Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Naprd vsetko

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste sa rozhodli náš obchod ďalej neodporúčať, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    Vytvorili ste si objednávku s platbou na splátky, no keďže vám splátková spoločnosť neschválila zmluvu, sme boli nútení vašu objednávku zrušiť.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Nemám žiadne informácie o stave objednávky spred týždňa.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že naše služby hodnotíte negatívne, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    V čase, keď ste si vytváral objednávku, sme mali pri jednom z vami objednaných produktov na našej webovej stránke uvedené: "Nie je na sklade". Následne, po vytvorení vašej objednávky sme preverovali s kolegami z nákupného oddelenia, kedy sa nám tento produkt podarí naskladniť. Kým sme od kolegov dostali definitívne vyjadrenie, sa nám tento tovar podarilo naskladniť a vašu objednávku sme 10.4.2024 vyexpedovali.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Príde vám rybka s dvoma trojhačikmi namiesto troch trojhačikoch je to fotka rybki s troma hačkami a pošlú vám s dvoma trojhačkami ,tak čo ktomu dodať!!!!

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    prijmite prosím naše ospravedlnenie, je nám ľúto, že vám bol doručený iný než objednaný tovar.

    V takomto prípade stačí vyplniť nasledovný reklamačný formulár: https://www.muziker.sk/claim_wrong_products/new a vašu reklamáciu vyriešime zaslaním správneho kusu, prípadne vám ponúkneme iné riešenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • citlivu elektroniku balia a posielaju ako burgyňu
    • komunikacia roboticka
    • customer service 0
    • nezaujem o zakaznika
    • zaplat a vypadni

    Nikdy viac. Obrovske sklamanie. To je tak ked obchod predava vsetko. Nafukovacie člny, krhly, strihače na nechty a aj modularne syntetizatory.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa vám za spôsobené komplikácie spojené s doručením tovaru v poškodenom obale. Urobíme všetko preto, aby sme podobnej situácii v budúcnosti predišli. Vaše ďalšie tvrdenia však odmietame. Evidujeme, že vaša reklamácia bola riešená obratom a to objednaním kuriéra, ktorý od vás tovar vyzdvihne a doručí späť na náš sklad. Následne, po prijatí a spracovaní tovaru na našom servise vám pošleme nový kus. Celá procedúra bude trvať nanajvýš 14 dní od podania vašej reklamácie, hoci zákonná lehota na vyriešenie reklamácie je až 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Produkt v priebehu 24 hodín zdražel o cca 25% a o ďalších 24hodín o ďalších cca 10%. Majú na to automat, ktorý keď máte záujem o produkt a objednáte neskôr, ako ste prvýkrát navštívili e-shop, automat zvýši cenu produktu.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že ste sa rozhodol náš obchod ďalej neodporúčať. Vzhľadom na to, že máme v našej ponuke viac ako dvesto tisíc produktov, nie je možné ich cenu riadiť inak, než automatizovaným systémom. Prípad, ktorý sa stal vám, je veľmi zriedkavý. Pokojne ste mohli kontaktovať našu zákaznícku podporu a ponúkli by sme vám cenu, akú ste pri produkte videli pri prvej návšteve nášho e-shopu.

    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchle doručnie
    • nesprávny produkt

    Predstavte si, že váš švagor má narodeniny a objednáte mu šiltovku obľúbeného tímu v takých farbách, aby bola aj nositeľná v bežný deň. No a namiesto "námorníckej" tmavomodrej so zlatým logom vám príde olivovo zelená s červeno-žltým logom.

    Áno, odporučili ste mi reklamáciu - doručenie nesprávneho tovaru. Na čo som už žiaľ nemal čas. Tak dostal takú akú ste poslali... Tešil sa aj tej, každopádne to bolo naposledy čo som u Vás niečo objednal.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    naozaj nás mrzí, že Vaša skúsenosť s nákupom v našom obchode nenaplnila Vaše očakávania. Prijmite, prosím, naše ospravedlnenie. Zároveň nás však teší, že ste sa o svoj názor podelili, pretože jedine tak dokážeme aj my zlepšovať naše procesy, aby sa podobné prípady už neopakovali.

    Ďakujeme.
    Michal – Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Naslubuju zlavy ked sa zaregistrujete a potom ziadnu nedaju

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste sa rozhodli náš obchod ďalej neodporúčať. S najväčšou pravdepodobnosťou máte na mysli zľavový kupón, ktorý zákazníkom odosielame po prihlásení sa na odber newslettera. V prípade, že ste sa prihlásil na odber newslettera a zľavový kupón vám stále nebol zaslaný, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-mail: [email protected] prípadne na tel. čísle +421 232 179 733.

    Ďakujeme.

    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Behom niekoľkých dní dokážu zdvihnúť cenu aj o 6 euro na konkrétnom titule ˇ,ktorý mám napísaný na papieri a potom vám dajú zľavu 1-euro na zľavový kupon.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste sa o svoje hodnotenie rozhodli podeliť aj s ďalšími zákazníkmi. Vzhľadom na to, že predávame desaťtisíce produktov, sú ceny v našom e-shope plne automatizované a teda sa zo dňa na deň môžu zmeniť. V takýchto prípadoch len prosím kontaktujte našu zákaznícku podporu na e-mail [email protected] a radi vám ponúkneme pôvodnú cenu.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

    • Predajca, ktorý mi odovzdával produkt, bol neprívetivý, odmeraný. Očakával by som iný prístup.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    maozaj nás mrzí, že Vaša skúsenosť s nákupom v našom obchode nenaplnila Vaše očakávania. Prijmite, prosím, naše ospravedlnenie. Zároveň nás však teší, že ste sa o svoj názor podelili, pretože jedine tak dokážeme aj my zlepšovať naše procesy, aby sa podobné prípady už neopakovali.

    Ďakujeme
    Michal – Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • O

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí, že naše služby hodnotíte negatívne pretože sme v prípade vašej objednávky ako obchod nijako nepochybili.

    Evidujeme, že sa nám vaša objednávka vrátila z odberného miesta Packety ako neprevzatá zásielka.


    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávku po vyše mesiaci stále nemáme doručenú.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí, že vznikol problém s Vašou objednávkou, pretože Muziker je tu na to, aby prinášal radosť.
    V čase, keď ste si vytvárali objednávku, sme mali pri vami objednanom produkte uvedené: "Objednané, na ceste k 17.1.2024". Žiaľ, dodávateľ nám pri tomto produkte niekoľkonásobne posunul dátum dodania, na základe čoho ste sa rozhodli svoju objednávku zrušiť.

    Za spôsobené komplikácie sa vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Michal – Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie
    • Objednala som si to do Packety boxu. Bolo to presmerované na iné odberné miesto. Keď som zásielku osobné išla vyzdvihnúť a uvidela som v akej OBROVSKEJ papierovej krabici poslali tých pár produktov, ktoré som si objednala, skoro som odpadla. Bola aspoň 3-4 väčšia, ako bolo nutné. Bola to v podstate veľká kocka, ktorá sa ledva dala uchopiť. Tak som s ňou musela prejsť polku mesta. Veľmi nepríjemná skúsenosť. Napísala som im ešte v ten deň aby si nerobili zo zákazníka dobrý deň, ale ani neodpovedali.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas na napísanie recenzie a zároveň je nám úprimne ľúto vzniknutých problémov s vašou objednávkou. Chceme Vás uistiť, že vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a vďaka nej môžeme zlepšovať naše služby. V tomto prípade sme na možný problém upozornili zodpovedných ľudí na našom sklade a urobíme všetko preto, aby sa podobná situácia nezopakovala.

    Prajeme všetko dobré
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Krabica bola zospodu narezaná a pero som tam nenašiel.
    A aktivačný kód k produktu M-AUDIO AIR 192/6 sme taktiež nikde nenašli.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    prijmite prosím naše ospravedlnenie, je nám ľúto, že vám bola doručená nekompletná zásielka.

    V takomto prípade stačí vyplniť nasledovný reklamačný formulár: https://www.muziker.sk/claim_missing_products/new a vašu reklamáciu vyriešime doposlaním chýbajúceho tovaru.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, o dostupnosti produktu neinformuje

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že naše služby hodnotíte negatívne pretože sme v prípade vašej objednávky ako obchod nijako nepochybili.

    V čase, keď ste si vytváral objednávku, sme mali pri vami objednanom produkte na našej webovej stránke uvedené: "Nie je na sklade". Následne, po vytvorení vašej objednávky sme preverovali s kolegami z našej predajne v Žiline, kde sa nachádzal posledný kus tohto tovaru, či vám tento kus môžeme poslať. Akonáhle nám kolegovia potvrdili, že nám tovar odosielajú, sme vás kontaktovali a oboznámili vás ohľadom predbežného dátumu doručenia vašej objednávky.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • málo kelímkov farieb, ktoré sa vyskytovali na viacerých plochách, chýbajúca kópia číselného vyobrazenia, pre kontrolu maľovania.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti v súvislosti s Vami objednaným tovarom. Zároveň sa chceme poďakovať, že nás touto cestou upozorňujete na možný problém. Pokúsime sa ho rýchlo vyriešiť, aby sa podobné prípady neopakovali a my sme mohli svoje služby pre klientov neustále zlepšovať.


    Ďakujeme a s pozdravom ostáva
    Michal – Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Obalka už bola niekým predtým otvorená, gramofón bol poškodený. Na webovej stránke bol uvedený ako nový.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    prijmite prosím naše ospravedlnenie, je nám ľúto, že vám bol doručený poškodený tovar.

    V takomto prípade stačí vyplniť nasledovný reklamačný formulár: https://www.muziker.sk/claim_damages/new a vašu reklamáciu vyriešime zaslaním nového kusu, prípadne vám ponúkneme iné riešenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dobry den, objednavku neviem ohodnotit kedze mi este nedosiel, som nespokojny s terminom dodania az o mesiac.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že naše služby hodnotíte negatívne, pretože sme v prípade vašej objednávky ako obchod nijako nepochybili.

    V čase, keď ste si vytváral objednávku, sme mali pri vami objednanom produkte na našej webovej stránke uvedené: "Objednané, dostupnosť neznáma". Následne, po vytvorení vašej objednávky sme vám túto informáciu obratom poslali e-mailom. Pokiaľ na daný tovar nemôžete dlhšie čakať, môžete svoju objednávku kedykoľvek stornovať.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Na nastroji beenjo boli kde sa uchytava pas vypadnute matice ak ich chcete znovu namontovat musite rozobrat celi spodek super,,,,,

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že vám bol doručený poškodený tovar.

    V takomto prípade stačí vyplniť nasledovný reklamačný formulár: https://www.muziker.sk/claim_functionalities/new a vašu reklamáciu vyriešime zaslaním nového kusu, prípadne vám ponúkneme iné riešenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som musel objednať 3 krát, aby som ho konečne dostal.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a podelili sa o svoju skúsenosť s ostatnými zákazníkmi, no vo vašom zákazníckom profile evidujeme len jednu objednávku, pri ktorej prebehlo všetko v absolútnom poriadku.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Objednala som si zelené snežnice a prišli oranžové

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    za spôsobené komplikácie so zakúpeným tovarom sa Vám ospravedlňujeme, úprimne nás to mrzí.

    V takomto prípade stačí vyplniť nasledovný reklamačný formulár: https://www.muziker.sk/claim_wrong_products/new. Následne Vám pošleme tovar vo správnej farbe, prípadne vám ponúkneme iné riešenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker