Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Skoro pred mesiacom som poslala hodinky na reklamáciu. Napísali len že tovar prebrali a dali navrhované riešenie a od vtedy nič. Pred 10 dňami som písala ako sú na tom a bez odpovede.

    • Dobrý deň, reklamácia bola vybavená a dostali ste nový kus tovaru.

  • Dobrý deň. Absolútne neodporúčam tento obchod a hlavne výdajne miesto resp. Kamennú predajňu v Európe v Banskej Bystrici. Majiteľ alebo vedúci obchodu nevie jednať s ľuďmi je neprofesionálny a ešte aj zavádza. Kúpila som si pred 4 mesiacmi telefón v hodnote 270€..po troch mesiacoch ani obraz ani zvuk...samozrejme som ho dala na reklamáciu... Ešte v ten deň mi prišiel mail, že reklamácia je zamietnutá, že v telefóne je prehnuta baterka a oprava bude 50€...aj keď som s touto chybou nebola stotožnená z dôvodu, že telefón vozím vo vaničke kočíka..ale dobre odsúhlasila som opravu.....deň pred posledným dňom vybavenia reklamácie manžel volal do predajne ako je na Tom telefón....obratom prišiel mail, že oprava bude stáť 150€ že v displeji telefónu je kvapalina...volali sme tam či už naozaj žartujú a odpoveď bola : je to nedorozumenie platí prvá cena a prvý email...toto bola chýba. Na ďalší deň nám volali , že telefón je hotový... Nebyvame v Banskej Bystrici takže sme išli a trojmesačným dieťaťom 80km po telefón ktorý hádajte čo..... Opravený nie je vraj platí druhá chýba za 150€...telefón tam bol presne mesiac. Takze mám doma nepoužiteľný mobil za 270€ plus 2x nafta na cestu ktorú sme tam merali a my sme tí zlí....
    V žiadnom prípade si tam nič nekupujte !!!!!

  • Dobrý deň. Chcel som reagovať na tento internetový obchod a to na marzo.sk.
    Objednal som si tovar konkrétne mobil 02.04.2020 a do dnešného dňa žiadna odozva. Povodný termín dodania bol do 1 týždňa: Zo strany intr.obchodu nebola žiadna snaha ani ma len kontaktovať. Keď som dnes 16.04.2020 písal až potom mi oznámili, že tovar nebude.
    Veľmi slabá komunikácia zo strany obchodu. Určite z tohoto obchodu už nikdy viac.

  • Pred 3 mesiacmi sme vam zaslali na pozarucny servis telefon znacky LG - pozarucny preto, lebo sme firma, telefon mal v septembri rok a to uz raz u vas v oprave bol. Dodnes nemame telefon naspat, pretoze podla vasich informacii sa balik po ceste zo servisu poskodil a vy ste ho odmietli prevziat. Tym sa zrejme pre vas cela zalezitost skoncila a argumentujete tym ze sa jedna o pozarucny servis, ktory ste vy iba sprostredkovali. Samozrejme za sprostredkovanie a dopravu ste nam vystavili fakturu, cize to nebola z vasej strany ziadna charita. Vyborny argument pre zakaznika ktory su u vas zakupil telefon za 450 a eur a uz niekolko mesiacov sa nevie domoct svojho majetku. Podla vyjadrenia vasho reklamacneho oddelenia nechapete preco sa nasa firma citi byt poskodena a mame cakat kym si cely spor vyriesi nemecky servis s prepravnou spolocnostou. Za tri mesiace sa uz k veci mohli vyjadrit naozaj vsetky zainteresovane strany ale vy sa tvarite ze sa vas to netyka. V poslednej sprave ste sa nas snazili ukludnit argumentom, ze urcite raz telefon alebo poistne plnenie dostaneme ale neviete kedy. Toto je podla vas riesenie problemov a pristup k zakaznikovi?
    BELORA, s.r.o.

    • Mrzí nás Vaše ohováranie na sieťach, je to pre nás poučenie. Takže pokiaľ ste sa už rozhodli takto konať napíšte celú pravdu. Zariadenie ste mali po záruke a aj napriek tomu sme Vám vybavili záručnú bezplatnú opravu a platili ste len logistiku nič viac a nič menej bez nášho zisku takže máte pravdu robili sme to ako charitu. Píšete o zariadení za 450 euro ? To myslíte vážne, mali ste nefunkčné zariadenie, ktoré má už svoj vek, také zariadenie má hodnotu 120-150 euro pokiaľ je funkčné. Zásielka, ktorú posielalo servisné stredisko sme odmietli prevziať, pretože balík bol poškodený - tomu dúfam rozumiete. Samozrejme že to musí vyriešiť príkazca ( teda odosielateľ ) v tomto prípade servis LG a kuriérska spoločnosť GLS, my sme boli len príjemca takže tretia strana. Takisto sme Vám povedali, že zatiaľ nemáme definitívne stanovisko. Či si myslíte, že tiež máme začať takto ako Vy písať na internete aká je GLS firma pretože doniesla poškodený balík, takouto komunikáciou sa niečo podľa Vás vyrieši? My si myslíme , že nie. Takisto sme Vám písali, že zásielka bola poistená takže buď príde k poistnému plneniu, ktoré ale nedostaneme my ale servis alebo Vám bude musieť byť dodaný telefón minimálne v takom stave ako ste ho Vy poslali k nám a to že to trvá 2 ako sme odmietli prevziať balík to nevieme ovplyvniť, pretože my nevystupujeme voči GLS.

  • Bohužiaľ nevieme konkrétne reagovať na anonym. Ak máte otázky tak kontaktujte [email protected].

  • marzo.sk: a v servisnom stredisku su mentalne retardovany ludia?ked nefunguje reproduktor ktory je umiestneny na spodku telefonu a na telefone vzadu v strede v mieste kde je bateria je jemna preliacenina ktora s ty problemom nema suvis a bola tam cca 6 mesiacov pred tym ako reproduktor prestal fungovat to je podla nich dovod preco ten reproduktor nefunguje a ja sa ten reproduktor mechanicky poskodil tym akoze?ked je 4 cm od miesta preliacenia?si robite asi srandu

  • Každý presne vie ako bude prebiehať reklamácia- je to uvedené v reklamačnom poriadku, takže úplne nerozumieme Vašej poznámke. V prípade, že tovar je v záručnej dobe postup je vždy rovnaký - tovar pošlete- my spracujeme potvrdenie o prijatí reklamácie a ten pošleme do 3 dní klientovi ak uviedol email - potom sa zariadenie posiela do servisného strediska na diagnostiku resp. opravu - potom servis posiela zariadenie späť a my kuriérom klientovi prípadne klient využije osobné prevzatie. Toto je postup na reklamácie, ktoré idú cez nás a to už pekne dlhú dobu - nič viac a nič menej.

    Samozrejme, že sa vyskytnú prípady kedy servisné stredisko rozhodne, že to neopravia, lebo to nespadá pod výrobnú vadu zariadenia - mechanické poškodenia, oxidácie a pod. Avšak ak aj servisné stredisko, niečo zamietne tak vždy je možnosť si dať spraviť nezávislý posudok a ten predložiť. Spotrebiteľ má pomerne široké možnosti zo zákona o ochrane spotrebiteľov.

  • v tomto obchode moze nakupovat len niekto komu nevadi ze ked sa mu tovar po roku pokazi s reklamaciou u nich neuspeje.tie odporucania zakaznikov su dost zavadajuce ,totizto v case ked pisu recenzie dostali tovar ale netusia ako bude v buducnosti fungovat pripadna reklamacia.

  • V prípade, že ste si istý, že ste si zariadenie sám nepoškodil, tak si dajte spraviť odborný posudok a potom môžete písať ako ste dopadli, zariadenie ste kupovali ako podnikateľský subjekt. A keď už píšete, že niekto zo servisného strediska tvrdil, že ste si telefón oblial to je lož, takto sa žiadny servis nevyjadruje a vôbec neskúma akým spôsobom oxidácia na základnej doske vznikla. Spraví sa diagnostika a samozrejme foto-dokumentácia. Vy ste reklamovali dobrý telefón? Odkedy sa reklamujú funkčné zariadenia? To nejako nesedí. A k tej doske, vždy sa eviduje výrobné číslo takže ak sa vymení doska tak sa mení aj výrobné číslo. Mali by ste písať fakty.

  • Tomáš Nováčik: Uplne suhlasim. Dodam len, mobil som si u nich kupil. Co sa tyka reklamacie, dopadol som velmi zle. Nedali mi ani odborne posudenie zo servisu, co su povinny dat. Mobil som dal mojmu bratovi, ktory pracuje v Bachmann s.r.o, autorizovany servis pre SK Sony. Ani mi ho nepozreli, pretoze zistili, ze telefon nebol urceny pre europu a vtedy vam autorizovany servis nic neopravy, to znamena, ze maju niekde nejakeho ferka, ktory im to akoze opravuje. Mobil som dal funkcny, prisiel nefunkcny, s obvinenim, ze som si ho oblial. Takze ferko to oblial, dosku vymenil za moju dobru. Takto sa vyjadrili technici, o pofidernych firmach ako marzo.sk. Kupovane vo fenix bb co je ich popobcka. Uplne amatersky pristup, rodinna firma, neochota, falos, zhnusenie. Neodporucam v ziadnom pripade.

  • Reklamáciu sme prijali a vždy riešili a Vy ako predajca dobre viete, že my neopravujeme telefóny tak ako ich neopravujete ani Vy. Takže toto tvrdenie je zavádzajúce.

  • Upozorňujem všetkých na prípadné reklamácie telefónov, aj keď sa Vám na telefóne vyskytne výrobná vada, čo neumožnuje telefón normálne používať, telefón môžete veselo dokola reklamovať, ale v tejto firme neuspejete, žiadna oprava, žiadne vrátenie peňazí, no proste nič, zostane Vám nefunkčný telefón ... nekupujte tu nič, lebo nikdy Vám nič nevyreklamujú !!!

  • Písali ste to je pravda,ale ani raz ste nenapísali, že s ste stratili faktúru. Takže ako Vám naše reklamačné oddelenie malo takúto možnosť ponúknuť?

  • marzo.sk: Pisal som najskor na vase reklamacne oddelenie, tam mi nevedeli povedat ze takato moznost je. Dakujem za odpoved tu a obratim sa na nich s odkazom na vasu odpoved.

  • Surge: Štandardne treba k reklamácii nákupný doklad čo je faktúra alebo blok z registračnej pokladne, každý to pri kúpe tovaru dostane prípade záručný list. Takže stačí takýto doklad predložiť resp. poslať spolu s tovarom a môže začať reklamačné konanie. Faktúru resp. záručný list sa posiela do servisného strediska, inak zariadenie neopravia. Na uvedených dokladoch je IMEI (teda výrobné číslo, aby sa to dalo identifikovať).

    Podľa toho čo ste tu napísali, predpokladám, že ste faktúru stratili. To je problém napísať na naše reklamačné oddelenie stratil som faktúru, mohli by ste to riešiť?

    My sa nezbavujeme žiadnej zodpovednosti a všetko riešime , ale skúste mať aj Vy svoju vlastnú zodpovednosť.

  • Z akeho dovodu vam k reklamacii nestaci fakturovana objednavka v ktorej je jasne uvedena adresa, datum aj fakturovany tovar? Vsetkym ostatnym eshopom taketo doklady stacia no vy sa takto vyhybate zodpovednosti poskytnutia zarucnej doby

  • lubos: Naše označenie daného mobilného telefónu je v poriadku a nie je to žiadne zavádzanie. Mobilný telefón sa volá Samsung Galaxy S7 a popis telefónu je na stránke. Takto označuje daný telefón x predajcov, uviedli sme Vám aj link.(napríklad aj jeden z najväčších eshopov mall.sk + desiatky ďalších).

    Prešli sme dotazy klientov, ani jeden sme nenašli čo sa týka názvu Samsung Galaxy S7. takže nám do firmy ste email nikdy nepísali, takisto sme pozreli aj diskusie iných firiem, ktoré označujú Samsung Galaxy S7 - tak isto, ani tam sme žiadne takéto príspevky nenašli. Takže ste sa vyslovene venovali našej firme. A nebojte sa ľudia čítajú a sú svojprávni, aby si vedeli spraviť obraz.








  • Bol som váš zákazník už niekoľko krát. Dokonca som mal aj záujem o kúpu mobilného telefónu z vášho eshopu. No už nemám záujem a ani do budúcna ho mať nebudem. Keby ste sa slušne priznali, že ste nemali správne označený tovar, tak by som to bral. To čo ste tu uviedli bolo až do 7.apríla nepravda. Správne označenie tovaru som uvidel na vašich stránkach až 8.apríla.
    Dúfam, že si ľudia prečítajú túto komunikáciu a spravia si obraz o tom ako niekto chce zákazníka zavádzať.
    Dovidenia pán Marzo (teda ako sa vlastne voláte neviem).

  • Tovar je riadne označený s v kóde tovaru je aj písmeno F.

    Distribúcia
    EU
    Výrobca
    Samsung
    Záruka
    24 mesiacov
    Kód
    G930F-GL
    Dostupnosť
    Externý sklad
    Naša cena s DPH
    520,00 €/ks
    Naša cena bez DPH
    433,32 €/ks

    Takže určite sa ničomu nebránime a ostatní predajcovia ani náhodou neoznačujú tovar rovnako.

    https://mobilne-telefony.heureka.sk/samsung-galaxy-s7-g930f-32gb/

    Takže máte čo robiť, kým každému predajcovi napíšete ako má označovať tovar.

    Viac už pre Vás pán Ľuboš (ak sa tak voláte) už neviem spraviť.

  • Ak to je teda distribúcia EU, prečo ju aj tak neoznačíte G930F, tak ako ju označujú aj ostatný predajcovia. Prečo sa tomu tak bránite.