Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Sprchovy box je nestabilny pod vanickou pouzity nekvalitny material na
    • konstrukciu uz som ho aj reklamoval
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ten box co mi prišiel treba vŕtať úchyty nie je to skladačka
    Som sklamaný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bol mi dodaný kut kde na krabici je označenie ako prave a
    vo vnutri je všetko ľave prevedenie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dlhý termín dodania
    • Zlá komunikácia
    • Tovar došiel poškodený

    Tovar došiel poškodený. Tovar sme reklamovali, prešli tri dni a zatiaľ sa niekto neozval.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si sifon podľa obrázku a prišiel úplne iný .......

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tento e-shop a outlet zavadza, na webe sa prezentuje ako český výrobca ale výrobku sú žial nekvalitné Činske. Zákazníkom týmto spôsobom zavádza a úvádza do omylu. Rozhodne neodporúčam kupovať.
  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Obchod je OK, avšak výrobok je dosť nekvalitný, ako sa hovorí česky "dodělej doma", krivá vanička v oblúku + nekvalitný nástrek panelu s
    batériou a triskami. Radšej na inštaláciu nevolám firmu, lebo by to chlapík
    profesionálne asi nezvládol. Takže volím variantu domáceho kutila a idem sa s tým pohrať.. Asi to dám neprofesionálnymi riešeniami nejako do kopy, avšak to možno vyhodím do odpadu a kúpim niečo kvalitnejšie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dobrá cena, zjavne ale na úkor kvality tovaru a celkových služieb
    • Obchod zatiaľ vôbec nereagoval na mail
    • Tovar nabol viditeľne označený ako sklo

    Tovar prišiel pravdepodobne poškodený z prepravy, pretože sa sklo po vybavení rozbilo v našich rukách keď sme ho držali vo vzduchu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dnes ideme podať podnet na obchodnú inspekciu, ak môžem upozorniť ostatných ktorí plánujú zakúpiť čokoľvek cez tento e-shop aby tak nerobili, prístup ku zákazníkovy je otrasný a urobím všetko čo je v mojich silách aby sa o tom dozvedelo co najviac ludi a vyhlo sa strate peňazí ako my. Objednali sme si vanovu zastenu, v maily dostali info aby sme tovar na mieste odkontrolovali ci je sklo v poriadku keď bude doručená, tak sa aj stalo tovar som pred kuriérom riadne skontrolovala, na zásielke však nebolo žiadne označenie že ide o krehky tovar alebo sklo, naozaj netuším ako ma kuriérska spoločnosť vedieť takúto skutočnosť a podla toho s tovarom nakladať.Tovar však nebol viditeľné poškodený a preto som ho prevzala, pri montazi postupovali otec a manžel podľa návodu, podotýkam že to robili spoločne pričom otec už montoval zastenu z Obi a montoval ju dám a zvládol to plbez problémov, no tu, ako zastenu dvíhali rozletelo sa na milión kúskov, nikto z nich ju nijak mechanicky nepoškodil nenarazil nou o nič a napriek tomu sa rozbila. Mame dve malé deti, môzem si len predstaviť co sa mohlo stať pri nekvalite takéhoto tovaru keby sa zástena nerozjbila pri montáži ale nahodou až potom keby bola na montovaná. Muž aj otec ostali obaja porezani, v novom byte v novej kúpeľni na montovaná v kachlickach lišta na uchytenie zasteny úplne zbytočné a všade kopec skla, pfddfzená nová vaňa aj batéria.
    Verte mi ze ak by sme si boli vedomí pochybenia na našej strašne nemala by som toľko drzosti žiadať o napravu, v tomto prípade som o ňu žiadala a bolo mi opísane že ide o mechanické poškodenie a tým komunikáciu somnou vybavili, na ďalšie maily nikto nereaguje, žiadne prepáčte--mrzí nás no proste nič, komunikácia jeden otras. Situáciu budem preto riešiť inou cestou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodany sprchovy kut nepasoval, stredne kolajnice su uplne krive, pri montazi podla navodu, jedno sklo prasklo.. volala som nech mi premeraju tie skla ze to proste nedociahlo a pod tlakom spojenie prasklo, omielaju dokola ze na prasknute sklo sa reklamacia nevztahuje. Akurat ze nevedia pochopit ze nereklamujem prasknute sklo ale zle dodany sprchovy, co bolo praveze zistene az po tom prasknuti.. Rozmery skiel po premerani v sklade nesedia s rozmermi ktore mi boli dodane. Uplne zla komunikacia. Slecna-pani nevie pochopit ze dodanie kratkych skiel sposobilo prasknutie a ze reklamujem teda tuto dodavku a som is vedoma ze sklo prasklo u mna a napisala som im ze to sklo im zaplatim ale zvysok sprchoveho je uplne nanic.. Cele zle absolutne neodporucam, odpovedali mi na mail az po vyse tyzdni, ked som im napisala treti mail, ze sa obratim na nich sudnou cestou, zrazu odpoved prisla hned... Telefon nedvihali.. Akoze som uplne znechutena, ze v tom mam 150€ a tvaria sa ze nic.. Nikdy viac..

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážená zákazníčka,

    je nám velmi ľúto Vašej skúsenosti, ktorú tu popisujete.. Komunikácia je pravda veľmi dôležitým aspektom firemnej prezentácie a v danom prípade nás neospravedlňuje ani to, že v predmetnej dobe dochádzalo k výmenám na mieste asistentky servisného oddelenia.
    Na druhej strane je ťažké riešiť takto neštandardnú reklamáciu, kde boli podľa Vašich informácií príčinou poškodenia produktu počas montáže zle dodané rozmery skiel.. Aj keď sa dôvod kolapsu skiel nachádzal skôr v zlom postupe inštalácie, ponúkla Vám naša firma náhradné diely a napokon sa situácia vyriešila.
    Dúfame, že sa už hneváte menej, keď Vám tovar slúži a ďalším zákazníkom vrelo odporúčame, aby si na montáž zjednali autorizovaných odborníkov.
    S priateľským pozdravom
    Tím ROLTECHNIK

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Informacia o doprave zdarma na stranke produktu nebola pravdiva
    • Dodany tovar bol mimoriadne nizkej kvality

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážený zákazník,

    veľmi sa ospravedlňujeme, ak bola na našich stránkach chybne uvedená informácia k doprave zdarma. Chceli by sme Vás uistiť, že v žiadnom prípade nešlo o zámer. V tomto prípade sa nám prepísala do výpočtu hodnôt rok stará akcia a nejakú chvíľu trvalo, kým sme to zistili.
    Kedykoľvek sa však dozvieme o probléme, urobíme všetko pre to, aby sme chybu čo najskôr napravili.
    S hodnotením kvality tovaru, ktorý ste si na našom outlete vyberali, je ťažké polemizovať, ide o subjektívny názor.
    Naše skúsenosti, reakcie zákazníkov a porovnanie pomeru predaných kusov a reklámacií sú oveľa príznivejšie.
    S priateľským pozdravom
    Tím ROLTECHNIK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Uvedenie do omylu

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážený zákazník,

    veľmi sa ospravedlňujeme, ak Vám bola nejakým spôsobom oznámená nepresná informácia, alebo ak bola chybne uvedená priamo na našom e-shope. Bohužiaľ už sa nám nepodarilo zistiť, akej veci sa týka Vaša výčitka, ale chceli by sme Vás uistiť, že v žiadnom prípade nešlo o zámer. Za všetkým, čo robíme pre našich zákazníkov stoja ľudia, ktorí bohužiaľ občas nejaký omyl alebo nedopatrenie spôsobí.
    Kedykoľvek sa však dozvieme o probléme, urobíme všetko pre to, aby sme chybu čo najskôr napravili.
    Nemôžeme predsa zostať ľahostajní k negatívnej odozve, spokojný zákazník je našou prioritou.
    S priateľským pozdravom
    tým ROLTECHNIK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rozmery sprchovych dverí mali byt 90x 80 a namiesto toho boli 86x77

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážený zákazník,

    všeobecné rozmery 80 alebo 90 cm sú iba orientačné, aby bolo možné ľahko spárovať napríklad akrylátovú vaničku a sprchovací kút. Presné inštalačné rozmery sprchových dverí, ktorými je nutné sa pri inštalácii riadiť, sú totiž primárne určené pre inštaláciu na vaničku (kam sa montuje kút s odsadením od okraja vaničky a teda musí byť menší), ale samozrejme je možné inštalovať aj priamo na dlažbu.
    Uvádzate rozmery 86x77, čo budú istotne iba minimálne hodnoty, pretože rozsúvaním stenového a rámového profilu získate určite nejaký rozsah inštalácie - napríklad 860-885 a 770-795 mm (záleží od typu tovaru).
    Navyše sú tieto inštalačné rozmery uvedené ako na stránkach, v katalógoch, tak aj v montážnych návodoch v tabuľkách pre jednotlivé veľkostné varianty.
    Je nám teda ľúto, že ste túto informáciu nedohľadal a zistil ste to príliš neskoro.
    S priateľským pozdravom
    Tím ROLTECHNIK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Spôsob riešenia reklamácie s ktorým nie som spokojný. Nemôžem používať výrobok kvôli poškodenému kusu, ktorý budú riešiť v reklamačnom konaní v lehote do 30dní.

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážený zákazník,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť, ale lehota na riešenie reklamácie je daná zákonom a ako takú ju musíme v texte o začatí reklamačného konania uvádzať ..
    Podľa informácií z tejto recenzie bohužiaľ ťažko vyhľadáme, ako presne prebiehalo to Vaše a o čo sa jednalo.
    Všeobecne ale môžeme uistiť, že vo väčšine prípadov riešime reklamácie rýchlejšie, než je uvedená zákonná lehota.
    Spokojnosť zákazníkov je v našom záujme, takže sa pochopiteľne snažíme takýmto záležitostiam venovať zvýšenú pozornosť.
    S priateľským pozdravom
    Tím ROLTECHNIK

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mi bol doručeny, konkrétne vanova zástena, plastova spojka prišla poškodená a mám vážne obavy o tom či tieto spojky vydržia...niečo.

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Dobrý deň, vážený zákazník,

    ak Vám čokoľvek z komponentov pre zakúpený tovar dorazilo poškodené, je bežným postupom obrátiť sa na predajcu s reklamáciou. Tu sú kontaktné údaje: [email protected] , tf.č. +420 461 353 639. Verím, že sa nájde riešenie Vašej záležitosti a po výmene spojky za novú budú Vaše obavy rozptýlené.
    S priateľským pozdravom
    Tím ROLTECHNIK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Neboli sme o produkte plne a spravne informovani.

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí Vaša negatívna reakcia na nákup u nás, pretože na komunikáciu a práve aj poskytovanie informácií k produktom sa v posledných rokov snažíme zameriavať. Je ťažké, aby sme aj nových zamestnancov rýchlo naučili všetkým aspektom našej produkcie, no keď nevedeli, mohli Vás prepojiť na fundovanejšiu osobu.
    Rovnako tak sa vynasnážame dopľňať čo najviac podrobností aj na naše weby a e-shopy.
    Ospravedlňujeme sa teda za to a napríšte budeme určite dôslednejší.
    S priateľským pozdravom
    Tím ROLTECHNIK

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Stvrtkruhovy sprchovaci kut AVILES v sete s vanickou odporucil by som aj znamym, ale pred prevzatim vsetko skontrolovat. Nam chybali tesnenia.

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že jste nebyl spokojen s dodáním našeho zboží.
    Nikdo u nás neeviduje žádný email ani jiný kontakt ohledně oznámení chybějících dílů ve Vaší objednávce. V případě, že by jste tak učinil, určitě by Vám bylo vyhověno a chybějící zboží obratem doposláno v rámci reklamace.
    Bohužel i u nás se občas může stát, že některé zboží není kompletní a něco se zapomene přibalit. Ale samozřejmě je to výjimečné a takovéto situace vždy řešíme právě již zmíněným doposláním zboží.

    Mějte se pěkně, tým Roltechnik

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zlý obchod s nekvalitnými produktami, neschopnosť dodať sprchovcí kút v poriadku a komplet. Už nikdy viac, číre zúfalstvo.

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážený zákazník,
    veľmi sa ospravedlňujeme, či došlo k nejakému problému s Vašou objednávkou..
    V každom prípade verím, že priebeh reklamácie nekompletnej dodávky tovaru už bol v poriadku a Vy máte svoj produkt plne funkčný.
    Snažíme sa neustále zlepšovať a skvalitňovať vo všetkých oblastiach, vrátane komunikácie so zákazníkom, ale napriek tomu sa môže stať nejaké nedorozumenie. Nezostáva nám než sa snažiť, aby sa podobná záležitosť neopakovala.
    Vďaka za pochopenie a s priateľským pozdravom tím Roltechnik

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ak by som ja takto pristupoval ku svojmu business-u, tak by som umrel od hladu. Komunikácie je nulová - NO COMMENT!

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za spätnú väzbu, ktorú ste nám poskytol svojou recenzií. Veľmi sa ospravedlňujeme, či došlo k nejakému problému s odpovedaním na Váš dotaz.. Ťažko povedať, aká bola príčina, či v chybnej adrese z formulára, alebo ľudský faktor opomenutia.
    Snažíme sa neustále zlepšovať a skvalitňovať vo všetkých oblastiach, vrátane komunikácie so zákazníkom, ale napriek tomu sa môže stať nejaké nedorozumenie. Nezostáva nám než sa snažiť, aby sa podobná záležitosť neopakovala.
    Vďaka za pochopenie a s priateľským pozdravom tím Roltechnik

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Tovar bol skladom
    • Rýchla dodacia doba

    Reakcia obchodu ROLTECHNIK, s.r.o.

    Milá Andrea,
    je nám troška ľúto Vášho ukliknutia s odporúčaním.. no veľmi si ceníme Vašej peknej recenzie na náš výpredajový obchod. Stále sa snažíme o čo najlepšiu ponuku atraktívneho tovaru za dostupné ceny a súčasne s tým aj držieť vysokú úroveň starostlivosti o našich zákazníkov.
    Veríme, že aj naďalej bude podobne spokojných ohlasov iba pribúdať.. :)
    Majte sa pekne. Váš ROLTECHNIK