Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Znova platenia poštovného pri vrátení tovaru

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Ak si zákazník objedná tovar a rozhodne sa ho vrátiť, náklady na vrátenie zásielky hradí podľa legislatívy samotný zákazník.
    Podľa slovenských právnych predpisov má spotrebiteľ pri nákupe na diaľku (napríklad cez internet) právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade je predávajúci povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné, avšak len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia. Náklady na vrátenie tovaru však znáša spotrebiteľ.

    Ďakujeme za pochopenie a sme tu pre vás, ak budete mať ďalšie otázky

    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Platbu chceli zaplatiť dvakrát

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré vznikli. Problém bol spôsobený technickou chybou v prenose informácie o úspešne zrealizovanej platbe medzi platobnou bránou a naším systémom.
    Prijali sme opatrenia na zlepšenie našich systémov, aby sme podobným situáciám v budúcnosti predišli. Ďakujeme za pochopenie a vašu trpezlivosť.
    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    tovar zaslali poškodený

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Chceme však uviesť veci na pravú mieru. Vaša objednávka bola vytvorená 16.10., odovzdaná prepravcovi 17.10. a doručená Vám 18.10 o 9:36, čiže doručenie prebehlo skôr, ako je uvedené v recenzii. Na základe kamerového záznamu z našej baliarne vieme s istotou, že tovar bol odoslaný v neporušenom stave.
    Je nám veľmi ľúto, že aditívum má poškodený obal. Problém mohol vzniknúť počas prepravy, preto sme kontaktovali prepravnú spoločnosť, aby sme mohli situáciu vyriešiť.

    Ďakujeme za vašu objednávku.

    S pozdravom,
    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dlha čakacia doba

    Skôr prišiel email na hodnotenie obchodu ako tovar.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Heureka automaticky zasiela výzvu na hodnotenie obchodu nezávisle od toho, či bol tovar už doručený. Mrzí nás oneskorenie Vašej objednávky a ako malé ospravedlnenie Vám posielame drobnú pozornosť. Veríme, že budete s našimi službami spokojní pri ďalších nákupoch

    ďakujeme za objednávku
    Andrej Scholtz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Som sklamaný prístupom firmy, tovar neprišiel, nebol som kontaktovaný ani SMS-kov a ani mailom.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň pán Melo,

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Chceme však uviesť veci na pravú mieru. V priloženom linku https://imgur.com/a/fpaLiUD máte možnosť vidieť presný priebeh doručovania vašej objednávky. Dvakrát (!) bola vaša zásielka vážne poškodená prepravcom, čo spôsobilo zdržanie.

    Akonáhle sme sa dozvedeli o druhom poškodení, okamžite sme vás informovali a poskytli vysvetlenie situácie. Všetky naše interné postupy sme dodržali presne podľa predpisov. Kontaktoval vás aj zodpovedný pracovník, ktorý sa ospravedlnil a objasnil situáciu.

    Tretí pokus o doručenie bol úspešný a zásielka bola doručená bez poškodenia. Plne rozumieme vašej potrebe byť informovaný, avšak nie vždy je možné vyhovieť všetkým očakávaniam.

    Dúfame, že na základe týchto informácií a prísľubu upravíte svoju recenziu tak, aby zodpovedala skutočnosti.

    Ďakujeme za vašu objednávku.

    S pozdravom,
    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Vybrané veci podľa ich filtra na daný model vozidla a vôbec neoasuju

    Ako odpoveď som dostal iba link na vyberanie stieračov podľa typu vozidla,ale to som robil pri predošlej objednávke.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali problém s výberom stieračov pomocou nášho filtra. Systém TecDoc, ktorý používajú všetci predajcovia dielov v Európe, je veľmi presný, avšak v niektorých prípadoch môže byť vizuálne porovnanie stále nevyhnutné na správny výber dielov.

    Ak si nie ste istí vhodnosťou dielu, vždy je najlepšie kontaktovať našu technickú podporu na čísle 0948 309 308, prípadne aj cez WhatsApp. Radi vám pomôžeme s výberom a zabezpečíme, aby ste mali správne diely pre vaše vozidlo.

    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    Andrej Scholtz
    q-parts.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dodaný rozbitý diel
    • nedodržanie reklamačnej lehoty
    • nekomunikácia so zákazníkom
    • nedodržiavanie termínu dodania tovaru

    Dodali mi rozbitý tovar a keď som ho prišiel reklamovať/vymeniť, musel som čakať 30 dní na vybavenie reklamácie, hoci bolo jasné, že je nový a rozbitý, neboli ochotní mi ho vymeniť na počkanie. Nedodržali ani zákonnú 30 dňovú lehotu, prestali komunikovať, nechceli mi vrátiť peniaze ani po 42 dňoch od reklamácie, na maily nereagovali, až kým som napísal majiteľovi, tak peniaze nabehli hneď, za čo mu ďakujem. Ale samozrejme žiaden mail ako napr.ospravedlnenie mi neprišiel.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť s naším e-shopom, avšak musíme uviesť niektoré veci na pravú mieru.

    Dodanie rozbitého tovaru: Je nám ľúto, že vám bol doručený poškodený diel. Naša spoločnosť vždy kladie dôraz na kvalitu balenia a bezpečné doručenie tovaru. Napriek tomu sa môže stať, že počas prepravy dôjde k poškodeniu, za čo sa ospravedlňujeme.

    Reklamačná lehota: Tvrdíte, že sme nedodržali zákonnú 30-dňovú lehotu na vybavenie reklamácie. Naša interná dokumentácia však preukazuje, že sme vašu reklamáciu vybavili v súlade so zákonom. Chápeme, že ste očakávali okamžitú výmenu, avšak proces reklamácie si vyžaduje určitý čas na overenie a vybavenie.

    Komunikácia so zákazníkom: Je nám ľúto, ak ste mali pocit, že sme s vami nekomunikovali dostatočne. Našou prioritou je byť čo najviac dostupní pre našich zákazníkov. Avšak niekedy, vzhľadom na množstvo prijatých požiadaviek, môže dôjsť k omeškaniu v odpovedi. Vašu situáciu sme však riešili a ako sami uvádzate, po kontakte s majiteľom ste dostali peniaze späť.

    Ospravedlnenie: Chápeme, že ste nedostali formálne ospravedlnenie. Za to sa vám úprimne ospravedlňujeme. Našou snahou je vždy zabezpečiť spokojnosť našich zákazníkov a v budúcnosti sa budeme snažiť, aby sme takýmto situáciám predchádzali.

    Ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Pomáha nám zlepšovať naše služby. Ak máte ďalšie otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom,
    Andrej Scholtz
    CEO

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Prehladna webstranka. Zaujimavy tovar.
    • Nefunguje prepojenie medzi stavom objednavky a realitou na webe.

    Zaujimavy tovar avsak poloamatersky riadeny predaj. Objednavka na webe nebola vybavena do 48h ako deklaruju. Ked som volal povedali, ze je hototova a ked som prisiel, nebola. O dalsi den bola ale pod kontom bola stale vedena ako nevybavena. Uz tovar mam, ale asi este stale je to na stranke, ze sa pripravuje. Kludne by som na tovar pockal, ale dostal som zmatocne informacie.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujem sa za komplikácie pri dodaní tovaru. Ľudský faktor a bug systému bol príčinou nekorektných
    informácii. Pevne verím, že vás táto chyba neodradí od ďalšieho nákupu.

    ďakujeme za objednávku
    Andrej Scholtz
    q-parts.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Neviem či som mal smolu alebo čo sa stalo ale zásielka stále nedorazila kuriérske služba ju ma v depe - kontaktoval som ju cez kuriera s chabim vyjadrením že nesedí mu nejaký kód ale mohol ma aspoň informovať - inak často kupujem v obchode a som spokojný toto som prvý krát si dal doručiť tovar a sklamanie ľutujem že som si neprevzal tovar osobne.

  • Neodporúča obchod

    Nemôžem hodnotiť, keď nič neprišlo aj som písala a nič.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Pedavaju nepouzitelny tovar
    • Nevratili mi peniaze

    Objednal som od nich snimac stavu akumulatoru s bluetooth pre ktory uz neexistuje mobilna appka, tym padom je to nepouzitelny. Tovar som musel vratit na svoje naklady aj ked chybu robili oni... tovar som vratil 1. decembra, peniaze ani dobropis som dodnes nedostal (22.12)

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Tovar ktorý ste nám vrátili sme spracovali ako reklamáciu. Na vybavenie reklamácie je lehota, ktorú na 100% dodržíme, vrátime aj prepravné náklady, ktoré ste mali fakturované. Skutočnosť, že výrobca ukončil distribúciu aplikácie ku objednanému zariadeniu sme naozaj nevedeli, táto informácia dodnes nie je uvedená ani u výrobcu zariadenia.
    https://planet.gys.fr/spip.php?page=produit&reference=024212&lang=en

    Prajeme vám pekné sviatky .
    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ani po dvoch týždnoch nedorazil,nikto ma nekontaktoval prečo.Neodporúčam

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujeme sa za meškanie vašej objednávky, akciový tovar, ktorý ste objednali je do dnešného dňa
    uviaznutý niekde v depách 123kuriér, na náš sklad nedorazil ani kus.
    Budeme vás kontaktovať, ospravedlňujeme sa za komplikácie.

    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedostal som to čo som objednal

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Napriek intenzívnej snahe sa s vami spojiť a vyriešiť problém s objednávkou sa
    nám to nepodarilo. Vždy sme pripravení vyriešiť problémy, vo vašom prípade sa
    nám napriek veľkému úsiliu nepodarilo zistiť v čom presne je problém. Pri spätnej kontrole
    vašej objednávky sme nenašli žiadnu chybu, objednaný tovar bol doručený načas a keďže sa jednalo
    iba o jeden kus tovaru v balíku, nevieme sa dopátrať čo sme to vlastne nedodali.
    Prosím kontaktujte nás, dajte nám šancu napraviť chybu.
    Andrej Scholtz
    CEO

  • Neodporúča obchod

    • tovar som objednal 6 .11.23 do dnes som ho nedostal č. obj.47210 dne s mi 123kurier napisal že mi to donesie 14-17hod,neprišiel a napisal že som nedostupny čo nie je pravda poobede mi poveda že pride za hodinu a neprisiel a čo [email protected] Kralikova

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Evidujeme problémy s doručovaním prostredníctvom 123kuriér.
    Spravíme všetko čo je v našich silách, aby ste svoju zásielku dostali čo najskôr.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie.
    Andrej Scholtz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • absolutne nekomunikuju a neodpovedaju na moj e-mail.

    pisu tovar skladom--a ja cakam vyse tyzdna na obycajne zadne stierace-uz nikdy viac-nic od nich.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujem sa za meškanie vašej objednávky. Mrzí ma, že na svoj tovar čakáte dlhšie, ako je u nás obvyklé.
    Viac ako 98% objednávok zo 40000 za uplynulý rok bolo odoslaných ku zákazníkom nasledujúci pracovný deň po objednávke. Vo vašom prípade prišlo ku zdržaniu dodávky ku nám o 48hodín . Tovar je vyexpedovaný a bude doručený nasledujúci pracovný deň.

    Ako ospravedlnenie vám posielame malý darček a dúfam, že sa na nás obrátite aj nabudúce.
    ďakujeme za objednávku.
    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • rýchlosť dodania
    • tovar je nefunkčný - lampáš na prilbu ani neblikol nie ,to ešte svietil - posielam ho nazad - snáď sa tu nedejú takéto zásielky častejšie A JA MáM LEN SMOLU ...

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Nefunkčný tovar nám pošlite naspäť, obratom vám pošleme druhý kus, ktorý
    najprv rozbalíme a otestujeme.

    Ospravedlňujme sa za komplikácie.

    Andrej Scholtz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný a zaplatený 28.06. nie je doručený ešte ani 10.07.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Naozaj výnimočne sa stane, že odoslaný tovar nie je doručený načas a na správne miesto. Vo vašom prípade je zásielka stratená prepravnou spoločnosťou.
    Negatívnymi recenziami sa vždy intenzívne zaoberáme a hľadáme riešenia aby sme predišli zopakovaniu rovnakej chyby.
    V prípade vašej objednávky sú podobné udalosti žiaľ úplne mimo náš dosah.
    Ospravedlňujem sa za meškajúcu objednávku a dúfam, že vás táto komplikácia neodradí a zachováte nám vašu priazeň.

    ďakujeme za objednávku
    Andrej Scholtz
    CEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po tyzdni od objednavky sa obchod stale neozval so stavom objednavky. Pritom objednany tovar mal byt pocas objednavania skladom.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    V administrácii vidíme odoslanú notifikáciu o pripravenom tovare na odber nasledujúci deň po objednaní tovaru, t.j.
    22.03. Nestáva sa to často, ale notifikačný mail mohol odfiltrovať poštový server do spamu.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie.
    Tovar je pripravený na vyzdvihnutie aj s malou pozornosťou pre vás.

    Andrej Scholtz
    Q-parts

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V stredu mi bolo osobne/tel. slubene ze tovar budem mat v piatok. V piatok som volal ze tovar neodoslali lebo je treba platit 2 x postovne (v stredu nebolo treba). Nikto sa neunuval mi dat vediet.Meral som cestu do BA aby som bol cez vikend mobilny. Stacilo zavolat, dat vediet mailom a ospravedlnit sa. Nic z toho sa nestalo. Kupoval sa cez Q-parts z dovodu ceny a perfektnych recenzii. Na buduce budem objednavat lokalne.

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobrý deň.

    Prešiel som si priebeh vašej objednávky, a neostáva iba sa ospravedlniť za komplikácie.
    Aj my robíme chyby.
    Posielame vám malý darček a dúfam, že vás táto skúsenosť neodradí od ďalšieho nákupu.

    Ospravedlňujem sa za komplikácie a ďakujem za objednávku

    Andrej Scholtz
    q-parts

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakáme už týždeň na jednu batériu !!!

    Reakcia obchodu q-parts autodiely

    Dobry den.

    Objednavka bola vytvorená 22.09. na osobný odber.
    23.09. sme cez SMS bránu odosielali notifikáciu o tom, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie.
    Kde sme pochybili ?

    Andrej Scholtz
    konateľ