Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nechápem čo sa deje ale ešte stale mi zásielka nedošla … veľké sklamanie

    Reakcia obchodu Pop Up Store

    Dobrý deň Zuzka,
    Pri Vašej objednávke bolo uvedené, že ide o predobjednávku a že niektoré z produktov nemáme momentálne skladom.
    Odhadovaný dátum doručenia ste mali uvedený na až do 23.12.

    Dnes sme Vám pred hodinou odoslali mail s informáciou, že Vám už zásielku budeme odosielať.

    Mrzí nás, že máte takúto skúsenosť ale naozaj sme počas akcie black friday spravili všetko preto, aby ste boli informovaná a dostali svoju objednávku v čo najkratšom čase.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávku som robila pred týždňom a tovar ešte nebol ani odoslaný.

    Reakcia obchodu Pop Up Store

    Dobrý deň,
    Mrzí nás Vaša skúsenosť ale pravdepodobne ste si nevšilmi, že ste vytvorili predobjednávku na tovar kt. sme očakávali od dodávateľa ( pri produkte bol predpokladaný dátum doskladnenia až 2.2.2024).
    Váša objednávka je však už na ceste k Vám, môžete si to skontrolovať cez tracking, ktorý sme Vám odoslali na email.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    21.06.2023 ste prijali moju platbu a ja stále čakám na tovar. A vy mi pošlete dotazník, ako som spokojný? Si robíte srandu asi...

    Reakcia obchodu Pop Up Store

    Dobrý deň Michal,
    úprimne sme jemne zaskočený vašou recenziou. Nepomýlili ste si prosím objednávku s iným eshopom?
    Vašu objednávku u nás ste vytvorili dňa 25.7.2023 a ešte v ten deň Vám bol balík zabalený a odoslaný.
    Podľa trackingu od dopravnej spoločnosti vidíme, že ste si tovar prevzali hneď 26.7.2023 čiže ste balík obdržali hneď na druhý deň od objednania.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Nakupujem z tohto obchodu jednu znacku. Az ju bude mat konkurencia a ich obchodne podmienky budu lepsie, prejdem k nim. Ich postovne je zdarma az od 150E za nakup. Pri nakupovani tovaru sa rezervuje tovar v kosiku na 10 min, pricom mne osobne trva nakup dlhsie aj z toho dovodu, ze mam doma male dieta. Po 10min tovar z kosika zmizne a musim opatovne vyberat tovar. Ked sa chcem vratit na predchadzajuci vyber tovaru na webstranke, musim opat pouzit filter. Niekolkokrat som vzdala nakup prave z tychto dovodov.
    GLS som musela vypisovat mail, aby mi zavolali na telefonne cislo, ktore mali viditelne dostupne, aby mi nezvonili na zvoncekoch, ktore su nefunkcne a tovar mi kvoli tomu nebol doruceny.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dlha doba dodania. Na mail ohľadom mojej objednávky mi nebolo odpísané.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    8mi deň a zásielka stále neprišla… ale mail o rýchlom doručení hneď na druhý deň + mail o hodnotení

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Velmi zla uroven komunikacie

    Nulova komunikacia zo strany obchodu. Sama som ich musela kontaktovat, aby som sa cokolvek dozvedela.
    Az nasledne sa mi ozvali s odpovedou, ze produkt je vlastne vypredany.
    To by som vedela pochopit, keby so mnou niekto komunikoval (informovanie emailom, ze na objednavke pracuju, kym sa dohaduju s dodavatelom).
    Dany produkt som si objednala z ineho eshopu a cely proced od objednavky az po kuriera pri mojich dverach trval 2 dni, pocas ktorych som bola emailom priebezne informovana, co sa deje.
    Na tento zakaznicky servis sa Pop Up Store ani zdaleka nechyta.
    Ich nasledny kodik na akusi zlavu a objednavku niecoho ineho ma uprimne rozosmial..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod vôbec nekomunikuje
    • Dodanie do dvoch dní a tovar ani po týždni nebol odoslaný
  • Neodporúča obchod

    90 %

    • Nulova komunikacia
    • Objednam tovar skladom a napriek tomu ho predaju na predajni

    Reakcia obchodu Pop Up Store

    Dobry den,
    situacia nas mrzi, a hlavne to, ze aj napriek komunikacii s Vami ste uviedli ze sme nekomunikovali. Povedali ste, ze sice neradi, ale na tovar pockate, ako male odskodnenie sme Vam dali zlavu na dalsi nakup a do objednavky pribalime drobnost, ktora urcite potesi. Vzdy to tak robime, ked vieme ze chyba je na nasej strane.

    Chyby sa stavaju, skutocne sa tovar predal v obchode skor, ako sme ho stihli odlozit na Vasu objednavku. Mrzi nas to, preto sme Vam dali vediet, ci chcete objednavku zrusit a objednat inde, aby ste produkt dostali skor.

    Na druhej strane nas velmi mrzi to, ze z predoslych 4 objednavok, ktore boli dodane rychlo a nacas a 1 predobjednavky, ktoru sme dorucili podla planu, ste nam hodnotenie, ani slovko chvaly nezanechali :)

    Ale uz sme si zvykli, ze negativne treba napisat verejne a pozitivne sa berie ako samozrejmost :)

    Na zaver, za chybu a zdrzanie sa Vam ospravedlnujeme.

  • Neodporúča obchod

    Objednávka bola prijatá a spracovaná 03.02.2022
    04.02. 22 správa od GLS, že čakajú na odovzdanie od odosielateľa.
    som sklamaná, že zatiaľ objednávka nedorazila a ďalšie informácie o tom kde sa zásielka nachádza nemám

    Reakcia obchodu Pop Up Store

    Dobry den,
    mrzi nas Vasa skusenost. Chyby sa stavaju, nie je to zas dovod na neodporucanie, ale rozumieme. Zial jeden produkt blokuje celu objednavku, nakolko sa v napore vypredal a vyrobca nemal vyrobenu novu varku :( V pondelok nam poslu tovar a v stredu uz by mal byt balicek u Vas :)

    Dakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemám co hodnotiť ešte mi nič neprislo
  • Neodporúča obchod

    Na stranke e-shopu obchod uvadzal, ze ma tovar na sklade, no nebolo to tak. Dodanie bolo uvedene o 2 dni, o 5 dni od onjednavky som nevedela, co s objednavkou je. Po 2 spravach mi zavolala slecna, ze maju problemy s dodanim tovaru, lebo nie je na sklade a objednavaju ho zo zahranicia a dodavka niekde uviazla, tovar mi pride mozno o 2 tyzdne.
    Nebola to mozno ich chyba, ale s komunikaciou obchodu so zakaznikom nie som spokojna. Objednavku som zrusila, tovar som objednala inde a mala som ho na druhy den.