Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar nesedí s popisom na stránke. Tovar som zaslal naspäť ale na peniaze musím čakať zatiaľ povedali 15 dní
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
predajca ma na vrátenie platby 14 dní. Snažíme sa však vrátiť platbu čo najskôr je to možné.
Budeme Vás o vrátení platby informovať.
s pozdravom
Lukáš
[email protected] -
Neodporúča obchod
Na objednávku som čakala skoro 2 týždne a aj tak som sa nedočkala. Tovar došiel poškodený k prepravcovi, prepravca ju vrátil späť odosielateľovi a ani jedna strana ma o tom neinformovala až do chvile kým som sa sama k tomu nedopatrala. Na Storno objednávky a vrátenie peňazí už čakám vyše týždňa.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
za komplikácie spojené s objednávkou sa ospravedlňujeme. Kontaktujeme Vás v krátkej dobe ohľadom vrátenia platby, aby ste ju obdržali čo najskôr.
s pozdravom
Lukáš
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Pomalé doručenie aj keď na webe píšu úplne niečo iné. Stále rovnaká skúsenosť
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň Bianka,
Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme, budeme Vás čo najskôr kontaktovať s návrhom riešenia.
Nakoľko sa jednalo o partnerský tovar ktorý odchádza zo skladu partnerského predajcu, nie je možné ovplyvniť dopravu objednávky.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Doteraz som bola s obchodom vždy spokojná, ale pri tejto objednávke úplne zlyhal doručovací proces: Informácie sa líšili na každej platforme - iné na webe eshopu v sledovaní zásielky, iné na webe doručovacej spoločnosti, iné v maily, iné v SMS, dokonca iné zisťované telefonicky. Nakoniec sa stalo to, že objednávka síce bola doručená na výdajné miesto, ale kvôli chaosu v komunikácii a odovzdaných informáciách, nebola mnou vyzdvihnutá v termíne a tak ju poslali späť. Pritom som už tri dni telefonicky zisťovala stav objednávky u eshopu aj u dopravcu a ešte aj tam tvrdili úplne rozdielné informácie (a dokonca rozdielne aj od skutočného stavu). Úplne ma to sklamalo. Určite odporúčam zjednotiť a zjednodušiť komunikačný proces a informovanie zákazníkov, aby sa takéto situácie nestávali. Ľuďom odporúčam komunikovať hneď s odberným miestom (ak je možnosť) a tam zisťovať stav a fyzickú prítomnosť zásielky, nespoliehať sa na elektronické údaje na komunikačných platformách.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto vzniknutej situácie, budeme Vás čo najskôr kontaktovať s návrhom situácie a vhodnou kompenzáciu za vzniknuté komplikácie.
Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Objednávka - 6.12. do 16.12. tovar nebol ani len zaregistrovaný prepravnou spoločnosťou… objednávku som teda zrušila… peniaze späť zatiaľ neprišli
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň Gabi,
v systéme evidujeme že Vaša objednávka bola dňa 10.12.2024 pripravená na vyzdvihnutie, nakoľko ste objednávku nevyzdvihli vracia sa nám späť a bude stornovaná.
Budeme Vás ešte kontaktovať aby sme Vám situáciu objasnili.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- dost nepresny odhad (zavadzanie?) dorucenia. 6.12. som nakupil, povodne to malo byt na druhy den, ale nakoniec to prislo az 11.12., to som si to mohol ist kupit niekde inde, keby som vedel, ze to bude tak dlho trvat.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
je nám ľúto že sa Vaša objednávka omeškala, evidujeme že Vás kolegovia kontaktovali s návrhom riešenia.
Veríme že situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Dobrý deň,
nakoľko som si priplatila službu - doručenie na určitý deň, čakala som tak i zásielku. Tá mi ale bola doručená s 24 hodinovým omeškaním. Takže som dala niekomu zarobiť skoro 4,- Eura za neodvedenú robotu ...
S pozdravom MelekováReakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
v objednávke ste platili štandardný poplatok za doručenie 3,99€ nemali ste tam príplatok za presný dátum doručenia.
Avšak čoskoro Vás budeme kontaktovať a situáciu Vám vysvetlíme.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Pred 10 dnami som objednala zaplatila a este mi nedorazila objednavka. To aj z Temu ci Sheinu skor pride :)
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň Silvia ,
veríme že kolegovia ktorý Vás kontaktovali Vám situáciu vysvetlili a že ste spokojný s naším riešením a kompenzáciou, nakoľko je Vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie na výdajnom mieste.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Nedodržaný termín dodávky, žiadne priebežné info.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa, že zásielka nebola doručená v stanovený termín.
Situáciu overujeme u dopravcu a budeme Vás kontaktovať ohľadom riešenia.
s pozdravom
Lukáš
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Je to super
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa, že objednávka nespĺňa Vaše očakávanie.
Budeme Vás kontaktovať v krátkej dobe, aby sme situáciu s Vami vyriešili.
s pozdravom
Lukáš
[email protected] -
Neodporúča obchod
- objednala som si tovar Vtech Kidi Secret Safe - Môj tajný denník č. 156670611/1, dňa 4.12.2024 , doposiaľ neprišiel a zistila som, že objednávka bola zrušená, tovar bol vraj zaplatený. Nič som neplatila, nebol dôvod. Nahnevalo ma to, lebo to bol vianočný darček pre vnučku .
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň ,
čoskoro Vás budeme kontaktovať a situáciu Vám preveríme, za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Objednane na vydajnu prevadzku, ktora bola zatvorena. V Mall po telefonate, ze preveria co sa stalo sa uz nikto neozval....
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň Martin ,
situáciu sme preverili a taktiež sme Vás kontaktovali že Vaša objednávka je na výdajnom mieste kde ste ju odmietli prevziať.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Čakal som na tovar týždeň, chodili mi správy, že tovar je na ceste, kedy dorazí a pod. a potom mi prišla správa, že tovar nevedia doručiť do výdajného miesta, objednávka je zrušená a peniaze mi vrátia. To je tak, keď sa človek spoľahne…
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň Matúš,
veríme že kolegovia ktorý Vás kontaktovali Vám situáciu vysvetlili a že ste spokojný s naším riešením a kompenzáciou.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Voľba doručenia je zbytocna
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
je nám ľúto že sa Vaša objednávka omeškala, čo najskôr doručenie preveríme a budeme Vás kontaktovať.
s pozdravom
Katrina
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Tovar bol už otvorený. Obchod štýl mŕtvy chrobák.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
mrzí nás, že tovar nespĺňa očakávanie. Odporúčame vrátenie tovaru do 14 dní, kde postup nájdete na stránke Mall.sk.
s pozdravom
Lukáš
[email protected] -
Neodporúča obchod
Zásielka od 4.12.2024 je stále v riešeni prijatia objednávky - ešte nie je ani v príprave.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
v objednávke evidujeme potvrdené doručenie do 14.12.2024. A podľa dostupných informácií u dopravcu je zásielka dnes na rozvoze u kuriéra.
S pozdravom
Lukáš
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar bol objednaný na adresu Kalinkovo 527 a doručenie na túto adresu potvrdenie spoločnosťou MALL niekoľko krát mailom. 6.12.2024 som dostal od prepravcu mail, ze tovar je uložený na vydanom mieste DPD, Technická 7 Bratislava, čo je 15-17 km od Kalinkova!!! Vaša pracovníčka (editováno),keď som 9.12.2024 telefonicky reklamoval že tovar som ešte neobdržal, arogante poradila že mám dve možnosti- bud si pôjdem tovar vyzdvihnúť na Technickú 7 BA, alebo tovar za vráti do MALL a láskavo mi vratite peniaze (tovar bol zaplatený). A na dôvažok po 15min.mi vytlačiť,že čo sa rozpráva so mnou,už mohla vybaviť niekoľko zákazníkov...TOTO JE TEDA PRISTUP RIEŠENIA REKLAMACIE ZO STRANY MALL.
MALL žiaľ ani nereaguje na mail ,ktorý som zašla 8.12.2024!!!
Môže byť zákazník pri takomto pristupezo strany MALL s vami spokojný???Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu. V tomto období sú často výdajné boxy preplnené. V takom prípade sa dopravca snaží zásielku doručiť na iné voľné výdajné miesto, alebo čaká, kým sa miesto v boxe uvoľní. Snažili sme sa u dopravcu zásielku presmerovať späť do výdajného boxu, ktorý ste mali v objednávke, no dopravca nás informoval, že z kapacitných dôvodov nie je možné zásielku presmerovať. Zásielka teda bola pripravená na vyzdvihnutie na najbližšom odbernom mieste. Nie je možné doručiť zásielku do výdajného boxu, ktorý je plný. Ohľadom danej situácie sme Vás kontaktovali a ponúkli Vám vhodnú kompenzáciu. Veríme, že ste boli s riešením spokojný.
S pozdravom,
Katarína
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Neodporúčam preto, lebo mi pri objednávaní neponúklo osobný odber, ale len doručenie, a to za vyše 5 euro alebo zdarma, ale na to musím urobiť registráciu pre Allegro s požiadavkou zadania všetkých údajov. Registráciu som urobil, ale doručenie zdarma som nedostal. Na požiadavku o zrušenie teda registrácie som dostal odpoveď, že síce registráciu zrušiť môžem, ale moje osobné údaje si ponechajú 6 rokov. Takže som celú túto transkaciu považoval, nech mi je dovolené napísať to priamo, za podvod.
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša skúsenosť. Sme internetové trhovisko, na našej stránke teda ponúkame produkty od rôznych predajcov. Predajcovia zasielajú svoje produkty priamo z ich skladov, cez ich vybrané dopravné spoločnosti. Pokiaľ daný predajca neponúka možnosť doručenia tovaru na výdajné miesto, nevieme to žiaľ ovplyvniť. Dopravu SMART môžete využiť na veľké množstvo produktov na našej stránke, využíva ju veľa našich zákazníkov, nejedná sa teda o žiaden podvod.
S pozdravom,
Katarína
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Velmi dlho cakam na tovar vyse tyzdna a uz mal byt dnes doruceny a este meska
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu. Zrejme došlo k nejakým komplikáciám v dopravnej spoločnosti. Preveríme to, a čoskoro Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho riešenia. Veríme, že sa situácia vyrieši čo najskôr a k Vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Katarína
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Objednal som tovar a nebol doručený na adresu
Reakcia obchodu MALL.SK
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás naozaj mrzí. Oslovíme dopravnú spoločnosť o vyjadrenie a následne Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho riešenia. Budeme robiť všetko pre to, aby sa situácia vyriešila čo najskôr.
S pozdravom,
Katarína
[email protected]