Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po vyše týždni mi poslali mail že tovar nemajú a že rušia objednávku

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obliecky, ktoré som objednala nakoniec neboli na sklade. Pritom na stránke boli uvedené.. po informovaní, že si mám vybrať iné, som tak urobila. Cca o týždeň info, že na sklade nie sú ani tie. Tak som požiadala o vrátenie peňazí. Objednané uteráky mi vôbec neprišli. Na vratku peňazí stále čakám, som zvedavá, akú sumu pošlú, dúfam, že plnú sumu objednávky, t.j. aj za nedodaný tovar.

    Sklamanie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Obliečky boli ušmudlane špinave nie som spokojna od novych maju daleko doteraz mi prišiel tovar vždy ok

    nespokojna

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Príliš dlho trvá dodanie tovaru.
    • Zatiaľ ma nik neinformoval ani po 10 dňoch kedy tovar dorazí
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nebol do dnes dodaný (od objednávky uplynulo 10 dní) ???.

    Dlhá doba dodania. Napriek tomu, že tovar nie je na sklade je ponúkaný na webovej stránke firmy.

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Dobrý deň.
    Vážená zákazníčka, tovar ktorý ste si u nás objednala detská obliečka na vankúšik 40x40cm, je iba ako doplnkový.
    Pri tovare ktorý nie je na sklade je uvedený údaj o predpokladanom dodaní, v tomto prípade 3-7 pracovných dní.
    Tovar ste objednala 05.10.2018 a posielaný Vám bol 15.10.2018, ak si zrátate dni tak je to presne 7 pracovných dní.

    Zo strany obchodu sme dodržali všetky podmienky ktoré uvádzame, preto je Vaša recenzia klamlivá a nespravodlivá.

    Pekný deň navliecky.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    dodacia doba u tovaru, ktorý nie je na sklade bola uvádzaná 3-7 dní. Po 8 dňoch prišiel mail, že tovar "bude odoslaný začiatkom budúceho týždňa" .
    objednal som 9.8., dnes je 20.8 a tovar ešte nemám
    Neviem teda vyhodnotiť kvalitu tovaru ani nič ostatné.
    Jedine dodržanie dodacej doby uvádzanej v potvrdení objednávky, resp. na webe.

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Dobrý deň. Dodacia doba konkrétne pri tovare ktorý ste objednal je 3-7 pracovných dní, uvádzaná doba je orientačná a snažíme sa ju dodržať čo sa nám aj vo veľkej miere darí. Zákazníka upozorňujeme mailom ak dodanie bude meškať prípadne tovar už nieje dostupný. Objednávku ste spravil 09.08.2018 o 23:38 neskoro večer, objednávku sme začali vybavovať 10.08. takže dnes je siedmy deň od objednávky. Všetok tovar prišiel dnes na sklad ale v poobedňajších hodinách takže dnes Vám už nevieme odoslať objednaný tovar, tovar odosielame 21.08.. Tovar odošleme s jednodňovým oneskorením, čo považujeme za prijateľné, nakoľko dodacia doba je len orientačná. Tovar Vám určite doručíme v najbližších dňoch. Ďakujeme za hodnotenie.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Nesedi velkost podla e-shopu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • b
    • l úplne zaslaný iný vianočný motív

    Nakoľko som objednala iný vzor obliečok - vianočných, bola som nemilo prekvapená, v akých nevýrazných farbách mi bol tovar dodaný. A nielen to , bol mi zaslaný úplne iný vianočný motív ako som objednala na nete. O to to bolo horšie, lebo som chcela prekvapiť dcéru pod stromčekom a nechala som tovar v pôvodnom stave (našťastie aj s dodacím listom) a zabalila do vianočného papiera. Zmrzol mi úsmev na tvári, lebo som očakávala krásny vianočný vzor červeno-zelenozlatý s rôznymi prekrásnymi motívmi a vankúše na každej strane iný motív. Tovar bol ružovo-bežovo neviem aký ..... Bola som veľmi sklamaná, lebo ostatné darčeky si vyberala so mnou a tento mal byť ako milé prekvapenie. O to je to horšie, že dávnejšie si dcéra tiež objednávala u vás tovar a asi pri balení jej ho vymenili za iný ako chcela. Takže sme sa už poučili, že tovar pri prevzatí od vás je nutné ihneď rozbaliť a skontrolovať, lebo sme prestali veriť, že nám bude doručené to, čo chceme. Alebo je to nejaký zámer zásielkového obchodu? Ak tovar nestihne niekto vrátiť do určitého počtu dní, musí si tovar ponechať. Preto prosím, aby sa takýmto nepríjemnostiam vyhlo. Či to je vinnou zamestnancov, či predvianočného zhonu neviem. Ak tovar, ktorý sa objednáva, nie je na sklade, s náhradným tovarom by mal zákazník najprv súhlasiť! Ďakujem za pochopenie.
    (dcéra vám už písomne oznámila, že nebol dodaný správny tovar a čaká na vašu reakciu)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nespolahlivy ale totalne

    neuveritelne este s takymto pristupom som sa nestretol-objednal som si 3x tovar ktory bol oznaceny ako pristupny ,ani jeden som nedostal a keby som tam nezavolal ani by mi neodpovedali ze ho nemaju -teraz som si objednal 4.krat uvidim co bude ale pravdepodobne naposled

  • Neodporúča obchod

    Zakúpený tovar kvalitou nezodpovedá cene.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    S obchodom nemam zle skusenosti len kvalita navliecok nie je taka ako som si predstavovala na to, ze je to 100%tna bavlna. Mam uz jedny navliecky (ten isty vzor) od matejovskeho, ktore som kupila pred par rokmi a kvalita latky sa vyrazne lisi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po tyzdni od zadania objednavky mi prislo storno. Stalo sa to 2x, dalsiu sancu uz nedostanu. Ponukaju tovar, ktory nevedia dodat! NEODPORUCAM

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bol to moj prvý nákup v tomto e-shope a aj posledný. Odporúčal by som častejšie kontrolovať aktuálnosť ponuky a pružnejšie reagovať v prípade ak daný tovar uz nieje na zásobách.

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Ospravedlňujeme sa za nevybavenie objednávky. Výrobca nám dal neskôr vedieť informáciu o stave tovaru na sklade a bol tam ešte víkend. Bežne vybavujeme objednávky v čo najkratšom čase. Momentálne nastal čas keď sa tovar vypredáva dosť rýchlo. Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekvalitný tovar

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Dobrý deň. Nemáte pravdu. Tovar ktorý sme Vám posielali: návliečky ROYAL BLACK a čiernu JERSEY plachtu, je kvalitný. Pomer cena kvalita je bezkonkurenčný na trhu. Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod neodporucam, nakolko maju v ponuke tovar, ktory niesu schopni dodat.

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Pri každom tovare je napísaná informácia o dostupnosti. Každý tovar ktorý nieje na sklade preverujeme a informujeme zákazníka o stave tovaru. Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zavadzajuce informacie o kvalite tovaru. Postelne obliecky v komunikovanej kvalite " krep deluxe " su kvalitou obycajny krep, navyse obliecka na vankus bola prederavena. To vsetko za cenu neporovnatelnu s cenou v supermarkete, kvalita je vsak velmi podobna.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • tovar,bol úplnne iný,ako som si vybrala.

    nespokojná a velmi.

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Dobrý deň. Vážená zákazníčka ak ste nespokojná s tovarom PRÍVESKOM STAR WARS, môžete nám ho vrátiť. Ak tovar nezodpovedal zobrazeniu môžete nás kontaktovať a takýto problém vyriešime k Vašej spokojnosti. Ospravedlňujeme sa vzniknutý problém.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nikdy viac

    Reakcia obchodu Návliečky e-shop

    Vážený zákazník. Objednaný tovar DISNEY FROZEN OLAF & SWEN- LUXUSNÝ CESTOVNÝ KUFOR na našom e-shope bol s dodaním 3 až 7 dní, po preverení u výrobcu už nebol dostupný. S toho dôvodu sme nemohli vybaviť Vašu objednávku. Tovar ktorý nieje na sklade preverujeme u výrobcu a hneď informujeme zákazníka a ponúkneme mu náhradný tovar.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • nespolahlivost informacii na webe
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som 3 položky a dorucena mi bola jedna!