• Neodporúča obchod

    10 %

    Bohužiaľ obchod neodporúčam,tovar mi bol dodaný bez manuálu. Komunikácia s obchodom je nulová, telefon nikto nedvíha, na maily neodpisujú.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • cena
    • VELMI ZLA=OTRASNA KOMUNIKACIA
    • NEPROFESIONALNY PRISTUP K ZAKAZNIKOVI
    • NEVYSKOLENY PERSONAL

    Treba sa zamysliet, nie vzdy je dobre sa rozhodovat podla ceny.
    Niekedy je lepsie radsej si priplatit 1 alebo 2 euro a vediet a mat pocit ze si vas niekto vazi, a zalezi mu na vasej spokojnosti.

    Zial toto nie je pripad ELO SHOP

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobrá cena
    • Žiadna komunikácia o zmene objednávky
    • nezáujem promtne riešiť problém, ktorý nastal zo strany e-shopu
    • vysoká cena poštovného, pri malom balíku

    Sklamanie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Zasiela neuplne objednavky bez predosleho oznamenia

    Obchod zasle z objednavky 5 kusov len 4 ks bez oznamenia že tovar nemá a nedoruci aj keď na stránke deklaruje všetko skladom

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • komunikacia s klientom telefonicka operatorka je znudena a max neprofesionalna a nechotna

    kupte si to niekde inde

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • o prednostiach obchodu neviem
    • pretože som si tam našla môj televizor,nenašla som ho v kamenom obchode
    • slabiny obchodu neviem veľmi posúdiť,ale kurierska služba DPD je nevyhovujúca, s takýmto prístupom kuriera som sa v živote nestretla, a kým vám to budú doručovať oni, nič si cez vás neobjednám. Ja mať takýchto zamestnancov vo firme na minútu sú prepustení.
    • Tiež si myslím, že pri tovare by mal byť pribalený nejaký text o tom ako to v budúcnosti funguje zo zárukou do 2 rokov? Čo mám vnímať ako záručný list?

    nenašla som ho v kamenom obchode
    nie
    kôli kurierskej službe

    Reakcia obchodu oconline.sk

    Dobrý deň,

    Vážený zákazník Eny, je nám ľúto že ste mali negatívnu skúsenosť s kuriérom prepravnej spoločnosti. Na základe Vášho podnetu budeme prístup kuriérov konzultovať s prepravcom a veríme, že v budúcnosti k negatívnemu prístupu kuriérov nedôjde.
    Záručná doba na nami dodávané tovary je dva roky. Ako záručný list slúži doklad o zakúpení tovaru.

    S pozdravom ELOSHOP

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • ziadne
    • zla komunikacia - neda sa dovolat

    obchod neodporucam

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    nie nebudem uz kupovat v tomto obchode, tovar bol sice dodany v poriadku aj fajn zabaleny ale bola usta dohoda cez telefon ze v pondelok mam ocakavat tovar cize nedodrzanie terminu

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Zlá komunikácia,teda vôbec žiadna

    Tovar kvalitný no komunikácia so zákazníkom žiadna

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • NAjnižšie ceny na trhu.
    • Pri reklamácii, nutnosť na vlastné náklady odoslať tovar do Čiech, cca 26€ za TV. Pri dodaní zlého tovaru a žiadosti o vrátenie problémy s komunikáciou. Zavádzanie, výhovorky, znižovanie ceny za zalepenie krabice a pod.

    Pokiaľ nebudete nič reklamovať, alebo nechcete tovar vrátiť, či reklamovať, je všetko OK. Ak sa však vyskytne reklamácia, prerobíte 5x viac, ako ste lacnejším nákupom ušetrili a prípravte si riadne nervy.

    Reakcia obchodu oconline.sk

    Vážený zákazník, rozhodli Ste sa, že vrátite zakúpený výrobok do 14 dní. Keďže Ste výrobok kúpili v CZ, je potrebné výrobok vrátiť do CZ. Výrobok je vždy potrebné vracať v pôvodnom stave ako Vám bol doručený. V prípade že tak nie je, je potrebné sa dohodnúť na kompenzácii alebo Vám bude výrobok vrátený späť. S pozdravom ELOSHOP

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • cena
    • komunikacia s klientmi ,

    Prvi nakup co som spravil doslo za 2-3 dni, tovar bol novy ale nefukcny , na etikete je uvedene polsko ako importer.
    Teraz to mozem posielat spat na moje naklady.
    Nikdy viac tu nekupujem , nic z polska nechcem keby by som vedel by som ani nenakupil!

    Reakcia obchodu oconline.sk

    Dobrý deň, zakúpili Ste si u nás výrobok značky TPlink. Chceme Vám len oznámiť, že výrobky značky TPlink distribuované v SR a CZ sú distribuované cez poľského importéra. Každý produkt TPlink, ktorý si zakúpite či už u nás alebo inde, bude z PL distribúcie. S pozdravom. ELOSHOP

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • ziadne.
    • Ziadna podpora pre slovenskych zakaznikov.

    Slovenski zakaznici - rozhodne nekupovat nic z tohto obchodu. Nastanu problemy s reklamaciou a tak podobne...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    V tomto obchdode som nakupovala z dôvodu že máme malé detičky a nemám velmi možnosť isť s nimi na nákupy. S manželom sme si vybrali tovar ktroý nám bol celkom rýchlo doručený. Krabica bola síce v poriadku ale tovar bol vo vnútri poškodený.(pravdepodobne výrobná chyba) Keď som písala mailom reklamáciu a poslala fotky poškodenia, ponúkli mí vrátiť 4 % zo sumy. Čo je podla mna pri chybnom tovare neadekvátne odškodnenie. Z mojej strany totálne sklamanie a viac do tohto obchodu nezavítam. Tovar by som hneď poslala spať ale som doma s detimi sama a krabica s tovarom je dosť ťažká + vypisovať reklamačné papiere ... Pri dvoch malých deťom velmi na to čas nemám. Okrom toho nemám už chuť vracať tovar a doťahovať sa s vami o peniaze a zas niečo iné objednávať. A či by to zas príšlo v poriadku. Takže tovar si pravdepodobne necháme a skúsime chybu zamaskovať a vy si kludne nechajte vaše 4 % zo sumy. Digestor nebol drahý, takže mi o peniaze nešlo. Nabudúce si radšej za kvalitu priplatím. Takže ďakujem velmi pekne, takéto sú moje skúsenosti a takto budem tento obchod odporúčať aj ostatným.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena
    • Komunikácia so zákazníkom
    • Nekompletná dodávka - chýba návod na použitie (akceptoval by som aspoň anglicky)
    • Na požiadavku ohľadom zaslania návodu ani nereagovali (Bod III. 1.c Obchodných podmienok asi neplatí)
  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • kvalitny tovar, rychlost dodania
    • bez slovenskeho a ceskeho navodu

    odporucam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Neponúka ... prišiel mi poškodený tovar, vrátiť ho musím na vlastné náklady do ČR, lehota na vybavenie 30 dní ... Ak by som tovar kúpila v kamennej predajni stal by ma viac len i to, čo by som teraz vynaložila na vrátenie a tovaru ...
    • Viď vyššie ...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Objednala som si chladnicku na obrazku bola nerezova a prisla mi biela a kedze bola krabyca poskodena nedala sa vymenit kludne by som si aj doplatila ale zevraj sa to neda takze nespikojnost.

    Reakcia obchodu oconline.sk

    Mrzí nás vzniknutá situácia, ale informácia o farbe (ako aj spotrebe príp. iné) je vždy uvedená jednak v základnom hlavnom názve spotrebiča najmä pri spotrebičoch v kategórii chladničky/chladničky s mrazničkou a taktiež je informácia o prevedení uvedená v parametrovom popise, čo bolo aj pri Vami objednanom tovare. Obrázok má informatívny charakter a pri chladničkách a pod. spotrebičoch má za úlohu ilustrovať napr. rozloženie jednotlivých políc alebo vnútorný priestor spotrebiča. Vyvodiť nerezovú farbu čelného panela chladničky pri zobrazení chladničky s otvorenými dverami napriek uvedenej skutočnosti o prevedení je naozaj nesprávne.

    S pozdravom Eloshop

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Šetrý čas.
    • Neda sa siahnuť na tovar.

    Nekomentujem.

  • Neodporúča obchod

    • Cena
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Hned po dodani tovaru som zistila malu zavadu, chcela som to ihned riesit telefonicky na čísle uvedenom na strankach eloshop, no nikto to nedvihal.