Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Kuchyne majú fajn, ale tie viete zohnať aj inde. Nestojí Vám to za to.
    • Ikea je v porovnaní luxusný obchod
    • Odmietajú Vám vrátiť peniaze, aj keď prešlo pár sekúnd od platby
    • Neochota zo strany zamestnancov
    • Pri nákupe v kamennej predajni Vás neustále otravuje personál, ale keď naozaj potrebujete poradiť, tak nikoho kompetentného nenájdete. Teda aspoň na prevádzke v Banskej Bystrici
    • Neprofesionálnosť zo strany personálu

    Keďže máme Möbelix kartičku, prišli nám kupóny. Nebolo ich možné využiť cez eshop, tak sme šli do kamennej predajne. Keďže zariaďujeme byt, tak sme pozerali aj iný tovar, pričom sa nás za pol hodinu spýtali asi 10x či nám s niečím poradia. Príde mi to, ako keby Vás chceli vyštvať z predajne von hneď ako vstúpite dnu.
    A keď sa už toľko pýtali, či nám pomôžu, tak sme sa pre istotu spýtali na kupón na obliečky (1+1). Konkrétne sme sa pýtali, či si môžeme vybrať dve farby. Bolo nám povedané, že to problém nebude.
    Pri pokladni sme boli upozornení predavačkou na iný kupón, keďže cena produktu tam bola uvedená menšími písmenkami (jedna z variant tovaru), ale nepovedala nič k tým obliečkam a následne preškrtla oba kupóny, ktoré sme "využili". Mne sa cena hneď nezdala, keďže bola o 20€ vyššia ako mala byť. Za nákup však zaplatila moja mama, ktorá nám chcela dať darček takouto formou. Nemala som preto ani možnosť namietať na nesediacu cenu, keďže sa pani za pokladňou tvárila, že sa niekam extrémne ponáhľa. Aj keď nikto za nami nebol.
    Hneď ako platba prešla, sme sa sťažovali, že predsa tie obliečky mali byť o 20€ lacnejšie.
    V tom momente začala po nás tá predavačka, čo bola za pokladňou kričať. Vraj reklamácie robia iba z eshopu, lebo tam kupujete "mačku vo vreci", ale na predajni máte možnosť vidieť (nechápem, ako to súviselo s našou situáciou). Taktiež vrieskala na svoju kolegyňu. Tvrdila jej, že my sme povedali, že to jej sme sa predtým pýtali na ten kupón, aj keď my sme jej nepovedali, ktorý zo zamestnancov to bol. Následne nám ponúkala kupón v hodnote tovaru, aj keď sme žiadali o reklamáciu doslova pár sekúnd po platbe a chceli sme späť peniaze. Pričom celý čas na nás kričala.

    V skratke, vypočuli sme si na nás niekoľko nadávok. Niekoľko minút trvajúci záchvat hnevu. Síce nám nakoniec peniaze vrátili, ale ten cirkus čo si tam zažijete od vstupu do predajne...
    V minulosti som to tam mala rada, ale dnes to bolo asi naposledy. A to sme boli stáli zákazníci.

    Celkovo som zo situácie mala pocit, že sa jej to proste nechcelo riešiť

  • 10 %

    • Nespoľahlivosť

    Objednala som si produkt, ktorý vlastne ani nemáju skladom. Ako je možné, že si môžeš objednať produkt, ktorý nie je skladom?! Žiadny informačný mail ani nič podobné. Čakacia lehota je 3 týždne, kým produkt naskladnia. Des a hrôza! Z tohto eshopu už nikdy neobjednam!! Hrozná skúsenosť!!!

  • 10 %

    • Nevrátia peniaze

    Dnes sme kúpili závesy v kamennej predajni, keď sme zistili že nám nesadla dĺžka, išli sme závesy vrátiť. Nepoškodené, zabalené tak ako sme ich kúpili. Pri pokladni nám pani dala poukážku v hodnote v ktorej sme závesy kúpili s tým že oni hotovosť nevracaju, ale poukážkou ktorú môžte využiť len na nákup v mobelixe... To ako vážne toto? Nikto nás neupozornil nato pri kúpe že ak budeme chcieť tovar vrátiť, tak nám nedajú peniaze späť ale nám dajú nejakú poukážku, nikdy sme sa s tým inde doteraz nestretli. Ani to nikde nemajú napísané ani označené aby to kupujúci vedel, načo môj muž upozornil a urobil tam poriadok, pani bola ešte aj nepríjemná a išla volať svojej nadriadenej ktorej v telefóne povedala že ju môj muž vytáča. Nakoniec po dlhom rozhovore kde môj muž bol neodbitny a povedal že si zistí či neporušujú týmto zákon, vrátili nám peniaze v hotovosti. Týmto chcem upozorniť ostatných že nekupujte si tovar, pokiaľ si nieste istí či vám bude sedieť, lebo budete okradnutí o vlastné peniaze.

  • 10 %

    • ešte som nenašla
    • nespoľahlivosť pri nákupoch cez eshop
    • neprofesionálna komunikácia

    Objednala som cez eshop jeden odpadkový koš, platila som pri prevzatí doručenie bol načas ale pri otvorení krabice som vytiahla poškodený kus - mal porivený poklop- reklamovala som, ziadala som výmenu.

    Odpísala mi zamestnankyňa, aby som poslala aj foto- poslala som, následne mi odpísala že príde po to kurier a zároven mi doruci novy kus na výmenu.

    Kurier prišiel, vzal odo mna poskodeny kus a dodal mi novy kus, prisla som do bytu , otvorím a znova mi bol poslany poškodený kus, tentokrát s prasknutým dnom.

    Tak ja neviem či Mobelix nedokaze dodat zakaznikom skontrolovany neposkodeny tovar, alebo cez eshop predava poskodený tovar .

    keby som to bola tušila, neobjednám to, išlo však o veľký koš, tak som si to chcela nechat doručit..

    namiesto kosa mám zbytocný problem a ocakavam vyriesenie co najskor tak uvidím, ci toho vobec bude Mobelix schopný.

  • 10 %

    • Tento obchod obchádzať
    • Katastrofálne

    Objednali sme si skriňovú zostavu 3+roh+6. Cca 2 týždne po uplynutí dodacej lehoty sme sa informovali na tovar ( nie obchod nám oznámil ), kde nám povedali, že tovar majú, ale nie sú ľudia na doprave. Nakoniec prišli v piatok, kde u nás v byte zistili, že namiesto 3+roh+6 majú zabalený 2xroh+6. Super. Zmontovali, čo sa dalo a odišli s tým, že sa ozvú!!! Dnes, t.j.piatok týždeň po montáži som tam volal. Po týždni!!! mi povedali, že vedia o nás. Milé, nie? Len mi nevedeli povedať, kedy prídu, napriek tomu, že tá naša skriňa leží stále na sklade v Prešove!!!
    Hanbite sa Möbelix Prešov. Od Vás už nikdy viac, ani zadarmo!!!

  • 20 %

    • nič
    • celý obchod

    Nikdy viac, objednali sme barový stol ktorý sme predom zaplatili, prišlo neúplne balenie, doposlali balenie kde znova chýbali dosky, tak sme ho vrátili kuriér ho prišiel prevziať a ešte aj odmietajú vrátiť peniaze pokial nepošleme potvrdenie že to kuriér prevzal, čo nam ani nikto nepovedal že potvrdenie budeme potrebovať!Neodporúčam

  • 100 %

    • Najhorsia doprava
  • 20 %

    • Dodacia doba cez online nakup niekolko mesiacov meskala voci datumu uvedenemu v eshope
    • Tovar nakoniec prisliel poskodeny v nepouzitelnom stave
    • Sluzby zakaznikov neschopne riesit situaciu promptne, ponukajuc min 10-12 tyzdnov!!! na dodanie chybnych nahradnych suciastok, bez ochoty situaciu prioritizovat s dodavatelom
    • mobelix naozaj nikdy viac ako pisalo vela inych uzivatelov (skoda ze som si neprecital recenzie pred zakupenim tovaru)
  • 10 %

    • Nekvalitný nábytok
    • Špinavé dosky na nábytok
    • Obité a zošúpané dosky nábytku
    • Krivý nábytok

    Prvý krát sme objednali skriňu, ktorá mala obité a zošúpané dosky na koncoch a keď sme ju postavili bola naklonená dopredu. Dokonca ani dvierka nesedeli a šúchali sa. Museli sme ju podložiť o 3 centimetre! Pri vŕtaní sa nám aj doska pokazila. Skriňa absolutne nekvalitná. Druhý krát sme si povedali po dvoch rokoch, že dáme ešte tomuto obchodu šancu, ale už nikdy viac túto chybu neurobím, lebo sme sa znovu popálili. Kúpili sme dve identické police na knihy, jedna prišla celkom v poriadku, ale mala zošúpané dosky ako skriňa pred 2 rokmi a pri vŕtaní sa nám opäť doska pokazila a praskla. Druhá polička čistá katastrofa, najskôr sme zistili že je špinavá, čierna, mastná a potom sme zistili, že v balení nie je pribalená zadná stena poličky. Na tejto poličke boli dosky tak zošúpané, že po poskladaní to bolo veľmi vidno. Boli na nej tiež priehlbeniny. Moebelix UŽ NIKDY VIAC !

  • 100 %

    • Rychlost dodania
    • Vyhodna cena
    • Kvalita

    Sice som si zatial iba raz objednaval tovar z Mobelixu ale bol som milo prekvapeny vzhladom na to ake negativne recenzie som tu cital.
    Nasiel som na Mobelix stranke barovu stolicku o ktoru som mal zaujem, avsak ponukali ju iba online, cize fyzicku som ju ani nemohol vidiet a vyskusat si ju, navyse objednavku bolo treba dopredu zaplatit, nebola moznost objednat na dobierku. Bol to celkom risk ale bola to jedina barova stolicka ktora mi vyhovovala. Pre istotu som si najprv objednal len jeden kus, ktory prisiel do 24 hodin a stolicka bola kvalitnejsia a krajsia nez som si predstavoval na zaklade fotky. Az som tomu nechcel uverit ze ju ponukali za tak nizku cenu. Tak som teda ihned na to objednal zvysne 3 kusy. Tie nakoniec prisli este skor ako ako bol uvedeny datum dorucenia.

  • 10 %

    Mobelix nikdy viac. Kúpila som tam omylom záclonu na viac tak som ju išla hneď na druhý deň vrátiť. Nebola otvorená, bola v takom istom stave ako som ju od nich kúpila. Peniaze mi nevrátili, musela som si zobrať kartu na ktorú mi dali kredit v tej hodnote a musím si niečo od nich kúpiť . Keď som si zavolala vedúceho že prečo na to ľudí neupozornia alebo to nemajú niekde pri pokladni aby si ľudia dávali pozor, povedal že to mám na bločku, úžasné keďže keď už máte v rukach bloček tak je to tá istá situácia v akej som. Tiež mi bolo povedané, veď ja som len 1% zákazníkov ktorý sa na to sťažujú čiže im je očividne jedno ako sa správajú ku svojim zákazníkom. Čudujem sa im že zvolili tento prístup keďže tovar ktorý predávajú si človek v dnešnej dobe kúpi v každom druhom obchode. Za mňa Mobelix nikdy viac a budem na to upozorňovať aj známych.

  • 10 %

    • Žiadna
    • zle jednanie
    • Nevedia čo majú na sklade
    • Hrozný prístup skladníka
    • Dlhé čakanie

    !!MOBELIX PRIEVIDZA!! Radšej nakúpiť v inom nábytku

    Na internete ste písali že dodacia doba 1-2 týždne po 2 týždňoch že 4 týždne a stále ju nemám,
    Volali mi že si mám ísť vyzdvihnúť vitrinu 140km človek prejde a oni ju nemôžu nájsť v sklade nakoniec ju ani nenašli a mali problém vrátiť peniaze, pokladník mi tykal ako keby sa poznáme 20rokov ešte si robil srandu z môjho priezviska a v živote som ho nevidel. Skladník s otlacenou rukou na tvári ani nevedel kde pracuje, na bloček mi dal razítko že som si tovar prevzal v nepoškodenom obale pritom som žiadny tovar nemal. čistá katastrofa.

    !!MOBELIX PRIEVIZDA!! Radšej nakúpiť v inom nábytku

  • 40 %

    Objednávali sme jedálenský stôl so 6 rovnakými stoličkami. Dodacia lehota v poriadku, no pri skladaní katastrofa. 5 stoličiek každá mala krivé nohy, nedoliehajú všetky na zem. 6ta stolička nižšia o pár centimetrov úplne iné šróby na zloženie,musel som ísť dokupovať do obchodu. Stôl takisto, úplne iné množstvo šróbov a podložiek ako v manuáli. Niektoré prevyšovali,niektoré chýbali takisto som musel dokupovať v inom obchode. Do budúcna nerátam s ďalšou kúpou v mobelixe.

  • 10 %

    • nic
    • terminy dodania vycucane z prsta

    Tovar objednany koncom septembra 2022 s dodanim 7-8 tyzdnov. Dnes je uz januar a tovar stale nedodany. Obchod posunul termin raz - po termine, s kompenzaciou 10 Eur, potom opat s tym ze dodanie prebehne do konca roka. Bohuzial stale nic a tak si zakaznik musi obvolavat prepravnu spolocnost a zistovat kde je pravda a kde sa jeho tovar nachadza. Otrasna skusenost a posledny nakup cez eshop. Snad ten tovar raz dorazi. Odporucam vyhnut sa oblukom....

  • 10 %

    Po skúsenosti s týmto obchodom, som sa rozhodla, že v tomto obchode už nakupovať nebudem . Ak tam človek nakúpi ,stane sa ich rukojemníkom. Ak tovar nevyhovuje , peniaze Vám nevrátia, takže aj keď nechcete, musíte si niečo kúpiť , asi sa boja ,že by prišli o tržbu . Ale takto si myslím ,že prichádzajú skôr o zákazníkov. Budem upozorňovať všetkých ,aby si nákup dobre premysleli a išli radšej ku konkurencii

  • 100 %

    • Nekvalitný tovar

    Včera som kúpil posteľ z mobelixu, krásne som ju namontoval podľa návodu, keď už po 3 hodinách si myslím že oukej už to je spravené a bolo 1:00 že idem si ľahnúť do svojej krásnej novej posteli, sadol som si celé sa to prelomilo, že som si aj ruku buchol tak že som musel ist na pohotovosť či to neni zlomené, nebolo nerozumiem pýtajú za postele nemalé peniaze a dodajú ti nekvalitný tovar na ktorý sa človek kludne aj zabit môže veľmi som nespokojný z Mobelixom, ešte dneska to budem reklamovať píšem ďalšiu recenziu či ešte nejak namietali voči tomu.

  • 10 %

    • Už nikdy viac

    Kupovali sme dve taburetky v akcii, keďže boli vypredané, personál, ktorý nás obsluhoval nám ponúkol, že nám ich privezú, z Bratislavy, lebo tam ich ešte majú. Súhlasili sme, taburetky sme vyplatili a do dvoch týždňov mali byť v Nitre. Email prišiel po troch týždňoch. Tak sme sa vybrali v sobotu hneď ráno pre ne. Pani pri pokladni nám zahlásila, že taburetky sú v Luziankach na sklade a, že, tam otvárajú až o druhej poobede. Šok. Tak my ako mimo nitriansky, robíme cestu do Nitry ráno a mal by som ju opakovať aj poobede. A to všetko po nočnej?
    Ďakujem ale tento víkend obchod už nikdy viac. Ta taburetky ma vyšli drahšie, a to boli ešte v akcii.

  • 50 %

    • výrobky sú krajšie ako na obrázku
    • kvalita výrobkov
    • široký výber
    • nesprávne rozmery
    • doba čakania
    • doba čakania
    • čakacia doba

    Kvalita výrobkov je podľa mňa dobrá, výrobky po dodaní sa nám veľmi páčili. :) Ale rozmerovo nám pár vecí nesedelo. Avšak náš najväčší problémom sú naše obavy, že stoličky ktoré sme si objednali v Júli a mali dôjsť v Auguste tak skoro neuvidíme, a či vôbec. Pri objednávaní Vám píše doba dodania dajme tomu jeden mesiac a po zaplatení príde e-mail čakanie 2 mesiace a po dvoch mesiacoch ďalšie čakanie .. Je október a stoličky nikde.
    Dúfam, že to v budúcnosti napravíte.
    Z mobelixu budeme ešte určite nakupovať ale skôr osobne v predajniach ako na e-shope.

  • 10 %

    • Meškanie dodania
    • Poškodený tovar
    • Nesprávne rozmery
    • Neochotný personal
    • Neinformovaný personal

    6.7 som objednala prebalovaciu komodu s dodaním 2 max 3 týždne. Nakoniec mi bol tovar doručený 5.8 . Sto krat som tam volala a nikto mi nevedel povedat kde je problem. Niekoľko krat ok to urgovala nalolko mam dva týždne do porodu. Komoda prišla, rozbalili sme. Poškodená, olupana nožička bez plastovej násadky len s ohnutym klincom bol len začiatok. Následne sme zistili ze cela spodná časť ma zly rozmer a nedaju sa na ňu pripevniť nožičky. Takze po dvoch hodinách sme mohli komodu dat spat do krabíc, upratať bordel a volať na info linku. Ta bola odpojená napriek tomu ze mala byt dostupná. Manzel teda zobral tie krabice a šiel na predajnu. Tam mu pani povedala ze nemaju formulár na vrátenie peňazí a ona si to nemá kde vytlačiť??!! Musela som mu to posielať mailom a on ju prehovárať aby to vobec vytlačila. Teraz mam tyzden do porodu a ziadnu komodu a miesto pohody musim riesit hlúposti. Hanba a uz nikdy v zivote sem nevkrocim.

  • 10 %

    Möbelix už nikdy viac! Kompletne som prerábala a zariaďovala byt, takže som nakupovala v podstate vo všetkých tých klasických obchodoch s nábytkom a jedným z nich bol aj Möbelix. A bola to chyba!
    Potrebovala som stoličky. Šla som sa pozrieť do predajne a nemali tam nič, čo by sa mi páčilo. No mali na nete nejaké, čo nie sú nikde vystavené. Páčili sa mi, boli skladom, tak že si objednám 6 stoličiek, po 2 kusy z troch farieb. Pri dávaní do košíka som zistila, že nie všetky farby sa dajú kúpiť. Volali sme teda do Möbelixu, či nám nevedia povedať, kedy sa naskladnia. Povedali nám, že farba čo chceme (jedna z nich) bude cca o 4-5 týždňov, ale ostatné majú skladom. Pozreli sme ešte český web Möbelixu a tam ich mali. Tak sme volali znova, či sa nedajú zobrať z Čiech (lebo na SK neposielajú z ČR), ale že spolu nespolupracujú a nedá sa. Tak sme si povedali, že teda vezmeme 5 čo chceme a na tú šiestu počkáme. No to sme volali s inou tetou ako pred pár minútami a tá nám povedala, že tá farba už asi nikdy nebude, že už sa tieto stoličky nerobia. Len sa dopredávajú. Oka, ešte že sme volali, lebo by sme sa ku stoličke nikdy nedostali. Takže sme objednali 3 z jednej a 3 z druhej farby, stoličky zaplatili, všetko bolo skladom a malo to do 3 dní prísť. Bolo to 26. júna 2022. Ja som 9. júla čakala veľkú návštevu, ktorú som nemohla pozvať skôr, pretože som nemala stoličky. No brala som ich dosť v predstihu, tak som si myslela, že všetko bude v poriadku.
    V stredu 29. júna mi volal kuriér, že mi prinesie zásielku, že je veľká a že či si ju viem prevziať. Iste, vzala som si voľno z práce a počkala na zásielku. SMS o tom že kuriér príde som dostala, volal mi že príde... no celý deň nič. Poobede som volala, že čo sa teda stalo a bolo mi povedané, že jeden balík z troch chýba a nemôžu mi zásielku doručiť. Ďalší deň nič... ďalší, 1. júla, som už začala pátrať. Kuriérska spoločnosť nám povedala, že balík bol stiahnutý späť odosielateľom. Takže som zavolala do Möbelixu, že čo to má znamenať. Tam sa mi ospravedlnili, že majú nových kolegov, ktorí boli nepozorní a zabalili niečo úplne iné, ako mali. Povedala som im, že budúci týždeň tie stoličky súrne potrebujem, že už dva dni som ich mala mať doma. Ospravedlnili sa mi a sľúbili, že to budú urgovať a určite stoličky budem mať asap doma!
    Cez víkend som to neriešila, no prišiel pondelok a stále žiadne info. V utorok bol sviatok a tak som volala hneď v stredu ráno, že pred týždňom mi mali prísť stoličky. Volala som na infolinku Möbelixu, kde mi teta povedala, že ona s tým nič neurobí. Tak som chcela kontakt na niekoho kompetentného. Povedala, že ona im môže do skladu napísať mail, ale že inak nič. Našla som si v telefóne číslo, z ktorého mi v piatok volala pani (pretože infolinka absolútna pohroma!) a tá mi povedala, že prezistí čo mám s balíkom. Volala mi neskôr, že balíček už bol odovzdaný kuriérovi. Že jej kolegovia dali info, že ho prevzala kuriérska spoločnosť.
    Vo štvrtok žiadne info od kuriéra, aj keď (nakoľko s tým robím, tak viem), väčšinou príde balík hneď na druhý deň. V piatok doobeda stále nič a tak opäť volám tetuške. Tá mi povedala, že jej kolegovia urobili chybu a že na balíčku už síce je kuriérsky štítok, ale ešte nebol odovzdaný kuriérovi! DVA DNI im stál v sklade a neodovzdali ho, aj keď som ich urgovala a prosila!
    Tak som pani požiadala, aby mi kuriér stoličky priviezol v sobotu. Na to mi povedala, že v sobotu ich zazmluvnený kuriér nedováža. Čo je, samozrejme, hlúposť, pretože robia aj v sobotu, ale je to drahšie a museli by byť ochotní! Čo som čakala, že budú. Keďže už 8 dní stoličky meškali! V podstate mi absolútne nijako nepomohla, absolútne nič nevyriešila a ja som si musela pomôcť sama. Absolútna neochota čokoľvek vyriešiť bola príšerná a jediné čo mi dala ako odškodnenie bolo 20% zľavu z ceny stoličiek, ktoré mi poslali späť na účet. Ale stoličky samozrejme nikde...
    A ak by ste čakali, že prišli v pondelok (nakoľko v piatok som s tetuškou volala asi 20 minút a zúfalo riešila, ako ich dostať ku mne a predpokladala som, že ich teda odošlú v piatok), tak to, samozrejme tak nebolo a oni ich z Möbelixu odoslali až v pondelok!
    Absolútne neodporúčam tento obchod, ich prístup je príšerný a ich ochota absolútne žiadna! Sme na Slovensku, sme v Bratislave a pardon, ale existuje asi milión kuriérskych spoločností, ktoré dovážajú aj cez víkend, hlavne keď sa vyseriete na zákazníka a nedostane ZAPLATENÚ zásielku a to DVAKRÁT VAŠOU CHYBOU!