Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Nekupujte u nich nic , peniaze si zobrali no nemam ziaden tovar a nekomunikuju vobec ani mailom ani cez telefon

  • Neodporúčam obchod .. posielal som k nim do výkupu konzoly playstation bez škrabancov a bez prachu a prišlo mi od nich vyjadrenie že sú na nich hlboké ryhy a jemné škrabance navyše zaprášené .. mobilonline nikdy viac !!

  • Neodporúčam !!!!tovar som zaplatila napriek tomu mi bola objednávka stornovana bez vysvetlenia veľmi ťažká komunikácia cez mail skoro žiadna vrátenie peňazí nedohľadne.

  • Veľmi ale že veľmi davajte pozor pri nákupe. Ja som pre babku kupoval p30 a dostal som použití mobil. Adapter od samsung a noname kábel ktomu ktorý ani nenabíjal. Hamba tento obchod...

  • Som spokojný s nákupom ,ústretový personál,a Xiaomi Redmi Note 13Pro+ je výborný,fantastický fotí...

  • Dňa 6.7.2022 som navštívil predajňu Mobilionline zaujal ma Samsung S 20 ultra ktorý bol tr. A tak som ko kúpil ,lebo som potreboval na dva dni nejaký telefón aby som bol dostupný 8.7.2022 mi došiel Apple tak som ho chcel dať vykúpiť na tej istej pobočke ale ponúkali mi ze Samsung má škrabance na zadnej strane a pri foťáku je tiež niečo keď som ho kupoval ta som to bral že sú to drobnosti lebo vyzeral ako Nový ja som platil 520 eur že je to tr.A ale naraz bol pri vykupe zaradeny do triedy C čiže cena niečo cez 300 eur vraj som ho mal dva dni mohol som to spraviť ja co som ho dal hneď do puzdra a ešte nikdy som neurobil ani jede škrabanec v druhej výkupni bol ohodnotený ako trieda B tak mi neostalo iné Le si ho nechať ale chcem upozorniť ostatných kupujúcich že som bol stály zákazník 10 rokov možná aj viac a nikdy predtým som nemal problém odporúčam vyhýbať sa tejto pobočke lebo každý zamestnanec zaraďuje pri vykupe iné triedy odteraz budem kupovať len v obchode za 520 eur som mohol mat Upne Nový Apple 11 64 GB s 24 mesačnou zárukou už tejto predajni neverím s pozdravom dlhodobý už len bývalý zákazník.

  • Ja ani neviem ako začať. Totiž ako z obchodom či už kamenná predajňa alebo eshop som bol vždy spokojný. Len ma teraz nedávno zarazila jedna vec.

    Riešil som predaj mobilu. Značky xiaomi Redmi note 10 pro 8/128GB. Mobil v záruke komplet v krabici ( záručný list /faktúra v e-maily).
    Predaj som riešil v meste Nové Zámky v nákupnom centre kde majú pobočku. Prídem tam hovorím tej mladej slečne že chcem predať tento mobil. Slečna ho pozrela skontrolovala.
    Nákupnú cenu stanovila na 119 euro. Hovorím okej môže byť. ( pozeral som si na ich stránke a podla parametrov to vychádzalo na 130—140 - +).
    Slečna že či sa viem vrátiť na druhý deň lebo ona nemá takú hotovosť. Hovorím bohužiaľ neviem sa vrátiť keďže nemám kedy pracovné som dosť vyťažený.
    Tak mi navrhla aby som išiel do Tesca za jej kolegom hovorím ďakujem a idem.
    Nákupné centrum a Tesco je od seba zhruba 600m.
    Prídem tam. Hovorím tomu pánovi co tam bol že ma poslala jeho kolegyňa z Tesca. Dal som mu mobil a on mi po pár minútach povie že výskupna cena bude 58 euro. Ja tak pozerám na neho že to ako prečo? On že kolegyňa asi ináč ohnotila mobil.
    Keďže som už nemal energiu a čas to riešiť tak som to tam nechal. (áno nemal som ja viem). No tak ma nahneval že radcej som to chcel všetko čím skôr uzavrieť.
    Písal som email priamo na výkupné stredisko do teraz žiadna odpoveď.
    Volal som na info linku tam mi pani do kopi nič nevedela povedať. Pritom chcem len jednoduchú otpoved na otázku.
    Že či nie sú školení rovnako všetci zamestnanci? Keď 2 rovnaké predajne povedia 2 rozdielne ceny.
    Ale nevadí ja si myslím ze otpoved nebude žiadna z ich strany. Pritom som tam už 2x predával mobil a stále bola ako tak totožná suma na predajni a po zadaní parametrov.
    Nemal som ho tam nechať no to je už jedno.... Len si dávajte pozor keď chcete predať svoj mobil. A je aj smutné že nik mi nedal žiadnu odpoveď.

  • Nikdy viac!!od vianoc bol telefón pokazený 3krat ,vždy po dvoch týždňoch,takže čistého času sme ho mali asi mesiac zo štyroch a keď sa aj po tretí krát sám reštartoval do čínskeho modu,čo znamená (pokiaľ viete po čínsky)znova inštalovať aplikácie a nastavovať kontá,sa firma vyjadrila,že žiadny problém sa neprejavil,hoci ten čínsky mód videl sám predavač na.predajni!!!totiž po treťom raze musia vrátiť peniaze !!podávame na SOI a radím Vám ,nespoliehajte sa na stastie a už vôbec nie,že sa niekam dovolate,majú to ošetrené,že reklamácie vybavujú len mailom (((jedno veľké fuj tomuto obchodu,zákazníckemu servisu a podvodnemu vybavovaniu reklamácii!!!

  • Neskutocne neochotny personal som zazil v ZA Auparku. Pani (volal sa Petra S.) bola absolutne nekompetentna a mal som s jej jednania pocit ze chce aby som odisiel a nic od nej nechcel. Tak to aj dopadlo. Mobilonline budem odteraz obchadzat a sluzby spojene s mobilom budem hladat inde.

  • Objednal som si Samsung S20 ultra podľa popisu posledný kus (z vykupu) ako bolo v popise s fóliami ,2 roky záruka a telefón perfektný dokonca batéria super ako novy (som sa bal,ze bude slabšia ked ,ze je to starší model) poprosil som pani cez email o urýchlene odoslanie nakoľko môj tel sa rozbil.....aj to bolo splnené.....keine Words všetko super ďakujem!!!

  • Keď tak čítam recenzie, tak som mal asi fakt šťastie. Kúpil som u nich Note20Ultra 5g a keby niečo na ňom za tie prachy nefunguje tak neviem. A ešte som pár ľuďom aj odporučil obchod. Normálne strach keď čítam praktiky z ktorými ste sa stretli. Mne funguje mobil top a nestretol som sa s ničím negatívnym.

  • Absolútna nespokojnosť pri výkupe telefónu. Jednalo sa o úplne nové zariadenie, neotvorené balenie, záručný list, krabica nepoškodená, čistá.. Proste fungláč. Informoval som sa telefonicky u nich na výkupnú cenu, následne overil na stránke, cena orientačne 349 eur. Na predajni 270. Na moju otázku na základe čoho znížili cenu o 80 eur a teda aké zariadenie spĺňa nimi udanú cenu výkupu - keďže úplný fungláč nie - mi nevedeli dat jasnú odpoveď ani na predajni ani telefonicky na infolinke. Len sa vyhovárali, že uvedená cena je orientačná ale, že na základe čoho takto znížili, akú vadu alebo nedostatok má zariadenie už odpovedať nevedeli.
    Čiže majú nadnesené ceny na stránke aj infolinke aby Vás tam nalákali a spoliehajú sa, že keď ste už tam tak im mobil necháte aj za úplne inú cenu. Za mňa zavádzanie. Nikdy viac do toho obchodu nepáchnem.

    • Odkial ste ? Robime tiez vykup, hlavne novych telefonov: 0944 133 821.

  • Za mňa max.spokojnosť na predajni v OC MIRAGE. Predajca Miško je ochotný poradiť, pomôcť.
    Návštevu tejto predajne v OC môžem iba odporučiť.

  • Chcem sa stazovat na vasho predajcu Damiana z Presova (max). Ked som doniesol telefon na vykup a nesuhlasil som s cenou tak vas predajca sa zacal arogantne spravat ze co si predstavujem ze kolko by som chcel za taky “srot” a ze vraj v dnesnej dobe su ludia taky naivny… Ostal som v soku co si to dovolil. Musim sa podelit s touto zlou skusenostou pretoze tuna asi neplati pravidlo “nas zakaznik nas pan”.

  • Absolutne neodporucam tento obchod, smartfon ktory som si kupil bol nejakej Tureckej distribucie, nebezali aktualizacie, telefon sa vypinal, aplikacie padali, vyriesili to tym ze nahrali novy soft "na pevno" tvari sa ze je v nom najnovsia aktualizacia a vsetko je OK... Chcel som peniaze naspat, no tovar musim reklamovat 3x, kedze sa telefon tvari ze je v poriadku, tretiu reklamaciu uz podat ani neviem, na mobil sa mozem akurat tak pozerat. Dakujem Vam pekne ze ste ma obrali o 300€. Rozmyslite si 2x ci od nich nieco kupite. Pekny den

  • Podvodníci z Lučenca, čo predávajú staré telefóny a tvária sa, že predávajú nové. Osobná skúsenosť pri reklamácii.Po tom ako sa mi pokazil telefón, bola mi reklamácia zamietnutá, s vyjadrením, že som mal na telefóne neodborný zásah.Nijako im to nedokážete. Skúšal som aj cez SOI, alternatívne riešenia sporov, asi po roku som to vzdal. Neverte ani heureke, mobilonline si sami píšu recenzie. Čítajte radšej tu na diskusii a urobte si sami obraz o tomto podvodnickom eshope. Ešte, že finalista eshop roka. Jedine v top podvodoch.

  • Ja som s predajňou v Topoľčanoch bola spokojná,obslúžila ma príjemná mladá pani ktorá bola fundovaná v oblasti poskytovanej služby,telefón fungoval. Teraz sa blíži koniec záručnej lehoty a už asi 2 mes. štrajkuje,tak bude musieť ísť na reklamáciu. Verím že budem spokojná aj s vybavením .
    Hronkovičová

    • Tak to nebudete spokojná s reklamáciou, jedine, ak ste tiež z mobilonline a píšete tu pre podvodníkov dobré recenzie.

  • NEODPORUCAM ZIADNU KUPU CEZ TUTO PREDAJNU.
    Riesim snimi MESIAC, nevybavanie odkupenia mojich zariadeni. Napriek tomu, ze uvadzaju vybavenie do 3 dni. Neda sa dovolat na tie telefonne cisla, na maily neodpovedaju. Ludia vyhybajte sa tejto predajni. Podal som podnet na soi, prava spotrebitelov to maju tiez u seba , proste toto co robia oni, sa v dnesnej dobe nerobi.

  • Neodporúčam nakupovať telefóny cez mobilonline.sk, nakoľko predávajú telefóny s vadami a ak kúpite telefón priamo v predajni, nie je možné tovar vrátiť. Mobil má problém s nabijanim, ale reklamáciu vybavili tak, že nám dali novú nabijacku, ktorá problém vôbec nerieši. Zároveň sa nás predávajúci pokúšal oklamať, že je všetko v poriadku. Ja z tohto obchodu už nikdy viac nič nekúpim a chcem varovať aj ostatných ľudí, aby zvážili, či chcú riskovať nákup od takéhoto neprofesionálneho a neseriozneho obchodníka.

  • NEODPORUCAM obchod
    KYM objednavate a mate zaujem kupit odpovedaju, s oneskorenim.
    KED vsak chcete tovar vratit ,
    uz sa neunuvaju komunikovat vobec.
    Ako potom asi reaguju na reklamacie?!
    KAZDY tovar pride akoby sa vaľal niekde v sklade na zemi ,spinavy, zapraseny , neutrety od prachu a odtlackov,odlepenych cenoviek apod., tovar prevzaty osobne viac kuskov riadne nezabalene ,len previazane tenkou gumickou.
    Aj ked tovar vlozi do kosika a ukazuje pocet na sklade,casto uz nasledne nejde objednat ako vypredany