Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

    • Tovar mi bol doručený bez originál krabičky a fľaška bola zatvorená len uzáverom, kde chýbal originál prilepený plombovaci uzáver.

    Reakcia obchodu Petuel

    Dobry den pan Lojko.
    Neda nam nereagovat na Vase zavadzajuce hodnotenie. Objednal Ste si u nas 10ks cistica trysiek DIESEL 50ml s objednavacim kodom ET3121. Ak sa pozorne pozriete na nasej web stranke, tento produkt sa predava bez papierovej krabicky a kupujeme ho ako vyhradny dovozca produktov K2 priamo od vyrobcu! Tento produkt je originalne baleny po 24ks v kartone bez papierovej krabicky ktoru spominate. Ano, mavali sme v ponuke aj papierovu verziu, ta je ale vyrobcom oznacena kodom ET3122 kde je v kartone 12ks a kazdy jeden produkt je zabaleny este v papierovej krabicke. Samotny vyrobok ma ten isty bezpecnostny uzaver ktory ma aj Vami objednany pripravok. Tuto papierovu verziu uz neobjednavame minimalne 2-3 roky nakolko produkt ET3121 a ET3122 je uplne ten isty a nenajdete ho ani v ponuke na nasej web stranke. Rozdiel je len v baleni a papierova (krabickova) verzia je o niekolko centov drahsia. Nasi zakaznici nepotrebuju kupit drahsi produkt len preto, aby ho vybalili z krabicky ktoru potom zahodia.

    Vasa dalsia informacia ohladne "prilepeneho plombovacieho uzaveru" je znovu mylna. Aj ked nevieme presne, co pod tym vasim oznacenim vlastne mate na mysli. Kazda flasticka je vyrobcom uzatvorena bezpecnostnym plastovym srobovacim uzaverom, ktory ma v sebe este gumovu podlozku aby cestou nevytiekol. Ziadne ine lepene plombovacie uzavery na tento produkt vyrobca nedava. Objednajte si nabuduce u nas 24ks tohoto produktu ET3121 a posleme Vam ich v originalnom kartone a sam uvidite ako to vyrobca bali kde ani jeden produkt nema krabicku.
    Dovolujeme si zaroven poznamenat, ze sme vyhradny dovozcovia produktov K2 na SK uz vyse 20 rokov a tovar kupujeme LEN u vyrobcu a rucime za jeho kvalitu priamo vyrobcom. V buducnosti by sme skor prijali, keby Ste si najskor overil Vase pochybnosti, nas telefon mate dostupny v kazdej nasej komunikacii a boli sme Vam povedali to iste, co tu mate napisane.
    Co sa este tyka dalsich produktov DIESEL. Mame ich na stranke tri druhy. Jediny, ktory je vyrobcom zabaleny v papierovej krabicke je DIESEL DICTUM. Staci ked si pozorne pozriete obrazky na nasej web stranke. Ak chcete Vase hodnotenie prehodnotit, kontaktujte nas.
    S pozdravom
    Peter Zlatinsky

  • Už trikrát mi prišlo SMS avízo o doručení zasielky a to je všetko. Cena za dopravu je prijebaná...

    Reakcia obchodu Petuel

    Dobry den pan Rapavy.
    Kurier sa Vam snazil dorucit zasielku tri krat. Ani raz sa k Vam nedovolal. Nasa pracovnicka Vam volala a Vasa manzelka jej povedala, ze Ste boli v zahrade a nepoculi ste zvonit telefon. Takze zasielka sa k nam vratila a nasa skoda je cena postovneho, ktoru sme prepravnej spolocnosti museli zaplatit. K Vasmu slovniku sa nemusime vyjadrovat, nazor si dokaze spravit aj dieta na prvom stupni zakladnej skoly. Cenu dopravy si my neurcujeme, tak v buducnosti adresujte Vasu nespokojnost na kuriersku sluzbu.
    S pozdravom
    Zlatinsky Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednával pred vyše týždňom a nič mi neprišla určite už nebudem objednávať odtiaľto neotporučam

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku

  • Neodporúča obchod

    50 %

    objednal som si cistic na disky roton k2 po aplikacii 2-3 minuty som zistil ze po umytí zostavaju na pneumatike v mieste kde stekal červene flaky ktore nejdu odstranit urobilo mi to na dvoch autach .....na prvy mail mi odpovedali no na dalsie kde som im poslal fotky uz nie nemaju ochotu to nijako riesit mam dve balenia ktore mozem akurat tak vyhodit

    Reakcia obchodu Petuel

    Vazeny pan ing. A.M.
    Dna 10.09.2020 o 17:23 Ste nam poslali mail, v ktorom nas hned obvinujete aky fejk predavame, ktory Vam nechava cervene flaky
    na pneumatike.
    Toho isteho dna 10.09.2020 o 17:30 ( SEDEM minut !!! po obdrzani Vasho mailu a po nasej pracovnej dobe) sme Vam odpisali a informovali Vas, ake produkty predavame (podla Vas fejky), dalej sme Vas informovali, ze vsetky vyrobky pochadzaju priamo od vyrobcu a tym rucime za jeho pravost a originalitu. Dalej sme Vas informovali ako mate postupovat v pripade, ze tento vyrobok chcete reklamovat.
    Dna 17.09.2020 o 15:38 Ste nam poslali IBA dve fotografie a nic ine o co sme Vas ziadali v prvom maily.
    Dna 18.09.2020 sme cakali, ze nam doposlete aj ostatne udaje, ako sme Vas uz informovali v nasom prvom maily. V ten isty den 18.09.2020 Ste nam o 17:06 oznamili:
    "kedze mlcite velmi rad vam pridam recenziu aj s fotkami pekny den"

    Je zvlastne, ze Vam trvalo poslanie dvoch fotografii SEDEM dni!! a od nas vyzadujete odpoved do 24 hodin, pricom sme od Vas okrem dvoch fotografii s mierne zafarbenymi pneumatikami nedostali nic. Skoda, ze sa k tejto recenzii nedaju pripojit Vase dve fotografie aby z nich kazdy videl co opisujete..
    K Vasej recenzii: Nemlcime ako mylne a nepravdivo pisete - pozrite si laskovo celu nasu mailovu historiu a potom nas obvinujte, ci mame alebo nemame ochotu to riesit.
    Vzdy ochotne riesime nielen rozne problemy ak nejake su (pozrite si nase recenzie) ale snazime sa aj nasim zakaznikom pomahat vo vsetkych oblastiach co sa nasich ponukanych produktov tyka. Objednali Ste si dva ks jedneho produktu, predpokladame, ze Ste pouzili iba jeden a ten druhy nam mozete samozrejme vratit, peniaze za vyrobok Vam budu poslane na ucet, takze nic nemusite vyhadzovat ako sa mylne domnievate. Staci sa len slusne opytat pan inzinier a nie hned unahlene pridavat podla nasho nazoru neobjektivnu recenziu.
    S pozdravom
    Zlatinsky Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hrozny obchod cakam ako blbec a nakoniec to zrusia. Keby aspon vymysleli nejaky slusny dovod. Na hovno obchod!

    Reakcia obchodu Petuel

    Dobry den pan C..
    Vase "slusne" vyjadrovanie a neobjektivne hodnotenie nas iba zbytocne obera o cas. Spravili Ste si na nasej web stranke objednavku dna 24.05.2019 o 14:20. Na druhy den 25.05.2019 sme Vam posielali sms-ku aby Ste si dohodli termin odberu nakolko nemame predajnu a zaroven v nej bolo uvedene, ze tovar Vam rezervujeme do 02.06.2019. Po tomto termine bude Vasa objednavka automaticky stornovana. Status dorucenia sms-ky na Vas mobil: DORUCENA.
    Nemame potrebu si vymyslat dovod zrusenia objednavky. Vsetko Ste mali uvedene v sms-ke. Staci sa naucit citat. Keby Ste bol zavolal a informoval sa o Vasej objednavke - na co sme Vas upozornili v sms-ke, nemuseli Ste cakat ako blbec - ako Ste sam napisal a tovar Ste si mohol prist vyzdvihnut. Mate to k nam cez ulicu.
    S pozdravom
    Zlatinsky Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodacia doba dva týzdne je prilis dlha a po dodatočnej urgencii - stale bez zmeny. ya tie dva týždne by som si to bol prebrať osobne napešo. Dufam, že to nie je štandard. Ja už ale každopádne v tomto obchode nenakúpim.

    Reakcia obchodu Petuel

    Dobry den pan A.B.
    Vase NEOBJEKTIVNE hodnotenie nasej spolocnosti budeme prehliadat aj napriek tomu, ze nam pokazilo celkove hodnotenie na Heureke a vrha zle svetlo na nasu pracu. Reagujeme na Vase hodnotenie iba preto, aby kazdy, kto si bude niekedy citat tieto hodnotenia, sam posudil Vase hodnotenie.
    Myslime si, ze staci uviest iba fakty ohladne Vasej objednavky. Nakolko sa tu neda vkladat PrintScreen, musime len skopirovat vsetky udaje tak ako chronologicky isli za sebou. Originaly mame u nas vo firme:
    Vasa objednavka:
    Objednávka:
    Číslo objednávky: 2034143456
    Dátum a čas prijatia: 10.01.2019 10:59
    Celková suma: 10.87 EUR
    Spôsob doručenia: Prepravná spoločnosť SDS
    Spôsob platby: Dobierka

    Tuto Vasu objednavku sme ihned ako prisla spracovali, o com sme Vas informovali mailom:
    From: Peter Zlatinský - PETUEL <[email protected]>
    Sent: Thursday, January 10, 2019 11:00 AM
    To: a.b……[email protected] (email vymazany nami)
    Subject: Objednávka 2034143456
    Informácia o Vašej objednávke
    Dobrý deň.
    Skompletovali sme Vašu objednávku a DNES ju posielame do pošty......

    Pre objektivnost – nemyslime si, ze sme balik skompletovali za minutu ako by sa z tohto mohlo zdat, ale zrejme tu nastal systemovy casovy posun o niekolko minut. V kazdom pripade bola Vasa objednavka spracovana behom par minut o com Ste boli informovany mailom. Kurier spolocnosti, ktoru Ste si zvolili pri objednavani tovaru ho este v ten den (10.01.) od nas prevzal o com Ste bol dalsim mailom informovany:

    Vážený zákazník,
    vašu objednávku č.2034143456 sme expedovali 10.01.2019.
    Zásielka bude doručená na adresu: .......... (udaje vymazane nami)

    Takze v den Vasej objednavky Vam od nas odisiel balik na Vasu adresu. Ano – nebyva to standard ako pisete, zvycajne baliky odchadzaju az na druhy den a nie v ten isty ako pride objednavka. Hlavne preto, ze objednanie prepravy u kurierskej spolocnosti ma svoje casove pravidla.
    Mate nejake vyhrady na nase promptne a expresne vybavenie Vasej objednavky? Pretoze v prvom rade hodnotte nasu robotu a snahu a nie lajdackost prepravnej spolocnosti SDS, ktorej konanie my nevieme ovplyvnit a s ktorou momentalne riesime dalsie baliky, ktore nedodali zakaznikom este v minulom roku a zvazujeme ukoncit zmluvu s touto spolocnostou. (cim Vas samozrejme zatazovat nemusime).

    Pozrime sa ale na dalsie fakty.
    Vo stvrtok 17.01.2019 o 19:00 Ste nas informovali mailom, ze Vam zasielka nebola dorucena. Tu je jeho text:
    Dobry den,
    Podla instrukci vas informujem, ze zasielka stale nebola dodana. Prosim o skontrolovanie stavu.
    Dakujem.
    Z poważaniem / Best regards / S pozdravom
    A.B.

    Od: "Peter Zlatinský - PETUEL" <[email protected]>
    Do: [email protected]; – (email vymazany nami)
    Wysłane: 19:00 Czwartek 2019-01-10
    Temat: Objednávka expedovaná

    Este v ten isty den som Vam odpovedal na Vas mail o 21:05:
    Dobry den.
    Velmi pekne dakujeme za info. Budem volat do spedicnej firmy a hned ako sa dozviem z akeho dovodu Vam nebola zasielka dorucena, dam Vam vediet.
    Pekny zvysok dna prajem
    Zlatinsky Peter

    Na nasledujuci den – PIATOK, sme sa do spedicnej spolocnosti nevedeli dovolat aj napriek tomu, ze sme mali ine firemne povinnosti a volali sme tam niekolko krat za den. Potom boli 2 dni volna kedze bola sobota a nedela a v pondelok sa opakovala situacia presne ako z piatka.
    Dnes 22.01.2019 Ste nam poslali mail nasledujuceho znenia:
    Dobrý deň, 17,1,2019 som Vas kontaktoval ohľadom preverenia problemu s objednávkou. Nakolko som dodnes nedostal spätnú väzbu, informujem Vas, źe objednávku ruším a riešim vec s iným dodávateľa. Ak bola objednávka odoslana, informujem Vás, že ju nepreberiem, B....i

    Nechapeme, preco pisete, „ak bola objednavka odoslana“.... ked musite vediet, ze BOLA, pretoze Ste dostali od nas v den objednania (10.01.) 2 maily, v ktorych sme Vas informovali o skompletovani objednavky ako aj o odoslani objednavky.
    Pisali sme Vam, ze hned ako sa dozviem z akeho dovodu Vam nebola zasielka dorucena, dam Vam vediet. Kedze dotaraz ani my nevieme, kde sa nami odoslany balik nachadza nemame dovod Vas informovat o tom, ze to zrejme nevie ani kurierska spolocnost.

    No a tu je este Vase hodnotenie pre Heureku:
    Vážený obchodný partner,
    zasielame Vám výsledky dotazníku pre obchod Petuel od zákazníka, ktorý odpovedal následne:

    Odporúčali by ste obchod svojim známym?
    NIE, neodporúčam

    V akom stave je Vaša objednávka?
    tovar zatiaľ nedorazil
    nami doplnena reakcia: ano, suhlasime

    Ako ste spokojný s dĺžkou dodacej lehoty?hodnotenie 0.5 z 5.
    nami doplnena reakcia: ano, suhlasime , zial kurierskej spolocnosti platime za prepravu ale ako a kedy ju doruci nie je v nasich silach to ovplyvnit

    Ako hodnotíte kvalitu komunikácie obchodu?
    hodnotenie 0.5 z 5.
    nami doplnena reakcia: NIE, nesuhlasime – komunikovali sme s Vami od sameho zaciatku, takze toto hodnotime ako nepravdivy udaj, ktory poskodzuje nase meno.

    Podrobnejšie popíšte vaše skúsenosti s obchodom Dodacia doba dva týzdne je prilis dlha a po dodatočnej urgencii - stale bez zmeny. ya tie dva týždne by som si to bol prebrať osobne napešo. Dufam, že to nie je štandard. Ja už ale každopádne v tomto obchode nenakúpim.
    nami doplnena reakcia: aj ked je to v tomto pripade nepodstatne – 2 tyzdne este nepresli do dnesneho dna, na Slovensku ma tyzden sedem dni. Od 10.01. do dnes 22.01. je to predsa len 12 dni, a nezabudnite brat do uvahy aj dni pracovneho volna.

    Aká je vaša celková spokojnosť s obchodom?
    hodnotenie 0.5 z 5.
    nami doplnena reakcia: ano, je to Vase pravo, ale ak mate hodnotit obchod, nevkladajte Vase zle skusenosti s prepravnou spolocnostou do hodnotenia obchodu. Ak si pozorne precitate otazku, tak Ste mali hodnotit obchod a nie kuriersku spolocnost.. A ak Ste nespokojny s tym, ze Vasa objednavka odisla od nas este v den objednania tak sa Vam ospravedlnujeme za nasu rychlost.
    Kazdopadne budeme radi, ked v nasom obchode uz nakupovat nebudete ako Ste to uviedli vo Vasom hodnoteni.

    ID objednávky: 2034143456
    Vytvorenie objednávky
    Štvrtok, 10. január v 10:59

    Pekny den Vam prajem
    Zlatinsky Peter

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Prešli tri dni od objednania a tovar stále nedorazil :(

    • vyhodne cenny
    • Dna 13.3.2018 som objednal tovar a dodnes 26.4.2018 nebol doruceny .Bolo mi povedane ze treba nakupovat tovar na kartony

    Reakcia obchodu Petuel

    Dobry den pan Orsag (Lipany).
    Dakujeme za Vas nazor. Ked Ste uz napisali "A", bolo by objektivne z Vasej strany napisat aj "B".

    Pisete, ze 13.03. Ste si objednal tovar a do 26.04. Vam nebol doruceny. Tu je prehlad Vasich objednavok a nami poslany tovar:

    Vasa objednavka:
    Číslo objednávky: 2034142491
    Dátum a čas prijatia: 07.03.2018 18:05
    Celková suma: 75.28 EUR
    Nasa faktura: 07.03. v celkovej cene 58,50€...

    Dalsia Vasa objednavka bola:
    Číslo objednávky: 2034142509
    Dátum a čas prijatia: 13.03.2018 07:59
    Celková suma: 46.81 EUR
    a
    Číslo objednávky: 2034142510
    Dátum a čas prijatia: 13.03.2018 08:00
    Celková suma: 7.02 EUR
    Nasa faktura: 09.04. v celkovej hodnote 41,53€

    Dalsia Vasa objednavka bola:
    Číslo objednávky: 2034142586
    Dátum a čas prijatia: 02.04.2018 16:43
    Celková suma: 30.07 EUR
    Nasa faktura: 12.04. v celkovej hodnote 36,73€ kde bol doplneny aj niektory nedodany tovar z predchadzajucich objednavok. Preto je fakturovana suma vyssia ako cena objednavky.

    Posledna Vasa objednavka bola:
    Číslo objednávky: 2034142634
    Dátum a čas prijatia: 13.04.2018 09:53
    Celková suma: 92.18 EUR

    Tuto poslednu objednavku zo dna 13.04. sme stornovali, nakolko Ste nam odporucil v sms-kach, ze tovar nema u nas zmysel objednavat a mame to rovno zabalit..
    Zaroven Ste mi do telefonu oznamil, ze poslednu objednavku rusite. V sms-kach ako aj v nasom telefonickom rozhovore sme Vas upozornili, ze mate nastavene velkoobchodne ceny a ze by bolo vhodne si kupovat tovar po kartonoch, pripadne po pol kartonoch tak ako to robia vsetci nasi odberatelia, ktori nakupuju za velkoobchodne ceny. Informovali sme Vas aj o pocte kusov v kartonoch. Ak mate zaujem si kupovat produkty po 1ks obratte sa na nasich predajcov, ktori Vam nastavia ine - vyssie nakupne ceny ako Ste ich mali nastavene na nasej webovej stranke.
    Co sa tyka nasho e-shopu. Aj to sme Vam vysvetlili, ze nasou prioritou je predaj produktov K2 dalsim velkoodberatelom a kusovy predaj zabezpecujeme vyhradne koncovym spotrebitelom, ktori si u nas tovar objednavaju. Nie je vypracovany tak, aby ukazoval presne zasoby tovaru, a hlavne rezervacny system. Ak si niekto pred Vami objedna nejaky tovar, system mu ho nerezervuje, to znamena, ze na stranke sa sice objavi, ze je na sklade, ale v skutocnosti ho dostane zakaznik, ktory si ho objednal pred Vami. Az po vystaveni faktury zmeni system status dodania na 10 dni ak uz na sklade nie je ziadny kus. Opakujem este raz - ako vyhradny dovozca vyrobcu sa zameriavame hlavne na velkoobchod. Tomu je hlavne prisposobena nasa webova stranka. Aj to som Vam do telefonu povedal.
    Produktov K2 je momentale vyse 1000 a my nemozeme mat naskladnene vsetky vyrobky po niekolko kartonov, pretoze niektore produkty sa predavaju viac a niektore menej a vsetky podliehaju zarucnej dobe. Zaroven sme Vas informovali, ze ani vyrobca nema vzdy nami objednany tovar, kedze tych produktov vyraba mimoriadne vela. Ak nam ho nedoda vyrobca, tak dost tazko Vam ho vieme potom dodat my. Preto sa niekedy na niektore produkty musi cakat trosku dlhsie pokial ich uz my na sklade nemame.
    Vy ako predajca, ktory tovar kupuje na dalsi predaj pre koncoveho spotrebitela, by Ste nemusel mat problem si naskladnit cca 20 produktov, ktore chcete odoberat a mat nejake skladove zasoby. Ak je to pre Vas problem, zamyslite sa nad Vasou "radou" ktoru Ste nam odporucal v sms-ke.
    Pokial mate zaujem o dalsiu spolupracu a niektorym veciam nerozumiete, staci zavolat, pripadne napisat mail a tam si vieme presne dohodnut a ujasnit dalsie moznosti a pravidla vyhodne pre obidve strany.

    Pekny den Vam prajem
    Zlatinsky Peter

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • V balíku sa nenachádzalo všetko čo som objednal, chýbali pásky W2. Ale inak všetko ostatné ano a dodávka bola rýchla.

    Reakcia obchodu Petuel

    Dobry den pan Josephus. Aj napriek nasmu telefonickemu rozhovoru chceme reagovat na Vase hodnotenie. Nemame si vzajomne ako dokazat, ci v baliku nieco chybalo alebo nechybalo. Vy tvrdite, ze chybalo. My balik pripravujeme tak, ze si celu objednavku pripravime a postupne odskrtavame co do krabici davame. Potom sa to vsetko este raz skontroluje a balik sa zabali. Nase pracovnicky vlozili "2ks chybajuce" pasky do bieleho papiera, na ktory napisali perom PRIMA PASKY. Pamataju si na to velmi dobre. Do balika vkladame rozne papierove vyplne a je celkom mozne, ze mala obalka bola prehliadnuta. Nemame zaujem nedat do balika nejaky tovar. Skor pravidelne pridavame rozne male darceky ako nase podakovanie za objednanie tovaru na nasej webovej stranke. V nasom telefonickom rozhovore sme Vam navrhli, ze Vam "chybajuce" pasky posleme na nase naklady - ale uz ich nepotrebujete tak sme sa dohodli, ze ich posielat nebudeme. Skoda, ze Ste nam nezavolali hned, ako Ste balik rozbalili... Aj napriek mensiemu nedorozumeniu Vam mailom posielame zlavovy kod na Vas pripadny dalsi nakup v nasom e-shope. Dakujeme za Vas nazor a tesime sa na dalsiu spolupracu.
    Zlatinsky Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Naj cena na internete
    • Doba dodania

    Max nespokojný s dodaním dlhá doba dodania. Očakával som rýchlu komunikáciu v inom eshope mam tovar do 3dni. Inak co sa týka ceny tovaru som spokojný. Zásielkovna kde som si to nechal poslať úplny bordel a chaos. Vošiel som do predajne a myslel som si ze rušia obchod bordel špina ako v stodole. Pri prevzatí zásielky mi nebol dolozeny doklad o zaplatení. Po 2 dňoch od prevzatia mi prišla dnes sms aby som si nezabudol prevziať zásielku.

  • po telefonickej aj mailovej urgencii som tovar neobdrzal zatial je tomu 10 dni.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • neskoré odoslanie objednávky
    • nekompletné odoslanie objednávky
    • informovanosť minimálna

    objednávka mi bola odoslana po tyzdni. Žiadna informovanosť o pribehu vybavenia a žiadne info o chýbajucom tovare v zásielke. Zo 7kusov dorazilo 5!!

    Reakcia obchodu Petuel

    Dobry den.
    Dovolte nam reagovat na Vase hodnotenie, ktore Ste napisal:

    1. Vasu objednavku Ste vytvorili na nasej webove stranke:
    Číslo objednávky: 2034141777
    Dátum a čas prijatia: 28.06.2017 23:04
    Celková suma: 35.93 EUR
    Spôsob doručenia: Balík SLOVENSKÁ POŠTA
    Spôsob platby: Dobierka
    Kazda firma ma svoje "otvaracie" hodiny. Nakolko Vasa objednavka bola vytvorena o 23:04 hod. mohli sme sa jej venovat najskor 29.06. vo stvrtok.
    V piatok 30.06. sme ocakavali tovar od vyrobcu v poobednajsich hodinach a predpokladali sme, ze nam bude dodane aj Mikrovlakno, ktore sme v tej chvili
    na sklade nemali. Preto sme Vasu objednavku skompletovali okrem jednej polozky celu.
    V utorok 04.06. Ste nam pisal mail o 12:16 kedy Vam bude objednavka dorucena na co sme Vam odpovedali ze uz isla do posty.

    2. Nerozumiem preco pisete, ze zo 7 kusov Vam bolo dorucenych 5!!! Toto je kopia Vasej objednavky:

    Objednaný tovar:
    K010M BALSAM 700ml - vosk na karosériu 1 ks x 2.99 EUR
    K117M1 NUTA ANTI INSECT 700ml - odstraňuje hmyz 1 ks x 2.58 EUR
    K087M SPID WAX - tekutý vosk na mokré karosérie 1 ks x 2.84 EUR
    M435 MIKROVLÁKNO MOLI orange 60x60cm 2 ks x 6.43 EUR
    G010 QUANTUM - syntetický vosk na karosériu 1 ks x 9.68 EUR
    L710 HUBKA APPLICATOR PAD - hubka na vosk 1 ks x 0.88 EUR
    Poštovné: 4.10€

    Ci pocitam zhora alebo od spodu - stale tam vidim objednanych 6 druhov tovaru a nie 7 ako Vy pisete. Nedodali sme Vam iba jednu polozku (a nie 2 ako pisete)
    Mikrovlaknovu utierku Moli, nakolko sme ju nemali na sklade a v case objednavania mala tato polozka na nasej webovej stranke status dorucenia 21 dni. Preto sme Vam
    poslali vsetky polozky okrem tejto jednej a pribalili sme Vam gratis aj malu pozornost s tym, ze mikrovlaknove utierky Vam po doruceni od vyrobcu posleme
    na nase naklady, to znamena bez postovneho.
    Aj napriek nie celkom objektivnemu Vasmu hodnoteniu si vazime Vas nazor a prajeme Vam pekny den.
    S pozdravom
    Zlatinsky Peter

  • Doteraz mi tovar nebol doručený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • -
    • -nedrzia slovo

    neodporucam

    Reakcia obchodu Petuel

    Vazeny pan Urban - ŽUPCANY
    Poslali Ste nam objednavku 31.12.2016 v sobotu.. 01.01.2017 bola nedela. 2.1. a 3.1. sme robili inventuru v nasich skladoch, co je povinnost kazdej firmy. 4.1.2017 sme Vasu objednavku skompletizovali a na druhy den, 05.01. 2017 sme ju podali o 12:13 na poste Bratislava 216. V piatok 06.01.2017 bol na Slovensku Statny sviatok co Ste asi nezaregistroval. Balik na poste BA 216 bol riadne z nasej strany zaplateny a podla prepravnych podmienok Vam mal byt doruceny v pondelok 09.01.2017, prippadne v utorok 10.01.2017. Podla historie celeho podania a dorucenia nizsie uvedeneho balika Vam posta oznamila ze mate balik ulozeny na poste. My sme Vas dna 07.01.2017 mailom informovali na zakade Vasho telefonatu, ze sme Vam balik poslali vo stvrtok 05.01.2017 co mozete vidiet aj na web stranke posty. My sme slovo dodrzali a budte teraz konkretny a napiste v com sme slovo nedodrzali my ked Ste to napisal na nase hodnotenie. Navyse sme Vam pribalili do balika aj maly darcek kvoli nasej dvojdnovej inventure. Do dnesneho dna (14.01.) Ste si balik nevyzdvihol aj napriek upozorneniu Slovenskej posty.
    Bolo by dobre si najskor informacie overit a potom napisat recenziu aby Ste zbytocne neklamal ostatnych nasich spokojnych odberatelov.
    Pripajam este udaje pre objektivnost nasho stanoviska: Zasielku mozete sledovat na: http://tandt.posta.sk/
    Cislo zasielky je: BE117399562SK
    S pozdravom
    Peter Zlatinsky