Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pres 10 dnami som tovar objednal a zaplatil. Do dnesneho dna mi nikto ani len telefon nezdvyhol lebo je stale vypnuty.. Neobjednavat s toho obchodu

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar mi prišiel v dezolatnom stave krabica pokrcena a aj celý balík už na pohľad nebol pekne zabalený Na darovanie nie je vhodný čo som aj chcela darovať .Aj cena je príliš vysoká na to v akom stave prišiel.Date mi kompenzáciu?

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nedodržaný termín dodávky, spoľahla som sa na to, že tovar mi bude doručený, tak ako bolo pri ňom uvedené 4-7 dní.

  • Netuším, tovar mal prísť do10 dní a zatiaľ neprišiel, tak hodnotím negatívne.

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Milá Veronika. Ďakujeme krásne za hodnotenie aj za nákup. Pri produkte je dostupnosť udaná 5-10 pracovných dní, nie kalendárnych. Dnes Vám plynie 8mi deň od objednávky, tak si naozaj myslíme, že Vaše hodnotenie " Nie neodporúčam " je neopodstatnené. Dostupnosť pri produkte je udaná práve preto, aby zákazník nebol z našej strany zavádzaný. Je to zahraničný dodávateľ a preto je tam dostupnosť udaná dlhšia.

    • Dlhá doba dodania

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj za hodnotenie. Objednala ste si produkty s dostupnosťou 2 - 5 pracovných dní, čo znamená, že tovar skladom nebol a bolo potrebné ho objednať. Nakoľko bol v ČR dva dni sviatok, žiaľ čas naskladnenia sa nám o tieto dva dni predĺžil, čo mi žiaľ ako obchod nijako neovplyvníme. Tovar sme naskladnili na 5ty pracovný deň od zadania Vašej objednávky a následne bol odoslaný, takže sme aj napriek sviatku čas udaný pri produkte dodržali.
    V budúcnosti odporúčame našim zákazníkom sledovať dostupnosť udanú pri produkte, aby sme predišli takýmto zbytočným zlým hodnoteniam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar a prešlo 10 dní a nikto ma nekontaktoval neposlal žiadny mail v akom stave je moja objednávka, vlastne ani neviem ci niečo príde keďže nik ma neinformujea a na uvedené číslo predajcu sa neviem (Slniečkovo) sa neviem dovolať uz niekoľko dní, takže moja skúsenosť? Zatiaľ nie moc pozitívna

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Milý Marián, preposielam text mailu, kde sme informovali asi manželku , aká je situácia. Pani manželka nám aj odpísala a bola veľmi milá s tým, že chápe vážnosť situácie a ospravedlnenie nie je nutné :(

    Ďakujeme krásne za objednávku. Objednali ste si tovar z dostupnosťou 5-10 pracovných dní, čo znamená, že tovar skladom nebol a je potrebné ho objednať. Tovar sme objednali ešte v pondelok a stále čakáme na jeho naskladnenie. Za normálnych okolností nám tovar príde vždy max. vo štvrtok a naozaj nevieme, čo sa deje, že tovar ešte nie je u nás. Kontaktovali sme aj odosielateľa dodávateľa, kde sú balíky, ale ešte sme nedostali odpoveď. Žiaľ teraz sa tie časy môžu predĺžiť, nakoľko vypadávajú aj pracovníci, šoféri z dôvodu karantény alebo choroby. To sú žiaľ veci, ktoré v tejto ťažkej dobe neovplyvníme :( Veľmi sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti a zdržanie. Pracujeme v skrátenom pracovnom čase, nakoľko máme školopovinné deti a je potrebné sa s nimi učiť. Na telefone nás zastihnete každý pracovný deň v čase od 11,00 - 15,00.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • zobrazení tovar nie je skladom

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Ďakujeme krásne za Vaše hodnotenie, aj keď sme milo prekvapené. Tovar skladom nebol a svietila pri ňom určitá dostupnosť. Nakoľko je predvianočný čas, skladové zásoby sa rýchlo míňajú aj u dodávateľov a naozaj nie je v našich silách aktualizovať každý deň niekoľko tisíc produktov. Hneď po obdržaní objednávky sme Vás mailom informovali o nedostupnosti tovaru u dodávateľa, tak si myslím , že Vaše hodnotenie z nespokojnosťou s našim obchodom je neopodstatnená. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný 5.6. a dnes je 16.6. a tovar stále nikde.

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Naozaj nás to nesmierne mrzí, ale rozposielali sme mail zákazníkom, že žiaľ tovar nám stále nedorazil a to od 7.6. kedy sme zrealizovali objednávku. To sú žiaľ situácie, čo mi ako obchod ovplyvniť nevieme. Pri produkte je udaná doba dostupnosti od tohto dodávateľa 5-10 pracovných dní práve preto, že niekedy sa môže stať aj takáto situácia. Mailom sme sa ospravedlnili zákazníkom, ktorých sa to dotýka. Robíme všetko pre to, aby nám dodávka od tohto dodávateľa bola doručená čo najskôr a našim zákazníkom bude odoslaná. Mohli ste sa telefonicky alebo mailom informovať a mi by sme Vám to vysvetlili. O tom, aký sme obchod značia aj naše hodnotenie od spokojných zákazníkov, pre ktorých robíme maximum, ale žiaľ ako som písala vyššie, niekedy sa stanú veci, ktoré sa ovplyvniť nedá. A ešte jedna dôležitá vec : v Rakúsku mali minulý týždeň sviatok vo štvrtok a v piatok a aj to ovplyvnilo neskoršie odoslanie našej objednávky.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Objednala som si 2 veci, ktore boli skladom, zatial nedorazili. V ten isty den som objednavala aj tovar z Anglicka,, ten mam davno doma. Tovar z SK obchodu nie, a ani ziadny email potvrdzujuci odoslanie, alebo zdrzanie, nic. Obchodby mohol popracovat na tychto nedostatkoch. Chapem, ak tovar sa minul alebo odoslanie meska, avsak by mohli aspon napisst email.

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Milá Zoe, ďakujeme krásne za Váš nákup v našom eshope. Naozaj už nemáme silu vysvetlovať zákazníkom, čo znamená "SKLADOM" a čo má udanú určitú dostupnosť pri produkte. Obidva produkty mali udanú dostupnosť 5-10 pracovných dní. To znamená, že tovar skladom nieje a je potrebné ho naskladniť. Nakoľko sa jedná o zahraničného dodávateľa a evidentne nieje taký rýchli, ako Váš dodávateľ z Anglicka dostupnosť je tam nastavená dlhšia, ale evidentne si ju aj tak nikto nevšíma. Klamať v tom, že ste nedostala mail tiež nieje na mieste, Hneď po objednávke ste dostali mail automatický so systému, a potom zasielam ja osobne mail so statusom " Vybavuje sa : v znení, že na Vašej objednávke sa pracuje a ak by bol problém s niektorým produktom, budeme Vás informovať, tak neviem aký mail s našej strany by ste ešte uvítala. Každé zlé hodnotenie od zákazníka máme len kvôli tomu, že Vy ako zákazník si nepozriete a nedržíte sa doby dostupnosti, nie je to tam náhodou. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ešte nemám(((

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Neviem, či ste si všimla, ale objednala ste si tovar, ktorý sme skladom nemali. Na stránke sme mali veľký oznam, že tovar ktorý máme skladom odosielame od 2.1.2020 a tovar, ktorý skladom nieje až po 7.1.2020, nakoľko veríte alebo nie, aj my a taktiež aj naši dodávatelia majú rodiny a sviatkovali s nimi a začali pracovať až od včera, takže naozaj ma mrzí Vaše hodnotenie. Či mi ako predajcovia alebo dodávatelia nemáme nárok na Vianočné sviatky?????????? Ak Vám rukávnik tak súril, mali sme množtsvo farieb skladom a 2.1.2020 by Vám objednávka bola odoslaná, ale nakoľko ste si objednali tovar s dostupnosťou, nemali sme ho ako naskladniť, nakoľko sklady našich dodávateľov sa otvorili až včera, nakoľko mali všetci voľno. Boli Vianočné sviatky a nepracovali. O tejto skutočnosti ste bola ako zákazníčka upozornená veľkým návesným bannerom na našej stránke. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Chýbajú veci nebola kompletná farma

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Do dnešného dňa ste nás neinformovali o nekompletnosti farmy. Mrzí ma to o to viac, že ste si najprv objednali tovar, ktorý sme už nestíhali naskladniť, nakoľko ste si spravil objednávku 16.12. Obratom sme Vás kontaktovali a ponúkli sme Vám náhradu, ktorú sme Vám aj napriek vysokému dátumu dokázali doručiť do Vianoc a Vy dáte, že nás neodporúčate a do dnešného dňa ste nás o nekompletnosti tovaru neinformovali. Mali ste hodnotiť kvalitu a spokojnosť s obchodom , nie s výrobkom. My sme žiaľ len predajcovia a nie výrobcovia. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Aj napriek tomu, že som si tovar objednala ešte 12.12 doobeda, a mal to byť vianočný darček, na naše veľké sklamanie mi do dnešného dňa tovar doručený nebol. Takže jedno obrovské sklamanie

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Vzniknutá situácia nás nesmierne mrzí a hneď ako sme dostali Vaše hodnotenie sme kontaktovali kuriersku spoločnosť. Mrzí ma Vaše hodnotenie už len z toho dôvodu, že mi ako obchod sme nepochybili. Tovar ste si objednala 12.12. Pri produkte bola dostupnosť 5-10 pracovných dní a 17.12.( na 5ty prac.deň ) Vám bol tovar odoslaný. To, že kurierska spoločnosť pochybila, za to my ako obchod žiaľ nemôžeme a nebolo fér nás ako obchod "Neodporúčať" nakoľko s nákupom a s komunikáciou z našej strany nebol žiadny problém. Je tam kolónka vyslovene na " Ohodnoťte kvalitu dopravy " tam ste mohli ohodnotiť dopravu. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednany tovar uvadzany ako "na sklade" na sklade nebol a bolo mozne ho dorucit az o 2 mesiace, co bolo pre mna neprijatelne.

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Milá Anna. Tovar nesvietil "SKLADOM" a to ani jeden z Vašej objednávky, ale bola pri ňom uvedená dostupnosť 5-10 pracovných dní a nakoľko máme na našom eshope vyše 7000 produktov a naozaj sa snažíme aktualizovať dostupnosť podľa dodávateľov, stavy skladov sa stále menia a sem tam sa stane, že žiaľ produkt nevieme zabezpečiť v uvedenej dobe dostupnosti. Hneď ako nás dodávateľ kontaktoval, sme Vás informovali, že produkt bude dostupný do konca septembra, nie ako Vy uvádzate, že 2 mesiace. Vaše sklamanie z nákupu nás nesmierne mrzí, ale aj my sme len ľudia a naozaj sa snažíme urobiť pre našich zákazníkov maximum, aby sme ich nesklamali. Vaše Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Neodporucam! Keby som veda že na tovar sa čaká týždeň tak nájdem iný obchod!

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Milá Nikolka, objednala ste si tovar, ktorý nebol skladom a jasne je pri každom produkte udaná dostupnosť. Pri tom Vašom produkte svietila dostupnosť 4-7 pracovných dní. Tovar ste si objednala v piatok 12.7. a na štvrtý pracovný deň Vám bola objednávka doručená. V budúcnosi si treba všímať dostupnosť tovaru, aby neprišlo k nedorozumeniu a aby ste zbytočne neubližovali obchodu. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zlá komunikácia so zákaznikom, neústretovosť, arogancia

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Milá Zuzka. Zlá komunikácia zo zákazníkom? O každej zmene o objednávke ste bola krásne informovaná mailom. Po zaslaní mailu s otázkou, kde je Vaša objednávka sme Vás obratom informovali, že zásielku máte uloženú na pošte. Vy ste si neprečítali riadne podmienky odosielania zásielok na poštu a čakali ste, že zásielka Vám bude doručená priamo na adresu. V obchodných podmienkach máme riadne napísané, že zásielka bude odoslaná na príslušnú poštu. To, že Vás pošta neinformovala o uloženej zásielke, za to mi naozaj nemôžeme. My sme Vás riadne informovali o každej zmene v objednávke a naozaj neviem, prečo ste nás nazvala " neustretovými " Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Hracka za 14eur

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie aj keď nepochopiteľné :( Hračka za 14 eu ??? A čo ste chceli nakúpiť v detskom obchode prosím??? Áno, kúpili ste si detský waflovač za 12,80 eur od značky Klein... treba čítať popisy pri produktoch a nie viniť za všetko predajcov. Ďakujeme za nákup :) Vaše Slniečkovo- detský internetový obchod

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Som nespokojná...objednala som si ružovú postieľku a prišla mi zelená.obláčik ktorý ma vybrovať,svietiť a hrať aj pri založení nových baterií nefunguje ako má,ale ide to akoby baterky boli vybité..

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Milá Simonka, ďakujeme za Vaše hodnotenie. Nechápem Vašu reakciu, nakoľko ste nás do dnešného dňa nekontaktovala, že by ste mala dodanú nesprávnu farbu postieľky a nakoľko tu hodnotíte kvalitu obchodu a nie dodaný tovar, Vaše hodnotenie nieje na správnom mieste. Na vrátenie tovaru máte 14 dňovú zákonom stanovenú lehotu a do dnešného dňa sme od Vás nedostali ani mail, ani ste sa nás nesnažila telefonicky kontaktovať, že ste nespokojná. Z Vašej strany to beriem ako úmyselné uškodenie našej stránke. Slniečkovo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prisla mi uplne ina farba aku som objednala, miesto tyrkysovej modra :(

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie, aj keď je zavádzajúce. Farba presne sedela s fotkou, akú máme na stránke a aj číslo produktu sedelo s Vašou objednávku, tak neviem o akej zmene farby píšete. Aj napriek tomuto hodnoteniu ďakujeme za nákup.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nesedí farba

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie, aj keď pre nás trocha nepochopiteľné. Tovar ste si jeden deň objednala a na druhý deň obdržala a len na základe toho, že Vám na niektorom produkte nesedela farba ( mali ste nárok vrátiť produkt do 14 pracovných dní ) o čom ste nás ani neinformovala a hneď na základe toho obchod neodporúčať mi príde nefér voči nám ako obchodu, nakoľko mi berieme foto od našich dodávateľov.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nižšia cena oproti iným internetovým obchodom
    • Tovar nedodany načas aj keď tovar mali označený skladom

    Reakcia obchodu Slniečkovo

    To nemyslíte vážne s tým Vašim hodnotením :-( Viete veľmi dobre, že skladom bola akurát tá autosedačka , ktorú ste zrušila dobre že nie po týždni po objednávke. Váš kočiarik sme obchádzali v našom preplnenom sklade vyše týždňa len kvôli tomu, lebo Vy ste si po týždni po objednaní spomenula, že si neprajete ružovú autosedačku ale oranžovú. Tú sme Vám objednali v utorok 12.12 ale nakoľko, žiaľ aj náš dodávateľ má toho veľa a tovar nám prišiel až dnes vo večerných hodinách odoslaný Vám bude zajtra.

    Robíme maximum pre našich zákazníkov a Vy to mávnutím ruky všetko zmažete a zničíte a ešte Vašim hodnotením zavádzate zákazníkov, že našou vinou nemáte tovar doma.