Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie
    • Neodseparujú starý spotrebič

    Neodniesli nám na recykláciu starý spotrebič aj keď to bolo výslovne dohodnuté a bolo to našou podmienkou nákupu u nich. Po týždni sme museli starú práčku odseparovať na vlastné náklady. Komunikácia na túto tému zo strany obchodu skončila hneď ako im prišli peniaze na účet. Od roku 2009 je povinnosť obchodov odviezť starý spotrebič výmenou za nový upravená aj v zákone a cena za túto službu je zahrnutá v cene nových spotrebičov. Niekomu proste stojí za to oklamať zákazníka za tých pár eur.

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Vážený zákazník,
    veľmi sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Verte, že sme sa stretli prvýkrát s tým, že prepravca odmietol zákazníkovi odviesť starý spotrebič aj napriek tomu, že táto služba je pri veľkých spotrebičoch dokonca samozrejmosťou. Prepravná spoločnosť sa mala s Vami skontaktovať, aby si s Vami dohodla iný termín odovzdania starého spotrebiča, pokiaľ to nebolo možné v deň doručenia zásielky.

    Je nám nesmierne ľúto, že vznikla táto situácia. Stále platí, že zákazník má možnosť odovzdať starý veľký spotrebič prepravcovi, ak nás o to vopred požiadal, a zároveň zákazník deklaruje, že starý spotrebič bude na mieste príjmu nového tovaru, čistý, prázdny a bez vody.

    Aby ste skutočne verili, že sme Váš problém riešili okamžite s doručujúcou prepravnou spoločnosťou telefonicky a e-mailom ako nám telefonovala Vaša pani manželka:
    https://bit.ly/3RbPOTi

    Aj napriek tomu, že sme urobili všetko, čo sme mohli, chceme sa Vám ospravedlniť za zníženú kvalitu našich služieb.

    S pozdravom,

    Tím SALT ELEKTRO

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar nebol dostupný u dodávateľa, objednal som nakoniec z Alzy.

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Dobrý deň, Marek,
    je nám veľmi ľúto, že sme nemohli zrealizovať objednávku do úspešného konca. Verte, že sme pre to urobili maximum. Aj na základe vašej objednávky podnikneme interné kroky, aby sme minimalizovali takú situáciu s nedostupnosťou výrobku, ktorá nastala pri vašom dopyte. Nech vám výrobok slúži dlho a k vašej spokojnosti.

    Prajeme vám všetko dobré.

    Tím SALT ELEKTRO

  • Neodporúča obchod

    20 %

    tovar nebol na sklade

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 10 dni cakam na dodanie tovaru a stale nic

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Vážený zákazník,

    O Vašej objednávke sme Vás detailne informovali emailom, nakoľko sa nám nepodarilo v nasledujúci pracovný deň (25.1.) s Vami telefonicky spojiť. Ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré nastali pri vybavovaní Vašej objednávky. Pokúsime sa s Vami skontaktovať opätovne pre vybavenie Vašej zákazky.

    S priateľským pozdravom,

    SALT ELEKTRO

  • Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bol som presvedčený, že si viete vážiť zákazníka a ponúkate tovar, ktorý máte na sklade.
    • Operatívnosť v ponuke na svojom webe, ale asi nie sú prehľady v zásobách ( príjem a výdaj), len samotná reklama čo všetko viete predať, sprostredkovať ale skutek - utek.

    Nájdi si sám v Google a budeš mať istotu že ušetríš čas.

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Vážený zákazník,

    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť v našom obchode.
    Dovoľte nám vyjadriť sa k Vašej recenzii, keďže s nami odmietate komunikovať, i keď rozumieme Vášmu rozhorčeniu, i tomu, že ste zaneprázdnená.

    Dňa 5.5. ste si u nás objednali produkt, ktorý bol definovaný dostupnosťou "na otázku". Takýto produkt nie je skladom a jeho dostupnosť je potrebné preveriť na požiadanie. Ešte v tento deň sme Vás mailom kontaktovali, že Vašu objednávku riešime a budeme Vás informovať o postupe. 6.5. sme Vás opäť mailom informovali, že nás oficiálny slovenský dodávateľ a jeho SK subdodávatelia pre zn. Remington informovali o nedostupnosti tohto produktu na trhu.

    Myslíme, že sme Vás o Vašej objednávke promptne a podrobne informovali. Napriek tomu sa Vám za vzniknuté komplikácie úprimne ospravedlňujeme. Budeme radi, ak túto situáciu s nami ešte raz prekonzultujete, nakoľko pre nás je spokojnosť zákazníka našou prioritou.

    S priateľským pozdravom,

    SALT ELEKTRO
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    Slabé. Do dnešného dňa nemám žiadnu odpoveď na dostupnosť tovaru

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Dobrý deň prajem,

    Mrzí nás Vaša skúsenosť s naším obchodom. Aj napriek našej snahe sa s Vami skontaktovať (už od 16.12. - deň po objednávke) ste nereagovali na naše maily/telefonát...

    Prosíme Vás o prípadnú kontrolu nastavení Vášho priečinka SPAM - emailovej schránky. V prípade potreby nás kontaktujte na adrese [email protected] .

    S priateľským pozdravom,

    SALT ELEKTRO

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychlost dodania, cena.
    • Chcem vratit tovar späť , poslal som ho 13.8.2014 a dodnes 26.8.2014 sa nic nedeje. Pisal som im 19.8.2014 Odpisali mi: Produkt sme dnes prevzali na pošte, po overení údajov a kompletnosti balíka Vás v krátkom čase budeme informovať o ďalšom postupe odstúpenia.Presiel dalsi tyzden a nic.Mozno je to bezne pri internetových obchodoch ale mne sa to zda dost dlho.

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Vážený zákazník,

    dovoľte nám vyjadriť sa k Vašej recenzii. VRÁTENÝ TOVAR NEBOL DORUČENÝ NA ADRESU PREDAJNE. Balík musel byť prevzatý výlučne majiteľom firmy v pobočke Slovenskej pošty. Informácia o tom, že máme zásielku na pošte nám prišla 19.8., prevzatá bola 20.8. o čom sme Vás informovali správou.
    K dňu 25.8. bola suma za Vašu objednávku vrátená.
    Tak, ako som Vás v telefonickom rozhovore a v správe informoval, nemáme za potrebu ukracovať našich zákazníkov o peniaze.

    Recenzia, ktorú ste napísali je zavádzajúca, nakoľko vždy sa snažíme o promptné vybavenie zákazníka v rámci zákona. V prípade, že nastali komplikácie s vrátením platby nás, prosím, informujte správou na [email protected].

    Za spôsobené komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom,

    www.SaltElektro.sk


  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Neviem,tovar mi nebol doručený
    • Doprava tovaru

    Obchod by mal zmeniť prepravcu.

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Dobrý deň prajem,

    Mrzí nás situácia, ktorá nastala s oneskorením dodania spotrebiča. Prajeme, nech Vám výrobok slúži čo najdlhšie a k Vašej spokojnosti.

    S priateľským pozdravom,

    SALT ELEKTRO

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Mali by viac času venovať objednávke a čo je v nej uvedené.
    • Lebo mal najlepšiu cenu a najnižšiu.
    • Venovať viac času objednávke tovaru, pretože ak ja napíšem do objednávky doručovaciu adresu a príde mi tovar na fakturačnú adresu tak je to asi dosť na prd.

    Lebo mal daný výrobok najlepšiu a najnižšiu cenu.

    Reakcia obchodu SALT ELEKTRO

    Dobrý deň prajem, ospravedlňujeme sa za spôsobenú škodu. Je nám to ľúto. Pri ďalšej objednávke sa Vám budeme revanšovať DOPRAVOU ZDARMA a pokiaľ to bude možné, tak aj zľavou na výrobok. S priateľským pozdravom, SALT ELEKTRO