Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som tovar a nebol doručený na adresu

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás naozaj mrzí. Oslovíme dopravnú spoločnosť o vyjadrenie a následne Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho riešenia. Budeme robiť všetko pre to, aby sa situácia vyriešila čo najskôr.

    S pozdravom,

    Katarína
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar mi do dnešného dňa neprišiel, žiadnu správu som o tom prečo môj tovar meška nedostala.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za oneskorenie objednávky. Aktuálne sa Vaša zásielka nachádza v dopravnej spoločnosti. Príslušné oddelenie preverí stav zásielky priamo s dopravcom a následne Vás budeme informovať. Budeme robiť všetko pre to, aby sa situácia vyriešila čo najskôr.

    S pozdravom,

    Katarína
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Moja skusenost s Mall.sk bola velmi negativna. Prvu objednavku obchod nedorucil a namiesto vratenia penazi mi poskytol poukazku, pretoze som platila cez BenefitPlus. Bola som tak nutena znova nieco objednat, co uz samo o sebe nepovazujem za ferove.
    Rozhodla som sa objednat drahu kozmeticku sadu, ktoru som planovala darovat. Dorucenie trvalo tyzden, co je na dnesne pomery extremne pomale. Ked balik konecne prisiel, zistila som, ze luxusna krabicka bola pokrcena a nevhodna na darovanie. Vratit to vsak uz nemam chut, pretoze nemienim viac stracat cas ani energiu s tymto obchodom.
    Z mojej skusenosti: pomale dorucenie, katastrofalny zakaznicky servis a neiste dodanie. Mall.sk uz nikdy nevyuzijem a neodporucam ani ostatnym.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    naozaj nás mrzí Vaša skúsenosť. Naše príslušné oddelenie Vás bude kontaktovať pre doriešenie situácie s oneskorením a poškodením objednávky. V tomto období môžu byť výdajné boxy preplnené a v takom prípade sa môže stať, že sa nepodarí zásielku doručiť do uvedeného dátumu. Samozrejme sa snažíme, aby sa takéto situácie nestávali, no niekedy to nie je možné ovplyvniť. Vždy sa ale snažíme v takom prípade našich zákazníkov kompenzovať. Čo sa týka vrátenia financií, platbu vždy vraciame rovnakým spôsobom, akým je objednávka uhradená. Nevieme Vám vrátiť financie na účet, ak bola objednávka uhradená poukazom.

    S pozdravom,

    Katarína
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ste podvodníci a to som zavolal aj na vaše callcentrum.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    naozaj nás mrzí Vaša skúsenosť. Nakoľko sme sa s Vami nevedeli spojiť telefonicky, na Váš e-mail sme Vám zaslali vyjadrenie k danej situácií a tiež sme Vám ponúkli vhodné riešenie. Veríme, že budete s riešením spokojný.

    S pozdravom,

    Katarína
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • dali mi akciovu cenu
    • neurčitá doba dodania
    • neurčitá dodacia lehota

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás naozaj mrzí. V tomto období zvyknú byť výdajné boxy preplnené. V systéme evidujeme, že sa nám podarilo zásielku presmerovať a čoskoro Vám bude doručená.

    S pozdravom,

    Katarína
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslali mi detske kase (6 balení z 10) s bliziacim sa datum spotreby, cca 20 dni (na stranke ziadne upozornenie, nato si davam pozor take veci dietatu nekupujem, cena v akcii oproti inym obchodom kde obvykle nakupujem vsak nijak vyrazna). Tovar som vratila a uz nikdy viac tu tento tovar ani hemu podobny nenakupim.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu. Oslovili sme príslušné oddelenie aby tovar na sklade skontrolovali a zaistili, aby sa podobné situácie už neopakovali. Budeme robit všetko pre to aby Váš budúci nákup prebehol v poriadku.

    S pozdravom,

    Katarína
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Do dnešného dňa mi peniaze nevrátili za zrušený tovar. Tovar bol objednaný začiatko júla.
    • Neodpovedajú ani na mail.

    Tovar som si objednala, platba prešla. No po čase mi prišiel e-mail že objednávku zrušili. - nemali tovar.
    Do dnešného dňa mi však peniaze nevrátili naspäť a nereagujú ani na e-mail! Neodporúčam. Nikdy viac!!

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    objednávka vedieme, ako vyzdvihnutú príjemcom 16.7.2024 na základe PIN kódu odoslaného na kontaktné údaje z objednávky.
    Kontaktujeme Vás, aby sme situáciu s Vami vyriešili, v krátkej dobe.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nakolko som objednaval pas od 113do 130cm mi bol doruceny vo velkosti L ako pre doraatenca

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste obdržali tvar inej veľkosti. Môžete využiť vrátenie tovaru do 14 dní, s postupom uvedenom na stránke Mall.sk

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Stále som nedostal svoj tovar, môžem vedieť, kedy ho dostanem?

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že objednávka nebola doručená podľa očakávania.
    Situáciu overujeme a kontaktujeme Vás aj s termínom doručenia.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar prišiel ako má, funguje
    • Tovar prišiel zabalený v krabici od Allegro. Je preto zrejmé, že ďalšia akvizícia a vstup tejto nenažratej poľskej spoločnosti na trh prebehne práve na Slovensku (pred niekoľkými týždňami sa to stalo v Čechách)
    • Dať papierovú krabicu, do o kúsok väčšej papierovej krabice a zvyšok naplniť vzduchovými papierikmi? Ľudia... hovorí vám niečo ochrana prírody a trvalo udržateľný rozvoj. Fuj!
    • Tovar som objednal vo štvrtok, s tým, že na webe mali uvedené, že bude dodaný do boxu v piatok. To sa nestalo. Nakoniec som musel čakať do pondelka.

    Na Mall.sk som nakupoval rád. Keďže sa však stávajú divíziou Allegro, nebudem z Allegra nakupovať treťotriedne šmejdy. Je preto zrejmé, že toto bola asi moja posledná transakcia s mall.sk predýtm, než ho pohltí Allegro. Veľmi veľmi smutné.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    balenie tovaru vždy odpovedá tomu, aby sa predišlo k poškodeniu zásielku dopravcom.
    Potvrdenie objednávky bolo s doručením do 2.12.2024, kedy ste si zásielku vyzdvihli a teda termín bol dodržaný.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    50 %

    prišiel mi iný tovar

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    v prípade zámeny tovaru je možné využiť odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od doručenia.
    Postup, ako vrátiť tovar nájdete na stránke Mall.sk.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar došiel nekompletný a neviem sa dopátrať ako ho poslať naspäť
    keďže už 6 dní po vyzdvihnuti objednávky uvádzate , že tovar bol nedodaný.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    v prípade nekompletného tovaru je možnosť vrátenia do 14 dní od doručenia.
    Postup nájdete na stránke Mall.sk a faktúru obdržíte na email, po potvrdení dopravcom o obdržaní zásielky.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    • Ziadna
    • Stale mi tovar nedorazil predlzuju dobu dorucenia nikdy viac odtial neobjednam

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že objednávku ste neobdržali podľa očakávania.
    Situáciu riešime u partnera, aby ste zásielku obdržali čo najskôr.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia

    Tovar mi bol doručený rýchlo. No ak chcete riešiť reklamáciu alebo vrátenie tovaru, môžete to urobiť jedine cez stránku Mall.sk. Chcel som vrátiť tovar, z dôvodu, že veľkosť nezodpovedala popisu, ale na stránke má k vráteniu nechcelo pustiť , pretože tovar bol v ich systéme stále nedoručený, aj napriek tomu, že som ho už mal doma. Chcel som preto hovoriť s operátorom, no na zákazníckej linke sa spojíte jedine s digitálnou asistentkou, ktorá vám povie znova len to, čo je na stránke a potom hovor automaticky zruší. Po dlhom pátraní som na stránke našiel manuálny spôsob vrátenia tovaru aj napriek tomu, že môj nákup bol v ich systéme stále nedoručený. Tovar som odoslal a o niekoľko dní som dostal dobropis na vrátenie peňazí do 5 pracovných dní. Po 7 pracovných dňoch som išiel skontrolovať svoj účet či mi boli peniaze pripísané, no neboli. Žiaľ v prípade reklamácie nie je na stránke žiadny e-mail ani telefónne číslo na komunikáciu s operátorom. Nie je na koho sa obrátiť. Prišiel som však na to, že s operátorom sa dá spojiť jedine iba, ak zadáte predvoľbu, že chcete informácie o novom tovare! Tento obchod sa o zákazníka zaujíma iba ak si chce kúpiť nový tovar, potom už si musíte vystačiť s digitálnou asistentkou.
    Spojil som sa s operátorom a poprosil som slečnu na zákazníckej linke aby skontrolovala dôvod prečo mi peniaze za vrátený tovar neboli pripísané na účet, povedala, že zasiela opätovnú požiadavku na obchodné oddelenie o čom som dostal aj e-mail, kde bolo uvedené, že peniaze dostanem do 5 pracovných dní. Opäť som teda po uplynutí tejto doby kontroloval účet, ale peniaze stále neprišli. Opäť som volal na linku a iná pani mi povedala, že vidí požiadavku, ale je zaevidovaná až o dva dni neskôr, takže peniaze dovtedy určite prídu. O dva dni peniaze neprišli, tak som znova volal na zákaznícku linku a tentoraz mi pán na linke povedal, že asi bol problém s účtom a že mi hneď dá vedieť a peniaze prídu do 2-3 dní. Keď som sa pýtal prečo trvá prevod tak dlho, tak zrazu povedal, že o 2-3 dni mi dá vedieť a peniaze prídu potom. Prešlo 5 dní, nikto sa mi neozval a peniaze stále neprišli. Je mi ľúto, ale po 3.urgencii stále nemám svoje peniaze späť. Tomuto obchodu už nedôverujem a viac tu nakupovať nebudem a ani to nikomu neodporúčam.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    za komplikácie spojené s objednávkou sa ospravedlňujeme.
    Kontaktujeme Vás v krátkej dobe, aby sme situáciu s Vami vyriešili k Vašej spokojnosti.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    • Nezhoda s firmou Heuréka

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň Vladimír,

    v systéme evidujeme že nastal problém s platbou v rámci portálu Heuréka situáciu evidujeme ako vyriešenú.
    Veríme že sa situácia nebude opakovať.

    Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    s pozdravom

    Katrina
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Obchod je ok, výrobok som musel upraviť
    Pri namontovani na TV (32")hyunday zakrýva otvor na pripojenie spodnú pravú stranu "motiľa" som odrezal aby som napojil konektor (to je poznámka na výrobcu)

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nastali komplikácie s tovarom pri montáži.
    Verím, že Vám i tak poslúži k spokojnosti.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Týždeň ma ťahali za nos. Že vraj tovar bude odoslaný... Po týždni som v DPD zistil, že vytvorili len sprievodný štítok a tovar kuriérovi neodovzdali !!!
    Je to neseriózna banda. Som zvedavý, či aspoň peniaze v dohľadnom čase vrátia.

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    za komplikácie s doručením sa ospravedlňujeme.
    Po vrátení zásielky a spracovaní skladom Vám bude platba vrátená na účet.


    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi zlé už týždeň nevedia spárovať platbu

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    v objednávke už evidujeme pripísanú platbu a dopravca doručuje objednávku.
    Môžete ju očakávať najbližší deň.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi vobec nedodali!

    Reakcia obchodu MALL.SK

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že zásielka s doručením neprišla v očakávaný termín dodania. Situáciu u dopravcu urgujeme a verím, že ju čoskoro obdržíte.

    s pozdravom

    Lukáš
    [email protected]

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.