Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar bol síce zaplatený, ale doposiaľ nedoručený! Termín dodania sa neustále posúva a aktuálne je na 6.2.2025!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si kombo na internete bol popis že reproduktor má priemer 10 ale dostal som kombo z priemerom 8 beriem to ako klamanie zákazníka že popis je iný ako tovar ktorý odošlú.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    prijmite prosím naše ospravedlnenie. V tomto prípade evidujeme, že ste si objednal set, ktorý pozostával z komba, slúchadiel a kábla. V popise setu máme uvedené, že sa jedná o kombo s priemerom 10, no v popise samotného komba je uvedené, že má priemer 8.

    V takomto prípade stačí vyplniť nasledovný reklamačný formulár: https://www.muziker.sk/claim_wrong_products/new a vašu reklamáciu vyriešime výmenou tovaru, prípadne vrátením platby na váš účet. Taktiež urobíme všetko preto, aby sme podobným prípadom v budúcnosti predišli.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    stale ked požiadam cez ahoj alebo qatro stale mito zamietnu

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu, hoci ste sa náš obchod rozhodli ďalej neodporúčať.

    O schválení alebo zamietnutí nákupu na splátky nerozhodujeme my, ale splátkové spoločnosti s ktorými spolupracujeme.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    - objednal a zaplatil som tovar, ktory bol na sklade. 11 dni sa nic nedialo, potom som im napisal a ani nevedeli poriadne zistit, kolko tohot som objednal. A vraj teraz stahuju ten tovar z predajni, aby mi ho mohli poslat s meskanim š tyzdne = den pred Vianocami. Su to dary pre vnukov :-(

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    za spôsobené komplikácie sa vám ospravedlňujeme. Urobíme všetko preto, aby vám vaša objednávka bola do Vianoc doručená.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Doteraz som bol s obchodom spokojný
    • Tentoraz som objednal tovar, ktorý bol na sklade dodnes mi nebol doručený ale prišiel mi formulár na ohodnotenie tovaru je to trápne.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že naše služby hodnotíte negatívne, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    Objednali ste si totiž aj tovar, ktorý sme v čase vytvorenia vašej objednávky nemali k dispozícii skladom. O tejto skutočnosti ste bol informovaný už počas vytvárania vašej objednávky na našej webovej stránke, ale aj bezprostredne po jej vytvorení e-mailom. V prípade, že na objednaný tovar nemôžete dlhšie čakať, môžete svoju objednávku kedykoľvek upraviť alebo zrušiť.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pri objednávaní tovar písali, že je všetko skladom, tovar bude expedovaný čo najskôr, prešiel týždeň a stále posúvajú dátum dodania

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa vám za komplikácie spojené s oneskoreným dodaním vašej objednávky. Urobíme všetko preto, aby sme podobnej situácii v budúcnosti predišli.


    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neinformovanie zákazníka o stave objednávky

    Od 4.12. Objednaný tovar s tým, že dodanie malo byť 9.12. Potom mail o novej dodavej lehote 17.12.. Zavolala som, aby som zistila, co a a ako a vtedy sa dozviem, že tovar do Vianoc nepríde, že to je u iného dodávateľa! Nebyť môjho aktívneho zisťovania, predajňa sa neunúva túto dôležitú info oznámiť! Nikdy viac!

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    veľmi pekne Vám chceme poďakovať za Vašu spätnú väzbu a je nám úprimne ľúto, že Vaša skúsenosť s nákupom u nás nebola taká, akú by sme všetci chceli. Ospravedlňujeme sa. V čase, keď ste si vytvárali objednávku, sme mali pri jednej z vami objednaných položiek uvedené: „Na ceste k 10.12.“ Žiaľ, dodávateľ nám opakovane posúval dátum dodania tohto tovaru na základe čoho ste sa vašu objednávku rozhodli stornovať.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Dodacia lehota a kvalita komunikacie obchodu (odpise vam umela inteligencia, dozviete sa vsetko, okrem toho, co potrebujete)

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že naše služby hodnotíte negatívne, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    Objednali ste si totiž aj tovar, ktorý sme v čase vytvorenia vašej objednávky nemali k dispozícii skladom. O tejto skutočnosti ste bol informovaný už počas vytvárania vašej objednávky na našej webovej stránke, ale aj bezprostredne po jej vytvorení e-mailom. V tomto zmysle vám odpovedal aj náš automat, keď ste nás kontaktoval e-mailom. Evidujeme, že sa nedostupný tovar medzičasom naskladnil a vaša objednávka vám bola doručená.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľký pozor na ceny produktov na webe !!! Nemusia byť platné a záväzné. A menia sa veľmi často (aj denne). Zrejme sú určované nejakým AI systémom a ten dokáže robiť chyby a zmätky.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste sa rozhodli náš obchod ďalej neodporúčať. Vzhľadom na to, že máme v našej ponuke desaťtisíce produktov, je ich cenotvorba upravovaná automaticky. Veľmi zriedkavo sa môže vyskytnúť chyba pri nastavení ceny niektorého z produktov, čo bol žiaľ aj váš prípad, kedy bola u vami objednaného tovaru cena chybne nastavená o stovky eur nižšie, ako predmetný produkt predáva konkurencia. Keď sme na tento problém prišli, okamžite sme vás informovali o správnej cene produktu, na základe čoho ste sa rozhodli svoju objednávku stornovať.

    Snažíme sa robiť všetko preto, aby sa podobná situácia nezopakovala.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nie som spokojný nakoľko tovar ani po týždni nedorazil

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že naše služby hodnotíte negatívne, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    Objednali ste si totiž aj tovar, ktorý nemáme k dispozícii skladom. O tejto skutočnosti ste boli informovaná už počas vytvárania vašej objednávky na našej webovej stránke, ale aj bezprostredne po jej vytvorení e-mailom. Vašu objednávku môžete kedykoľvek upraviť. Stačí nás kontaktovať na e-mailovej adrese [email protected] prípadne telefonicky na tel. čísle +421 232 179 733.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Do košíka sa dostal tovar z predošlého nákupu, ktorý som robil na rovnakom prehliadači ale z iného účtu. Došlo tak k zámene tovaru. Jeho následne vrátenie je v porovnaní s iným mimozemským eshopom pomerne komplikované a drahé.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nákup v našom e-shope hodnotíte negatívne. Pri vrátení tovaru stačí vyplniť formulár priamo na našej webovej stránke alebo môžete vyplniť formulár, ktorý zákazníkom odosielame po vytvorení objednávky. Následne môžete tovar priniesť na ktorúkoľvek z našich kamenných predajní, prípadne je ho nutné odoslať na adresu nášho skladu. Naši zákazníci si taktiež môžu zakúpiť službu vyzdvihnutia tovaru priamo na ich adrese alebo môžu za malý poplatok odovzdať tovar na ktoromkoľvek odbernom mieste Packety/Zásielkovne.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    TIM ZAKAZNIKOM KTORY BY RIADNE SPLACALI TOVAR ZAKUPENY NA SPLATKY CEZ MUZIKER TO AHOJ A QATRO NESCHVALI ALE TAKIM KTORI SU PO čASE NEPLATIčI TAKIM SCHVALIA

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že naše služby hodnotíte negatívne, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    O schválení resp. zamietnutí splátkovej zmluvy rozhodujú priamo splátkové spoločnosti s ktorými spolupracujeme. My ako obchod do tohto procesu nijakým spôsobom nezasahujeme.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Možnosť platiť cez Blik
    • Nemožnosť vymenit tovar, keď nesedí konferenčná veľkosť. Len komplikovane vrátiť a objednať nový tovar.
    • Tovar nebol totožný s ilustračným foto na stránke obchodníka

    Nemožnosť vymenit tovar keď nesedí konferenčná veľkosť. Len komplikovane vrátiť a objednať nový tovar.
    Poprosím zjednodušiť tento proces.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu. Je pravda, že výmeny ako také pre zákazníkov neumožňujeme. Celý proces výmeny však zákazník môže uskutočniť prostredníctvom odstúpenia od zmluvy a následnej novej objednávky tovaru. Ilustračnú fotografiu vami zakúpeného produktu sme overili priamo s dodávateľom a zhoduje sa.

    Veríme, že váš ďalší nákup v našom e-shope prebehne v pozitívnejšom svetle.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zlodejina

    Objednal som si 6-eurovy kabel. Nech neplatim postovne, chcem osobny odber. Objednal som ho teda na pobocku. Za dodanie na pobocku si uctuju 2 eura a plus dalsie euro za platbu na pokladni! Zlodejina najvyssieho rangu! Zrazu 5-eurovy kabel stoji 9. A maju tak blby system, ze zakaznik nevie objednavku zrusit. Tak teraz nech objednávku nosia na pobocku a nech si ju aj nosia naspat. Objednavku nechcem...

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že s našimi službami nie ste spokojný. Poplatok za prepravu vo výške 2 € si v tomto prípade účtujeme preto, že na kamenné predajne je tovar zasielaný z centrálneho skladu, ktorý sídli niekoľko desiatok až stoviek kilometrov od našich predajní.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • veľký výber, dobré ceny
    • riešenie problému bolo nakoniec dobre odkomunikované
    • podľa mojej skúsenosti nemajú aktualizované stavy na sklade - niečo si kúpite a oni to nemajú, uvedú, že to zoženú o 2-3 mesiace - ponúknu, nech dovtedy objednávka stojí a čaká (moja objednávka za 40 eur mala čakať od novembra do februára, lebo jeden artikel za 3e si mysleli, že majú, a nemali), alebo je možnosť, že sa má rušiť zaplatená objednávka... hm, toto asi nie je dobrý spôsob - a pritom škoda, lebo ostatné veci v e-shope dobre fungujú

    zažila som komplikáciu, ktorá nakoniec bola korektne vyriešená

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že naše služby hodnotíte negatívne, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    Objednali ste si totiž aj tovar, ktorý nemáme k dispozícii skladom. O tejto skutočnosti ste boli informovaná už počas vytvárania vašej objednávky na našej webovej stránke, ale aj bezprostredne po jej vytvorení e-mailom. Evidujeme, že ste svoju objednávku medzičasom upravili, nedostupný produkt nahradili za dostupný a vaša objednávka vám bola vyexpedovaná.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na písane emajly nereagujú

    Po napísaní emajlu na kontaktny link že mi zaplatená zásielka neprišla, sa nikto ani neohlásil..

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa vám za komplikácie spojené s oneskoreným dodaním vašej objednávky. Aktuálne pracujeme na tom, aby vám bol tovar doručený čo najskôr. Na váš e-mail odoslaný 27.11. o 20:36 sme vám odpovedali nasledujúci deň 28.11. o 9:58 hod.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar bol nepoužiteľný,poškodený, tovar som vrátil a čakám na vrátenie peňazí.

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa vám za spôsobené komplikácie spojené s dodaním poškodeného tovaru. Evidujeme, že ste podali reklamáciu, ktorá bola obratom vyriešená vrátením platby na váš účet.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • eshop s velkym vyberom

    objednavka ma byt dorucena az v marci 2025???? to si snad robite srandu?

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že naše služby hodnotíte negatívne, no v prípade vašej objednávky sme ako obchod nijako nepochybili.

    Objednali ste si totiž tovar, ktorý nemáme k dispozícii skladom. O tejto skutočnosti ste boli informovaný už počas vytvárania vašej objednávky na našej webovej stránke, ale aj bezprostredne po jej vytvorení e-mailom. Evidujeme, že ste svoju objednávku medzičasom zrušili.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Lokálny veľkoobchod
    • Niet s kým komunikovať

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že naše služby hodnotíte negatívne, no neevidujeme žiadne pochybenie.

    Kontaktoval ste nás len prostredníctvom e-mailu dňa 9.11.2024. Na tento e-mail sme vám odpovedali obratom, o dve minúty neskôr.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • neviem
    • tovar objednaný minulý týžden dorazil az potom ako ste mi poslali dotazník

    Reakcia obchodu MUZIKER.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa vám za spôsobené komplikácie spojené s oneskoreným dodaním vašej objednávky. V tomto prípade žiaľ pochybila prepravná spoločnosť. Urobíme všetko preto, aby sme podobnej situácii v budúcnosti predišli.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Michal - Muziker