Zobraziť recenzie

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Spokojnosť

    Neviem

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Skvelá komunikácia ústretovosť rád nákupom opäť
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Rýchle, spoľahlivé až domov, podľa objednávky.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie a poradenstvo .

  • Odporúča obchod

    100 %

    ústretový prístup a ochota

  • Odporúča obchod

    100 %

    Veľmi ochotný pán, ktorý je vždy ochotný poradiť a pomôcť. Keby bolo viac takýchto ľudí. Vrelo odporúčam tento eshop

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Dobrá komunikacia, tovar poslany obratom
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Super
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Výborná komunikácia
    • Vysvetlenie produktov
    • Dohoda na doručení produktu
    • Spokojnosť vo všetkom
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Poradia aj odporučia
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Odporúčam odchod každému kto má rád výzvy.
    • Ofline ovládač v návode a v skutočnosti sú úplne odlišné.
    • V návode uvádzaný súborov MyConfig.nc je v skutočnosti súbor TTC3018_Config.
    • Dokola opakujú svoje ale obrázok nepošlú aby ste videli ako a kde sa nahráva konfigurácia, darmo ste ich o to žiadali.
    • Namiesto použiteľného návodu Vám ponúknu riešenie že sa pohrabú online vo vašom osobnom počítači. (Len Boh vie čo tam Vám poklikajú a nainštalujú)

    Tri dni som s nimi riešil poruchu, a po pri tom jedna normálna veta by vyriešila poruchu zo zakúpeným CNC. Veta je:
    ,, Konfigurácia sa tak nahráva že sa spustí Candle software, v ňom otvoríte TTC3018_Config.nc a kliknete na tlačidlo SEDN.,, A úžasné v tom je, že čo je vo vete tak na to som musel prísť sám.

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň pán Nagy.
    V prvom rade by som sa Vám chcel poďakovať za zaujímavú skúsenosť s Vami plnú konšpirácií. Netvrdím, že naša komunikácia bola ľahká, lebo naozaj nebola, no rád by som poskytol aj môj pohľad na vzniknutú situáciu. Vyriešenie problému skutočne trvalo 3 dni, nakoľko ste vždy napísali až v neskorších hodinách, konkrétne časy ako 22:42 alebo 3:52. Okrem toho ste prvé dva dni opakovali svoje konšpirácie o tom, že ste pátrali na internete a offfline ovládač Makerbase TFT 24 a riadiaca jednotka od rovnakého výrobcu Makerbase DLC 32 podľa Vás nie sú kompatibilné, hoci sú. Celý problém bol spôsobený tým, že ste bez akejkoľvek konzultácie s nami začali prepisovať firmvér riadiacej jednotky náhodnými súbormi z internetu, hoci na takéto konanie pri danom stroji zákazníkov ani nevyzývame, hoci ste aj našli správne súbory a Ja osobne som Vám to potvrdil. Vznikol problém číslo dva a to konfigurácia. K danému stroju sme náš vlastný konfiguračný súbor neposkytovali, nakoľko to nebolo potrebné, na riadiacej jednotke je všetko od výroby nastavené správne, no po Vašej hre s riadiacou jednotkou sa tieto dáta premazali. Oznámil som Vám, že je potrebné urobiť konfiguráciu, no nanešťastie možno aj na základe neskorej nočnej hodiny (počas ktorej som Vám odpovedal) som si nevšimol, že súbor od výrobcu nie je správny . Po ďalšom kole konšpirácii o kompatibilite a rozlíšení krokovania som Vám pre istotu zaslal link na stiahnutie konkrétneho firmvéru a opäť vysvetlil rovnakú vec a zaslal Vám konfiguračný súbor v našej emailovej komunikácií, tento súbor som vytvoril explicitne pre Vás. Napísal som Vám, že súbor stačí spustiť, v našich návodoch je vysvetlené ako sa .gcode alebo .nc súbory spúšťajú, no bola Vám navrhnutá možnosť, že Vám s nahratím správneho firmvéru a konfigurácie pomôžem na diaľku, čo by celý problém vyriešilo do 5 minút. V poslednom kole ste tvrdili, že som Vám súbor neposlal, a že Vám mám vytvoriť screenshoty, ponuku na diaľkovú konfiguráciu ste odignorovali úplne a ani ste sa ku nej nevyjadril. Súbor som Vám opätovne zaslal spolu so screenshotom z predchádzajúcej správy, kde bolo zreteľné, že sa už raz posielal. Okrem toho som Vám zaslal presný názov nášho vlastného návodu, stranu a názov kapitoly v ktorej je popísaná konfigurácia a jeden zo 4 možných spôsobov nahratia súboru, ktorý som vám poslal, tento postup je najzrozumiteľnejší a nevidím dôvod vytvárať teda screenshoty rovnakého postupu opätovne , keď už raz sú v návode, opätovne Vám bola ponúknutá aj online pomoc na diaľku, nakoľko komunikácia viazla a točila sa v jednom kruhu bez porozumenia.

    V konečnom dôsledku sa Vaše konšpirácie prejavili aj v tomto hodnotení, môžem Vás ubezpečiť, že online pripojenie na diaľku je štandardný a najrýchlejší postup pri riešení technických problémov, počas ktorého zákazník presne vidí na obrazovke každý jeden náš klik a každý jeden krok, ktorý aj komentujeme, tento postup je u menej technicky zdatných zákazníkov veľmi vítaný a vo Vašom prípade by celý problém vyriešil v priebehu 5 minút. Ďakujem Vám teda za cennú skúsenosť a zníženie nášho 100% hodnotenia za posledných 90 dní o 15%, čo sa Vám podarilo ako prvému za takmer 3 roky fungovania nášho eshopu.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Profesionálny pristup. Zaškolenie. Úplná spokojnosť

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň Vladimír,
    Ďakujeme za objednávku i hodnotenie a sme radi, že ste bol s našimi službami spokojný. Prajeme Vám veľa úspechov pri výrobe.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle dodanie
    • komunikácia s obchodom
    • elektronické zaslanie návodov v slovenčine k produktu

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie, teší nás Vaša spokojnosť.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Možnosť osobného odberu
    • Možnosť si pred kúpou pozrieť tovar

    Veľmi príjemný a ochotný majiteľ tohoto obchodíku, ktorý Vám ochotne poradí aj cez víkend pokiaľ máte problém či otázku. Laserovú gravírovačku mám niečo vyše roka ale v tomto obchodíku dostanete k týmto mašinkám všetko potrebné.

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie, radi sme pomohli a dúfame, že si užijete zakúpené produkty.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Rýchlosť

    Veľmi ochotný majiteľ poradi aj nad rámec služieb

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie, teší nás Vaša spokojnosť.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    • Komunikatívny majitel
    • Poradenstvo nad rámec
    • Ochotný

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie, teší nás Vaša spokojnosť.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Pred Vianocami som kupoval gravirku, osobne u nich v predajni. Pán predajca bol príjemný, komunikatívny a vie dobre poradiť, poprípade sa dá s ním porozprávať sa aj o ďalších technológiách.
    • Skúsenosť s e-shopom je tiež pozitívna, dodanie bolo rýchle (v noci objednané a potvrdené, na druhý deň odoslané a na tretí deň bola u mňa doma) za mňa super.

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie, teší nás Vaša spokojnosť.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Rýchle dodanie ústretovosť predávajúceho

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Kamenná predajňa
    • Milý personál ochotný poradit

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie, teší nás Vaša spokojnosť.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.

  • Odporúča obchod

    90 %

    super.

    Reakcia obchodu Smajl's Shop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie, teší nás Vaša spokojnosť.

    S pozdravom
    Smajl's Shop s. r. o.