Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Hrozny obchod, nikdy s tamade uz nic nekupim.
    Neodpovedali mi do 72 hodin, tovar nedorucili do 2 tyzdnov.
    Hrozny personal, hrozny obchod

  • Kúpil som od tejto firmy notebook cez internet no nevyhovoval mi odmietli ho po troch dňoch prevziať z dôvodu že som spustil inštaláciu Windows no neviem ako som ho mal odskúšať a zistiť či mi vyhovuje bez spustenia čo je úplne smiešne. Porušujú zákon do 7 dní bez udania dôvodu mali prevziať notebook späť dodržiavajú to skoro všetci dokonca aj Elektrodom NAY no česť výnimkám ako je aj firma Qcomp. A tie ceny majú podstatne drahšie ako ostatný.

  • V predajni som chcel kupittablet ale nebolo ho mozne vyskusat predajca ho nechcel vybrat z vitrinky !Skoda takeho pristupu k zakaznikom .

  • Peter: Tovar nefungoval,tak som ho vrátil v súlade so zákonom.Peniaze mi napokon vrátili po vyše mesiaci,čiže nedodržali zákonnú 15 -dňovú lehotu.Ja som ich stály zákazník. No serióznosť predajcu sa ukáže až keď treba riešiť problém. Tu qcomp v mojom prípade zlyhal.

  • vlaha:

    Vlaha; pokial viem, tak v tejto predajni vobec nerobia problem co sa tyka vratenia penazi v zakonnej lehote. Ale tovar bol nepouzity a neposkodeny? Ta zakonna lehota nie je urcena koli tomu aby som nieco kupil, pouzival 6 dni a potom si pytal peniaze spat (napr. zohnal som to iste v inom shope o 2 eura lacnejsie) ... Je to pre pripad ze kupis nieco cez internet a ked Ti to fyzicky pride a nesplna to Tvoje predstavy...V kazdom pripade treba kontaktovat reklamacne oddelenie, ci uz poslali peniaze, ak ano treba reklamovat transakciu v banke...

  • Peter J.: Tak ako pise Dusan, zalozny zdroj (pokial nie je vysokokapacitny) sluzi iba na korektny "Shutdown" PC, neda sa tvrdit ze UPS je nekvalitna, iba ste si vybrali UPS s pre Vas nevyhovojucimi parametrami, pokial potrebujete prevadzkovat PC v plnom rezime na niekolko hodin. treba uvazovat o nejakej "smart UPS s minimalne 1500VA" napr.:

    http://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SUA5000RMI5U&total_watts=50

    ale zaroven treba ratat s tym, ze cena sa moze vysplhat do 2000.- €

  • Chcem sa opýtať ako mám riešiť tento problém? Pred mesiacom som im vrátil tovar v súlade so zákonom do 7 dní. Nedodržali 15- dňovú lehotu na vrátenie peňazí. Vlastne už prešiel mesiac a peniaze nemám. Na email mi neodpovedali.

  • Odporucate mi od tialto kúpiť notebook??? Dik

  • Tovar je možné vrátiť do 7 pracovných dní bez udania dôvodu v prípade, že nieje poškodený. Toto platí podľa zákona iba pre fyzické osoby. Zo zákona je povinnosť vrátenia peňazí do 14 pracovných dní zo strany firmy.

  • Dušan:

    Ak si tovar zakupil cez internet su povinný ti vratit peniaze pokial tovar odosles kompletny a neposkodeny do nejakej doby (asi 3 tyzdne - neviem presne) s tvojej strany moze byt vratenie tovaru bez udania dovodu.

    Avsak zalozny zdroj je podla mna iba nudzovy zdroj energie potrebny pre bezpecne ukoncenie prace na PC prípadne inom zariadení a nie je schopny poskytnut taky kvalitny výstup ako bezna siet. Ak mas pocit ze zariadenie je poskodene a zakupil si ho v normalnom kamennom obchode malo by sa to riesit REKLAMACIOU a nie OKAMZITYM VRATENIM PENAZI.
    To ze tvoje navstevy ignoruju myslis ze sa s tebou vobec nerozprávaju alebo iba hovoria nieco co nechces pocut ?

    Predpokladam ze o vsetkych tranzakciach mas nejaky doklad tak by mnemal byt problem dozadovat sa svojich prav na prislusnych instituciach ak boli skutocne porusene.

  • 26.9. som u nich zakúpil záložný zdroj, o deň na to v stredu 27.9. som ho bol vrátiť, keďže bol nekvalitný a pri chode na batériu mal okrem iného výstupné napätie veľmi nestabilné, kolísavé a prinízke (pod 140V). Požadoval som vrátenie peňazí prevodom na môj účet.
    Dodnes po viac ako dvoch mesiacoch mi peniaze nevrátili a moje návštevy u nich na predajni hravo ignorujú.
    Dajte si na nich pozor...

  • Maximálna spokojnosť dodanie tovaru do 3 dní presne ako sa uviedlo kvalitná spolupráca a žiadne nedostatky na tovare.

  • V utorok som dostal od Vás NB,balík bol nepoškodený po odbalení som zistil že batéria je poškodená na jednom rožku. Hned v ten den som poslal mail bolo mi odpovedanéBol poskodeny aj balicek v ktorom bol nb? Ked to bolo sposobene u kuriera tak treba zavolat kurierovi ale pokial bol kuriersky baliccek v poriadku chyba mohla byt u distributora tym padom budeme to musiet zaslat na reklamaciu. Na toto som poslal svoje tri otázky a odvtedy mi už 3 dni nikto neodpovedal

  • Chcem sa poďakovať za vybavenie mojej reklamácie tovar mi bol vymenený za nový kus som veľmi spokojný ale hlavne zvlásť chcem poďakovať pracovníkom Qcomp v Poprade s takouto ochotou a prístupom akú majú k zákazníkovi sa už dnes málokde stretnete sú proste úžasný toľká ochota pomôcť poradiť tak poviem vám rodený obchodník prajem im veľa úspechov v práci a krásny novy rok a ste raz veľké ĎAKUJEM super chlapci keď budem niečo potrebovať tak určite prídem k vám aj po radu aj po tovar.Som rád že som si mohol opraviť svoj názor k dobrému budem vás aj naďalej odporúčať svojím známym.Prajem obchodu Qcomp veľa veľa úspechov v ich ďalšej pôsobnosti. Všetko dobre do nového roka 2012 praje váš zákazník.Ladislav.:-)

  • karol51:

    Pri väčšine notebookov sa už inštalačné CD/DVD média nedodávajú. Toto platí pri pre inštalovanom Windowse. Médium nájdete v C:SYS. V prípade zakúpenia notebooku bez OS, Vám musí prísť aj CD - i keď dnešné WIN7 zvládnu samo inštaláciu software-u.

  • týmto chcem osloviť pána ktorý ma na starosti reklamácie alebo pána vedúceho Qcomp.sk som veľmi sklamaný ako sa stavia k zákazníkovi pri výmene tovaru tovar mi bol dodaný poškodený žiadal som výmenu za novy kus, alebo vrátenie peňazí nepochodil som odpoveď, že som si ho poškodil sam keby som chcel tovar nižšej kvality objednal bi som si ho zľavnený v inom obchode a nie novy u vás vaša rýchlosť po objednaní tovaru je super horšie to je ak niečo treba reklamovať veľmi ma to mrzí, že ste so mnou takto vybabrali nemám ani tovar a mam čakať tridsať dni do vyjadrenia možno, vám to tak vyhovuje, že vy máte eura a ostatne nie je váš problém do sedem dni môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu ale neurobil som tak, lebo som si myslel,že ste seriózny obchod a tovar mi vymeníte nakoľko som ho, veľmi chcel pre mňa je 198e dosť peňazí tak,že tovar ktorý si kúpim si dokážem aj vážiť nepoškodzujem ho aby som mal také problémy ako teraz pri výmene tak,že ďakujem, vám za serióznosť, ale určite si u vás už nikdy viac nič NEOBJEDNÁM a odporučím to aj mojim priateľom. Na záver chcem poďakovať pracovníkom vašej pobočke v Poprade za ich veľmi dobrý prístup a jednanie a super ochotu pri vybavovaní.

  • Prečo Lenovo je bez inštalačného CD,alebo DVD

  • Prosím Vás
    funguje tento volant aj na win viste/7 alebo nie?
    ĎAKUJEM