Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    na dnesne pomery dlha doba dodania (4dni neratajuc sviatky) / (konkurencia 2 hodiny po vytvoreni objednavky v zasielkovni) + dorucena nespravna velkost tovaru, takze tovar vrateny.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ...ani po 10-tich dňoch od objednania žiadne info o odoslaní balíka, prípadné iné info prečo tovar nebol stále odoslaný. Tovar bol že-vraj skladom, no zatiaľ nič nedošlo. V dnešnej dobe čakať na online objednávku zo slovenského e-shopu 10 a viac dní je už dosť neprofesionálne. Nie je ani dáke výnimočné obdobie, prečo by to malo tak meškať pri tovare skladom, ale tak čo už, amatérčina :-(

    • Tovar nedorazil.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Obchod uvádza dodanie tovaru do 7 prac.dni. Termín nedodržaný. Prešlo 10 prac.dni, stále nič.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Vratili mi peniaze.
    • Tovar maju na eshope ale realne sa nenachadza na sklade. Mala som ho objednany ako darcek na narodeniny a tak som na poslednu chvilu musela hladat nieco ine.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar ktorý som si objednala a zaplatila mi ani po 9 dňoch neprišiel, keď som oslovila obchod, tak mi napísali, že tovar nemajú na sklade a čakajú na jeho dodanie, pritom pri objednávke bolo napísané , že dodávajú do 5až 7dní

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Neskoré vybavenie
    • Dlhá čakacia doba
    • Žiadne oznamy o stave objednávky
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • široká ponuka, ale nekonečná doba dodania
    • firma mi nepríde seriózna
    • žiadny telefonický kontakt
    • strašne dlhá doba dodania

    E-shop ktorý moc nefunguje. Už tu nákup neurobím.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikujú

    Pri objednávke 2 ks z jedného sortimentu mi vôbec nebolo oznámené, že 2. kus nemajú a dať si námahu a zistiť, či v takom stave chcem poslať objednávku. Pri preberaní tovaru vo výdajnom mieste zásielkovne ma pani prekvapí, že tovar po rozbalení nemožno vrátiť! Ďakujem za prvú a poslednú skúsenosť. Neprosím.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Bohuzial, objednala som dve veci, jedna z veci nakoniec nebola nedostupna a musela som si vybrat iny tovar, cize uz vtedy som nebola velmi spokojna, ale vybrala som si a o dalsi den, dva ma obchod opat kontaktoval, ze jim neprisla ta prva vec a ci si mozam aj za tu vybrat nieco ine, alebo mi za nu poslu peniaze. Objednavku som nakoniec zrusila uplne. Ak veci nie su skladom aj ked na nejakom centralnom sklade, z ktoreho to objednavaju, malo by to byt online prepojene alebo skratka by to malo byt uvedene. Skutocne ma hneva ked najdem vec, ktora sa mi paci, objednam ju pretoze by mala byt k dospozicii a nakoniec to nie je a cely proces vymen a vratenia penazi, nakoniec clovek nie je spokojny pretoze vyhodil peniaze za nieco, co nechcel, alebo ztratil cas. Mal to byt darček k narodeninám, ktore som uz zmeskala. Zatial cakam na vratenie financnych prosteiedkov..
    Komunikacia bola vporiadku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar nebol doručený v originálnej krabici ale v sáčku - z iných obchodov vždy v originálnej krabici Cayler&son

    Reakcia obchodu Suteren.sk

    Pri všetkej úcte, k Vám je zbytočné sa aj vyjadrovať...napísal ste niekoľko zbytočných mailov a recenzii na náš poctivý slovenský-e-shop, nedáte si vysvetliť.. ak nie ste spokojný s výrobkom môžete ho podľa zákona do 14 dní vrátiť..
    Ešte raz a naposledy: šiltovky Cayler Sons nakupujeme od oficiálneho distribútora bez nejakej vymyslenej krabičky...
    Šiltovka má všetky známky originality (výrobný štítok, nálepky, kódy) a rozhodne krabička medzi ne nepatrí...
    Prosím, neosočujte nás, nezavádzajte budúcich zákazníkov a nešírte nepravdivé informácie
    Ešte jedna recenzia na náš e-shop a budeme to riešiť právnou cestou
    Ďakujeme za pochopenie
    Suteren.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporucam lehota dlha viac ako 2 tyzdne aj zabudnem co som si objednala . Pri nepreberani alebo nejakych problemoch sa vyhrazaju exekuciou !!! Nikdy viac !!!

    Reakcia obchodu Suteren.sk

    Ďakujeme za vyjadrenie Vášho názoru
    Čo sa týka dodacej lehoty tak áno objednávku sme naskladnili o 2 pracovné dni neskôr ako je štandard, bežne ak tovar nie je skladom je doba naskladnenia 7 pracovných dní o čom ste vedela..
    Pravdepodobne ste e-mail zle pochopila skúste ho prečítať ešte raz a v kľude - nikto sa Vám nevyhrážal..
    Pri všetkej úcte o zákazníkov ktorý nepreberajú zásielky nestojíme
    Pekný zvyšok dňa

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar som nedostal Bol objednaný pred 2 týždňami

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • prišla mi zlá veľkosť, ktorú som si ani neobjednala
    • Prišlo v inej farbe, ako somobiednal!
    • Trvalo to dlho.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    den pred odoslanim mi oznamili ze tricko nemaju na sklade poslu len mikinu pritom mali na to 10 dni mi to povedat olus neviem na co sa to dalo objednat a mikinu aj tak. budem vracat lebo je mala

  • Neodporúča obchod

    10 %

    podprsenka nebola doručená z dôvodu, že nebola naskladnená, nevedel ju dodať ani dodávateľ, na webe je stále uvedené: skladom u dodávateľa 5-7 dní

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objebnany produkt uz nebol novoobjednany este stale nedorazil!

    Reakcia obchodu Suteren.sk

    Dobrý deň Viera
    myslím ,že sme Vám problém s naším dodávateľom riadne vysvetlili...
    Objendávka opustila náš sklad dnes
    Verím ,že budete s kvalitou tovaru spokojná

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zatiaľ nedostala

    Reakcia obchodu Suteren.sk

    Dobrý deň Dana
    Každý zákazník dostal e-mailové info ohľadom meškania tovaru
    Je nám ľúto ale pokiaľ tovar nie je priamo u nás na sklade , sme závislí na rýchlosti vyskladnenia tovaru naším dodávateľom...
    Verím ,že s kvalitou tovaru budete spokojná

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný pred 10 dňami, dopredu zaplatený, ešte ho ani len neodoslali...