Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Mám dojem, že celá kauza ide do stratena. Dnes som dal ohľadom kauzy Qcomp.sk pár otázok spotrebiteľskému centru. Ich odpoveď uverejním tu: http://v-hano.webnode.sk/news/qcomp-podvod-v-sulade-so-zakonom/
    Všetko pohromade: http://v-hano.webnode.sk/tags/hrab%C3%A1nkovci/

  • Jana Suhlasim ze na SOI v KOSICIACH sa netreba obracat mozem to povedat po skusenosti ktoru s nimi mam .

  • prikladám svedectvo zamestnanca Qcompu ohľadom mojej reklamácie, hlavne o tom, akú úlohu zohrala Slovenská obchodná inšpekcia - pobočka Košice:
    citujem:
    "SOI keď prišla na kontrolu vo Vašej veci, boli to známy pána Hrabánka takže na SOI v Košiciach sa netreba obracať, pán Hrabánek mi 10 minut pred ich príchodom povedal nech vytlačím všetko čo je vo Vašej objednávke.. ja som tak učinil, nechcel som stratiť zamestnanie aj keď v tom momente som si nebol vedomý že Vás klame"

    ...ak sa Vám chce zvracať... tak takých je viac než dosť, ktorí mali dočinenia s "Hrabánek company"....

  • ... story ala Hrabánek pokračuje...
    čítajte: http://www.spotrebitelskecentrum.sk/informacie/qcomp-skoncil-jeho-konatelia-podnikaju-dalej/

  • Firma Qcomp zanikla zlúčením s firmou ERASER, ktorá o pár dní zanikla. Množstvo klientov na webe sa grupuje a pripravuje trestné oznámenie (info:[email protected])

    Žiaľ, potvrdili sa slová, že manželia Hrabánkoví ( František Hrabánek a Štefánia Hrabánková) podnikajú na úkor zákazníkov. V Čechách po nich zostali stovkám klientov len oči pre plač (skrachované cestovky, obchody s rôznymi tovarmi). Po Qcomp-e začali "podnikať " na webe http://www.dancemaster.sk.

    Šírte tieto info ďalej, aby ľudia vedeli, s kým majú dočinenia a hlavne, aby nenakupovali na webe: DANCERMASTER!

  • Qcomp je dlznikom v socialnej poistovni k 3.9.2015 2819eur.

  • Facebook na konatela firmy

    https://www.facebook.com/frantisek.hrabanek.9

  • Qcomp už nedvíha telefony,nerieši reklamácie je to podvodná firma. Doporučujem pri neriešení reklamácii dať podanie na SOI a tresné oznámenia za poškodzovanie zákazníkov, najlepšie by bolo sa spojiť .

  • Ludia, z qcompu uz nebjednate!!! Firma je uz zrusena. Mozete si to overit na obchodnom registry. Zrusili uz aj fb stranku. Cudujem sa, ze stranka este vobec funguje, asi uz len kvoli tomu aby ludia objednali dalej.

  • Jana: este stale vam peniaze nevratili ? ako sa vam mozem ozvat sukromnou spravou ? dakujem

  • marko: je to ako cez kopirák môj prípad, všetko O.K., pokiaľ nežiadate svoje poctivo zarobené peniaze. To sa potom nestíhate čudovať, čo sa z z toho milého pána česky hovoriaceho (ktorý vyzerá, že nevie do 5 narátať) stane! Najviac ma mrzí, že týmto praktikám učí tých mladých chlapcov -"ošukať" všetkých do kosti - to je ich heslo! Ako uviedol ich bývalý zamestnanec - charakter v Qcompe nevydrží viac ako pol roka....

  • VARUJEM PRED TÝMTO PREDAJCOM!

    V prípade chybovosti Vás čakajú samé problémy, žiaľ, majiteľ sa uchyľuje ku klamaniu, zavádzaniu a falšovaniu! V mojom prípade sfalšoval faktúry - po nezvládnutej reklamácii sfalšoval faktúru (dodatočne uviedol DIC a ICO s tým, že nie som konečný spotrebiteľ a teda sa na mňa reklamácia nevzťahuje) čo je hlúposť, lebo som mala prerušenú živnosť a na originálnych dokladoch Dic nemám! To len napovedá o charaktere Hrabánka - ako uviedol jeho bývalý zamestnanec - klamanie, podvody na dennom poriadku ... a že v nekalom konaní je macher hovorí to, že v Čechách položil 2 cestovky a ďalšie dva obchody ...

    Ak nechcete prísť o svoje peniaze, Qcompu sa vyhnite!

  • Najväčší problém tohto obchodu je vrátiť zákazníkovi peniaze. Mne ich nevrátili od júla 2011. Objednal som si CD-ROM do NB, ktorá mi síce prišla, ale nepasovala, hoci mi predavač v PP tvrdil, že malo by to sedieť. Po normálnom dohovore som im poslal späť zabalený, nepoškodený tovar so sprievodným listom, na ktorom bolo aj číslo účtu na vrátenie peňazí. O dva dni po odoslaní mi predavač v PP telefonicky potvrdil, že zásielka im prišla. Ale vrátených peňazí som sa nedočkal. Po týždni som tam volal znova, tak že sa to vybavuje. Po treťom telefonáte padla otázka: To Vám ešte neprišli peniaze? Problém bol v tom, že nejaký "dobrák", ktorý mal vystaviť servisný list na vrátený tovar, ho jednoducho nevystavil. Predavač tvrdil, že v tom čase bol dotyčný práceneschopný. A vyriešená vec. Qcomp mi na základe toho, že nemal evidovaný servisný list o vrátení tovaru, nemohol vrátiť moje peniaze. Aj napriek tomu, že som im po telefonickom dohovore s pánom po česky hovoriacim, poslal mailom všetky oskenované doklady čo som mal - faktúra, môj sprievodný list ku vrátenej zásielke, podací lístok z pošty o odoslanej zásielke. Onedlho to budú 4 roky, takže ďakujem Vám Qcomp za ústretovosť k zákazníkovi. Musel som sa s tým zmieriť a prestal som moje peniaze vymáhať. Takto som si po dlhej dobe na to spomenul. HAMBA takému obchodu.

  • Ja som kedysi v Qcompe pracoval. Poznam dalsich dvoch, ktori tam pracovali a uz nepracuju. Pan Hrabanek "konatel povodom cech" je clovek ktory rad hrabe peniaze pre seba, zamestnancov zamestnava za minimalne mzdy a trapne dohody. Ked v tej firme clovek vydrzi pol roka to uz je rekord. Davajte si pozor predajna ma ine ceny ako eshop!!!

  • Ej ale je to tu dost pohnevane ako som cital, nuz berte trocha ohladu aj Vy zakaznici. Reklamacia je pre obe strany stres, je pravda ze v Qcomp time su obcas zmätky - popis tovaru na eshope, ci nedorozumenie s dodavatelom pri dodani objednaneho tovaru ako som mal ja skusenost.
    Konkurenica je aj bude tlacit kazdeho a ako zákazník tiez prehladavam net a ako bezny obcan tohto statu za co janizsiu cenu vhodny vyrobok ;). Aj ked Qcomp ma pomale reakcie na maily (obden - sakra ludia sak to je predlho) da sa s nimi normalne dohodnut a vyriesit problem - ja viem ze ten problem riesit nechcete ale hned iny vyrobok alebo prachy spät, no berte ohlad aj na obchodnika, nebudte psy a nevrcte hned aj ked mate pravdu.

    Pre Qcomp: DBAJTE NA POPISY TOVARU a maily rieste do hodiny, aj ked nestihate aspon kratku spravu "pozrieme sa na to".

  • Škoda, že ste mi na mail neposalali možnosť ohodnotenia vášho obchodu. Keby áno, tak percentá vám poriadne klesnú. Som viac ako nahnevaný. V pondelok som si objednal tovar a oni mi až vo štvrtok dali vedieť, že ho nemajú, hoc v čase objednávky podľa informácií na stránke mali na sklade viac ako päť kusov. Nie že by mi zavolali... TO by som asi moc chcel.

    ps: S tým vaším ospravedlnením v maili si môžte vytapetovať. A je mi jedno čo mi na túto správu odpíšete. S vaším obchodom som skončil.

  • Max: Super, už je to opravené. Tak to má byť.

  • Zaujímalo by ma prečo na heureke uvádzate cenu za dopravu tovaru poštou 3,50 € bez cenového obmedzenia , aj keď v skutočnosti za túto cenu nedodávate tovar drahší ako 100,- € ? Až keď sa zákazník dostane na Vašu stránku, tak zrazu zistí, že cena 3,50 € cez poštu, sa vzťahuje len na malý tovar v cene do 100,- €....

  • Dobrý deň, zákon o chrane spotrebiteľa hovorí o obmedzeniach. Tovar nie možné vrátiť bez udania dôvodu v prípade :"tovar, ktorého súčasťou je programové vybavenie (vrátane výpočtovej techniky s predinštalovaným softwarom), ktoré spotrebiteľ rozbalil, použil alebo vyslovil súhlas s licenčnými podmienkami" Ide o ochranu autorských práv, o ochranu proti nelegálnemu kopírovaniu SW ........

  • Dobrý deň,pozeral som objednávky z tohto obdobia a s vaším krstným menom. Jedinú nevybavenú som našiel zamietnuté splátky Quatro. Za to my ozaj nemôžeme, predaj zamietla splátková spoločnosť. Pokiaľ ide o inú objednávku napíšte mi číslo a já preverím.
    Franta