Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Tyzden som cakal na tovar
  • Neodporúča obchod

    • potreboval som vratit jednu z poloziek, zakaznicky servis mal iba e-mail, trvalo 2 tyzdne ziskat odpoved. Polozku mi odmietli vziat spat, vraj preto, lebo som nakupoval na firmu.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Niečo reklamujú na internete a pak zavolajú,že dodávateľ to nemá na sklade

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Kecalkovia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednaný tovar nedokážu zabezpečiť

    čo to je za obchod keď ponúka tovar ktorý neexistuje?

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • predávajú to čo je nepredajné

    Neviem prečo ponúkajú tovar ktorý nemajú a ani sami nevedia či ho niekedy budú vôbec mať

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhý čas dodania tovaru

    2 mesiace čakám na tovar - 2 radiátory, neúnosne dlhý čas

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Ako môžem niečo hodnotiť keď objednávka ešte nedorazila

  • Neodporúča obchod

    10 %

    otrasne

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dlho čakám
  • Neodporúča obchod

    • tovar uvedený skladom, dodanie do 3dní
    • nebol skladom
    • potom že tovar je u dodávateľa a možné dodať až o týždeň
    • objednávku som zrušil,objednal radšej inde
    • odkial tovar bol dodaný do dvoch dní
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • dobra cena produktu
    • nebolo im dodane pozadovane mnozstvo tovaru
    • pri osobnom odbere nie je mozne platit kartou, o com vopred nikde neinformuju a to je vzhladom na umiestnenie (v BA na Vajnorskej medzi priemyselnymi budovami), uplne mimo blizkosti akychkolvek bankomatov, dost podstatne

    Reakcia obchodu Ozonius.sk

    Zaplatit kartou je mozne online priamo cez platobnu branu pri vytvarani objednavky. A tuto moznost mate aj pri osobnom odbere, nie je potrebne hladat bankomat.
    Terminal na predajni k dispozicii nie je, samozrejme o tom informujeme e-mailom vopred kazdeho zakaznika, ktory si zvoli osobny odber, zrejme ste tuto informaciu prehliadol.
    Vzhladom na to, ze poskytujeme dopravu zdarma uz pri sume nad 60 EUR, osobne odbery a platby v hotovosti su vyuzivane len sporadicky.
    Zelame prijemne sviatky a verime, ze vyuzijete nas obchod opat.
    S uctou tim Ozonius.sk

  • Neodporúča obchod

    • Tovar zaplatený už 10 dní a zatiaľ ho stále nemám, ani sa nesnažia komunikovať so zákazníkom.

    Komunikácia 0

    Reakcia obchodu Ozonius.sk

    Ospravedlnujeme sa, cakali sme sa tovar od dodavatela a dnes ho odosielame. Komunikovat sa snazime so vsetkymi, aj ked je objednavka bezproblemova, mrzi nas, ze to tak nebolo vo Vasom pripade. Zapracujeme na tom v buducnosti.

    S uctou tim Ozonius.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Musim s polutovanim konstatovat, ze mi páni predali nieco comu nerozumeju (mali sme aj telefonicku konzultaciu pred kupou). Po tom ako som zistil, ze to co mi dodali nefunguje zaujimal som sa, ako im tovar vratim. No pani z obchodu sa zacali vyhovarat a vydierat, ze predsa nemozu brat spat tovar napriek tomu, ze im to urcuje zakon.

    Neodporucam preto vyuzivat tento obchod. Nesprava sa ako eshop, nebrie zodpovednost za predaj. A navyse predavaju bez znalosti svojho tovaru.

    Nakoniec som vec vyriesil bez pomoci obchodu. Viac ma vsak mrzi, ze problem zbytocne eskaloval do konfliktu namiesto toho, aby ho pani z eshopu riesili k spokojnosti zakaznika - nijak neboli ochotni zdielat naklady spojene s vyriesenim problemu.

  • Neodporúča obchod

    nesúlad informácie o dostupnosti tovaru na sklade so skutočnosťou

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zaplatený tovar som nedostal ani po 1 mesiaci! Najhoršia komunikácia týždenne je asi jedenkrát, aby som odpovedal na moju otázku, prečo sa moja objednávka ešte neposlala.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ponúkaný skladom v skutočnosti skladom nieje . Doba dodania je preto milná ci zavádzajúca

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predávajú čo nemaju

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Od 1.12. neviem, v akom stave je moja objednávka.

    Od 1.12. neviem, v akom stave je moja objednávka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    K dnešnému dňu tovar nedorazil pritom je písaný, že je v sklade.

    Reakcia obchodu Ozonius.sk

    Jednalo sa o produkt, ktory sme mali na sklade iba 1ks, ale v objednavke boli 2ks, takze sme pochopitelne jeden museli objednat a dodacia doba sa tym padom predlzila. Zakaznik vsak bol o vsetkom okamzite po prijati objednavky informovany a po vzajomnej dohode doba dodania akceptovana. V case pisania tejto recenzie bola dokonca druha polozka naskladnena a obratom zaslana.

    Aj na zaklade takýchto recenzii sme sa rozhodli pre vybudovanie online sledovania skladu, v buducnosti zakaznik uvidi realny pocet poloziek, ktore mame na sklade. Mrzi nas, ze nam negativne recenzie znizuju hodnotenie, ale zaroven nas konstruktivna kritika posuva dalej.

    S uctou tim Ozonius.sk