Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Zrušenie objednávky

    Objednal som si knižku ktorá bola dostupná. Z mne neznámeho dôvodu som nedostal žiadnu informáciu o objednávke. Objednávku som si kontroloval a bola v stave vybavuje sa. O deň neskôr som objednávku skontroloval opäť a bola zrušená, bez akéhokoľvek upozornenia.

  • 100 %

    • prehladny eshop, sortiment, komunikacia, rychlost
    • ziadna

    Nechapem recenzie. Ja som sa s lepsim eshopom nestretla. Ustretovi personal, neskutocna rychlost dodania, vyborne zabalene, dokonca mali vsetko, co dom hladala. Pre mna top!

  • 10 %

    • Cena
    • Cenzúra nevyhovujúcich autorov a diel

    Objednávam od nich cez 13 rokov.Neviem či boli také ...... vždy ,alebo len posledných 5-6 rokov.Dneska ma už tak nasrali že som musel napísať toto hodnotenie.Cena je neuveriteľne premrštená. Príklad Kniha Hyperion u nich stoji 18,71 u českého Martinusu po prepočte na eurá stojí 14,91,samozrejme si ju nemôžte objednať s Čiech skúšal som u iných kníh už dávnejšie.Na fantasyobchod ju kúpite za 12,97.jeden rozpísaný príklad.Toto je na väčšine kníh.Napr pri dnešnej objednávke DVOCH kníh som mal rozdiel ceny 9 eu.Kebyže niekto tvrdí že poštovné je napr drahšie s Česka tak áno je o 1e a tých 9eu rozdiel bol už po zarátaní poštovného.A aby sme neboli v omyle obidve knihy aj u slovenského a českého predajcu sú po česky. K tej cenzúre sa radšej ani nebudem vyjadrovať, ved oni vedia správne ktoré knihy sú pre nás dobre na čítanie a ktoré nie.A ešte by ma strašne zaujímalo koľko peňazí sa s toho dobrého anjela dostanú naozaj k potrebných a koľko zmizne po ceste...

  • 80 %

    • okamžitá expedícia tovaru na sklade
    • zaujímavý výber filmov a kníh
    • promptný prístup zamestnancov pri osobnom odbere objednávky
    • komunikácia so zákazníckym oddelením
    • stav tovaru pri niektorých objednávkach

    S internetovým kníhkupectvom Martinus som spokojný asi tak na 90 - 95%. Objednávať vo veľkom som u nich začal asi pred rokom - tovar na sklade expedujú okamžite a ak si ho neobjednáte cez víkend, ale cez pracovný deň, už za dva dni je u Vás doma. Niekto tu písal, že doba objednania sa po objednaní zrazu zmenila z "ihneď" na "3 dni" a pod. Tiež som si to všimol a myslím, že je to dané tým, že na sklade mali posledný kus (ktorý Vám expedujú) a ďalšie už musia objednávať od dodávateľa. Veľmi sa mi páči celý proces, ako to u nich v sklade funguje, vyzerá to tak, že je tam niekto 365 dní v roku, lebo aj keď si niečo objednáte cez štátny sviatok a majú to na sklade, nepotrvá dlho a status Vašej objednávky sa po krátkej chvíli zmení na "skompletizovaná". To, že cez Vianoce môže dôjsť k problémom viem a darčeky preto nakupujem inde. :o)

    Pri tovare, kde je dodacia doba napr. 4 dni som tiež nemal problém. Vždy ho zohnali a včas dodali na predajňu (využívam osobný odber). Akurát pri jednom DVD, kde bola dodacia doba týždeň, nastal problém. Trpezlivo som ten týždeň čakal, no ani potom nenastala žiadna zmena. Po ďalšom týždni čakania som napísal mail na zákaznícke oddelenie. Prišla mi odpoveď, že DVD by im malo prísť už tento týždeň. Nič však nedošlo a ja som čakal ďalší týždeň (dokopy už tri týždne). Zavolal som im teda a mal som šťastie, lebo to zdvihol konečne niekto schopný, kto povedal, že ide moju objednávku okamžite preveriť. Krátko nato mi došiel definitívny mail, že DVD je v skutočnosti vypredané a dodávateľ ich o tom neinformoval. Čakal som však tri týždne.

    Objednaný tovar je väčšinou v super stave. Asi dvakrát sa mi ale stalo, že kniha mala viditeľné poškodenie. Po telefonáte na oddelenie reklamácií som bol prepojený na zamestnankyňu, ktorá mi akurát odrapkala naučené formulky a inak som z nej mal dojem, že ju môj problém priveľmi netrápi. Poškodenie našťastie nebolo veľké a nejako to asi prežijem, lebo v jednom prípade sa jednalo o úplne posledný kus, ktorý bol v predaji. Nikde naviac nemám záruku, že pri prevoze náhradného kusu nedôjde k jeho opätovnému poškodeniu. Jedná sa podľa mňa o beh na dlhé trate.

    Napriek všetkému môžem Martinus len odporučiť. Knihy a DVD objednávam výhradne cez nich. Poučil som sa však a zameriavam sa skôr na tituly, ktoré majú na sklade. :o)

  • 20 %

    • Prehľadná internetová stránka, dostatočné info o knihe, čitateľské recenzie
    • Veľmi vysoká cena kníh

    K objednávke kníh ani nedošlo, nakoľko ma odradili dosť vysoké ceny, knihy sú oproti konkurencii predražené, bežne aj o 12-20 € za knihu...Nezachráni to ani 2% akcia, kde,, ušetríte,, až 25 centov, napríklad. Za cenu jednej knihy z Martinusu si v akcii nakúpim aj 10 kníh inde. Škoda, no :-(

  • 20 %

    • Poškodený tovar

    2x som si z tohto e-shopu objednala knihy a obidve mi prišli poškodené.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že sme Vám zaslali poškodený tovar a ospravedlňujeme sa.
    Ak ste tak ešte neurobili, prosím napíšte nám na [email protected] alebo sa ozvite na číslo 043 / 3260 361 spolu s číslom objednávky a radi sa pozrieme na to, ako Vašu reklamáciu čo najrýchlejšie vyriešiť.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • Ziadna, len sklamanie
    • Nedodrzany termin, lenivi skriatkovia, ani sa neozvu pri meskani

    Objednala som si knihu, ktora mala byt darcekom. Dodanie malo byt 23.1., cize 9dni od objednanie, s tym ze pripadnu zmenu mi napisu. Kedze v uvedeny termin tovar nebol doruceny a ani sa neozvali som pisala mail, kde sa stala chyba, ze uvedeny tovar potrebujem ako darcek do 26.1. Odpisali, ze im je luto, ale uvedeny termin do 26 nestihaju a ze cakaju na dalsie tituly od dodavatela. Nasledne som objednavku c.110439022 zrusila. Lutujem, ze som objednavala cez martinus a nie iny shop. Terminy uvedene na stranke nedodrziavaju. A ani po tolkych zlych recenziach nie su schopni napravy.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň, pani Lenka,

    chápeme vaše rozhorčenie a úprimne nás mrzí, že sme Vás sklamali.

    Žiaľ niekedy sa stane, že ani napriek našej snahe nám distribútor nedodá titul v ten deň, ako nám sľúbil. V ponuke máme takmer 200 tisíc titulov a tak nemáme všetky skladom. V tom prípade sa spoliehame na informácie a prísľub distribútora.
    Doby dodania sú orientačné https://www.martinus.sk/pomoc/obchodne-podmienky , samozrejme, snažíme sa ich splniť a pokiaľ je to čo len trochu možné, tak objednávku odoslať aj skôr, ako sme sľúbili.

    Knižka k nám dorazila s meškaním 1 deň oproti sľúbenému predpokladanému termínu a boli sme pripravení ju odoslať. Pri meškaní sme Vás obratom kontaktovali, že knižku sme nestihli zabezpečiť.

    Veríme, že aj napriek tomuto sklamaniu nám ešte dáte v budúcnosti šancu dokázať Vám kvalitu našich služieb.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 40 %

    • Prehľadný e-shop
    • Vysoké ceny oproti konkurencii
    • Zavádzajúce doby dodania
    • Neporiadok v dodávateľoch a dostupnosti ich tovaru
    • Nie je kamenná predajňa v Trenčíne
    • Vysoké ceny za poštovné a balné
    • Účtovanie poplatku pri osobnom odbere objednávky v hodnote nižšej ako 10 €

    Moja posledná skúsenosť: Pred Vianocami, v dostatočnom časovom predstihu, som si objednala väčšiu objednávku, pričom mi Martinus garantoval doručenie ešte týždeň pred Vianocami. Postupom času som si objednávku kontrolovala na webovej stránke - väčšina titulov boli pripravené na sklade, avšak pár titulov stále vypisovalo ako objednané u dodávateľa, pričom podľa dostupnosti uvedenej pri daných produktoch (ktorá sa inak veľmi výrazne z dňa na deň menila - od 2 týždňov po 3 dni), som už objednávku mala mať doma a knihy aj prečítané.
    V deň doručenia 17.12. mi namiesto balíka prišiel e-mail, že jeden kus z mojej objednávky mi nebudú schopní dodať, pretože vraj dodávateľ už nemá na sklade žiadne zásoby a neinformoval ich o tom. Následne som sa sama musela domáhať, či posledný produkt, pri ktorom je stále uvedené objednané u dodávateľa, mi budú vôbec schopní dodať, a ak nie, nech mi objednávku rozdelia a obratom pošlú. Čo sa aj stalo, avšak do Vianoc mi objednávka samozrejme nestihla prísť (čo je samozrejme pred Vianocami pochopiteľné, avšak zo strany Martinusu sa tomu dalo včas predísť) - takže ďakujem pekne, neprosím!
    Žiadna operátorka ma podotýkam včas, vlastne vôbec telefonicky nekontaktovala alebo ma elektronicky neinformovali a nenavrhli, že mi danú objednávku rozdelia, aby mi aspoň niektoré produkty stihli prísť čím skôr. Jednoducho ma nikto z Martinusu včas neinformoval o možných komplikáciách a možnom riešení.

    Čerešnička na záver: Posledný kus objednávky, ktorú mi rozdelili, mi do dnes neprišiel. Miesto toho mi prišiel e-mail, že napriek tomu, že prešli už viac ako 2 týždne, od doby kedy mal byť tovar pripravený, napriek všetkej ich snahe ho ešte stále nemajú. A keďže si uvedomujú, ako dlho čakám, ponúkli mi aj možnosť objednávku zrušiť - pričom mi vraj veľkodušne nebudú účtovať žiadne poplatky. A keďže aj moja trpezlivosť má svoje hranice, informovala som ich o zrušení objednávky.
    Pre informáciu - pri danom produkte je momentálne dostupnosť do 5 dní a posnažia sa aj trochu rýchlejšie!

    Keby niekoho zaujíma koniec môjho príbehu :) - produkty som si do Vianoc kúpila u konkurencie na predajni v Trenčíne, avšak jednu veľmi špecifickú a odbornú knihu nemali na predajni, čo je pochopiteľné, tak som si spravila výlet vlakom okolo 100 km za danou knihou na inú predajňu - čo človek neurobí pre radosť svojich najbližších :)

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že sme Vás sklamali a ospravedlňujeme sa. Rozumieme, že najmä v čase Vianoc sú knižky potrebné čím skôr. aby mohli včas urobiť radosť Vašim blízkym.
    Z tejto recenzie však žiaľ nevieme určiť Vaše meno a číslo objednávky. Ak ste tak ešte neurobili, prosím napíšte nám na [email protected] alebo na číslo 043/3260360 spolu s číslom objednávky a radi sa pozrieme na to, ako Vám nepríjemný zážitok aspoň trochu vynahradiť.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 100 %

    Neviem kto má akú skúsenosť. No ja som už roky doslova závislá na martinuse. A ešte som tam nebola nespokojná. Aspoň u nás v oc galéria. Všetci sú tam max ústretoví. Tak asi toľko. Ďakujem oc galéria Košice za prijemne prostredie. Tam je krajšie ako v hociktorej kaviarni. Pre nás čo ozaj milujeme písmenká. Hodiny tam plynú rýchlejsie ako dni.

  • 60 %

    • Ok
    • Ok
  • 10 %

    • žiadna
    • málo tovaru skladom,strašne dlhé lehoty dodania sľubujú 2 týždne,ale trvá to aj mesiac,absurdný polatok za osobný odber tovaru "veľkorysý bonus" až 2.-€,ktorý vám však hneď vezmú . . .

    Vôbec neodporúčam tento obchod,objednal som 2 x,ani raz nedodržali lehotu,ja mám doma viac cd,ako oni skladom ,bonus až dve eurá vám skoro celý vezmú,lebo za osobný odber inkasujú 1,5.-€,čo je čistý bezprácny zisk . . .skôr príde tovar loďou z Číny,ako z Martinusu . . .

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že ste mali pri nákupe u nás neprijemné skúsenosti a úprimne sa za meškania ospravedlňujeme.
    Prosím ozvite sa nám na email [email protected] alebo na číslo 043/3260360 spolu s číslami objednávok a radi sa pozrieme na to, ako Vám nepríjemný zážitok vynahradiť.

    Poplatok 1,50 € účtujeme len pri osobných odberoch pod 10 €, viac o tom, prečo tak robíme, nájdete na https://www.martinus.sk/pomoc/najcastejsie-otazky/#osobny-odber. Veríme, že naše dôvody pochopíte.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • Veľké množstvo kníh.
    • Knihy sú predražené o niekoľko eur ako v iných kníhkupectvách.
    • Už niekoľko krát mi prišiel tovar poškodený.
    • Ponúkajú veľké množstvo tovaru ktoré nemajú na sklade.
    • Najprv napíšu že tovar príde za 4 dní. Tovar je na sklade a tovar je pripravený. No ozaj tovar príde za tie 4 dni! Ale chcú sa veľmi pochváliť tak v e-maily mi napíšu že to stihli skôr :-D

    Absolútne neodporúčam tento obchod pre to že je veľmi predražený a tovar príde poškodený. Navyše sa vám ešte vysmejú že to stihli skôr aj keď to stihli v lehote ktorú si určili.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň
    veľmi nás mrzí, ak Vám titul prišiel poškodený a radi by sme sa za situáciu ospravedlnili.
    Na základe tejto recenzie však, žiaľ, nevieme identifikovať Vašu objednávku, preto by nám veľmi pomohlo, keby ste nám poslali email s číslom objednávky na [email protected] a urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme Vašu nespokojnosť napravili.

    V našej ponuke máme vyše 200 tisíc titulov a žiaľ, nie všetky sú dostupné skladom. Pri každom titule teda uvádzame dobu dodania. Pokiaľ sme pri titule uviedli 4 dni, skutočne sme ho skladom nemali a snažili sme sa ho zabezpečiť od nášho distribútora.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 10 %

    • Kniha prisla poskodena, obal vyzeral akoby ju pred tym citalo 20 ludi. Odmietli mi ju vymenit, vraj som ju mal skontrolovat pri preberani

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, ak došlo k tejto situácii. Pokiaľ ste si knihu zakúpili cez náš e-shop, samozrejme máte nárok na reklamáciu.
    Z tejto recenzie však žiaľ nevieme určiť Vaše meno a číslo objednávky. Ak ste tak ešte neurobili, prosím kontaktujte nás na email [email protected] , prípadne na číslo 043/3260360 a uveďte nám o ktorú objednávku ide.

    Urobíme všetko preto, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili k Vašej plnej spokojnosti.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 100 %

    • Dobrý obchod, ktorí má rád knihy

    Dobrý obchod, nerozumiem negatívnym recenziám, nech si každý vyskúša čo je to dnes podnikať na Slovensku a potom nech hodnotí.

  • 100 %

    • Prehladne www stranky
    • Rychlost dorucenia
    • Komunikacia so zakaznikom
    • Nie je kamenna predajna v Trencine

    Som prekvapeny, kolko negativnych recenzii na Martinus.sk som tu nasiel.
    Ja som tu nakupoval pred Vianocami 2 knihy, pricom prva bola skladom a druha mala vyjst okolo 17. decembra. Volala mi operatorka a navrhla rozdelenie objednavky, aby mi do Vianoc prisla aspon jedna kniha. Nakoniec som mal obe knihy pod Vianocnym stromcekom, pricom druhu knihu mi Martinus.sk poslal na vlastne naklady ihned po jej vydani.
    Vcera som objednaval u tejto spolocnosti citacku Dibuk Saga, podla mna so slusnymi parametrami za bezkonkurencnu cenu 59€, doprava gratis a opat elektronicka komunikacia bez problemov, citacka vyskladnena a do dvoch dni bude doma.
    Nemozem si pomoct, ale Martinus.sk mam rad a nevidim dovod, preco by som ich nemal odporucat.

    Jedine minus, ktore u mna maju je to, ze nemaju kamennu predajnu u nas v Trencine. Tym padom sa objednanie jednej knihy kvoli postovnemu moc neoplati.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za Vašu recenziu :)
    Sme veľmi radi, že sa Vám u nás páčilo a s našimi službami ste boli spokojný.

    Veľmi dúfame, že jedného dňa sa nám podarí otvoriť kamenné kníhkupectvo aj v Trenčíne, alebo v jeho okolí.
    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 90 %

    • Výber DVD a Blu-ray filmov
    • Doručenie na predajňu v mieste bydliska/zadarmo/
    • Málo titulov skladom a poznamkou nedostupné.

    Nakupoval som cez e-shop viac krát a tovarom som bol spokojný.Kupujem v tomto obchode len filmy na Dvd a Blu-ray a vždy mi boli doručené.Ceny sú priemerné.

  • 10 %

    • Absolútne NIČ!! Jedine, že by majitelia tohto podvodníckeho cirkusu skončili v base za tie podvody, čo na svojich zákazníkoch robia!!!
    • Podvodné, arogantné, hulvátske jednanie tohto podniku by mali zákazníci vyriešiť hromadným podnetom na SOI a nie im dávať hlas v ankete Obchodník roka!!! Martinus.sk ním totiž určite NIE JE!!!!

    PODVODNÍCI!!! NEODPORÚČAM TU NAKUPOVAŤ!!!

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že ste z našich služieb mali negatívny pocit.
    Radi sa na problém opätovne pozrieme, prosím ozvite sa nám na email [email protected] spolu s číslom objednávky príp. konkrétnou situáciou a urobíme všetko čo je v našich silách, aby ste boli spokojní.

    Úprimne ďakujeme za všetky zaslané detaily.

    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 20 %

    • - zavadzajuce doby dodania
    • - meškanie tovaru - nehovorím o Vianociach
    • - vysoké ceny
    • - neochota zamestnancov
    • - evidentne ponúkajú obrovské množstvo titulov. ale nestíhajú vybavovať objednávky

    Moje skúsenosti s Martinusom sú vždy len zlé, častokrát na internete majú zavádzajúce informácie a viackraát sa mi stalo, že mali napísané že daný tovar majú na sklade a že je teda k odoslaniu ihneď, no keď ste ho vložili do košíka a potvrdili objednávku tak zrazi dosiel mail ze tova bude tak do 7 dní lebo ho nemajú a objednávajú ho u dodávateľa, NESKUTOČNÉ!!! Keby sa to stane raz tak nepoviem, omyly sa stavajú, ale toto mi deje stále. A to ani nemusím hovoriť, že keď to kupujete ako darček a objednávate to cez Martinus len kvoli tomu že tu knihu majú či už na sklade alebo v predajni a vy potom zistíte, že Darček príde až týždeň po narodeninách tak to ozaj nahnevá.
    S Martinusom som to skúšala viac krát no toto je naposledy.

    Reakcia obchodu Martinus.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, ak sme Vás sklamali.
    Na základe Vášho mena, alebo tejto recenzie žiaľ nevieme presne identifikovať Vaše nákupy, preto by nám veľmi pomohlo, keby ste nám poslali email s číslom objednávky na [email protected] a urobíme všetko čo je v našich silách, aby sme situáciu objasnili a prípadný problém vyriešili.

    Ďakujeme za všetky zaslané informácie.

    Prajem pekný deň
    Eva Kianičková
    Vedúca oddelenia Zákazníckeho Servisu

  • 60 %

    • Po kontaktovaní mailom mi prepadnuté peniaze z poukazu vrátili formou ďalšieho poukazu.
    • Darčekový poukaz na jedno použitie.

    Moja prvotná maximálna nespokojnosť sa ústretovosťou zo strany eshopu zmenila na priemernú spokojnosť. Darčekový poukaz by nemal byť na jedno použitie. Vo väčšine prípadov funguje formou kreditu.

  • 60 %

    • velky vyber
    • ceny maju neuveritelne vysoke
    • oproti konkurencii aby jeden titul bol o 12 EUR vyssie prepacte to je sila

    radsej hladat u konkurencii lepsie ceny