Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 70 %

    • martinus mam rada pre jeho koncept, internetovy obchod, krasne prostredie na predajni
    • su niekedy az moc hrr do urcitych aktivit s politickym podtonom a sponzoruju pseudocharitnu pomoc dobry anjel co je jedna z mnohych rakovinovych prizivnikov ktorych nezaujima liecba ale len sprijemnovanie pobytu pocas zabijania chemoterapiou
    • personal ktory si o sebe mysli neviem co

    bola som vcera na kave a kolaci a pri vedlajsom stole sa odohraval pohovor (teda usudila som to podla zivotopisu na stole a vyplasenej mladej dievciny pretoze takto pohovor nevyzera drahy martinus), dievcina sedela a cakala, potom dobehlo nieco blondave vo svetri s CVckom v ruke, bum bum, sadlo si, dobry den, ani podat ruku, ani predstavit, doniesla pohare vody - pocas odbehnutia CV na stole, keby som sedela hned vedla tak si mozem o uchadzacovi vsetko precitat - a z celeho rozhovoru hovorila 2/3 casu len tato blondava slecna ktora sa afektovane otacala na kaviaren a ukazovala ako to tam chodi, potom par viet konecne mohlo povedat aj to dievca, ktore sa zrejme uchadzalo o pracu. Ak tito ludia rozhoduju o zamestnanoch v martinuse tak je to na zaplakanie a profesionalov tam nedostanete.
    zaver? uchadzacka sedi, pozera ze ok dakujem, blondava slecna vo svetri vstala, dakujem pekny vecer a bum uz bola prec. ani podanie ruky, ani rozlucenie ani nic, ja takto neopustam ani len kamaratku alebo kolegynu ked sedime na kave.
    vyplasene dievca ostalo nadalej vyplasene, ostalo tam doslova sediet a pozerat ze aha to je asi uz koniec, vstalo a slo domov.
    no katastrofa

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás ak ste sa u nás necítili pri tejto návšteve Foxfordu príjemne a veríme, že ide len o nedorozumenie. Radi by sme Vás uistili, že pri výbere nových kolegov si dávame záležať na našich postupoch.
    Zároveň sme hrdí na našu spoluprácu s nadáciou Dobrý Anjel, ktorej prácu dlhodobo považujeme nielen za skvelú ale aj za transparentnú. Naši zákazníci už vďaka malým príspevkom pomohli mnohým rodinám a veríme, že táto spolupráca ma obrovský zmysel aj v budúcnosti https://www.dobryanjel.sk/co-je-dobry-anjel/ .

    Dúfame, že pri všetkých budúcich návštevách sa u nás budete cítiť čo najpríjemnejšie.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 20 %

    • -informácie o objednávke cez email
    • -drahé ceny
    • -na stránke uvádzali dodanie do 14 dní, čakám už mesiac a stále nič

    1. a posledný krát

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    meškanie Vašej objednávky nás veľmi mrzí a radi by sme sa za situáciu ospravedlnili.
    Na základe Vášho mena ani tejto recenzie však, žiaľ, nevieme identifikovať Vašu objednávku, preto by nám veľmi pomohlo, keby ste nám poslali email s číslom objednávky na [email protected] a urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme Vašu nespokojnosť napravili.
    Veríme, že nám ešte dáte šancu a že sa nám podarí presvedčiť Vás o kvalite našich služieb.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené.

  • 10 %

    • jedna kniha nebola na sklade, hoci v obchode bolo napísané, že tam je (a aj naopak, iná kniha bola na sklade, hoci v obchode bolo napísané, že nie je) asi v tom majú "menší chaos"
    • dlhá doba dodania
    • príliš VYSOKÉ ceny
    • na jednej knihe boli 2 bledoružové fľaky (priemer cca 2mm)
    • knihy poslali spolu s reklamou na nejaký tlakomer

    Myslím, že neexistuje dôvod, ktorý by ma prinútil znova nakupovať v Martinuse...

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás ak došlo k nedorozumeniu, ale internetové objednávky nevybavujeme zo zásob kníhkupectiev, ale buď ich zasielame z nášho centrálneho skladu v Martine, alebo ich objednávame u distribútora nasledovne hhttps://www.martinus.sk/pomoc/cesta-vasej-objednavky. Práve vďaka tomuto postupu Vám cez náš e-shop vieme ponúknuť tituly vo výhodnejšej cene ako osobne v našom kníhkupectve, podobne ako väčšina e-shopov.
    Ospravedlňujeme sa, ak Vám prišla knižka poškodená. Prosím ozvite sa nám na [email protected] alebo [email protected] a urobíme všetko preto aby sme situáciu vyriešili a Vašu nespokojnosť Vám vynahradili.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 80 %

    • Rýchle doručenie,ochota oznamovania formou sms i mailom a výhodné akcie

    Ja som velmi spokojná,objednala som si zatial 2x spolu 5 kníh a nemám dôvod na stažnosti.Dúfam že sa to nezmení a ja budem i naďalej spokojnou zákazníčkou.

  • 30 %

    • Široký výber kníh a ďalších produktov
    • Vcelku rýchly (ako kedy)
    • Pekné logo :)
    • Podpora Kisku :) nie som volič Fica ale aj tak ...
    • Sú drahí (jedny z najdrahších!) asi preto nemávajú tituly s cenami na Heuréke
    • Prílišná snaha tváriť sa ako veľmi "moderná" profi firma
    • Trápne a tendenčné recenzie zamestnancov na rôzne tituly (fakt zbytočné, ťažko asi možno očakávať aj kritické recenzie)
    • Nanucovanie kiskovej pseudocharity "Zlý Satan" :)
    • Silné PR a podpora predaja hlavne brakovej literatúry
    • Pochybné obchodné praktiky - pod 10,- eur manipulačný poplatok 1,50 eura (SOI asi zaspala) vôbec nejde o klamlivé údaje o cene a zavádzanie zákazníka ...

    Martinus.sk je úspešná značka, všetci sme z neho hotoví, pomaly ako keby tu nebolo iné kníhkupectvo len oni ... Pokiaľ má niekto zavádzajúce ceny, je obecne dosť drahý, vmiešava sa do politiky a snaží sa ešte pri tom všetkom pôsobiť ako úžasná firma, tak to asi už nie je úplne v pohode. Pánovi Meškovi evidentne stúpla sláva do hlavy, len aby sa časom neocitol na tenkom ľade, niektoré veci sa jednoducho nezabúdajú a neodpúšťajú. Martinus má byť kníhkupectvo a nie mediálna prostitútka pochybných morálnych gýčov, reklamná agentúra alebo arbiter dobrého vkusu, ktorý jediný vie čo je dobré a vhodné pre čitateľa (nevšimol som si, že by niekedy výrazne podporovali aj hodnotnú literatúru). A napokon, sú tu snáď aj iní, ktorí robia charitu ako napr. Srholec, ktorí majú skutočnú charizmu, nezbohatli na úžere a nesnažia sa byť prezidentmi.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za Vašu recenziu. Sme veľmi radi, že ste spokojný s našou ponukou a rýchlosťou distribúcie.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť s našimi cenami, ale na trhu sa snažíme byť najkvalitnejší a nie najlacnejší. Veríme že sa nám to dlhodobo aj darí a hovoria o tom aj ocenenia našich zákazníkov - napríklad niekoľkonásobný titul Mastercard obchodník roka- kde dostávame ocenenenie na základe spokojnosti našich zákazníkov s našimi službami.
    Na našu spoluprácu s nadáciou Dobrý Anjel sme veľmi hrdí- považujeme ju za veľmi kvalitnú nadáciu, ktorá sa môže prezentovať nielen množstvom výsledkov svojej pomoci rodinám, ktoré to potrebujú, ale aj transparentnosťou pri rozdávaní príspevkov https://www.dobryanjel.sk/
    Manipulačný poplatok pri doručení zásielky do nášho kníhkupectva sa týka len objednávok pod 10 €. K tomuto kroku nás viedlo niekoľko dôvodov, o ktorých sa viac dočítate na našom webe https://www.martinus.sk/pomoc/najcastejsie-otazky/#osobny-odber , veríme, že ich pochopíte. Môžeme Vás však uistiť, že je v súlade so zákonom.
    Nesmierne nás mrzí, ak sme na Vás niekedy pôsobili arogantne, či namyslene. Určite to nebolo naším úmyslom a úprimne sa ospravedlňujeme.
    Veľmi dúfame, že napriek momentálnym výhradám Vás budeme môcť potešiť kvalitným výberom a budete s našimi službami spokojný.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • V prípade martinus.sk je táto kolónka bezpredmetná
    • Na základe reklamy som u vás spravil svoju objednávku. Ako sa ukázalo, spravil som obrovskú chybu a naletel podvodnej reklame. Je tomu už mesiac, čo som si od vás knižky objednal a doteraz som nedostal nič. Ani knižky, ani mail. Tak som teda vám volal. Pani, ktorá so mnou komunikovala, bola neskutočne arogantná a drzá!!! Ja byť jej chlebodarcom, tak ju určite vyhodím! Jasne, že som sa od nej nič nedozvedel, pretože mňa nezaujímali idiotské "prečo sa to nedá", ale termín dodania mojej objednávky. Smutné bolo, že mi odmietla, po mesiaci márneho čakania, zrušiť moju objednávku!!

    Martinus.sk, bol som u vás posledný krát a budem od nákupu u vás odrádzať každého, pretože vaše jednanie je nielen nedôstojné, zbytočne arogantné, ale aj neprofesionálne!

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    je nám strašne ľúto ak došlo k takejto situácii a veľmi sa za ňu ospravedlňujeme.
    Na základe Vašeho mena ani tejto recenzie žiaľ nevieme identifikovať objednávku, preto by nám veľmi pomohlo, keby ste nám poslali email a číslo objednávky na [email protected] a urobíme všetko, čo je v našich silách, aby ste boli spokojní.

    Ďakujeme za všetky zaslané detaily.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • ...
    • Zbytočne vysoké ceny knižiek i poštovného, neskutočná arogancia zamestnancov, ktorí zabudli, že oni sú tu pre zákazníka a nie zákazník pre nich!! Šialene dlhé doby dodania knižiek! Aby som čakal na knižku mesiac, tak to je už aj na mňa príliš!!

    Martinus.sk je o ničom...Čudujem sa, že tento arogantný nepodarok ešte nezanikol. Ak vaši zamestnanci si nevážia zákazníka, tak martinusu želám skorý krach! U vás si už nikdy nič nekúpim! A to aj keby se boli jediným kníhkupectvom na svete!!

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor. Ospravedlňujeme sa, že dodacia doba prekročila sľúbenú lehotu a rovnako je nám ľúto, ak ste z našej komunikácie mali pocit, že nám na Vás nezáleží.
    Ak ste tak ešte neurobili, pošlite nám, prosím, na [email protected] číslo Vašej objednávky a urobíme všetko, aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 90 %

    • dodacia doba
    • záložky
    • široký výber
    • veľa možností doručenia
    • vyššie ceny ako v iných obchodoch

    V Martinuse nakupujem pravidelne, ešte nikdy sa mi nestalo, že by mi knihy prišli neskoro.

  • 10 %

    • NIČ
    • Nemá zmysel tu ani nakupovať. Knižky sú zbytočne predražené a aj ked si nejakú náhodou objednáte, tak čakáte mesiac na to, kým vám ju pošlú. Ak vôbec... Martinus je odsúdený na zánik a žiadny normálny zákazník si v ňom už nič nikdy nenakúpi!

    ZBOHOM, MARTINUS!
    UŽ NIKDY VIAC si u neho nič nebudem ani len zvažovať nakúpiť!!

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že sme Vás pri vybavovaní Vašej objednávky sklamali.
    Ak ste tak ešte neurobili, prosím kontaktujte nás na náš email ([email protected]) alebo telefonicky (043/3260360) a urobíme všetko, čo je v našich silách, aby ste boli spokojní.

    Ďakujeme za zaslanie detailov.
    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • Objednala som si jednu knihu, ktorú mali na stránke písanú skladom v Žiline, no behom 8 dní nikto nebol schopný mi knihu doručiť na osobný odber do BA, tak som si pre knižku musela ísť osobne do Žiliny, ležala v poličke, jeden jediný kus, a nikto sa nenamáhal mi ju poslať. Už si nikdy nič z tohto kníhkupectva neobjednám!!!

    Katastrofa....

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste mal pri nákupe v našom kníhkupectve negatívnu skúsenosť.
    Internetové objednávky však nevybavujeme zo zásob kníhkupectiev, ale nasledovne https://www.martinus.sk/pomoc/cesta-vasej-objednávky . Ku každému titulu teda píšeme dobu dodania individuálne podľa možností nášho distribútora. Práve vďaka tomuto postupu Vám vieme cez náš e-shop ponúknuť výhodnejšie ceny, ako v našich kamenných kníhkupectvách.

    Veríme, že napriek tomuto sklamaniu sa k nám ešte vrátite a dostaneme šancu presvedčiť Vás o kvalite našich služieb.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • Velke minus, ze za vyse tyzdna su neni schopni poslat jednu knihu! Viac uz tu nakupovat nebudem clovek to chcel dat niekomu k meninam ani to sa nedoziadal.

    Strasna nespokojnost + vysoke ceny, akoze nula bodov

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, ak sme Vás pri dodaní knižky sklamali. Pri každom titule uvádzame dobu doručenia individuálne. Pokiaľ knižka nie je skladom, tak je táto doba je založená na možnostiach a skladových dostupnostiach nášho distribútora.

    Samozrejme, vždy robíme všetko pre to, aby sme objednávku vybavili čo najskôr, niekedy to však ani pri maximálnej snahe z našej strany nie je možné.
    Prosím napíšte nám číslo Vašej objednávky na [email protected] a pokúsime sa vymyslieť, ako by sme Vám toto sklamanie vedeli vynahradiť.

    Ďakujeme za upresnenie.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • nesplnenie termínu dodania

    -

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí ak ste pri nákupe v našom e-shope mali negatívnu skúsenosť.
    Na základe tejto recenzie však nevieme identifikovať objednávku, preto by nám veľmi pomohlo, keby ste nám poslali email s číslom objednávky na [email protected] a urobíme všetko, čo je v našich silách, aby ste boli spokojní.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 100 %

    • Všetko :)
    • - veľká kopa knih
    • - pekná a prehľadná internetová stránka
    • - komunikácia
    • - možnosť videnia kým všetkým prešla moja kniha kým sa dostala ku mne :)
    • - doručovacia doba
    • - záložky a kopec iných veci zabalených k objednávke :)
    • Nič zlé som nenašiel

    Nedávno som si objednal knihu a odoslali mi ju zhruba do tých 24 hodin. Keď som si po balík prišiel na poštu, začudoval som sa v akej veľkej krabici mi prišla jedna kniha. :D Ale keď som ju rozbalil nevedel som čo mam prve pozerať, či knihu alebo kopú veci zabalenej s ňou. :) Viem že niečo ako kalendárik alebo záložka alebo dokonca sušený ananas (teším sa keď ho ziem :D ) sú maličkosti ale dokážu človeka veľmi potešiť. Ďakujem :)

  • 70 %

    • velky vyber
    • dobre ceny
    • komunikacia
    • siroke moznosti platby
    • osobny odber
    • moznost sledovat objednavku titul po titule, v inom knihkupectve ak mam viac titulov, nemam ziadne tusenie ci cakaju na jeden alebo 90% titulov...
    • nakupujem tu pravidelne a velkym problemom sa oproti minulosti stala dodacia lehota. takmer nikdy ten tovar nie je nacas. ano je to ovplyvnene distributormi, ale to uz je problem obchodu a nie moj..bud ich nahanam, alebo si uvediem vyssie casy dodania a radsej tovar dodam skor ako neskoro.
    • mozno to nie je najdolezitejsie, ale vadi mi aj absolutne nulova kontrola recenzii pod knihami, ani po nahlaseni nedojde k odstraneniu nevhodnych komentarov...troska zaspali na vavrinoch

    Odporucila by som tento obchod, ale s varovanim, ze objednavka pravdepodobne nacas nebude.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše milé slová a hodnotenie.
    Veľmi nás mrzí, ak sme Vás niekoľkokrát sklamali pre termíne dodania knižky.
    Na skrátení termínov doručenia intenzívne pracujeme a veríme, že podobné omeškania sa v budúcnosti nebudú opakovať a budete s našimi službami len spokojná.
    Rovnako sa snažíme o to, aby všetky nevhodné recenzie boli odstránené čo najskôr, dúfame, že to už bude v poriadku.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 50 %

    • komunikácia
    • a kupil som tu preto lebo som vedel o tomto obchode a iny som nehladal
    • dodacia lehota
    • dohodli sme sa ze kedze nemaju vsetky tituly na sklade tak nech mi ich poslu osobitne, kedze to boli darceky. a je lepsie prist s niecim ako s nicim. no nestalo sa tak.
    • sklamalo ma to

    prislo mi to ako keby ma vypoculi a urobili si po svojom :/

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí meškanie Vašej objednávky a situácia, ktorá nastala pri jej odoslaní a radi by sme sa Vám za ňu úprimne ospravedlnili.
    Prosím kontaktujte nás na [email protected] alebo na čísle 043/3260360 a urobíme všetko preto, aby sme Vám toto sklamanie vynahradili.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 80 %

    • prehľadnosť
    • veľký výber
    • dobrá dodacia lehota
    • pomerne vysoké ceny

    Odporúčam.

  • 90 %

    • Veľký výber titulov
    • Veľmi dobrá, pohodová komunikácia
    • Ponuka osobného odberu zdarma vo viacerých mestách
    • Rýchle vybavenie objednávky (samozrejme keď niečo nie je na sklade, vybavenie nemôže byť do 24 hodín)
    • Po napísaní bez problémov rozšírili sortiment o mnou žiadaný titul (dokonca tituly)
    • Parádne prevedenie internetovej stránky, ktorá je prehľadná a rýchla
    • Rôzne súťaže
    • Dokonca ochota poskytnúť poukážku na mnou organizovanú súťaž
    • Skvelo zariadené kamenné obchody
    • Možnosť skontrolovať, či je kniha z eshopu aj v kamennom obchode
    • Možnosť využiť pri nákupe kupóny cez www.askgfk.sk za vyplňovanie dotazníkov
    • Ceny sú pri niektorých tituloch vyššie než inde

    Zbožňujem Martinus. Je to skvelý obchod a i keď sa na cene občas spolu "nedohodneme", rád sa k nemu vraciam, keď potrebujem. Knihy nenakupujem často, naozaj len občas, ale doposiaľ vždy cez Martinus. Cena mi väčšinou vyhovovala, ale nie som slepý a viem, že niektoré kníhkupectvá majú nižšie ceny. Väčšinou sa ale nemôžu pochváliť osobným odberom zdarma, takže sa pri poštovnom táto cena niekedy aj tak vyrovná.

  • 40 %

    • možnosť zanedbateľnej zľavy na ISIC
    • komunikácia
    • skoro každá objednávka je dodaná mimo sľúbeného termínu

    V obchode nakupujem vlastne len preto, aby som použil poukazy. Inak v žiadnom prípade neodporúčam tento obchod, pretože neprináša nič naviac oproti konkurencie a meškanie objednávok je zjavne štandard nielen po mojich niekoľkonásobných skúsenostiach. Je to škoda.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, ak sme Vás pri dodaní Vašich objednávok sklamali. Neustále pracujeme na tom, aby sa naše služby zlepšovali a veríme, že v budúcnosti sa táto situácie nebude opakovať.
    Podľa tejto recenzie Vás žiaľ nevieme identifikovať. Prosím ozvite sa nám na email [email protected] alebo na číslo 043/3260360 a pokúsime sa nájsť spôsob, ako Vám vzniknuté nepríjemnosti vynahradiť.

    Ďakujeme veľmi pekne.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • NIČ
    • Vážený Martinus, môžete prestať otravovať svojimi otravnými mailami s upútavkami na debilné akcie svojich zákazníkov, kým ešte nejakých máte?!? Odhlásil som sa od ich poberania, zrušil účet, pretože o nejakom martinusovi nechcem už ani počuť a stále mi od vás chodia otravné maily. Nechápete, že ma tým len obťažujete, spamujete mail a utvrdzujete, že som sa rozhodol správne, že som od vás navždy odišiel?!?

    ZBOHOM martinus!

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak Vám chodia emaily napriek odhláseniu a úprimne sa ospravedlňujeme.
    Na základe tejto recenzie a Vášho mena žiaľ nevieme určiť o ktoré konto ide. Prosím ozvite sa nám na náš email [email protected] alebo telefonicky na 043/3260360 a urobíme všetko preto, aby sme túto situáciu čo najskôr vyriešili.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu