Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Ziadne.
- Nekomunikuje so zakaznikom.
Bez slov.
Reakcia obchodu TabletStore.sk
Dobrý deň, Vaša reakcia nás mrzí, najmä preto, že sa nikdy nestalo aby sme Vám nezdvihli telefón a preto, lebo z našej strany k žiadnemu pochybeniu nedošlo.
Vyzvali ste nás na zmenu v spôsobe platby a nebol s tým žiadny problém. Pri prvom telefonáte sme Vás ubezpečili, že tovar nám príde koncom týždňa - ako sa aj stalo. Po dodaní tovaru sme Vám 2x volali - žiaľ bezúspešne (nedovolali sme sa) - bolo to presne 25.4.2014 o 13:32 a 13:38.
Následne sme Vám na Váš e-mail z utorka odpovedali do pol hodiny aj napriek tomu, že bol už večer, dnes sme Vám volali opätovne, aby sme sa uistili, že ste náš e-mail dostali a zároveň aby sme Vás uistili, že tovar tu stále máte pripravený na prevzatie.
Sme radi za každú konštruktívnu kritiku, ale ako sami môžete vidieť aj tu - komunikujeme. -
Neodporúča obchod
- oproti iným som si nevsimol ziadne
- dodacia doba
mal som nakupit niekde inde mozno by som mal uz tovar doma.
Reakcia obchodu TabletStore.sk
Je nám ľúto, že ste tak dlho čakali veríme, že alternatíva, ktorú sme Vám ponúkli bola pre Vás aj po finančnej stránke zaujímavá.
Žiaľ tohtoročnú predvianočnú sezónu sme v poslednom týždni už nezvládli a keďže chceme byť lepší ako konkurencia, tak na tom určite popracujeme a budúci rok lepšie predzásobíme sklady. -
Neodporúča obchod
- Široký výber tabletov, prehľadné technické informácie o jednotlivých modeloch.
- Nemá k dispozícii tovar, ktorý ponúka na predaj.
Obchod som si vybral preto, že pôsobil serióznym dojmom, ponuka bola široká s detailným popisom jednotlivých modelov.
Tovar mi však dodnes nedodali a na poslednú chvíľu pred Vianocami mi ako náhradu ponúkali o 100EUR drahší tablet, ktorý som si v rovnakej cene mohol bez čakania vyzdvihnúť napríklad v DATARTE.Reakcia obchodu TabletStore.sk
Dobrý večer, ďakujeme za hodnotenie, radi by sme sa však Vášmu hodnoteniu vyjadrili.
Pri tovare, ktorý ste si objednávali bola uvedaná dodacia doba "7 dní" a taktiež bolo pri tovare uvedené, že nevieme garantovať jeho doručenie do Vianoc. Pri niektorých položkách sme závislý od dodávok tovaru, ktoré v predvianočnom období neraz meškajú. Tovar, ktorý ste si objednali bol zdržaný colným konaním, čo žiaľ nevieme ovplyvniť a rovnako nevieme ani predpovedať jeho trvanie - a presne preto sme ani negarantovali doručenie do Vianoc.
Ad. na poslednú chvíľu - o tom, že tovar nebude k dispozícii sme Vás informovali ihneď ako sme túto informáciu obdržali my čiže 19.12. ráno (Vy ste objednávali 14.12.). Viac sme v tejto veci urobiť nevedeli, rovnako ako nebolo možné ponúknuť Vám tablet Google Nexus so 70 € zľavou. 19.12 sme Vám už žiaľ inú náhradu ponúknuť nevedeli, čo je vzhľadom k rušnému predvianočnému obdobiu pochopiteľné. Mimochodom, tablet sme oproti Datartu ponúkali lacnejšie ;-)
Viackrát sme Vás žiadali o trošku pochopenia, je nám ľúto, že situácia zašla až do roviny takého nelichotivého hodnotenia. -
Neodporúča obchod
- nic
- neviem
objednal som, cakal som nedoslo, lebo "vraj" sa uz nevyraba.
pricom na neste bol dostupny skladom...Reakcia obchodu TabletStore.sk
Dobrý deň, ďakujeme Vám za hodnotenie. Objednali ste si dve položky z čoho jednu sme už nevedeli zohnať aj napriek tomu, že bola uvedená, že je skladom. Pri počte položiek, ktoré máme v našom eshope sa môže stať, že niečo nám zostane v zozname ako skladom - je to naša chyba samozrejme ale za túto vec sme sa Vám ihneď ospravedlnili a ponúkli alternatívu. Druhú položku - fóliu na displej máme skladom a doteraz bola pre Vás rezervovaná.
"Cakal som nedoslo"? Pane prosím Vás, pri objednávke ste si zvolili "Osobný odber" a to sme Vám potvrdili aj v e-maily, takže prísť Vám naozaj nič nemalo.
Čo sa týka kvality komunikácie, Vaša objednávka bola zaznamenaná po 19:00 čo je teda po štandardnej pracovnej dobe, napriek tomu ste od nás dostali potvrdenie našim predajcom do niekoľko hodín, následne ani po ponúknutých alternatívach ohľadom obalu ste sa už s nami neskontaktovali a na e-mail neodpovedali. -
Neodporúča obchod
- Slušný prístup k zákazníkovi od predajcu pána Matej Klamo
- Neumožňuje úhradu dobierkou platenú kuriérovi pri prevzatí tovaru ! Len platba vopred... ( Myslím že BIGA nás poučila ...!!! )
Ak ste ochotní podstúpiť riziko spojené s platbou vopred na účet predávajúceho - nakupujte...
Ja rozhodne nie !!!Reakcia obchodu TabletStore.sk
* Nerozumieme prečo by sme mali mať menej bodov za to, že tovar v hodnote nad 200€ na dobierku neposielame - je to naša zásada po zlých skúsenostiach od zákazníkov, ktorí si naobjednávali tovar vyšších hodnôt a napokon ho nevyzdvihli, čím nám vznikla značná škoda.
*pán Taraba dostal možnosť, aby nám uhradil najprv 20% z celkovej sumy (585 €) ako prejav a znak vážnosti a potom po dodaní tovaru zvyšok doplatil - v obchodnej praxi je toto úplne bežný postup - pán však s takýmto niečím zásadne nesúhlasil. Pán Taraba túto našu ponuku vo svojom príspevku zamlčal.
* Pán Taraba nás vo svojom príspevku, síce nepriamo, ale prirovnáva k obchodu Biga.sk, čo je úplne nemysliteľné a zavádzajúce a povedal by som, že je to na hrane poškodzovania dobrého mena a dobrej povesti našej firmy. Nám nestojí ani 200 € ani 5000 € za to, aby sme s nimi potom zmizli - naša firma funguje od roku 2003 a spolupracuje v oblasti upratovania a správy nehnuteľností s rôznymi podnikmi v Bratislave, za tú dobu sa nevyskytol žiaden nespokojný zákazník.
* Podotýkame, že platbou dopredu u nás nikto žiadne riziko nepodstupuje, ak zaplatí skôr než je vyzvaný a tovar náhodou už nie je skladom, peniaze mu hneď obratom vraciame, nemáme prečo niekoho klamať, či nechávať zbytočne dlho čakať, našim cieľom nie je mať tisíce zákazníkov, ale mať spokojných zákazníkov.
* Prečo má byť dôvera jednostranná? Prečo my máme bezmedzne dôverovať komukoľvek, že si pod prísľubom dobierky tovar prevezme? Opakujem, že naše pravidlá pri odosielaní sú výsledkom početných negatívnych skúseností s neprebratým tovarom.
* Ďakujeme za ocenenie slušného prístupu.
S pozdravom
Tím ľudí z TabletStore.sk