Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som 19.12. s osobnou zarukou ich Office assistenta, ze do Vianoc to mam doma. Je 3.1. a stale nic!!! Navyse, chlapik komunikuje velmi nezdvorilo, z jeho komunikacie je vidiet, ze je to jednoduchy clovek. Na kontakt so zakaznikom by urcite mali mat niekoho ineho.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nakolko mi tovar nebol este doruceny, hodnotim sluzbu ako nespolahlivu.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Som sklamana. Nie som spokojna s usitim obliecok. Stehy su moc volne.
    Otvorene poviem De luxe vyrobok a takto usity. Uz teraz mi je jasne , ze po par praniach budem to musiet presit znova.
    Urcite tieto De Luxe obliecky nekupim ako darcek !!!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Od objednavky preslo 14 dni a doteraz mi tovar nebol doruceny...
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • kuriérska spoločnosť daka tovar absolútne od ruky
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 12 dnoch zaplateny tovar nenam a na tel. a maily nikto nereaguje

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doručovanie katastrofa

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som uhradila 17.11.2021 je 26.11.2021 a nič mi neprišlo,nikto nedvíha telefon.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala ešte 9.7.2021 a do dnešného dňa (22.07.2021) stále nedorazil. Zaplatila som ho vopred a nikto mi neodpovedá na maily a nedvíha telefón.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia. Ani neviem či bola objednávka prijatá
    • Tovar stále nedorazil
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Kvalita produktu je určite pozitívna.
    • Zákaznícka linka je menej ako zlá. Volal som na zákaznícku linku asi 3 krát, a vždy sa mi ozvala slečna s veľmi otráveným hlasom. Nepredstavujem si takéto jednanie keď platím 300 eur za obliečky.
    • Tovar mi bol doručený o deň neskôr, ako mi bolo potvrdené. Na základe potvrdenia som si zobral poldňové voľno z práce, aby som mohol prevziať objednávku. Objednávka nedorazila, kuriér prišiel až na ďalší deň. Volal som teda na zákaznícku linku, aby mi pomohli vykompenzovať tento stratený čas, ale slečna mi povedala, že to nie je problém Navliecky.sk, ale kuriérskej spoločnosti. Tomuto určite rozumiem, ALE keď som následne písal kuriérskej spoločnosti, povedali mi, že sa mám obrátiť na predajcu. Tak som sa ešte raz obrátil na predajcu, aby mi to pomohol vyriešiť, no na email mi doposiaľ nikto neodpovedal.

    Kvalita produktov sa mi veľmi páči, ale zákaznícka linka a orientácia pre pomoc zákazníkovi sú na veľmi nízkej úrovni. Pokiaľ by sa toto nemalo v budúcnosti zmeniť, prestanem nakupovať u Navliecky.sk, a budem nútený si nájsť iného predajcu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar bol dodaný včas ale neprišlo to čom si objednala
    Matějovský DEKORAČNÝ (návlek) SVETLO PIESKOVÝ MATĚJOVSKÝ bavlna, Bavlna DELUXE, 40x40cm - dodaný oranžovy
    Matějovský Obliečky Bavlnené návliečky Melina Gold Návlek 40x40cm - dodané flanelové

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Datumy dodania tovaru vobec nekorensponduju s tym, co maju uvedene na webstranke
    • Neposkytuju dostatocne informacie, alebo ziadne
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nemali tovar ktorý ponukali na stránke. Nakoniec som si vybrala niečo iné a to tiež nemali. Platbu vracali vwlmi dlho az asi po mojich dvoch mailoch a telefonáte mi prišli peniaze spat.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Darček pri nákupe nad 100€ si ani vyberať nemusíte, aj tak vám nepríde. Keď im napíšete, tak odpíšu - že už nebol žiaden darček na sklade. Pritom na stránke táto možnosť stále bola. A prečo bol napísaný darček aj vo faktúre?

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Návliečky nespĺňali motív kvôli ktorému sme si ich objednali
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Na stránke majú tovar,ktorý nemajú skladom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za tie peniaze som čakala kvalitu.Návliečky boli nedošité,taká tretia trieda.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Rychle dorucenie
    • Tovar neprezil ani prve pranie.
    • Na reklamaciu tovaru som zatial nedostala ziadne vyjadrenie zo strany obchodu.

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Dobrý deň. Reklamáciu sme prijali a podľa zákona máme na vybavenie 30 dní. Tovar sa posiela na expertízu a je tam určitý proces. Pri tejto reklamácii je podozrenie z nedodržania návodu na pranie a bol použitý bieliaci prášok čo pri tak tmavých návliečkách je neprípustné. Každopádne ku každej reklamácii pristupujeme individuálne a snažíme sa aby bol zákazník spokojný, často krát vraciame peniaze aj keď bola chyba na strane zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rámik prišiel s rozbitým sklom.
    • Od kuriéra som prevzala krabicu, ktorá bola neporušená. Tak isto aj krabica v ktorej bol zabalený rámik bol neporušený. Rámik musel byť poškodený ešte pred odoslaním. Hneď po zistení som kontaktovala predajcu, ktorému som zaslala fotky rámika aj balenia v ktorom prišiel, no do dnešného dňa som nedostala vyjadrenie.