdokumentovali fotkami, u nás ani na jednej rolke nenašli, požiadali sme Vás o zaslanie látky, aby sme si ju mohli prezrieť. Túto možnosť ste zamietli. Bohužiaľ, pre posúdenie z našej strany je potrebné túto podmienku splniť, inak sťažnosť posúdiť nedokážeme. Tím Takoy
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Chybny tovar
- Neochota
- Nekompetentnost
- Nezaujem o riesenie
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň,
látku, ste u nás reklamovali a v zapätí ste ju použili pre svoj účel. Z reklamačného poriadku vyplýva, že látka spadá pod reklamáciu, keď nie je použitá.
Aj napriek tejto skutočnosti, v rámci zachovania dobrých vťahov, sme Vám navrhli kupón na zľavu. Neprijali ste ho, preto sme Vás požiadali o ďalšiu fotku, tentokrát celej látky, aby sme mohli reklamáciu prehodnotiť. Tento návrh ste opäť zamietli.
Mrzí nás, že ste zaujali odmietavé stanovisko. Z našej strany Vaša sťažnosť stále nie je uzavretá. -
Neodporúča obchod
Dobry den velmi nekvalitna latkA usila som si kabat a mala som ho obleceny 2krat samy zmolek vobec sa to neda nosit som poriadne nastvana ze to ostalo aˇtake zmolkove je uplne nenisitelny
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, je nám ľúto, že ste nás nekontaktovali priamo. Reklamáciu sme vyriešili k Vašej spokojnosti.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Nažehlovačky sa po dôkladnom nažehlení po krátkom čase takmer všetky odlepili.S nažehlovaním mám skúsenosti,nenažehlovala som prvý krát.
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že náš obchod neodporúčate a že sa Vám nažehľovačky odlepili. Na základe tejto recenzie sme Vás už kontaktovali a informovali sme sa, či boli dodržané správne postupy pri nažehľovaní. Pri týchto nažehľovačkách odporúčame nažehľovačky posilniť stehom, aby sa pri praní neuvoľnili, čo žiaľ nebolo dodržané. Taktiež sme Vám ponúkli možnosť vrátenia tovaru do 14 dní v prípade, ak ste ešte niektoré nažehľovačky nepoužili. Ďakujeme. Takoy
-
Neodporúča obchod
tovar nezodpoveda obrazkom v ponuke tovaru,som sklamana,uplne inak vyzerali latky,ktore mali byt ciastocne vysivane,boli len tlacene....
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, pri látkach, ktoré ste si objednali máme uvedené: Upozornenie: Vzor na látke nie je skutočná výšivka, ale digitálna potlač. Je nám ľúto, že ste si túto vetu nevšimli a že to padlo na úkor zlej recenzie. V prípade, že nie ste s látkami spokojná, môžete nám ich vrátiť. O tejto skutočnosti sme Vás už informovali emailom. Váš Takoy.
-
Neodporúča obchod
Za mňa je lepšie látku pred kúpou vidieť a ohmatať naživo, pri nespokojnosti s produktom síce sľubujú vrátiť peniaze za tovar, ale spätné poštovné nie.
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, je nám veľmi ľúto, že náš obchod neodporúčate. Taktiež nás mrzí, že ste si neprečítali obchodné podmienky v ktorých uvádzame: Cena za tovar spolu s cenou najnižších nákladov na dopravu, ktorá je uvedená na stránke (to neplatí, ak mal zákazník poštovné zdarma), bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru, a to poštovou poukážkou alebo na účet, najneskôr do 14 dní. To znamená, že ak nám vrátite celú objednávku, automaticky to znamená, že Vám vrátime aj poštovné. Pekný deň. Váš Takoy
-
Neodporúča obchod
- Látka odstrihnuta krivo a bolo jej namerané menej
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, ďakujeme Vám za recenziu. Mrzí nás Vaša nepríjemná skúsenosť a ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti. Po vzniknutej situácii sme Vás okamžite kontaktovali a snažili sme sa nájsť vyhovujúce riešenie. S pozdravom, Váš Takoy
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Objednala som 6 látok, všetko úplet. Tri látky boli príjemného materiálu, ostatné boli veľkým sklamaním. Najmä "tanečnice ružové" pre najmladšiu dcéru, táto kvalita latky bola najhoršia "nepríjemná chladivá plechovina". Jedna látka mala kaz. Úplet maľované čerešne absolútne nezodpovedá obrázku, vyzerá akoby s ním niekto umýval podlahu a tým používaním ešte aj vyšedivelo. Bol to môj prvý nákup v Takoy, ale už sa viac neodvážim nakupovať. Zaplatila som 70€, ešte ma čaká veľa šitia, ale potešenie vystriedalo sklamanie.
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že nie ste spokojná s niektorými látkami, ktoré ste si u nás zakúpili. Je nám ľúto, že ste nás nekontaktovali a neinformovali o vašej nespokojnosti a že to padlo na úkor zlej recenzie. Už sme Vás kontaktovali a verím, že túto situáciu vyriešime k vašej spokojnosti. Pekný deň. S pozdravom Váš Takoy
-
Neodporúča obchod
- Rýchle dodanie
- Naozaj krásne a kvalitne látky
Latky sú krasne, kvalitné . Aj komunikácia, ak potrebujete poradiť funguje.
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň, ďakujeme za recenziu. Sme radi, že máte záujem o náš tovar ako sú panely na ušitie detských softshellových búnd či nohavíc. Sme radi, že sme nakoniec spolu s vami našli riešenie problému ohľadom veľkosti panelov. V prípade potreby, záujmu alebo problému sme tu pre vás na našej zákazníckej telefonickej linke, maily či sociálnych sieťach. Pekný deň. Váš tím takoy.sk
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Pekny tovar, rychle dodanie
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Nekvalitný material
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň,
dňa 10.10. sme Vám telefonovali, ale žiaľ v priebehu rozhovoru ste telefonát ukončili. Ako fyzická osoba máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní. Je mi ale ľúto, že sme sa od Vás nedozvedeli, prečo máte pocit, že je látka nekvalitná. Každopádne máte od nás email a budeme čakať za odpoveďou. Váš Takoy -
Neodporúča obchod
- Pomalé doručenie
Reakcia obchodu Takoy
Po preverení celej situácie sme zistili, že zákazníčka uviedla nesprávne telefónne číslo a kuriér mal problém sa so zákazníčkou skontaktovať. Zákazníčka nás kontaktovala a situáciu sme hneď zisťovali v prepravnej spoločnosti. Nadiktovali sme správne telefónne číslo a požiadali o opätovné doručenie balíka. Je nám ale veľmi ľúto, že toto nedorozumenie a uvedenie chybného telefónneho čísla padlo na úkor zlej recenzie na náš obchod, pretože sme balík zákazníčke odoslali hneď na ďalší pracovný deň od objednania a potom sme sa snažili celú situáciu čo najskôr vyriešiť, aby bol balík úspešne doručený.
-
Neodporúča obchod
- Príšerná kvalita látky
Reakcia obchodu Takoy
Ďakujeme za vašu recenziu. Dovolíme si reagovať a spomenúť, že naše látky sú naozaj kvalitné. Objednali ste si taft satén, ktorý je pevnejší a tuhší. Už názov nám napovie, že taft satény ú špecifické tým, že sú tvrdšie a dobre držia tvar. Pravdepodobne ste očakávali iný typ saténu, čo nás veľmi mrzí. Každopádne za vrátenú látku sme Vám vrátili peniaze a budeme sa tešiť, ak Vás táto skúsenosť neodradí od ďalšieho nákupu u nás. Váš Takoy .
-
Neodporúča obchod
Váš tovar som si u vás objednala na adresu, pretože som 73 ročná dôchodkyňa, ktorá veľmi zle chodí. No na internete som si našla oznámenie, že je problém s mojom zásielkou:
(s ľútosťou vám oznamujeme, že váš balík bol pozastavený z dôvodu niektorých poplatkov uložených mimo našej služby. Pre spracovanie
vašej zásielky je potrebné zaplatiť (1,99 EUR) a následná správa, že si mám zásielku vyzdvihnúť na jednom zo zásielkových miest v Malackách. No, to som si mohla tovar kúpiť aj v obchode, keby som mohla. Preto som si zásielku nevyzdvihla. Ďakujem.
Alžbeta Fordinálová
č.zásielky:7030202742532010Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň. Je nám veľmi ľúto, že kuriér nebol ochotný Vám balík vyniesť na poschodie a uložil ho radšej na odberové miesto.
Kontaktovali ste nás aj emailom a telefonicky a problém sme promptne riešili a to odoslaním balíka cez iného kuriéra.
Nakoniec tento bol ochotný a balík Vám vyniesol až k dverám. Do budúcna nám prosím napíšte k objednávke poznámku, ktorú máme posunúť kuriérskej spoločnosti, aby sme sa vyhli takýmto negatívnym recenziám.
Tím Takoy -
Neodporúča obchod
- Tovar zle odtrihnuty
Prvá objednávka pekne doručená rýchlo ale pri druhej úplne krivo odstrihnútá látka takže som mala odpad z odstrihnutej časti 30 cm. Veľké sklamanie. Musela to osoba ktorá látku strhla vidieť nakoľko sa látka nedala dobre poskladať aj napriek tomu mi bol tovar doručený. Obchod neodporúčam!!!!
Reakcia obchodu Takoy
Dobrý deň,
mrzí náš Vaša zlá skúsenosť a ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
Kolegovia Vás už kontaktovali ohľadom vhodnej kompenzácie, ktorú veríme, že využijete pri budúcej objednávke.
Tím Takoy -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.