Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Výhoda je jedine moja, že mi tovar nezavadzia pri prerabani a spim na zemi na matraci...
    • Dva krát som sa informovala o doručení aspoň približný čas,prešlo 26 dní a tovar stále nie je ani naskladneny....dodanie bolo napísané od 1-3 týždne...

    Som zvedavá kedy dorazí a hlavne na ten výnos zdarma...

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedľňujeme sa za meškanie. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Kvôli prechodu na nový systém máme menšie meškanie,ale snažíme sa všetko naskladniť a dodať čím skôr. Samozrejme výnos máte zadarmo,lebo tak ste vytvorila objednávku.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • Zle upevnenie podlahy úložného priestoru.
    • Na čelach zle peipevnena zadná čierna látka, presahuje na zelenú.
    • Prasklé dno podlahy úložného priestoru.

    Zatiaľ nemám dobrú skúsenosť s kvalitu výrobku.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu,ospravedľňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Kontaktujte prosím Vás naše reklamačné oddelenie na [email protected] a kolegyňka nájde pre Vás vhodné riešenie.
    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakacia doba bola 3-5 týždňov a ja už čakám 6 týždeň

    Po 5 týždňoch má informovali ,že ešte dva týždne musím cakat

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedľňujeme sa za meškanie. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Dostali sme správu od dodávateľa.že Vaša objednávka sa naskladní zajtra.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar dorazil poškodený. Návod posielajú po 10 telefonáte na mail.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu,ospravedľňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Kontaktujte prosím Vás naše reklamačné oddelenie na [email protected] a kolegyňka nájde pre Vás vhodné riešenie. Zákaznícky servis iba v sobotu nie je k dispozícii,okrem toho môžte nás kontaktovať,keby ste náhodou nedostali montážny návod.
    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nedodrzany termin

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Vaša objednávka sa dneska naskladnila,a urgujeme doručenie. Jeden deň pred dodaním Vás budeme informovať.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar mi prisiel bez velmi doleziteho dielu. A som velmi zvedava ako dlho bude trvat pokial mi zaslu stredovu cast postele co drzi lamelove rosty. Bolo nam povedane do dvoch tyzdnoch. Cize dva tyzdne budeme spat na zemi! Vdaka

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Reklamačné oddelenie,už rieší vašu reklamáciu,a budeme sa snažiť doručiť Vám čím skôr nedodanú stredovú tyč.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň
    Zatiaľ nemám čo hodnotiť keďže, ani po 6 týždňoch po objednávke mi valenda to je objednaný tovar ešte stále nedošiel. Stratil sa????
    Martin Guľkáš.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Objednávky zákazníkov sú vždy urgované.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, snažíme sa zlepšiť naše služby a doručenie Vašej objednávky urgujeme.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednala som si postel a obe boli lave strani nedalo sa to zložiť ani mi neodpisuju na email ani nedvihaju telefon !!!!! Zbitočne vyhodené peniaze 496€

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Na každý email sa odpovedá, a každý meškaný hovor sa volá späť, Neváhajte nás kontaktovať na tel.čísle +421 220 924 482, reklamačné oddelenie sa bude snažiť, nájsť pre Vás vhodné riešenie.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    E shop neodporúčam. Objednala som kuchynský stôl, objednávka 30.12 a dodanie malo byt 3az 5 týždňov. Žiadna informácia z obchodu neprišla a tak najprv som na konci januára telefonicky iformovala , kedže za chvíľku uplynie doba dodania a uistili ma že 6.2 ma by naskladnený . 6.2 keďže neprišiel žiaden mail a neinformovali ma som sa opäť dotazovala o stave objednávky . Zaslali mi mail, že na strane výrobcu došlo k technickej chybe. Také prízemné výhovorky! Toto mňa ako zákazníka nemá čo zaujímať, keďže za celú dobu ma o ničom neinformovali, nekomunikovali.Uviedli ,že ešte ďalšie 2 týždne budem čakať. Žiadala som od nich kompenzáciu o storno dopravy a že počkám, ale dali mi 5 percent. Na čo som im odpísala, že odstupujem od zmluvy .Prišiel mi na to mail, že mi objednávku stornovali že nevedia ,kedy stol dodajú! Len nezmyselne výhovorky a ponúkajú niečo čo nevedia dodať. Toto je zavádzanie spotrebiteľa. Tento stol som hneď na druhý deň kúpila v Asko nábytku.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Objednávky zákazníkov sú vždy urgované.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, snažíme sa zlepšiť naše služby.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som si objednala 16.1.2024,kde bola doba dodania uvedená 8pracovnych dní. Tovar som ani po 3tyzdňoch neobdržala,chodi mi iba mail , že pár dni bude meškať,momentálne má informovali o zdržaní objednávky o ďalšie 2tyždne.tj.nekorektne informácie pri objednávke a zadržiavanie peňazí .Veľka nespokojnosť .

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Objednávky zákazníkov sú vždy urgované.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, snažíme sa zlepšiť naše služby.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Neboli nam dorucene vsetky casti stola, chybaju vodiace listy, bez ktorych sa stol neda poskladat.
    • Komunikacia so zakaznickou linkou katastrofa, taketo situacie sa maju riesit expresne a doposlat chybajuce casti, ktore predpokladam ostali v dalsej krabici u nich nasklade, no namiesto toho vypisali reklamaciu, kde ma upozornili, ze nech na nich netlacim lebo zo zakona maju 30 dni na vybavenie, takze ja budem mat teraz 30 dni rozlozene dosky v obyvacke, ktore neviem poskladat na stol. Na zakaznickej linke pani ledva rozpravajuce po slovensky, maju naucenu vetu napiste email odpovieme. Nikdy viac!

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, ospravedlňujeme sa.
    Samozrejme, ak nie ste spokojný s tovarom, je tu možnosť reklamácie.
    Reklamačné oddelenie sa snaží vyhovieť každému zákazníkovi k úplnej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Hrozné

    Najhoršia skúsenosť vôbec. Neodporúčam tento obchod arogantná komunikácia . Neustále predlžovanie doby dodania . Pracovníci úplne neschopní v komunikácii - nikdy viac a nikomu neodporúčam nakupovať cez tento pseudo poľsky obchod :)

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Objednávky zákazníkov sú vždy urgované.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, snažíme sa zlepšiť naše služby.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodanie je jedna veľká katastrofa!

    Som maximálne nespokojná a určite nebudem ďalej odporúčať tento internetový obchod ani ja neobjednam už viac nič.
    V deň kedy mi mal prísť tovar mi len tak zavolali že nepríde lebo šofér nenalozil tovar do auta. Pritom jeden deň predtým mi prišla sms či potvrdzujem dátum dodania potvrdila som odpoveďou na sms. Kvôli tomu som nešla do práce vzala som si dovolenku, a on si len tak asi preto že sa mu nechcelo môj tovar nenalozil . Pani ktorá mi to telefonicky oznámila sa stroho ospravedlnila a doplnila že ona nevie teraz kedy príde tovar že keď bude mať zas cestu šofér tak vtedy. Pochybil obchod rešpektive šofér , a zo strany obchodu žiadna kompenzácia .... mám čakať kedy pán šofér sa uráči prísť...... Maximálna nespokojnosť!!!!

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Vašu objednávku urgujeme na doručenie,a za vzniknutú situáciu sme Vám samozrejme pripísali zľavu.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, snažíme sa zlepšiť naše služby.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Píšu dodanie 5 dni a prešli 2 týždne stále nič

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Objednávky zákazníkov sú vždy urgované.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, snažíme sa zlepšiť naše služby.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Ceny
    • Drahý dovoz
    • drahá vynáška na poschodie
    • Nedovolala som sa aj keď som čakala na linke dobrých pár minút (zložila som, a vzápätí mi volali naspäť) ‍♀️
    • K informáciam som sa dostala až potom čo som si ich musela sama zistiť.

    na stránke pri objednaní tovaru bolo uvedené že doručia do 5 pracovných dní a keď som sa po meškaní tovaru ozvala a informovala tak mi povedali, že tovar dorazí v daný deň a nedorazil. V daný deň som sa znova informovala a znova posunuli dátum doručenia čo žiaľ nie je pre mňa v poriadku.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedľňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr,ale žiaľ niekedy sa nám stane,že dodávateľ mešká. Objednávky sú vždy urgované.Za meškanie sme Vám pripísali 5 % zľavu
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť,snažíme sa zlepšiť naše služby.

    Spozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komoda ktora dosla je cela kriva pretoze su zle bavrtane diery na sufliky neodporucam.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu.Je nám ľúto,že sme nevyhoveli vašim požiadavkám. Ak nie ste spokojný s produktom,ktorý ste si objednali,neváhajte kontaktovať naše reklamačné oddelenie . Budeme sa snažiť nájsť pre Vás vhodné riešenie.
    Prajeme Pekný deň :)

    S pozdravom
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nedodržanie dodacej lehoty

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať stále v čo najkratšom čase. Žiaľ niekedy sa stane, že dodávateľ s dodávkou tovaru mešká, preto ani my nevieme dodržať požadovaný termín dodania. Objednávky sú vždy urgované.
    Mrzí nás, že ste s našimi službami nespokojný.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ochotný kuriéri
    • Cena postele

    Posteľ objednaná, dodanie cca 3-5 týždňov, čo som akcepovala. Deň pred uplynutím 5 týždňovej lehoty som bola informovaná, že dodanie sa predĺži o ďalšie 2 týždne kvôli technickým problémom na strane dodávateľa. Pár dní pred uplynutím ďaľších 2 týždňov mi prišla sms s potvrdením dodania. Potvrdila som dodanie, čakala na dodávku s už pripraveným švagrom a vybavením voľnom z práce a hodinu pred uplynutím lehoty dodania postele som bola oboznámená, že z technických príčin nie je možné dodanie v daný deň. Dodanie nakoniec bolo až po ďaľších 5-tich dňoch. Veľmi som sklamaná z dĺžky dodania postele.
    Plusy boli ochotný kuriéri, ktorý objednávku pomohli vyniesť až do domu, cena postele a informovanosť. Bola som informovaná o každom pohybe mojej objednávky.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedľňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr,ale žiaľ niekedy sa nám stane,že dodávateľ mešká. Objednávky sú vždy urgované.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť,snažíme sa zlepšiť naše služby.

    Spozdravom,
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Bola mi dodaná sedačka šedá, pričom som si objednal šedo-ZELENÚ!!! Aj na obale tovaru bol kód 103916, že ide o čalunenú pohovku RITA šedá+ zalená. Proste objednate si mačku a privezú vám psa!!! Celé ZLE.. = VEĽKÁ NESPOKOJNOSŤ !!!

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň
    Ďakujeme za recenziu. Je nám ľúto , že nie ste spokojný s našimi službami . Neváhajte kontaktovať reklamačné oddelenie,ak máte otázky.Určite nájdeme pre Vás vhodné riešenie.

    S pozdravom
    Supermobel nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod písal, že bude tovar doručený do 8 dní. Prešlo 12 dní, trikrát som s obchodom komunikovala a zakaždým mi len povedali, že tovar bude naskladnený (zakaždým povedali iný deň), momentálne to vychádza, že nepríde ďalších 5 dní, čo už robí cez dva týždne.

    Reakcia obchodu SuperMobel SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Vaša objednávka bude čoskoro doručená. Po naskladnení automaticky dostanete email a jeden deň pred rozvozom Vás budeme kontaktovať telefonicky. Nie sme po termíne.

    S pozdravom,
    Supermobel nábytok