Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    • celkova spokojnost
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • komunikacia-chybajuci diel z postele som ziadala dodat 1.tr., odmietli, vraj aj beznym dorucenim mam do druheho dna, co tak samozrejme nebolo

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň vážená pani zákazníčka,
    komunikácia z našej strany bola vždy rýchla a vybavenie reklamácie maximálne promptné. Keď ste nám telefonicky oznámili, že Vám chýba jeden diel k posteli ( ktorá sa dala používať aj bez chýbajúceho dielu), v ten daný deň Vám bol hneď odoslaný poštou aj keď sme podľa zákona mali na vybavenie reklamácie 30 dní.
    Veríme, že aj napriek tomu ste s detskou posteľou spokojní.
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tím Nábytku Pohoda

  • 10 %

    • Pekné produkty
    • Nevrátili peniaze v lehote uvedenom v dobropise
    • Zavádzanie zakazníka
    • Vyhováranie sa na COVID-19
    • Stornovanie objednávky až po zaplatení tovaru
    • Nedostupný tovar mali na eshope na predaj ešte niekoľko dní, čo mi oznámili, že u dodávateľa je nedostupný.

    Chcem varovať pred týmto e-shopom!!!!! Dňa 30.03.2020 sme si objednali stoličku, ktorá nebola skladom, ale na objednávku s dodaním 3-6 týždňov, čo nám nevadilo. Následne prišiel mail s platobnými podmienkami a lehotou úhrady do 7 dní. Platba bola zrealizovaná ešte v deň vytvorenia objednávky. Potvrdili mi objednávku a stoličku zadali do výroby. Deň na to mi prišiel mail, že tovar je nedostupný. Tak sme požiadali o storno s tým, že nám peniaze vrátia. Dňa 6.4.2020 vystavili dobropis s lehotou splatnosti do 20.04.2020 s odôvodnením: "Z dôvodu veľkého množstva storn objednávok našich zákazníkov, ktorí ostali doma a nevedia, či sa ešte vrátia do práce (opatrenia COVID-19), vyplácame zálohy a platby postupne." Samozrejme peniaze v lehote nevrátili. Po opätovnom kontaktovaní dňa 21.04.2020 nám poslali rovnakú odpoveď. Dávam podnet na SOI a následne podnikám ďalšie kroky. Áno, kvôli koronavirusu sme v ťažkej situácii, ale ja tiež živím rodinu a nie som sponzorom tohto eshopu, na to je tu vláda SR a ich ekonomické opatrenia pre firmy.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dobrá a ústretová komunikácia
    • Rýchly termín dodania
    • Kvalitný tovar, jednoduchá montáž

    Som veľmi spokojná

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň,
    veľmi sa tešíme z Vašej spokojnosti :-).
    Želáme Vám všetko dobré!
    Tím Nábytku Pohoda

  • Odporúča obchod

    100 %

    veľká spokojnosť , s tovarom aj priebehom obchodu

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň,
    ďakujeme pekne za Vaše hodnotenie, veľmi si to vážime.
    Krásny deň!
    Tím Nábytku Pohoda

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • ústretová manažérka, slušnosť pri vybavovaní zákazníka
    • tovar, ktorý som objednala a vopred uhradila dňa 2.12.2019 do dnešného dňa nedoručený, a to je dnes už 26.2.2020. Vyhovárať sa na dodávateľa (že chybný materiál na výrobu nábytku) je neprofesionálne. Už nikdy viac tovar z Vášho internetového obchodu!

    nedoporučujem ! nedodržanie dodacej lehoty, tovar objednaný 3 mesiace, vopred zaplatený , nedodaný!

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň,
    hlboko sa ospravedlňujeme za dodávateľa, žiaľ mali komplikácie dodania materiálu z Číny ako sme Vám vysvetlili v emaile.
    Zákazníkom podávame len také informácie aké dostaneme od dodávateľa.
    Žiaľ ako predajca nedokážeme ovplyvniť výrobcov ani dodávateľov ak sa niečo neočakávané stane.
    Želáme Vám všetko dobré!
    Tím Nábytku Pohoda

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zlá komunikácia, klamné informácie.

    Vybrali sme si tovar začiatkom januára, ktorý mal byť skladom, napísali že nie je a bude koncom februára. Viac sa neozvali, tak sme tam zavolali. Sľúbili, že sa na to pozrú. O pár hodín sme dostali e-mail, že tovar ešte nieje, lebo čakajú na materiál z Číny a bude v polovici marca. Nebol dodržaný termín, žiadna komunikácia a nik nám nepovedal, že ide o materiál z Číny. My sme chceli slovenský výrobok zo slovenského dreva, preto sme si vybrali slovenského výrobcu. Objednávku rušíme.

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň,
    stoličky sme mali skladom, keďže bola cena len 22,00€/1ks stoličky z masívu, tak sa okamžite vypredali.Už pri potvrdení objednávky, sme Vás písomne informovali o termíne dodania s tým, že ide objednávka do výroby nášmu dodávateľovi. V popise tovaru sme nemali nikde uvedené, že je tovar vyrobený na Slovensku, čo sa v tejto cene žiaľ nedá.
    Zákazníkov informujeme len na základe informácií aké nám poskytuje dodávateľ.
    S pozdravom
    Tím Nábytku Pohoda

  • Odporúča obchod

    40 %

    Zatiaľ nemám žiadne lebo objednaný tovar ešte nemam

  • Odporúča obchod

    60 %

    Chcela by som tovar čo najskor. Nevýhoda - doba doručenia.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Veľmi profesionálny prístup a ochota. Kvalitné výrobky.

  • zatiaľ nič nemám

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá dodacia lehota, tovar nemá na sklade, po objednaní požaduje zálohu.

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň vážený pán zákazník,
    v popise tovaru je vždy napísané, aký je termín dodania ak ho nemáme skladom, čo potvrdzujeme aj v potvrdení objednávky každému zákazníkovi individuálne po preverení si skladových zásob.
    Zálohu požadujeme po našich zlých skúsenostiach so zákazníkmi pri objednávke nad 250,00€, táto informácia je napísaná na našej stránke viac krát v Obchodných podmienkach a informačnej sekcii Ako nakupovať.
    Želáme Vám všetko dobré!
    Tím Nábytku Pohoda

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po objednaní tovaru prišiel mail, ze do 24 hodín bude obchod kontaktovať, kedy bude tovar naskladneny a odoslaný.Do dnešného dňa žiadna reakcia obchodu, telefón nedostupný. Ruším objednávku.

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň,
    objednávka bola automaticky prijatá počas vianočných sviatkov, kedy sme si čerpali zaslúženú celozávodnú dovolenku.Medzi sviatkami sme mali inventúru skladu a hneď v prvý pracovný deň po sviatkoch 7.1.2020 sme Vás kontaktovali.Mrzí nás, že ste nepočkali na našu odpoveď ako ostatní zákazníci ale chápeme, že ak ste tovar potrebovali urgentne, nemohli ste dlhšie čakať.
    Želáme všetko dobré!
    Tím Nábytku Pohoda

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Napriek úhrade tovaru a úhrade dopravy mi tovar zatiaľ v priebehu 10 dní neprišiel.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekonečné čakanie na dodávku tovaru.

    Objednanú posteľ nemožem hodnotiť, pretože ani po 7 týždňoch po zaplatení k nám ešte nedorazila. Objednávali sme ju v predstihu ako darček na Vianoce, zaplatili 18.10.2019. Dodacia doba mala byť 2-4 týždňov, dnes je 10.12.2019 a stále nič. Ak by som vedel, že bude taká dlhá dodacia doba, objednávku by som určite zrušil a objednal by som tovar v inom e-shope. Jednu hviezdičku dávam len zato, že mi aspoň obchod odpovedal pred tromi týždňami na email.

  • Odporúča obchod

    70 %

    • Veľmi rýchla odozva a spracovanie objednavky
  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Levne
    • Kvalitne
    • Dlouho se ceka

    Sem spoojeny akorat na objednavku az 6 tydnu cekate, a i kdyz bylo na sklade tak 2 tydny nez jelo auto na vychod

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dodany chybny diel - bocnica postele,dodacia lehota 2-4 tyzdne,no tovar dosiel v 5 tyzdni.

    Reakcia obchodu Nábytok pohoda

    Dobrý deň,
    ceníme si každý názor zákazníka, Vaša reklamácia bola okamžite promptne riešená, tovar môžete používať, pokiaľ Vám bude vymenená nová bočnica postele, posteľ je plne funkčná, jedná sa o estetickú závadu.
    Veríme, že po výmene, bude už všetko v poriadku a budete aj Vy našou spokojnou zákazníčkou.
    Čo sa týka termínu dodania tovaru, tak posteľ bola naskladnená v termíne, len naši šoféri nemali zrovna v štvrtom týždni termínu dodania okruh rozvozu Vašim smerom, preto Vám bol tovar dodaný v piatom týždni.
    Želáme Vám všetko dobré!
    Tím Nábytku Pohoda

  • Dobry vecer.Nechtiac som klikla ,zrusila som obj.Nadalej trvam na objed.tovar.Musela som prelozit dodanie tovaru ,nakolko som v zahranici.