-
Neodporúča obchod
Objednával som tovar ktorý bol skladom na predfaktúru ktorú sme uhradili hneď v deň objednávky. Prešlo 7 dní a My nemáme stále tovar.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Nie su schopni dodat tovar vcas podla ponuky
-
Neodporúča obchod
- Ho
Hodinky mi nefungujú správne ,nefunguje mi podsvietenie, písala som e- mail , žiadna reakcia telefonujem na cislo uvedené v kontaktoch a nikto mi nezdvíha ,neviem , čo to je za firmu...som naštvaná a sklamaná
-
Neodporúča obchod
Do dnešného dňa mi nič nebolo doručené
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Som Suunťák. Najprv Ambit potom 9ka a teraz Verical Solar.
Verical nemerali spravne v mode open water swimming.
Po niekolkých tempách sa meranie vzdialenosti zaseklo.
Musel som hodinky reklamovat.
Zrejme nemajú radi studenú vodu.Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Vážený pán Mäčko,
ďakujeme za nákup a Vašu recenziu, ktorá značke Suunto pomáha neustále sa zlepšovať. Mrzí nás Vaša nespokojnosť, situáciu sme vždy obratom riešili. Veríme, že ako obchod sme nijako nepochybili a správali sme sa k Vám vždy korektne. -
Neodporúča obchod
Kúpil som si Sunto 9 z hodinkami nie som spokojný ,veľmi slabé podsvietenie na slnku nič nevidím ,chcel som tovar vrátiť .Predavač , že to nejde lebo sú na firmu, chcel som kontakt na vedúceho aby sme sa pokúsili o riešenie odpoveď :vedúci má iné starosti ako s vami riešiť nejaké hodinky.
Gratulujem za takýto prístupReakcia obchodu SUUNTO.sk
Vážený pán Marek Kabaňa,
ďakujeme za Váš nákup v našom obchode. Ako si môžete všimnúť, tak náš obchod má 100% spokojnosť zákazníkov, pretože si každého zákazníka veľmi vážime a snažíme sa mu vychádzať v ústrety.
Napriek tomu, že ste tovar nakúpili na IČO, tak sme sa Vám ponúkli rôzne alternatívy - ani s jednou ponukou ste však nesúhlasil. -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Pri objednávke napísane skladom no ani po viac dňoch neodoslané až na moje dotazovanie čo je s objednávkou napísali, že nie sú skladom... nulová komunikácia z ich strany SUUNTO super hodinky ale slovenský obchod stojí za veľké H.......o
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu objednávku a našu chybu v komunikácii. Problém vznikol pri platbe Vašej objednávky, ktorý ste zmenili na dobierku a táto zmena neprešla do nášho systému. Z tohto dôvodu tovar z objednávky nebol odoslaný.
Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie. -
Neodporúča obchod
- Na dodanie tovaru čakám už viac ako 2 mesiace, od 19.04 2022. Nikdy som nemal potrebu hodnotiť nejaký e-shop, ale teraz musím, suunto. sk je zatiaľ najhoršie kde som si kedy niečo objednal!!!!! Nepovažujú dokonca ani za potrebné s Vami komunikovať, iba ak sa im ozvete s dotazom kedy môžete očakávať doručenie tovaru, tak Vám odpíšu, niečo v štýle:" ospravedlňujeme sa za...., naskladnenie očakáveme o týždeň, o mesiac....", celé zle. Rozhodne si myslím, že e-shop, by nemal ponúkať tovar, ktorý nie je schopný zabezpečiť.
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Vážený pán Rudický,
od 19.04.2022 Vás emailom informujeme, že Vám nevieme poskytnúť akýkoľvek presný termín na dodanie objednaného tovaru. Zakaždým sme Vám napísali informáciu o predpokladanom termíne naskladnenia /2 týždňov/, ktorý nám však výrobca nikdy negarantuje. Bohužiaľ sme v situácii, keď žiadne termíny a dostupnosti neplatia. Ako ste si mohli všimnúť netýka sa to len Suunto produktov, ale kompletne sortimentu v stavebnom, v automobilovom, príp. v elektro sektore. Je to spôsobené aj konfliktom za našimi hranicami.
Od 19.04.2022 Vám v každom emaily vysvetľujeme, že objednaný TOVAR nemáme skladom a čakáme na naskladnenia. Ospravedlňujeme sa, ale viac sme pre Vás nemohli urobiť.
Už len na záver si dovolíme poznamenať, že tovar je nedostupný na celom svete.
Každopádne daná situácia nás mrzí a ešte raz sa za ňu ospravedlňujeme. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- poslali mi otvorený tovar, bez informácie o tom, že objednávam otvorený tovar
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň pán Oravčík,
ďakujeme za Vašu objednávku a mrzia nás nepríjemnosti. Do dnešného dňa nemáme akúkoľvek vedomosť o tom, že by sme Vám poslali otvorený tovar ako v recenzii uvádzate. Sme Vám k dispozícii 24/7 (email, telefón, on-line chat), takže nás môžete kedykoľvek kontaktovať.
Každopádne akýkoľvek tovar posielame originál zabalený z výroby, u nás sa nevybaľuje, je potrebné si zásielku vždy dôkladne skontrolovať pri prevzatí od kuriéra.
Ospravedlňujeme sa Vám za spôsobené komplikácie. -
Neodporúča obchod
Tovar nedorazil, chýba komunikácia
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň,
náš obchod môžete kontaktovať 24/7 formou emailu, on-line chatu alebo telefonicky.
Mrzia nás za spôsobené komplikácie a čo najskôr dáme všetko do poriadku.
Ešte raz sa Vám veľmi ospravedlňujeme. -
Neodporúča obchod
- Predávajúcemu som vopred uhradil cenu za tovar, peniaze už mal na účte ale zámerne zdržoval odoslanie tovaru.
- Po zrušení objednávky následne opät zámerne zdržoval vrátenie platby.
- Nikdy v tomto e-shope neplaťte za tovar vopred, pretože zavádzajú a dodanie tovaru naťahujú, potom rovnako predlžujú vrátenie platby. Pritom ešte dokonca klamú, že chyba je na strane vašej banky, ale až po urgenciách predložili doklad, že zámerne neskoro oni zadali vrátenie platby.
- Nespoľahlivý, vyslovene klamú zákazníka.
Klamanie zákazníka, nespoľahlivosť.
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Vážený pán JUDr. Jozef Berník,
dňa 8.6.2021 ste si u nás objednali tovar s dostupnosťou 1-5 pracovných dní, so spôsobom platby on-line platobnou kartou. Táto platba nám bola pripísaná na účet 9.6.2021 a nasledujúci deň mala byť Vaša objednávka expedovaná, tzn. do 2 pracovných dní od objednania.
Sám ste sa ozval cez on-line zákaznícku podporu dňa 9.6. s otázkou kedy Vám odošleme tovar, na ktorú sme Vám korektne odpovedali - nasledujúci pracovný deň - teda 10.6., načo ste reagoval spôsobom citujeme:
"...východ je totálna diera... , ...lenivi dietanti... , ...debilný východ..."
Následne ste dňa 9.6.2021 o 16:27 hod objednávku stornoval. Keďže ste ju zaplatili platobnou kartou, tak hneď ráno 10.6.2021 dostala od nás banka požiadavku na vrátenie platby, ktorú nám email potvrdila. Pripísanie platby na Vašu platobnú kartu trvá 2-3 pracovné dni.
Ako sme uviedli vyššie v žiadnom bode Vašej objednávky sme nepostupovali nekorektne (dodacia doba, informovanie zákazníka, vrátenie platby).
Vo Vašej recenzii uvádzate nepravdivé informácie (zdržovanie odoslanie tovaru, vrátenie platby, zavádzame, klameme), čim opätovne poškodzujete naše dobré obchodné meno, na čo sme Vás už neraz upozornili.
Denne vyskladňujeme stovky objednávok, viac ako 50% je uhradená platobnou kartou, na heureke aktuálne máme 98% spokojnosť zákazníkov. -
Neodporúča obchod
- pokial ich neurgujete objednavkou sa nezaoberaju
To bol prvy a zaroven posledny nakup v tomto obchode.
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše hodnotenie.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie.
Sme radi, že ste tovar zakúpili u oficiálneho distribútora.
S pozdravom,
Tím Suunto
www.suunto.sk -
Neodporúča obchod
- Volal som tam 3 krát a prosil som sa doslova o svoj tovar a neboli mi ho schopný poslať skoro za 2 týždne že zabudli poslať nedvíhali a dokonca mi zrušil keď som volal a nezval sa nikto že čo je s tovarom
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň pán Škreňo,
objednali ste si u nás tovar so spôsobom platby kartou, ktorá Vám bohužiaľ neprešla. Z tohto dôvodu nebolo možné odoslanie tovaru. Keďže ste si do objednávky uviedli email, kde ste nezaevidovali informáciu o možnostiach spôsobu zmeny platby, tak došlo k oneskorenému vyskladneniu.
Vašu objednávku sme Vám odoslali obratom po potvrdení zmeny spôsobu platby.
Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme. -
Neodporúča obchod
Suunto SPORTS TRACKER SMART SENSOR nefunguje s s aplikaciou Sports tracker na iPhone.
Je to nepouzitelne.
Som velmi sklamany!Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň,
zákazníci, ktorí si u nás zakúpili tento tovar, tak nemajú žiadny problém s komunikáciou.
Pokiaľ Vám tovar nefunguje korektne, tak skúste vyskúšať aktualizáciu Vášho iPhonu.
V prípade, ak to nepomôže, tak tovar môžete reklamovať. -
Neodporúča obchod
23.4 som si objednal tovar o čom mi prišlo potvrdenie a od vtedy nič. Ani sa nedá nikam dovolať, takže ani neviem či mi tovar niekedy dorazí.
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Vážený pán Patrik Sopčák,
skúste sa prosím pozrieť čo je napísané pri produkte a zároveň čo máte napísané v emailovom potvrdení objednávky, nakoľko ak Vám na troch miestach napíšeme termín dostupnosti 11.5.2020, tak je úplne jasné a zreteľné, že dňa 4.5.kedy ste náš obchod nedoporučovali nemôžete mať doručený tovar, ktorý má byť naskladnený 11.5.2020. Tento termín sme Vám niekoľkokrát potvrdili.
Vzhľadom k uvedenému pokladáme Vašu recenziu za nekorektnú a v budúcnosti si prosím poriadne skontrolujte tovar, ktorý si objednávate /dostupnosť/. Predídeme tým zbytočným nedorozumeniam. -
Neodporúča obchod
- tovar po 10 dnoch stale nedorazil
- obchod o situacii neinformuje
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Ahojte vsetci, za cenu 40E som dostal nahradny remienok a odporucanie, ze na jeho vymenu si mam najprv zohnat srobovak TORX IP6x40... verte mi, mam plnu garaz naradia, ale tento mini-pidi srobovacik nie. Urcite by dodavatel zomrel od hladu, keby urobil malicky ustretovy krok pre zakaznika a do prislusenstva pribalil okrem srobikov aj srobovak, tak ako to robia ludkovia z Aliexpressu, ktori si nedovolia dostat kvoli takejto kravine negativnu spatnu vazbu. Esteze som si objednal 2 dalsie remienky z Aliexpressu, kde je sucastou balenia aj srobovak TORX IP6x40. Jeden pribalim k tomuto zazraku za 40E a dam ho na web, nech ide....
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň pán Stehlik,
ďakujeme za Váš nákup v našom obchode. V prípade, že nie ste s produktom spokojný, tak ho môžete vrátiť. Sme oficiálnym predajcom značky Suunto, nie sme výrobca, ktorý by mal v kompetencii výrobu a balenie produktov. Napriek tomu, že sem doteraz nemali žiadnu negatívnu recenziu, Váš poznatok preposielame výrobcovi. Ospravedlňujeme sa Vám za spôsobené komplikácie. -
Neodporúča obchod
Neochota pri riešení problémov
Reakcia obchodu SUUNTO.sk
Dobrý deň pán Herczegh,
ďakujeme za Vašu objednávku a k Vašej recenzii len v krátkosti. Zatiaľ sme sa ešte nestretli s prípadom, aby zákazník zablokoval hodinky gestom, následne toto gesto "zabudol" a keďže sa neviete odblokovat hodinky, tak požadujete odstúpenie od zmluvy.
Je potrebné si uvedomiť, že tieto výrobky musia byť ďalej predajné. Viete si predstaviť, že Vaše hodinky dostane ďalší zákazník a nikdy ich neodblokuje, pretože nepozná Vaše gesto?
Na základe vyššie uvedeného pokladáme Vašu recenziu za maximálne nekorektnú a poškodzujúcu naše dobré meno a povesť spoločnosti. -
Neodporúča obchod
Neprimerane vysoká cena za kus plastu.