Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- žiadne
- Komunikácia a dopdávka katastrofa
slabota nikdy viac
Reakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Tovar ste si objednali v piatok (7.12) o 22:33.
V Pondelok (10.12) o 10:57 sme vám napísali, že vašu objednávku Vám odošleme do 3 dní.
V Stredu (12.12) sme Vám vašu objednávku zaslali kurierom GLS 24h a v nasledujúci pracovný deň Vám bola zásielka doručená.
O všetkom ste boli informovaný e-mailom.
Nerozumiem Vášmu klamlivému hodnoteniu.
S čím ste neboli skutočne spokojný prosím ozvite sa mi alebo Vás zajtra budem kontaktovať .
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
www.repo.sk
[email protected]
0907 493 097
Update:
-Dnes sa mi podarilo skontaktovať so zákaznikom a daný pán (podnikateľ) si myslel že ak tovar objedná v piatok o 22:33 tak tovar dostane na nasledujúci deň (sobota) - kedže z Humenného do Košíc je vrajže 50 km vzdialenosť.
-Neuvedomil si však že pri každom produkte je uvedená jeho dostupnosť a ním objednaný tovar nebol skladom.
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
www.repo.sk
[email protected]
0907 493 097 -
Neodporúča obchod
- Neviem posúdiť.
- Nedodali tovar, ktorý deklarovali, že majú skladom.
Neviem.
Reakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Dostupnosť tovaru sa aktualizuje každý deň o 9:00 ráno. Skladom sme mali 1 ks avšak pred Vami bola urobená objednávka a týmpádom sa daný produkt vypredal.
Kontaktovali sme výrobcu daného stroja a ten vie tento typ dodať do 1 mesiac to však bolo pre Vás dlho preto sa objednávka zrušila z Vašej strany.
Viete nám poradiť ako zlepšiť prehladnosť obchodu ?
Taktiež nám môžte poradiť ihľadom komunikácie - nepostačoval Vám email ?
Ďakujeme za Vaše návrhy.
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
[email protected] -
Neodporúča obchod
- nekomunikuje so zakaznikom
doporučila známa
nedodany tovar
nie neodporucam
pre zlú komunikáciuReakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Vašu objednávku sme obdržali dňa 3.8.2012 o 11:25.
Následne Vám bola doručená objednávka s proformou faktúry, ktorú ste mali uhradiť na jeden z našich účtov nakoľko ste si vybrali bezhotovostnú formu platby.
Dňa 3.8.2012 o 11:38 sme Vám odoslali takýto text:
"Potvrdená - tovar máme na sklade
Vážený zákazník, Váš tovar bude odoslaný ihned po Vašom zaplatení.Dakujeme.
Do dnešného dňa neevidujeme Vašu úhradu.
Prečo ste nás do dnešného dňa (15.8.2012) nekontaktovali s tým, že ste čiastku uhradili / neuhradili a nemáte tovar ?
Neevidujeme od Vás žiaden e-mail a ani telefonickú komunikáciu. (Tak nerozumiem poznámke "nekomunikuje so zákaznikom")
Zjavne ste si neuvedomili spôsob platby.
Ďakujeme za poškodzovanie dobrého mena našej spoločnosti.
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
0907 493 097
www.repo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- ze si tovar obednam cez internet
- dlha doba dodania
- chaos v objednavani
-
Neodporúča obchod
- Neprisla nam v prilohe zalohova faktura.
Bezpečný nákup. Všetko prebehlo bez problémov.
Reakcia obchodu repo.sk
Ďakujeme za Vašu recenziu.
Neodporúčate nás preto lebo Vám neprišla v prílohe predfaktúra ???
Predfaktúra je pripojená pri každej objednávke a dostane ju každý zákaznik v e-maily o uskutočnení objednávky.
www.repo.sk -
Neodporúča obchod
- /
- Neochota, zla komunikacia.bordel.telefonicky ste mi potvrdili dostupnost tovaru a potom o 5minut po objednani ste tovar nemali
Cele zle
Reakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu recenziu.
Naša spoločnosť má 2 prevádzky, ktoré fungujú ako maloobchodná predajňa.
Je možné že tovar v čase Vášho telefonátu bol skladom. Ale už po Vašom telefonáte to nemusí byť pravdou nakoľko sú všetky produkty na našich predajniach voľné k predaju zákaznikom.
Akonáhle ste vykonali svoju objednávku - informovali sme Vás o aktuálnom stave dostupnosti tovaru.
Nerozumiem Vášmu hodnoteniu (Neochota a zlá komunikácia) Telefonovali ste priamo somnou.
Ďakujeme
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
0907 493 097
www.repo.sk -
Neodporúča obchod
- žiadne
- musel som sa ja spýtať čo je s objednávkou.
židna komunikácia, až po mojej urgencii
-
Neodporúča obchod
- zla komunikacia so zakaznikom po10dnoch tovar nedodany sklamanie,pretoze som dany tovar mohol mat doma od ineho dodavatela
Reakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Daný tovar je vypredaný v celej strednej Európe. Zákaznik bol informovaný o dodaní tovaru do 8 pracovných dní. Zákaznik si bol vedomý toho, že tovar nemáme na sklade a bude až 23.5.2012 čo bude zajtra. Zákaznik až do vyplnenia tohto hodnotenia nevyžadoval žiadne dalšie informácie o jeho objednávke.
Každopádne ďakujeme aj za takéto hodnotenie.
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
0907 493 097
www.repo.sk
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Ceny.
- Dodacia doba.
Zlepšiť služby.
Reakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Vaša objednávka Vám bola odoslaná do 5 pracovných dní od Vašej objednávky. Nedokážeme zrýchliť dodanie tovaru pokiaľ ho máme vypredaný a dodávateľ pre SR ho taktiež nemá a následne nám ho nemože dodať.
Pokiaľ ste daný výrobok potrebovali čím skôr mali ste si overiť termín dodávky pred objednaním tovaru.
Myslím si, že dodávka tovaru do 5 pracovných dní nie je taká závažná aby ste neodporučovali nákup v našom obchode.
Ďakujeme za Vašu recenziu a prajeme veľa úspechov.
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
www.repo.sk
0907 493 097
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- bola dobra zlava na kupovany tovar
- neboli uplne a spravne informacie o ponukanom tovare
tovar som vratil naspat
peniaze mi ani po tyzdni zatial nevratili
nereaguju mi na maily ohladom vratenia penazi
doprava rychla, tovar uplny, neposkodeny
problem s vratenim penaziReakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Na Vaše e-maily Vám reágujem a to s odpoveďou do 30 minút. Lehota na vrátenie penazí je do 15 dní od prevzatia vráteneho tovaru. Táto lehota uplynie 20.12.2011 !!!!
Nechápem Vášmu tvrdeniu.
Prajem pekný deň, Nabudúce keď nás budete takto očiernovať si prosím prečítajte obchodné podmienky a v nich lehoty na vrátenie penazí.
Ďakujeme -
Neodporúča obchod
- dlha doba doručenia
-
Neodporúča obchod
- Nízka cena na tovar, o ktorý som mal záujem.
- Slabinou je hlavne skladovanie tovaru.
- Pri prvom nákupe som mal na kúpenej vŕtačke hrdzu.
- Pri druhom nákupe bol sušiak na prádlo špinavý a otlčený.
Nakupoval som kvôli nízkej cene.
Predavač bol v pohode.
Obchod by som kvôli jeho slabinám NEodporúčal ostnatným.Reakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Zákaznik si tovar prevzal osobne na našej predajni.
To svedčí o všetkom.
Tovar pred kúpou videl a mal si ho dôkladne skontrolovať. Daný tovar pri predaji nejavil žiadne známky poškodenia ako píše zákaznik.
Zákaznik sa ani nepokúšal tovar reklamovať.
Fakt nerozumiem takému konaniu zákaznik.
S pozdravom
Mgr. Hevera Lukáš
0907 493 097
[email protected]
www.repo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- - v ponuke neuvádzajú pôvod (výrobcu) tovaru
- - nemajú s dopravcom vyjasnenú mieru zodpovednosti za neporušenosť obalu/tovaru
- - prijali telefonickú reklamáciu tovaru doplnenú o fotku (cez MMS) poškodenej súčasti, dodnes (2 týždne) však na ňu nereagovali
Reakcia obchodu repo.sk
Dobrý deň,
Tovar expedujeme profesionálnym prepravcom a to s firmou GLS s ktorou máme dlhoročné skúsenosti a to veľmi dobré.
Preberajúci (zákaznik) je povinný si pri prevzatí tovaru skontrolovať neporušiteľnosť zásielky (Či je balík poškodený - preliačeniny, potrhaný obal...) a má nárok taktýto balík neprebrať a spísať s kurierom danej firmy (GLS) reklamáciu.
Vy ste takto nepostupovali. Z našej strany nemáme tejto kurierskej spoločnosti čo vytknúť nakoľko oni neevidujú žiaden problém (Nespísali ste reklamáciu s kurierom GLS)
Je len našou dobrou vôľou, že sme Vám poslali náhradny diel, kt. ste mali poškodený - samozrejme na naše náklady.
Iná firma by sa pri takomto postupe ako ste zvolili vy ani nebavila a odbila Vás s tým, že ste to mali riešiť s kurierom.
Prajeme príjemný deň
S pozdravom
www.repo.sk -
Neodporúča obchod
Kúpil som Bosch GBH 2-26DFR. Kufrík s vrtačkou bol otvorený ( bezpečnostná nálepka ORIGINAL BOSCH bola prerezaná). Na moju otázku, že prečo mi predavač odpovedal, že on musí tovar pred predajom skontrolovať. Nakoľko som vrtačku potreboval tak som ju zobral. Ale dodnes mám zlý pocit a neistotu prečo bola otvorená, prečo ju niekto vrátil atd. Aj preto, že kufrík je odspodu preliačený.
Reakcia obchodu repo.sk
Zákaznik si bol tovar osobne prevziať v našej kamennej predajni v Bratislave. Je štandardný postup že sa stroj skúša pred predajom aby sa predišlo zbytočným reklamáciam. Kufrík nebol poškodený, zákaznik ho pred kúpou videl.
Nerozumiem tomuto zákaznikovi - Tovar si bol osobne prevziať a zrazu takáto reakcia. Čudné.
S pozdravom
Mgr. Lukáš Hevera
[email protected]
0907 493 097
www.repo.sk -
Neodporúča obchod
- kvalitný značkový tovar
- zatiaľ neviem
1.nákup, ešte neviem posúdiť