Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- o ničom neviem
- dodal mi lieky ktoré som si neobjednala
nedoporučujem a to z dôvodu, že som si objednala Brufén a na propagačnej fotke mali brufén od firmy Viatris ale bol mi doručený brufén id firmy Mylan o ktorý som nemala záujem
Reakcia obchodu medikament.sk
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, obavy z toho, že sme Vám odoslali iný produkt mať nemusíte, spoločnosť Mylan je súčasťou firmy Viatris, je to jedna a tá istá spoločnosť, ktorá sa premenovala, je možné, že sme mali naskladnené staršie balenia s logom firmy "MYLAN", ale samozrejme platí to, čo sme Vám telefonicky odkomunikovali, že keď si takéto balenie neželáte, kľudne nám odošlite neporušené balenie späť na našu adresu, finančné prostriedky Vám vrátime,
našou prioritou je spokojnosť zákazníka,
ďakujeme za pochopenie,
s úctou Tím Medikament -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- komunikácia eshopu
- vzhľad stránky
- výber
- ceny
- zly dopravca
Balík bol doručený dosť neskoro a zlyhal bohužiaľ dopravca, ja svoje NEODPORÚČAM dávam eshopu z dovodu, že podľa mojho názoru podpisom zmluvy s partnerom GLS súhlasia s tým, že balíky budú doručované zákazníkom spôsobom akým to horeuvedená spoločnosť robí.
Boli sme celý deň na adrese, dostali sme SMS, že sa bude balík doručovať, tak sme na to mysleli lebo to bola dobierka. Okolo 11:00 prišla SMS balík nebol doručený, príjemca nezastihnutý :), tak sme volali na infolinku a pani povedale, že ona nevie prečo sa to nedoručilo, že máme čakať, že na druhý deň to príde, že ona to zaurguje na druhý deň nič neprišlo následne sme volali kurierovi a aj spoločnosti niekolko krát ale nikto nedvíhal. O dva dni sa ozval kuriér s úsmevom: Mám pre Vás balík budete doma ? :) ... a takto funguje daná spoločnosť.
Škoda pretože eshop sa zdal byť slušný a priateľný aj cenovo.Reakcia obchodu medikament.sk
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, je nám ľúto, že ste sa stretli s takou negatívnou skúsenosťou s doručovaním balíka,
po Vašom oznámení, že ste balík neobdržali sme situáciu hneď preverovali v doručovacej spoločnosti, kde nám potvrdili, že požiadali príslušné depo o urgentné doručenie zásielky, trasovanie Vašej zásielky sme aj my ako eshop následne sledovali, samozrejme, keď sme zásielku videli bez ďalšieho pohybu, opäť sme kontaktovali kuriérsku spoločnosť, naozaj sme sa snažili tú zásielku urgovať ako bolo možné v našich silách, sme si vedomí, že doručovanie neprebehlo úplne v poriadku, čo nás veľmi mrzí a sme radi, že zásielka Vám bola po urgenciách doručená, túto informáciu o komplikovanejšom doručovaní sme posunuli vedeniu doručovacej spoločnosti.
My sme vďační za Vašu recenziu, lebo každá takáto skúsenosť, aj negatívna je pre nás veľmi dôležitá a to z dôvodu, aby sme sa mohli aj my zdokonaľovať a riešiť situácie k čo najväčšej spokojnosti našich zákazníkov,
ďakujeme krásne za pochopenie,
s úctou
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
- Tovar som objednala aj hneď zaplatila, ale prešlo idem dní a tovar nemám. Určovala som na piaty deň a až vtedy začali objednávku vybavovať i keď to mali hneď zaplatené.
Reakcia obchodu medikament.sk
Táto situácia nás veľmi mrzí, že ste balíček stále neobdržali, komunikovali sme s Vami mailom, kde sme Vás informovali, že pri produkte z Vašej objednávky máme uvedené aj na stránke, že pri tomto sortimente expedícia trvá dlhšie, spomenuli sme Vám v maili, že tento tovar je na objednávku, na tretí deň od objednania sme ho aj naskladnili na poludnie, ale tesne pred týmto naskladnením nám už kuriér zo Zásielkovne prevzal balíky, z tohto dôvodu sme mu balík odovzdali až na nasledujúci deň, keďže nám preberá balíky raz denne v obedných hodinách.
Informáciu, že k balíčku ste sa stále nedostali sme nemali, po prečítaní Vašej recenzie sme kontaktovali infolinku Zásielkovne, kde nám podali informáciu, že Zbox, ktorý ste si vybrali je z kapacitných dôvodov vyťažený, že Vás kontaktovali, aby ste im poskytli nejakú inú voľbu výdajného miesta, kde Vám balík majú doručiť, vraj ste im neodpovedali, tak poslali balík na nimi vybrané výdajné miesto - o tejto skutočnosti Vás tiež zo Zásielkovne informovali mailom.
Naozaj sa ospravedlňujeme za tieto nepríjemnosti, ktoré nastali, verím, že k balíčku sa, čo najskôr dostanete, snažíme sa takéto situácie riešiť aj s dopravcom, lebo prioritou je pre nás spokojný zákazník.
Ďakujeme krásne za pochopenie.
S úctou
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Namiesto uvedených 1-2 dni doručenia to trvalo 1 týždeň doručiť balíček na vzdialenosť 40 km. Poplietli doručovaciu a fakturačnú adresu a kuriéri síce ochotní, no doručovacia spoločnosť pomaly zareagovala, kým to presmerovala.
Reakcia obchodu medikament.sk
Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť s kuriérskou spoločnosťou - objednávku ste si v našom internetovom obchode vytvorili 7.1.2024 ( v nedeľu ) vo večerných hodinách, my sme ju odoslali 9.1., čo je druhý pracovný deň od vytvorenia objednávky, po pridaní Vašej negatívnej recenzie sme samozrejme prezreli trasovanie Vašej zásielky, kde hneď 10.1. je poznámka, že kuriérska služba balík nemohla doručiť kvôli nesprávnej, alebo neúplnej adrese, následne v ďalší deň je zaznamenaný opäť problém s doručovaním a určený nový dátum doručenia, čo predpokladám riešila kuriérska služba priamo s Vami mailom,
naozaj nás mrzí problém s doručovaním, k takej situácii dochádza výnimočne, pevne ale veríme, že našou zákazníčkou zostanete aj naďalej a ďalšie objednávky už budú doručované bez problémov, verte, že našim základným cieľom je spokojnosť zákazníka.
S úctou
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
- Tovar som po 6 tich dňoch nedostal aj keď garantujú dodanie do 2 az4 dni
Reakcia obchodu medikament.sk
Vzniknutá situácia nás samozrejme veľmi mrzí, my sme Váš balíček zabalili do 24hodín od vytvorenia objednávky, následne ho prevzal kuriér Packety v najbližší pracovný deň.
Po prečítaní Vašej recenzie sme ihneď kontaktovali infolinku Packety, kde ma informovali, že pravdepodobne nebol, alebo bol nesprávne nasnímaný Váš balík na výdajnom mieste, takže to napravili a sme radi, že k zásielke ste sa už dostali, naozaj nás to mrzí, k takejto situácii došlo výnimočne, ale keby sa čokoľvek udialo pri budúcej objednávke, určite nás kontaktujte, samozrejme takéto situácie sa snažíme, čo najrýchlejšie vyriešiť.
Ďakujeme za pochopenie,
s úctou
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
objednával som si výživový doplnok Magne b6. Dokopy 8 balení sklenených ampúl po 10. Ani ich len nenapadlo dať na krabicu " pozor krehké " alebo to poriadne zabaliť. Výsledok je mokrá krabica, balenia a rozbitých niekoľko ampúl. U konkurencie sa mi toto nikdy nestalo.
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť , určite Vás ideme kontaktovať, aby sme situáciu doriešili vo Váš prospech.
S priateľským pozdravom
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
- Slabý obchod radšej stornuju objednávku niez by mali splniť objednávku
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, ale v prípade Vašej objednávky bol žiaľ tovar z Vašej objednávky vypredaný a nevedeli sme ho pozháňať ani u nášho distribútora, na túto skutočnosť sme Vám odpovedali aj v mailovej komunikácii.
Naozaj sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
Platba nebola vratena 8 dni po zaplateni!!!
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša negatívna reakcia, platbu sme vrátili štandardným spôsobom, avšak je na strane spracovateľskej banky, kedy dochádza k zúčtovaniu vrátenej platby, túto skutočnosť nevieme ovplyvniť a informovali sme Vás o nej aj v našej mailovej komunikácii.
Ďakujeme za pochopenie.
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
Amaterizmus na urovni. Pozdravujem web developera Vasej stranky.
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s naším obchodom, snažíme sa vykonávať úpravy v obchode tak, aby bolo nakupovanie pre zákazníka, čo najviac prijateľné.
Ďakujeme pekne za pochopenie.
Tím Medikament -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- tovar dodaný až po upozornení
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
Vaša nespokojnosť nás mrzí, tovar bol odoslaný na druhý pracovný deň od vytvorenia objednávky, tretí deň bola zásielka na výdajnom mieste a Vy ste si ju vyzdvihli na štvrtý deň.
Žiaľ to , že objednávka bola vytvorená počas štátnych sviatkov my ovplyvniť nevieme. Tak to bolo uvedené aj v mailovej komunikácii s Vami.
Mrzí nás to a ďakujeme za pochopenie.
Tím Medikament.sk -
Neodporúča obchod
- V současnosti nedodává do Česka
-
Neodporúča obchod
- Napriek tomu, že tovar bol na sklade, dlhá doba dodania.
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
bežne cez celý kalendárny rok sa snažíme vybaviť objednávky čo najrýchlejšie, väčšiu časť objednávok odošleme promtne , niekedy aj do pár hodín.
Ospravedlňujeme sa , vzhľadom k tomu, že sa nachádzame v predvianočnom období , môže nastať menšie časové oneskorenie pri odoslaní objednávky.
Ďakujeme za pochopenie a veríme pri ďalších objednávkach sa to nebude opakovať.
Medikament.sk -
Neodporúča obchod
Tovar mi ešte nebol doručený.
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás samozrejme veľmi mrzí, veríme, že sa to už viac opakovať nebude, keďže ako vieme, Vaša zásielka bola stratená v Packete, hneď ako sme sa to dozvedeli, sme Vám poslali novú zásielku tak ako sme sa s Vami dohodli a Vaša zásielka bola stratená v Packete opäť, ďalšia Vám už bola doručená v poriadku, takáto situácia, aby sa stratila 2x po sebe zásielka na toho istého zákazníka sa nám stala prvýkrát, samozrejme sme to riešili s vedením Packety, kde nám bolo sľúbené, že Vás budú kontaktovať priamo z ich centrály a ospravedlnia sa Vám. Takéto situácie sa stávajú naozaj výnimočne, pevne veríme, že našim zákazníkom zostanete aj naďalej a ďalšie objednávky už budú doručované bez problémov, verte, že našim základným cieľom je spokojnosť zákazníka.
S prianím príjemného dňa a pokojným prežitím blížiacich sa vianočných sviatkov
Tím Medikament -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Objednali sme z eshopu Pavlikove remence na suché zipsy. Doručené boli remene na pracky, ktoré dieťaťu na hrudi nedržia v správnej pozícii, popruhy mu vydierajú kožu na stehnách a kovové spony na úpravu dĺžky ho tlačia na bruško. Záručný list tvrdí, že produkt bol vyrobený 01/2022, ale z praktického hľadiska ide zrejme o Pavlikov prototyp. Rozhodne neodporúčam obchod, ktorý ponúka konkrétny typ DETSKEJ ortopedickej pomôcky, ale odošle to, čo skrátka práve majú skladom.
Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
Na základe vašej recenzii sme sa Vás kontaktovali a navrhli Vám vrátenie peňazí. Produkt, ktorý sme Vám predali je originálny produkt od výrobcu Protetika, ktorý má náležitý kód ŠUKL tzn. že bol nakúpený cez oficiálneho registrovaného dodávateľa liekov a zdravotníckych pomôcok. Nejedná sa o žiadny falzifikát. Pri objednávaní produktu ste vychádzali z priradeného obrázku, ktorý pridala kolegynka na web a žiaľ bol chybný. Zlyhal ľudský faktor, za čo sme sa ospravedlnili a navrhli vrátenie peňazí. Ešte viac nás mrzí, že ste napravenie našej chyby odmietli. Vzhľadom k tomu, že objednávku ste platili kartou sa naše vedenie rozhodlo Vám platbu aj ak vrátiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Náš obchod si chybu priznal a snažil sa ju napraviť. Rozhodne nie je našim cieľom zavádzať našich zákazníkov.
S prianím pekného dňa.
Tím MEDIKAMENT -
Neodporúča obchod
- Tovar bol za krátky čas doručený.
- Výhodná cena
Objednala som šampón s ktorým už mám skúsenosti, predtým som si ho kúpila v lekárni a bola som spokojná.
Keďže mali dobrú cenu,tak som si ďalší šampón objednala z tohto eshopu,ale bola som sklamaná.
V tube bola polovica obsahu šampónu,ostatná časť bola nafúknutá vzduchom.
Možno je to chýba výrobcu, neviem,ale nabudúce radšej kúpim v lekárni.Reakcia obchodu medikament.sk
Dobrý deň,
Je nám veľmi ľúto Vašej nespokojnosti. Škoda, že ste nás v danej veci nekontaktovali, určite by sme posunuli vašu reklamáciu výrobcovi, keďže predmetný šampón nakupujeme priamo od neho. Mohla nastať chyba pri výrobe. Šampón bol balený v ďalšom kartónovom obale, tak sme nemali vedomosť o tom, že je nižší obsah balenia. Balenia neotvárame, aby boli zákazníkom doručené v perfektom stave. Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Pevne veríme, že nákup v našom internetovom obchode ešte zvážite.
Ďakujeme za pochopenie.
S prianím pekného dňa.
Tím MEDIKAMNET -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu.