Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Šperk prišiel v nekvalitom vyhotovení. Vykazoval známky buď mechanického poškodenia alebo neodborného spracovania s nesúmerne osadeným jedným kameňom, proces reklamácie komplikovaný a nekonečne zdĺhavý.
Reakcia obchodu Eppi.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Mrzí nás vzniknutá situácia a úprimne sa Vám ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
Snažili sme sa to s Vami niekoľkokrát telefonicky vykonzultovať, no žiaľ neúspešne. Celý proces reklamácie trval 9 pracovných dní a neevidujeme počas neho žiadne komplikácie, preto nás mrzí, že to pre Vás bolo zdĺhavé, určite zapracujeme na zlepšení.
Radi by sme Vašu negatívnu skúsenosť napravili a ako kompenzáciu sme Vám ponúkli výrobu nových náušníc na naše náklady a tiež sme Vám vystavili voucher na ďalší nákup, ktorý nájdete na svojom emaili.
Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme a ak by sme pre Vás mohli čokoľvek urobiť, dajte nám vedieť. Sme Vám k dispozícii.
S prianím pekného dňa,
Soňa z Eppi -
Neodporúča obchod
- Na vyzdvihnutie tovaru bolo potrebne si dohodnut “presny termin vyzvihnutia”
- Tovar pride o tri tyzdne,co vsak stoji uz v podmienkach objednavky
Iste su tu dostat pekne vyrobky,no tie peripetie okolo toho….
Reakcia obchodu Eppi.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu.
Veľmi nás mrzí, že nákup u nás neprebehol tak, ako ste si predstavovali. Snažili sme sa spraviť všetko pre Vašu spokojnosť a ponúknuť Vám väčšiu flexibilitu pri stretnutí. Stretnutia so zákazníkmi máme dohodnuté najmä preto, aby mal každý pri výbere a prevzatí šperku svoje súkromie a mohli sme sa mu naplno venovať.
Dobu dodania nevieme vždy ovplyvniť, pretože nezávisí iba od šikovnosti našich zlatníkov, preto máme uvedený väčší časový rámec, ktorý sa nachádza aj v podmienkach objednávky. Vždy však robíme všetko pre to, aby ste mali šperk čo najskôr u seba.
Veríme, že v budúcnosti bude Vaša skúsenosť s nami lepšia. Spravíme všetko pre to, aby ste boli spokojná.
So srdečným pozdravom,
Tím EPPI -
Neodporúča obchod
Doby de obiednala som pozláteného náušnice z diamantmi , nausnice mali byt ako darcke ku 40 ke ale nakoniec som ho nedala lebo som sa zato hambila , velke sklamanie.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol na židaosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Musím posielať na reklamáciu
Reakcia obchodu Eppi.sk
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že musíte šperk poslat na reklamaci. Jakmile k nám dorazí, můžeme Vás ujistit, že závadu důkladně prošetříme a odstraníme. Zároveň uděláme vše proto, aby se již neopakovala u dalšího výrobku.
Naše kolegyně Vás kontaktují a jistě vše dořešíme k Vaší spokojenosti.
Za Tým Eppi,
Marek -
Neodporúča obchod
objednal som si strieborný náramok s topásmi objednávka bola potvrdená ale do pár dní prišla z obchodu správa že daný výrobok nemajú s tým že mi ponúkli iné podobné výrobky z ktorých si môžem vybrať tak som si vybral ale celé sa to zopakovalo zase potvrdená objednávka zase po pár dňoch zrušená zo strany obchodu prvý krát som si povedal stáva sa ale potom som si pomyslel že to riadi slušne povedané nejaký nekompetentný ignorant bol som maximálne sklamaný
Reakcia obchodu Eppi.sk
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zároveň se velmi omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
V období Vánoc jsme prodávali více šperků než jsme stíhali vyrábět, a bohužel naši dodavatelé nám neposkytovali aktuální informace včas.
Mrzí nás Vaše negativní zkušenost, proto, prosím, přijměte od nás voucher v hodnotě 100 € na Váš jakýkoliv nákup. Obdržíte jej prostřednictvím emailu od naší kolegyně ze zákaznického oddělení.
Ještě jednou se moc omlouváme.
Se srdečným pozdravem
Team eppi