Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Poslali mi úplne inú knihu, ako som objednal.
    Na emaily nereagujú, ak sa ozve niekto na chat na stránke, odbije ma, aby som to smeroval na email.
    Našťastie nejde o veľkú sumu, ale principiálne je to neospravedlniteľné !

  • Neodporúča obchod

    Knižku, ktorú som si objednala, mi neprišla. Kuriér, ktorý mi ju mal priviesť povedal, že tovar som odmietla, čo nie je pravda. Napísal mi aj čas, kedy príde, ale neprišiel. Čakala som na neho dva dni. Paketa mi toto urobila už druhýkrát. Tak som si knižku objednala z iného antikvariatu. Vy za toto nemôžete.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kniha uvedenena ako "stav: dobry" bola vyrazne poskodena na viacerych miestach. Naprosto nezodpovedajuci popis!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • dlhá doba dodania
    • nulová komunikácia zo strany obchodu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišiel mi úplne iný tovar, ako som si objednala.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tomuto e-shopu absolútne nedôverujem. S nízkou výkupnou cenou kníh som sa zmierila, ale nastali prieťahy pri uplatňovaní kreditov (najskôr sa nedali odpočítať vôbec, potom len čiastočne a ako "bonus" si urobili srandu zo zákazníka). NIKDY VIAC.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Knižka, ktorú som pôvodne chcel darovať ako darček mi prišla s poškodenými rohmi a takisto aj oškretou farbou. Už u Vás nenakúpim. Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • knizka ma roztrhnute 2strany to keby som vedela tak ju nezoberiem, uvitala by som detailne foto nedostatkov na stranke
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Žiadna komunikacia
    • Dlhé čakanie na odoslanie
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Počmaraná kniha

    Počmáraná kniha

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • knihy ktoré som si objednala, som ešte nedostala a aj mi zrušili časť objednávky z dôvodu že nemajú jednu knihu

    knihy ktoré som si objednala, som ešte nedostala a aj mi zrušili časť objednávky z dôvodu že nemajú jednu knihu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zásielku odovzdali kuriérovi až po mojej urgencii
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Zrejme máte iné kritériá posudzovania stavu kníh než knihobot.sk. Resp.kniha, ktorej stav hodnotíte ako "dobrý", podľa mňa tomu popisu nezodpovedá. Mohli by ste radšej zverejňovať fotografie.
    Kniha v hodnote 20€ v rámci dovozu (to už nie je zrovna málo) túto hodnotu nemá. Vyradená z fondu knižnice, polepená evidenčnými samolepkami od knižnice. Akoby to nestačilo, Vy na obal ešte LEPÍTE SVOJU VLASTNÚ FIREMNÚ SAMOLEPKU, ktorá knihu ešte viac znehodnotí...
    Výmenu tovaru ani vrátenie peňazí riešiť nebudem, ale s Vami som skončil.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Recept obsahoval tvaroh, ktorý nemám rada.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka stále nedorazila

    Reakcia obchodu Restorio online antikvariát

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Veríme, že všetko je už vyriešené a objednávka dorazila do vašich rúk.
    Vaša Restorio :-)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Jedna čistá katastrofa! Ako to môže niekto prevádzkovať, pričom nepozná vlastné obchodné podmienky! V nich je jasne uvedené, že tovar si majú pri výkupe skontrolovať a v prípade jeho poškodenia vrátiť alebo nevykúpiť. Ja som si u nich objednala knihu, ktorú som dostala s čarbanicami a bez strán ( mnoho strán v nej chýbalo, lebo boli povytŕhané)a tým pádom absolútne nepoužiteľnú, nečitateľnú. To znamená, že ju pri výkupe neskontrolovali a napriek tomu ju predali! Musela som urgovať kompetentných, aby mi vrátili peniaze za tento podfuk na kupujúcom. Zatiaľ ich nemám.

    Reakcia obchodu Restorio online antikvariát

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Nastalá situácia nás veľmi mrzí.
    Všetky knihy kontrolujeme ručne, ale môže sa stať, že niečo prehliadneme. Knihu nám môžete vrátiť do 14 dní bez akýchkoľvek poplatkov.
    Urobíme všetko pre to, aby Vám vybraná kniha nabudúce vyhovovala lepšie.
    Ďakujeme za pochopenie,
    Vaša Restorio :-)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Eshop si neplní elemntárnu zákonnu povinosť a ani pri štvrtej objednávke mi nebola doručená faktúra, ani v balíku ani mailom

    Reakcia obchodu Restorio online antikvariát

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu recenziu.
    Napíšte nám prosím na email, na ktorom komunikujete ohľadom objednávok a faktúru Vám radi obratom zašleme.
    Čítanie nech nás sprevádza!
    Vaša Restorio :-)

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Kúpila som aj zradcu od tej autorky ,no poslali ste mi ju bez vrchného obalu,čo mi pokazilo dobrý dojem z nákupu. Okrem toho túto knihu ani nespominate v nákupe ,iba zvyšné tri.(Tie sú vzhľadom na rok vydania a použitia v norme)

    Reakcia obchodu Restorio online antikvariát

    Dobrý deň, Adriana,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Pokiaľ zakúpená kniha nesplnila Vaše očakávania, neváhajte nám ju vrátiť späť.
    Nabudúce sa polepšíme!
    Vaša Restorio :-)

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dobrý den, píšu že nad určitú sumu je poštovné zdarma. Už 3 mesiace sa však nedá poslať to zadarmo, hoci sumu presiahnem a max počet knih mám menší ako je maximum. Povedali by ste si majú chybu, stane sa. Chyba lávky. Keď som im o tom písal napísali že u nich je všetko v poriadku. Rad by som poznamenal že akonáhle dám kuriéra na adresu (čo sa už samozrejme platí), tak je to bez problémov. Zadarmo na pobočku? Ani náhodou. Napíše stala sa chyba, skúste to znovu. A toto trvá už 2-3 mesiace.

    Vcelku dobrý výber, ale zavádzajú v doprave zadarmo, čo mi pripadá minimálne neetické.

    Reakcia obchodu Restorio online antikvariát

    Dobrý deň,
    veľmi ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Nastalá situácia nás mrzí, spokojnosť zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste.
    Doprava je zadarmo do Z-Boxu alebo Packeta pri nákupe nad 30 Euro. Doprava na adresu je spoplatnená.
    Pošlite nám prosím print screen alebo video, aby sme videli, kde sa stala chyba a mohli sme vzniknutú situáciu čo najskôr vyriešiť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie,
    Vaša Restorio :-)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod mi oznámil, že tovar posunul prepravcovi. Prešiel už týždeň a dovar ešte vždy nedorazil. Nie je možné sledovať, čo sa deje s tovarom.

    Reakcia obchodu Restorio online antikvariát

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Veríme, že všetko bolo už vyriešené k Vašej spokojnosti.
    Vaša Restorio :-)