• Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúka tovar, ktorý nemá.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodaciá lehota je velmi dlhá
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar je nefunkčný,nefungujú niektoré tlačítka !!!!!!!!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlha doba dodanie
    • tovar nie je na sklade
    • slabá komunikácia
    • stránka ako v roku 2000
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchle zaslanie objednaného tovaru
    • Otrasná komunikácia so zakazníkom
    • Zavádzajúce a neúplne informácie o doprave
    • Zastaraný dizajn stránky

    Pri objednávaní tovaru som si vybral doručenie poštou. Žiadne ďalšie informácie k tomuto spôsobu dopravy uvedené neboli, preto som očakával, že tovar bude doručený na mnou uvedenú adresu. Balík však skončil rovno na pošte. Keď som sa na túto skutočnosť opýtal, tak som dostal skoro okamžitú odpoveď, že to naozaj poslali na správnu adresu. Bol som si preto balík vyzdvihnúť na pošte, kde sa ukázalo, že napriek tomu, že tento obchod si necháva zaplatiť nemalé poštovné, využíva lacnejšiu službu pošty - a to doručenie len na poštu, a nie na adresu. O tom sa však nikde nezmieňujú (a ak aj áno, tak na stránke s dizajnom ako z roku 2001 sa to fakt nedá nájsť). Keď som následne obchodu poslal email, že ešte aj v prvej reakcii má zavádzali a nepovedali mi, že ide o balík na poštu a že z ich informácií na stránke nemám ani šancu zistiť, že balík nedostanem na adresu, ale budem si ho musieť ísť vyzdvihnúť, tak namiesto aspoň náznaku ospravedlnenia som dostal lekciu o tom, že oni nie sú pošta (milý digicom, ďakujem, bez toho by som si váš obchod naďalej plietol s poštou a možno aj Slovnaftom) a o ich cenotvorbe na poštovné (ďakujem, ale skutočne má vaša cenotvorba nezaujíma). Keď som sa opätovne pýtal, kde nájdem na ich stránke podrobnú informáciu o spôsobe prepravy, z ktorej by som mohol zistiť, že balík skončí na pošte, nastala ignorancia a už som odpveď nedostal. Myslím, že tento obchod zaspal niekedy v 2001om a absolútne nechápe, že sa má snažiť naplniť očkávania zákazníkov. Namiesto toho zavádza a poučuje. Milý obchod, mám pre vás poučenie aj ja: nie ste jediný obchod na nete. Ja som po tejto skúsenosti u vás nakupoval naposledy a ostatným tiež odporúčam vyhnúť sa Vám, lebo ak sa náhodou nebudú vaši zákazníci správať ako vy očakávate, tak sa dočkajú akurát tak zbytočného poučovania a zavádzania.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Bol mi doručený iný typ výrobku ako som si objednal.Chyba vznikla na strane ich dodávateľa.Tovar som vrátil a peniaze mi poslali späť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zial ziadna. - hlavnou vyhodou mala byt cena produktu, ale pan predajca ju evidentne podhodnotil a preto ani nemohol dodat.
    • Predajca mi neoznamil problemy s tovarom, ze nepride v danom slubenom case a cene. Nakoniec po mojej urgencii musel priznat problem a museli sme objednavku zrusit. Som velmi sklamany

    Toto je moja prva skusenost s obchodom a zial aj posledna. Najnizsia cenova ponuka zial nie je vzdy ta spravna...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • tovar nefungoval,okamzite bol poslany naspat
    • tovar nefunguje ako ma
    • ziadam peniaze vratenie na ucet

    nefungujuci tovar bol este v den dorucenia vrateny

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Doručený mi bol iný výrobok, ako som objednal /namiesto Ventus 155A mi došla meteostanica Ventus 155/ a pravdepodobne aj chybný - meteostanica "meria" teplotu o cca 4 stupne viac, ako je skutočnosť. Meteostanica mi navyše došla bez slovenského návodu na obsluhu, ktorý mi ani týždeň po reklamácii nedodali.

    Neodporúčam tento obchod.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    mate na internete veci ktore vobec nemate na sklade.ked to nemate na sklade tak to zruste na internete

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena
    • Tovar nevedia dodat
    • Dlha dodacia doba

    Po vyse tyzdni cakania som zrusil objednavku,lebo by som cakal minimalne dalsie 2 tyzdne...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zrušil som objednávku 7.7.2018 a tovar mi neprišiel. Okrem tovaru mi však neprišli na účet ani peniaze, ktoré som im poslal
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri preberaní tovaru mi bola účtovaná iné cena nez bola na potvrdenej objednávke!!!

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • dlha dodacia doba
  • Neodporúča obchod

    10 %

    špatně označené datum dodaní, po osobním telefonátu se to snad zlepší. Zatím objednaný tovar nedorazil. Je to ostuda , neboť objednávám dost často i ze zahraničí a tam tovar dojde za tři , čtyři dny a je v pořádku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Najlepsia cena
    • Dlhy cas doručenia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nespoľahlivý

    Tovar mali označený ako Na sklade, tak som si ho vyklikal, zadal číslo kreditky. Okamžite mi stiahli príslušnú sumu, ale po pár hodinách mi prišiel mail:
    Ďakujeme,Vami objednaná položka je rezervovaná, položka je teraz na objednávku, najskor ju cakame za 14dni,pockate ?
    Objednávka je záväzná až po našom potvrdení statusom "potvrdenie objednávky”
    MOJA ODPOVEĎ:
    Toto nepovažujem za veľmi seriózne z vašej strany.
    Mali ste to vyznačené ako Na sklade a z karty ste mi stiahli 18.17 EUR a teraz mi poviete, že to bude NAJSKÔR o 14 dní?
    Nerozumiem tiež vete
    Objednávka je záväzná až po našom potvrdení statusom "potvrdenie objednávky”
    Ako mi ju viete vysvetliť v súvislosti s tým, že už ste mi stiahli peniaze z karty?
    ODPOVEĎ Z DIGICOM:
    My mame pri kazdej polozke napisane ext skladom = u dodavatela, sklady nie su online a vyhladavace tiez nie su online.
    A tovar sa predava a rezervuje bez toho, aby som to mohol ovplyvnit .
    Tak isto platit sa ma az po potvrdeni objednavky obchodnikom,nie pri jej vytvoreni .
    Ak ste zaplatili poprosim cislo uctu,kde vratime peniaze .

    Moje zhodnotenie: Ak tvrdia, že platit sa ma az po potvrdeni objednavky obchodnikom,nie pri jej vytvoreni, tak by nemali dávať možnosť zaplatiť kreditkou pri vytvorení objednávky.

    Tovar som si objednal nakoniec inde, prišiel do dvoch dní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nechápem preco predavaju položku, ktoru nemaju a ani nevedia zaobstarať. Ked aj nieje skladom a treba si pockat je normalne ze to kvoli cene clovek zváži, namiesto toho mi pride mail ze danu vec nemaju a čakacia doba je 120 dni a ze mi rušia objednavku...Pre mna zla skusenost... našiel som najlepšiu cenu cez heureku, objednal a sklamal sa, nema to čo hladat na heureke, je to oblb

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Sluzby dobre, ale stranka neposobi velmi doveryhodne, bezpecnostne je uplne na dne (nepouziva HTTPS ani na prihlasenie, pri registracii prideluje konstantne heslo).

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zvláštne požiadavky
    • tovar z Činy je dodávaný do SR za 21 dní a z SR do BA tiež tri týždne.

    Zákazník musí najskôr zaplatiť za tovar, až potom sa dozvie termín dodávky tovaru do obchodu. Dodávka trvá neskutočných 21 dní. Stornoval som objednávku. Tovar som si potom objednal v REALSHOP s.r.o. 07.03.2018 a k prevzatiu tovaru ma vyzvali už 14.03.2018. Tovar som prevzal 15.03.2018. To bol iný prístup k zákazníkovi.