Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Ked pojdete nieco reklamovat do predajne aupark Kosice pripravte si pevne nervy. Obsluha taka, ze slimak je ovela rychlejsi. Nerozumiem ako moze jednemu predavacovi trvat 10-15 minut vybavit jedneho zakaznika pricom ide o predaj jedneho obalu. Ked som sa konecne dostal na radu (asi po 45 min cakania), pan predavac zle napisal moje meno do reklamacie. Nasledne na to mi povedal, ze sa mam ist prejst, kym on to opravi, ze on mi zavola ked to bude. No ja som myslel ze zle pocujem. Pocas mojej navstevy sa otocili asi 4ria zakaznici co si chceli daco kupit, ale uz im pretiekli nervy z cakania. Nakoniec to dopadlo tak, ze mam to podpisat (zo zlym menom) a on to nasledne v systeme opravi. Hadajte co, neopravil to.... najhorsi customer service aky som kedy zazil

  • Po 3 tyzdnoch natahovania a menenia terminu naskladnenia mi oznamili ze objednany mobilny telefon XIAOMI mix 3 mi nedodaju ,lebo sa uz nevyraba,pritom mi prisiel termin naskladnenia 30,.4.2020...
    Po dvoch kontaktovaniach mailom ,aby mi potvrdili stav objednavky sa mi vobec neozvali, az po par dnoch napisala nejaka pani ze sa ospravedlnuju a ze nic z objednavky nebude,aj ked ma ubezpecovali predtym ,ze objednavka bude vybavena akurat s casovym sklzom...

  • Na mp3.sk som si objednala roboticky vysavac 3.1.2020 dnes je 16.1.2020 a dodnes tovar nie je doruceny. Som zvedava, ci budu ochotni vratit peniaze. Neskutocne dlha doba dorucenia tovaru a neprijemna komunikacia s nimi. Urcite neodporucam.

  • Varujeme vás nekupujte s MP3.sk nič. Týchto ľudí by mali zavrieť klamu ludi nečudujem sa že reklamácie sú tak zdĺhavé. Keď každý druhý produkt je pokazený. Ale ich to netrápi ak nechcú vám dať nový tovar tak prosté vam napíšu že tovar je poškodený a skončil si reklamoval som tam uz dvakrát istí telefón a na tretí krát som sa nato vysral už nikdy sú tu oveľa lepšie obchody Alza mall atď.

    • Svätá pravda! Ja som u nich kupoval 3x a stačilo. Predávajú použité alebo otvorené veci ako nové. Majitelia podvodníci!

  • Swx

  • Z Mp3 shopu Žilina-Duben som kúpil i Phone 6 do týždňa bol na reklamácii nereagoval displey. Ok po drobných natahovackach mi ho nakoniec vyreklamovali a vymenil som si iphone6 za úplne nový xiaomi...
    No a toto ma dostalo. Telefón do 3 týždňov zasa na reklamácii (nereagoval displey-už zasa), tak som ho dal reklamovať.... No a po skoro mesiaci čakania mi prišla nečakaná odpoveď.
    Vážený pán... JE NÁM ĽÚTO ALE REKLAMÁCIU NEMÔŽEME AKCEPTOVAŤ (UZNAŤ, VYBAVIŤ), LEBO TELEFÓN JE MECHANICKÝ POŠKODENÝ.
    ja som neveril, že toto môžu napísať.
    Telefón som mal v púzdre, na displey bolo ochrane sklo.... Bol absolútne bez škrabance ka. Ale odporučili mi dat si ho skontrolovať nezavislemu inštitútu na kontrolu.. A bla bla bla.
    Takže to zhrniem, moja skúsenosť a názor na tento podpriemerný shop je, že nekupujte odtiaľ nič a ušetríte tak vaše peniaze a čas.
    Predávať shity a potom sa vykrucat, mali by ste prehodnotiť vašu obchodnú stratégiu milý MP3
    Pekný deň!
    MK

  • Cez daný obchod som si v auguste 2017 kupoval slúchadlá Creative Outlier Sports. Po necelých 2 rokoch prestali fungovať. Reklamácia na výdajnom mieste MP3.sk bola absolútne bezproblémová a rýchlo spracovaná.
    V priebehu menej ako 2 týždňov bola reklamácia uznaná za oprávnenú, pričom som dostal úplne nový kus elektroniky. Slúchadlá boli dokonca bez problémov dopravené na náklady spoločnosti do ČR, keďže na Slovensku momentálne už nežijem.
    Excelentný a bezproblémový Customer Service. Kiežby bol Zákaznícky servis na podobnej úrovni na Slovensku všade...

  • Cez daný obchod som si v auguste 2017 kupoval slúchadlá Creative Outlier Sports. Po necelých 2 rokoch prestali fungovať. Reklamácia na výdajnom mieste MP3.sk bola absolútne bezproblémová a rýchlo spracovaná.
    V priebehu menej ako 2 týždňov bola reklamácia uznaná za oprávnenú, pričom som dostal úplne nový kus elektroniky. Slúchadlá boli dokonca bez problémov dopravené na náklady spoločnosti do ČR, keďže na Slovensku momentálne už nežijem.
    Excelentný a bezproblémový Customer Service. Kiežby bol Zákaznícky servis na podobnej úrovni na Slovensku všade...

  • Chcela by som upozornit na stranku MP3.sk, ktora ma oklamala a tym padom dat aj recenziu na nich. ABSOLUTNE NEODPORUCAM v decembri som si ako darcek od rodicov vybrala iPhone prave z tejto stranky, kde ma prekvapili ceny. iPhone po 4 mesiacoch odisiel len tak sla som na jednu z ich prevadzok kde som mobil odovzdala a spisala reklamaciu. Komunikacia cez emaily boli zle kedze pisali raz za tyzden vzdy s nejakou prosbou. Po dvoch mesiacoh mi napisali, ze mobil sa neda opravit kedze odisla zakladna doska a je tam nejaky problem. Bol spisany dobropis. Vybrala som si teda iny iPhone 7 128 GB prisiel mi po par dnoch samozrejme aj na krabicke bolo pisane 128 GB aj na fakture, ktora prisla. Pri pozreti cez informacie o iPhone som zistila ze kapacitu ktoru ma iPhone je 32 GB. Neodpisuju na emaily. PRETO NEODPORUCAM ZDLHAVA REKLAMACIA KEDY NAKONIEC NAPISALI, ZE TO NEPOJDE NASLEDNE NA TO MA OKLAMALI.

  • Pred rokom som si u nich objednal a do dnešného dna ani po dopytovaní sa neunúvali odpovedať , ďakujem nikdy viac !

  • Samozrejme zase ma oklamali. Včera slubili,ze zavolaju ked dorazi tovar. Klamu hore dole. Z 3objednavom ani 1nevyriesili. Fuuuuuj odrbavacská banda jedna. V Poluse nikdy nic neobjednavajte!!! Dobra rada pre slusnych ludi ktory chcu mat doma to co objednali. Klamari

  • v tom poluse by mali vymenit tych teplošov na niekoho kto bude plusom v tejto firme!! 3krat som objednal nieco ani raz sa im nepodarilo vybavit moju objednavku!! hamba!! som maximalne sklamany!! dnes mi prislo potvrdenie objednavky,veselo tam kracam pre tie mobilne telefony a co ma caka?? velke sklamanie a vysmech do oci od zamestnancov a odpoved,,dali sme inemu kto pride skor ten dostane mobil,,,cozeee to co je? kde sme? naco objednavka potom ked je neplatna?? chlcapci v predajni sa smeju,ze hahaha dodzubal som da lsom inemu,,, z 3objednavok ani jednu nevybavili!! odrbavacska firma,, NEODPORUCAM NIKOMU OBJEDNAT OD NICH NIECO,,,STRASNE SOM SKLAMANY. DAKUJEM CHLAPCOM VPOLUSE..konatel by si mal vazit ci su prenho plusom lebo jauz vzivote od nich nic nechcem a ani odporucat nebudem nikomu,,,dobra rada: OBIDTE ZDALEKA TENTO OBCHOF...SHIT!!
    S POZDRAVOM
    Tomas Teglas

  • Dobrý deň , pred pár dňami som si zakúpila mobilný telefón xiaomi a po 4-tom dni mi odišlo tlačidlo hlasitosti, tlačidlo vypnúť zapnúť a neprijíma žiadne slúchadla . Neviem si to vysvetliť , mobil bol v puzdre sotva bol len tak niekde položený .Som sklamaná nakoľko si svoje veci maximálne vážim . Z tejto stránky som si objednala na základe ohlasov svojich priateľov... pre ich rýchle dodanie a kladnú komunikáciu s obchodom . Nakoľko odchádzam a ani vo sne by ma nenapadlo ,že mi odíde niečo za 4 dni . Verím, že moja reklamácia bude vyriešená kladne a to tým, že dostanem nový telefón , o tento nemám záujem nakoľko som si zaplatila za nový a nie je možne ,aby na novom telefóne odišlo tak veľa vecí už za 4 dni .

  • Kúpil som si imymax 10000 mA produkt za úćelom cestovania, vyskúśal som to ako každý zvedavec ako to funguje a už pri prvom nabíjaní mi nebolo niečo jasné, ako môže 10,000 mA powerbanka vydržať nabíjať možno 1-2 hod a nabije Vám to 30% batérie, mám SONY Xperia m2.

  • nespokojný zákazník: mám s nimi podobnú skúsenosť,ako si dopadol u SOJ ?

  • ...okrem iného mi nebol doručený dotazník...takto nemôžem písať recenzie...

  • Pekný deň prajem.
    11.marca 2017 som reklamoval tovar dodaný z mp3. Viackrát som reklamoval pomalé vybavovanie reklamácie. Dnes je 16. mája 2017 a reklamácie stále nieje vybavená. Zdĺhavé vybavovanie reklamácie som viackrát reklamoval mailom, telefonicky ale aj osobne v pobočke mp3 Výsledkom je, že nemám ani tovar a ani peniaze. Tovar vám síce dodajú urýchlene ale ž je na ňom nejaká závada tak máte smolu. Toto je moja skúsenosť s mp3. Nikdy viac!!! Týždeň počkám a ak reklamácia nebude vybavená obrátim sa na SOI.

  • A prosim, nevyhovarat sa na to, ze aj ine obchody to maju tak nastavene. V Alze mi poslali balik z BA do BB za 1€, Vy 5 schodov, 2€ ! ! !

  • Takze ked si objednam tovar na Vasej stranke, dam si typ prepravy osobne vyzdvihnutie priamo na pobocke v BB, musim este zaplatit aj postovne 2 € ? Za to, ze Vy mi to vynesiete tych 5 schodov zo skladu do predajne? Myslim, ze je to kus NA ZAMYSLENIE, ake poplatky tahate od svojich zakaznikov.

  • Peter: Peter, všetky telefóny máme od oficiálnych dodávateľov, ktorí dodávajú tovar na SK. Momentálny celosvetový trend je taký, aby spotrebiteľ menil nielen telefóny ale aj iné spotrebiče v čo najkratšej dobe. Priemerná živostnosť teraz vyrábaných telefonov je na úrovni 2,5 roka a ľudia si obmieňajú telefony v priemere do 2 rokov. Samozrejme životnosť telefónu závisí aj od toho ako s ním spotrebiteľ zaobchádza a za to my a ani výrobca nezodpovedáme.

    s pozdravom Jakub