Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodnes nemam ziadnu informaciu o tovare, len to prislo hned ze platba prisla a ze budu spracovavat objednavku a uz je to tyzden, aj som sa informovala mailom a ziadna komunikacia
  • Tovar ani žiadna informácia o stave objednávky mi nedošla.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar zaplatený pred 7 dňami a stále mi neprišiel.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mi nebol doručený, obchod nekomunikuje
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bez komunikacie.
    • Neodporúčam komunikácia ziadna

    Reakcia obchodu Mobil-Plus

    Dobrý deň Veronika,

    mrzí nás vzniknutá situácia pri vybavovaní Vašej objednávky, avšak v čase vytvorenia Vašej objednávky bol na našom e-shope uvedený oznam, že máme technický problém na strane poskytovateľa serveru čo spôsobuje problém s evidenciou objednávok v našom e-shope a zároveň obmedzuje emailové schránky, ktoré bežia na rovnakom servery a preto sme z toho dôvodu nemohli včas a promptne reagovať na Vaše maili, z dôvodu výpadku pre ktorý nám neboli v čas doručené. Hneď ako všetko nabehlo ako malo bolo Vám na Váš email odpísané aj s ospravedlnením a vysvetlením danej situácie. Zároveň ste ako poslednú možnosť využili kontaktovať nás prostredníctvom telefónu, resp vo Vašom prípade formou SMS, na základe ktorej Vám kolega hneď 3x v priebehu dňa volal a ani raz ste mobilný telefón nedvihli a ani nezavolali späť, rovnako tak ste nereagovali ani na našu emailovú odpoveď. V budúcnosti odporúčame v komunikácii s akýmkoľvek e-shopom uprednostniť telefonickú komunikáciu, ktorá môže byť okamžite vybavená, ako napísať mail a potom zlé hodnotenie aj napriek tomu, že na e-shope je uvedené upozornenie, ohľadom technického problému, ktoré upozorňuje aj na omeškanie objednávok. Tiež sme len ľudia, ktorý sú závislí na technológiách, ktoré môžu mať technické problémy a ich odstránenie nie je vždy možné v krátkej dobe.

    "Vážení zákazníci, aktuálne evidujeme problém s registráciou objednávok do systému. Za akékoľvek omeškanie Vašej objednávky sa ospravedlňujeme. Na odstránení problému pracujeme."

    Myslím, že toto upozornenie je dosť jasné.

    Prajem Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dorucenie do 24 hod. znamena dorucenie za 4 dni. Asi ste nestihali, ale ine eshopy stihali. Chat na webe uplna zbytocnost. Ak tvrdite, ze tovar poslete "zajtra" a aj tak ho neposlete, nemame sa o co bavit
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po týždni od objednania sa nikto neozval a tovar neprišiel. Následne som objednávku zrušil. Znova sa nikto neozval, na mail nereagoval a ani doteraz nevrátili zaplatenú sumu. Pozor na tohto predajcu. Určite od nich nič nekupujte, lebo požadujú platbu vopred a tovar nedoručia a peniaze nevrátia. Vôbec žiadna komunikácia.