Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodnes mi nebolo doručené potvrdenie o úhrade
    • Dodnes mi nebola doručená faktúra

    POZOR!!!
    Nekorektný predajca - doteraz nevystavil faktúru
    Nekorektná kurierska alužba - doteraz nevystavila a nedoručila potvrdenie o úhrade.

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za poskytnutie spätných informácií. Chceli by sme sa ospravedlniť za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mohli zažiť. Vaša spokojnosť je pre nás kľúčová a berieme vaše obavy vážne.

    Rád by som vám uistil, že sme okamžite začali riešiť vaše požiadavky. Sme v kontakte s naším oddelením pre účtovníctvo, aby sme zabezpečili okamžité vystavenie faktúry. Taktiež sme v kontakte s našou kurierskou službou, aby sme zistili príčinu meškania s doručením potvrdenia o úhrade a zabezpečili, že sa to už nestane v budúcnosti.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti a dôkazom našej snahy je, že robíme všetko pre to, aby sme vyriešili situáciu čo najrýchlejšie a najefektívnejšie.

    Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Vážime si vašu dôveru a tešíme sa na príležitosť zlepšiť váš dojem o našej spoločnosti.

    S úctou,

    Tím Profigaráž.sk

  • Neodporúča obchod

    Dlhé dodanie

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ľutujeme, že Vaša skúsenosť s dodacím časom nebola optimálna. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a chceme zabezpečiť, aby sme v budúcnosti mohli poskytnúť lepšiu službu. Ak máte akékoľvek ďalšie podrobnosti o tomto prípade alebo ak by ste potrebovali ďalšie vysvetlenie, prosím, dajte nám vedieť. Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať sa a vyvíjať lepšie služby pre našich zákazníkov. Ešte raz ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie.

    S úctou,
    Tím Profigaráž.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Strašne dlhá doba čakania na tovar.... Nikomu nebudem odporúčať

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu, aj keď nám je veľmi ľúto, že ste mali zlú skúsenosť s našou dodacou dobou. Chceli by sme sa úprimne ospravedlniť za všetky nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Vaša spokojnosť je pre nás kľúčová a vaša reakcia nás motivovala k tomu, aby sme prehodnotili a vylepšili naše procesy dodania.

    Ak by ste nám mohli poskytnúť viac informácií o tom, čo presne sa stalo, radi by sme sa pokúsili nájsť riešenie a vyriešiť situáciu. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a chceli by sme mať možnosť sa poučiť z tohto incidentu a zabezpečiť, aby sa to už neopakovalo.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti a ďakujeme za pochopenie.

    S úctou,
    Tím Profigaráž.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Žiadna
    • Lacný ale šmejdacky tovar.

    Lišta na pílu+dva reťaze, nemá deklarované parametre a dokonca ani mazací otvor, takže nepoužiteľné.

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s naším produktom. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a preto si túto informáciu berieme veľmi vážne. Rád by som vás ubezpečil, že budeme robiť všetko, čo je v našich silách, aby sme sa poučili z vašej skúsenosti a zlepšili naše služby a produkty. Ak by ste mali ďalšie pripomienky alebo akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať sa a poskytovať lepšie služby v budúcnosti.

    S úctou,
    Tím Profigaráž.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar som si objednal ako darček, keď som otvoril balenie tak som zistil že balenie je poškodené... Ďakujem pekne

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme vám za informáciu. Je nám ľúto, že ste zažili takýto nepríjemný zážitok. Rád by som vám pomohol vyriešiť túto situáciu. Prosím, poskytnite nám čo najviac informácií o poškodení a o produkte, ktorý ste objednali, a my sa postaráme o riešenie tejto záležitosti. Môžete nám napríklad zaslať fotografiu poškodeného balenia, aby sme mohli zistiť rozsah škody. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a dôveru, budeme pracovať na tom, aby sme vyriešili tento problém čo najrýchlejšie a najefektívnejšie.

    S úctou,
    Tím Profigaraz.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Na produkt nebol dodaný originál návod na použitie a jeho preklad ,preklad ktorý bol priložený riešil Blooetoth pripojenie a nie WiFi !

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré mohlo spôsobiť chýbajúci originálny návod na použitie a jeho správny preklad.

    Chápeme, že je dôležité, aby ste dostali kompletný produkt vrátane všetkých potrebných informácií a pokynov. Rád by som Vás uistil, že sa snažíme zlepšovať naše služby a zabezpečiť, aby každý zákazník bol spokojný.

    Týmto Vás uisťujeme, že preklad návodu na použitie je našou prioritou a že sa postaráme o to, aby bol správne preložený a pokrýval aj aspekty, ako je WiFi pripojenie, ktoré je pre mnohých zákazníkov dôležité.

    Ešte raz ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a za Vašu trpezlivosť. Ak budete mať akékoľvek ďalšie otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu, aby sme Vám pomohli.

    S pozdravom,

    Váš tím Profigaraz.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Somm si myslel ze to budem moct pouzivat pri vcelareni prezeranie ramikov plod ale to ak nedas pozorovany predmet 5 cm od oci tak nevidis nic ja som si myslel ze tak cca 15cm a budem dobre vidiet ked zvacsenie je az 25x. neviem co mam s tim robit S pozdravom

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za poslanie spätných väzieb ohľadom nášho produktu. Ľutujeme, že zatiaľ nie ste s produktom spokojný.

    Rozumieme Vašim obavám ohľadom vzdialenosti a viditeľnosti pri včelárení a prezeraní ramíkov plodu. Chápeme, že očakávania od zväčšenia a vzdialenosti môžu byť individuálne a radi by sme našli optimálne riešenie pre Vaše potreby.

    Aby sme Vám mohli lepšie pomôcť, radi by sme vedeli viac informácií o Vašich konkrétnych potrebách a použití. Mohli by ste nám prosím poskytnúť ďalšie detaily, ako napríklad konkrétny typ včelárskej práce, na ktorú ste produkt plánovali použiť, a aké presne očakávania máte?

    Naším cieľom je poskytnúť Vám najlepšiu možnú pomoc a riešenie, preto sa s nami neváhajte skontaktovať buď prostredníctvom e-mailu na [email protected] alebo telefonicky na našu zákaznícku linku.

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a spoluprácu.

    S pozdravom,
    Tím Profigaraz.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednávka nedošla v poriadku.

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré mohli vzniknúť v súvislosti s Vašou objednávkou na našom eshope Profigaraz.sk.

    Je nám veľmi ľúto, že Vaša objednávka nedošla v poriadku, a chceme Vás uistiť, že pre nás je dôležité riešiť túto situáciu a zabezpečiť Vašu plnú spokojnosť. Prosím, mohli by ste nám poskytnúť viac informácií o konkrétnych problémoch, ktoré ste zažil/a? Týmto nám pomôžete presnejšie identifikovať a vyriešiť príčinu situácie.

    Naším cieľom je poskytovať kvalitné a spoľahlivé služby, a preto nás Vaša spätná väzba veľmi zaujíma. Okamžite sa pustíme do vyšetrovania a vyriešime problém v najkratšom možnom čase.

    Prosíme, aby ste nás kontaktoval/a na našom zákazníckom servise, buď prostredníctvom e-mailu na [e-mailová adresa] alebo telefonicky na [telefónne číslo]. Sme pripravení Vám poskytnúť nápomoc a zabezpečiť, aby sa situácia rýchlo vyriešila.

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a dôveru v našu spoločnosť. Budeme čakať na Vašu spätnú väzbu a následne urobíme všetko pre to, aby sme Vás uspokojili.

    S pozdravom,
    Tím Profigaraz.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dňa 01. 02. 2024 som si zakupil čistiaci koncentrat a dnes je 21.2.24-tri tyždne a nič sa nedeje...

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za nákup v našom internetovom obchode Profigaraz.sk a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré môžu vzniknúť v súvislosti s doručením vášho čistiacieho koncentrátu. Je nám ľúto, že ste zatiaľ neobdržali objednávku, a chceme vám poskytnúť čo najlepšiu pomoc.

    Prosíme vás, aby ste nám poskytli viac informácií o vašej objednávke, ako je číslo objednávky, aby sme mohli skontrolovať stav doručenia a rýchlo vyriešiť situáciu. Môžete nám tieto informácie poslať na našu e-mailovú adresu [email protected].

    Zároveň sa ospravedlňujeme za prípadné komplikácie a zaručujeme vám, že podnikáme kroky na preskúmanie a riešenie tejto situácie. Vaša spokojnosť je pre nás kľúčová a urobíme všetko pre to, aby sme vám poskytli vysoko kvalitný zákaznícky servis.

    Ešte raz ďakujeme za váš nákup a za dôveru, ktorú ste nám prejavili.

    S pozdravom,

    Tím Profigaraz.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar je jeden veľký odrb na zákazníkov vôbec nič to nerobí to si môžem do obd2 rovno napojiť vianočný stromček a ma to ten istý efekt

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu a prepáčte, že ste zažili sklamanie s naším tovarom. Ľutujeme, že vám produkt nesplnil očakávania a chceli by sme sa ospravedlniť za eventuálne nepríjemnosti.

    Vaše názory sú pre nás dôležité a chceli by sme sa dozvedieť viac o vašom konkrétnom zážitku, aby sme mohli zlepšiť naše služby. Mohli by ste nám poskytnúť viac informácií o probléme, ktorý ste zažili? Sme pripravení vypočuť si vaše pripomienky a vyvinúť úsilie na riešenie situácie.

    Ak máte ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a radi by sme vám pomohli nájsť optimálne riešenie.

    Ešte raz ďakujeme za vašu spätnú väzbu a dôveru v našu spoločnosť.

    S pozdravom,
    Tím profigaraz.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz je to 3. tyzdne stale mi nebol tovar doruceny hoci ten tovar uz aj na shope je na sklade tak potom je niekde chyba ale u zakaznika to nie je !!!

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Naším cieľom je poskytovať služby na vysokej úrovni a je nám ľúto, že ste mali problém s doručením Vašej objednávky.

    Rádi by sme sa informovali o konkrétnych detailoch Vašej objednávky, aby sme mohli situáciu lepšie vyriešiť. Prosíme Vás, aby ste nám poskytli číslo Vašej objednávky a ostatné relevantné informácie, aby sme mohli identifikovať príčinu omeškania doručenia.

    Naším cieľom je udržiavať spokojnosť našich zákazníkov, a preto sa budeme snažiť nájsť rýchle a efektívne riešenie tejto situácie. Ďakujeme Vám za trpezlivosť a dôveru v našu spoločnosť.

    S pozdravom,
    Tím PROFIGARAZ.SK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Veľmi malá zľava pre zákazníka ktory je registrovaný
    Zľava 3% išla iba na na jeden produkt
    Niektorý tovar dlhodobo je nedostupný

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za Vašu hodnotiacu spätnú väzbu. Ľutujeme, ak ste mali pocit, že naša zľava pre registrovaných zákazníkov nebola dostatočná. Stále sa snažíme zlepšovať naše ponuky a zohľadňovať potreby našich verných zákazníkov, preto budeme brať Vašu spätnú väzbu do úvahy pri budúcich úpravách.

    O zľavách na konkrétny produkt sme si vedomí a pracujeme na rozšírení tejto ponuky. Chceme, aby naši zákazníci mali prístup k výhodným ponukám a zľavám pre ich obľúbené produkty.

    Vzhľadom na dostupnosť tovaru chápeme, že je to kľúčový aspekt pri nákupoch. Pracujeme na optimalizácii skladových zásob a snažíme sa minimalizovať situácie, kedy niektorý tovar môže byť nedostupný dlhodobo. Vaša trpezlivosť a porozumenie sú pre nás veľmi dôležité.

    Ak máte konkrétne otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Ďakujeme za Vašu lojalitu a dôveru v eshop PROFIGARAZ.SK. Tešíme sa, že sme Vás mohli obslúžiť, a veríme, že budete aj naďalej spokojný/á s našimi službami.

    S úctou,
    Tím Profigaráž

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar skladom

    Dátum doručenia bol iný ako zobrazovalo pri produktoch. Tovar mi bol doručený až o 5 dní neskôr. Keď som ich kontaktoval, ani sa neunúvali ospravedlniť. Neodporúčam.

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za poskytnutie spätného väzby a chceme sa úprimne ospravedlniť za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré mohli vzniknúť v súvislosti s dátumom doručenia Vašej objednávky na našom eshope PROFIGARAZ.SK. Je nám ľúto, že dátum doručenia nezodpovedal pôvodným informáciám a že k tomu nedošlo v očakávanom termíne.

    Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a sme nesmierne ľúto, že sme neuspeli v plnení Vašich očakávaní. Sľubujeme, že sa budeme snažiť vyvodit z tejto situácie ponaučenie a pracovať na zlepšení našich procesov doručenia a komunikácie s našimi zákazníkmi.

    Ak by ste mali ďalšie pripomienky alebo otázky, prosím, neváhajte nás kontaktovať. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a berieme ju veľmi vážne.


    S pozdravom,
    Tím profigaráž

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Syn si to isté objednal a prišiel mu celkom insie puzdro

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za zdieľanie Vašich skúseností. Ospravedlňujeme sa za prípadné nejasnosti alebo nedorozumenia v súvislosti s objednaným produktom. Chceli by sme sa o to okamžite postarať a vyriešiť túto situáciu.

    Prosíme Vás o poskytnutie viac informácií o konkrétnom produkte a o tom, aké puzdro malo byť objednané. Sme tu pre Vás a našim cieľom je zabezpečiť Vašu úplnú spokojnosť.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo ďalších informácií nás neváhajte kontaktovať. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a dôveru v našom eshope PROFIGARAZ.SK.

    S pozdravom,
    Tím PROFIGARAZ.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Strašne zlý tovar malinké náradie pre deti

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za zdieľanie Vašich skúseností. Ospravedlňujeme sa, že ste neboli spokojný s nami zakúpeným tovarom. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a chceli by sme sa postarať o riešenie tejto situácie.

    Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali a poskytli nám viac informácií o konkrétnom produkte. Radi by sme našli spoločné riešenie, ktoré bude vyhovovať Vašim potrebám.

    Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať naše služby. Ďakujeme za trpezlivosť a dôveru v našom eshope PROFIGARAZ.SK. Veríme, že spoločne nájdeme uspokojivé riešenie tejto situácie.

    S pozdravom,
    Tím PROFIGARAZ.SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Zásielka mi bola doručená vďaka detektívnej práci pracovníčky pošty. Adresátom bola pošta Svätý Jur, čo je ok, avšak chýbalo moje meno, t.j. príjemca.

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za zdieľanie Vašich skúseností, a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mohli zažiť pri doručení Vašej zásielky. Vaša spätná väzba nám je veľmi cenná, a chceme uistiť, že sa o túto situáciu postaráme.

    Chceli by sme sa ospravedlniť za akékoľvek nedorozumenie týkajúce sa adresy doručenia. Radi by sme zlepšili naše procesy, aby sme podobné situácie v budúcnosti predchádzali.

    Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali s bližšími informáciami o tejto situácii, ako aj s Vaším menom, aby sme mohli lepšie identifikovať a riešiť problém.

    Ďakujeme za trpezlivosť a dôveru v našom eshope PROFIGARAZ.SK. Veríme, že spoločne nájdeme uspokojivé riešenie.

    S pozdravom,
    Tím PROFIGARAZ.SK

  • Neodporúča obchod

    Negatívna

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za zdieľanie Vašich hodnotení. Je nám ľúto, že ste mali negatívny zážitok s našimi službami. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a chceli by sme lepšie porozumieť situácii, ktorá viedla k tomuto hodnoteniu.

    Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali a poskytli bližšie informácie o Vašej skúsenosti. Sme pripravení riešiť akékoľvek problémy alebo obavy, ktoré by ste mohli mať.

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a dôveru v našom eshope PROFIGARAZ.SK. Veríme, že spoločne nájdeme uspokojivé riešenie tejto situácie.

    S pozdravom,
    Tím PROFIGARAZ.SK

  • Neodporúča obchod

    • Tovar mi nebol stale odoslaný
    • Veľmi slabá komunikácia

    Objadnala som si tovar, ktorý som v ten deň (11.12.) aj zaplatila a týždeň sa nič nedialo. Na môj email kde je problém, som dostala odpoveď, že platbu skontrolujú a odošlú. Na môj ďalší email mi oznámili, že tovar naskladnia zajtra t.j. 21.12. a ihneď odošlú. Keďže to mal byť vianočný darček, tak už asi do Vianoc nedorazí. Očakávala by som rýchlejšiu komunikáciu so zákazníkom!

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za recenziu.
    11.12.2023 ste si vytvorili objednávku.
    Platba nabehla od Vás 12.12.2023.
    13.12.2023 sme Vás kontaktovali ohľadom Vašej objednávky a platby.
    Poslali ste nám výpis a nakoľko máme aj na stránke napísané " naskladňujeme, robíme pred objednávky" sme Vás aj informovali kedy bude tovar naskladnený.
    Z našej strany nedošlo k žiadnej klamlivej informácií, pretože tak ako ste mali napísané aj na našej stránke , že naskladňujeme, tak isto ste dostali informáciu aj od zákazníckej podpory.
    Prosím, nabudúce, ak niečo potrebujete doručiť do Vianoc, neváhajte, a kontaktujte nás, ak ste si nieste istá, čo píšeme na našich stránkach.

    S pozdravom,
    Tím Profigaráž

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som zaplatil bankovým prevodom ihneď po obdržaní e-mailu s platobnými údajmi, tovar ani po 9 dňoch neprišiel a nebol som ani informovaný o meškaní.

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za recenziu.
    V prvom rade sa v mene našej spoločnosti chceme ospravedlniť za túto situáciu, ktorá nastala pri Vašej objednávke.
    Samozrejme, platbu sme preverili a objednávku budeme dnes odosielať.
    Ospravedlňujeme sa za omeškanie platby a objednávky.

    S pozdravom,
    Tím Profigaráž

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • V popise diagnostiky je mimo iné aj diagnostika vozidiel Seat - s mojim vozidlom Seat Toledo 1,2 TSI nekomunikuje

    Reakcia obchodu Profigaráž.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za zdieľanie Vašich skúseností. Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mohli zažiť s naším diagnostickým nástrojom v súvislosti so Vaším vozidlom Seat Toledo 1,2 TSI. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a chceme sa postarať o riešenie tejto situácie.

    Chceli by sme zistiť viac informácií o konkrétnom produkte a situácii, aby sme mohli lepšie porozumieť problému. Prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali a poskytli bližšie podrobnosti o Vašej skúsenosti.

    Sme pripravení spolupracovať s Vami a nájsť vhodné riešenie, aby sme zabezpečili Vašu spokojnosť s našimi službami na našom eshope PROFIGARAZ.SK.

    Ďakujeme za trpezlivosť a dôveru.

    S pozdravom,
    Tím PROFIGARAZ.SK