• Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar odoslaný až o den neskor ako telefonicky dohodnuté. Cena dopravy navýšená o 100%

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Telefonické obťažovanie aj napriek potvrdenej záväznej objednávke
    • Vyhrážanie sa zrušením objednávky
    • Neseriózne jednanie so zákazníkom

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobrý deň p. Ľuboš SIBILLA z Piešťan....
    Musíme reagovať na Vašu recenziu a tak ideme postupne odpovedať.
    --------------------------------------------------------------------------
    1. Telefonické obťažovanie aj napriek potvrdenej záväznej objednávke
    = Vždy voláme klientom späť pre správnosť objednávky a pre upresnenie dodacej lehoty. Nakoľko ste si sám dával požiadavky, kedy chcete tovar doručiť (viď kópia Vašej:
    ,,V prípade dodania tovaru v 2. týždni prosím doručiť do 13:00 hod. V 3. týždni po 14:00 hod.“),
    tak sme Vám chceli telefonicky vysvetliť, že my nerozhodujeme o čase dodania tovaru, nakoľko kuriér nie je náš zamestnanec. Volali sme Vám 3x a 2x písali e-mail. Ani ste nemali slušnosť nám odpísať a doriešiť danú vec k Vašej spokojnosti.
    ---------------------------------------------------------------------------
    2. Vyhrážanie sa zrušením objednávky
    = Vyhrážanie??? Nakoľko nie je klient dostupný, nepreberie od kuriéra balík a tovar sa nám vráti späť, (čo nás automaticky stojí platbu za dopravu 10,-Eur), tak sa chceme ubezpečiť, že objednávka a prevzatie tovaru prebehne v poriadku. Čo je na tom zlé???
    ---------------------------------------------------------------------------
    3. Neseriózne jednanie so zákazníkom
    = Myslíme si, že po prečítaní našich odpovedí na Vašu recenziu si ľudia sami urobia obraz a názor, kto tu je neseriózny a.... Budeme radšej slušní. No musíme uznať, že máme 1000-ce spokojných klientov, ale Vy ste zatiaľ TOP...
    ---------------------------------------------------------------------------

    S úsmevom tím MAJO AUTO autodiely

  • Prišiel mi iný tovar ako som si objednal.

    musel som riešit zámenu

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobrý den p. Aladár Chrenko
    ------------------------------------------------
    Ano prišlo vam zle skličko nespravne ,lebo ste si objednal vašou chybou,,NEVYHRIEVANE,, potom ste ho musel vratit a vymenit za ,,VYHRIEVANE,,.
    Tak dakujeme za recenziu....

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Po objednaní tovaru mi z firmy volali,že tovar už nemajú skladom...pri prvej objednávke mi tiež volali,ale s tým dôvodom,že cena čo mali v ponuke je neplatná..

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    PAN Ján Slastan
    ------------------------
    hned pri prvej objednavke sme vam volali a visvetlili ze svetlo sa medzi časom vypredalo,ale vieme vam ponuknut ine od ineho vyrobcu za višiu cenu,čo ste nesuhlasil.
    Naši technici produkt nestihli ani stiahnut z eshopu a zas ste si ho objednal druhy krat,pričom ste vedel ako to je s danym dielom....
    Tak už neviem ako vam to treba visvetlit.
    Je nam luto takychto reakcii klienta,ked si nenechaju slušne visvetlit danu situaciu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslali mi poskodenu tovar. A vimislaju vsetko mozne nehcu uznat chibu su to sami podvidniky co ma stim spolocne ze kolko mam najazdeni ..kilométer to pretsa nepatri alternatoru mal by fungovat tak ako ma ved je novy ..uz odvas nikdy nebudem objednat ..

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobry den p. Gabriel Oláh ....
    --------------------------------------------
    Musim reagovat a napisat pravdu.
    Vobec sme od vas nedostali dany diel na reklamaciu,ked sme vam visvetlili ,že od vas potrebujeme na začatie reklamacie.

    - doklad o kupe
    - potvrdenie zo servisu kde bol diel montovany
    - a doklad z diagnostiky čo ste tvrdil ,že vam vypisuje stale chybu danej sučiastky.

    Nič ste nam do dnešneho dna nedodal,tak potom ako mame danu reklamaciu doriešit ???
    Uvedomte sa ,kto urobil chybu a potom možte pisat taketo bludy a uražat nas ....
    Ukazal ste sa ako špekulant,ktory chce vymamit spet peniaze a bez dovodne.
    Len sme vam na to neskočili...
    Nech si ludia urobia svoj nazor.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    na e-shope skladom,a potom volaju ze tovar nedostupny

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobry den,
    občas sa stane že produkt sa vypreda čo je normalna vec.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V ponuke bolo svetlo za 19,90 ..po objednaní som mal od dodávateľa telefón,že daná cena nie je platná..

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobry den,je nam luto za vašu recenziu ,ale slušne sme sa vam snažili vysvetlit danu situaciu.
    Stane sa že program občas zle prideli cenu.....ale to neni dovod nas neodporučat ,nakolko ponukame dobre služby a velmi vela tovaru.
    A samozrejme sa snažime slušne a poctivo komunikovat s klientom.
    Občas sa chyba stane....

  • Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu.

  • Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nevedia čo maju v obchode

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dakujeme aj za takuto recenziu,s usmevom na tvary pan BALAŽIK....
    Musite najprv vediet ake mate vy auto..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    svojvolne zrusenie obiednavky

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobrý deň
    p. Juraj Ujco z Gánoviec...
    --------------------------------------------------------------
    s úsmevom musím reagovať na vašu recenziu.
    Prečo klamete ???!!!
    Napísali ste ,,svojvolne zrusenie obiednavky ,,
    Dobré viete ,že to neni pravda,...
    Daný výfuk o ktorý ste mal záujem ,máme na sklade ,ale nakolko mal 2,5 m dlžku sme vam volali a vysvetlili túto situáciu,že vyfuk má nad rozmer a prepravná služba nám za to účtuje + 5,- naviše za balné,čo je normálna vec ,ked ide o takýto balík./ máme to aj v obchodných podmienkach napísane/
    Samozrejme hneď ste po nas vyletel a to tu nebudem písať ako.....
    5,- euro bola pre vás likvidujúca situácia....
    Je nám lúto ,že ste sa takto zachoval a nevedeli sme vám vihoviet,ale zo 100 prípadov sa musí stať aj takáto situácia ...
    Dúfam ,že sa vám podarilo daný vyfuk niekde zohnať...
    Prajeme pekný deň a trpezlivosť firmám s komunikaciou s vami.
    ĎAKUJEME

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Po objednavke mi volali, že bude poštovné o 100% drahšie, po odmietnutí objednávky mi volali, že mi ju pošlú za pôvodnú cenu. Objednávka nakoniec došla za cenu dopravy o 100% drahšie napriek dohode, že ju znížia. Po ďalšom telefonáte že ju nepreberiem mi povedali, že mi ju znížia, ale objednávka príde až zajtra. Po 3 dňoch som volal prečo nič nechodí, povedali, že chybu urobila dopravná spoločnosť. Na druhý deň síce objednávka dorazila, ale chýbala v nej jedna položka, ktorá bola samozrejme vyfakturovana a vyfajknutá, že sa tam nachádza. No proste hrôza

    Hrôza. Píšu, že dodanie do 24hod, objednávka prišla po 9-tich dňoch, aj to nekompletná. Pri urgencii som nevedel číslo objednávky tak mi povedali, že oni mi ju nevedia dohľadať podľa mena, že bohužiaľ mi nevedia pomôcť, že majú sto objednávok denne. Keď som povedal,že objednávku ruším, odrazu ju našiel hneď podľa mena a bez problémov sa to dalo doriešiť.

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobrý deň pán Vladimír Gazdík..
    -------------------------------------------------------
    Nedá mi nereagovať na vašu recenziu.
    Ano máte pravdu že tovar vám prišiel neskôr ,ale neprehánajte že o 9-dni.
    Naši operatori vám hneď volali ,že váš tovar sa nachádza u kuriérskej služby,ktorá sa nam ospravedlnila ,že balik zabudli v depe.
    - Nakoľko máme 8 eshopov tak sme vás prosili o čislo objednávky aby sme ju vedeli dohladať hned pri telefonovaní s vami ,ale to ste nevedel a hned ste nám začali nadávať aký sme neschopný že ju nevieme nájsť/ v ôsmich eshopoch hladať podla mena je zdlhavé /
    - Cena za dopravné bola navišená z dôvodu nadrozmernosti vašej objednávky o 5,- euro / to si určuje kuriérska služba nie my /boli ste o tom oboznámený !
    - Tovar ktorý vám chýbal v objednávke bola spona 0,89 eura / chyba u nás pri balení-ospravedlnili sme sa asi 100x /ponúkali sme vám asi 3-kompenzacie
    - nakoniec všetko bolo doriešene k vašej spokojnosti
    - mrzí nás vaša reakcia ,ale aj takéto skúsenosti nás posúvajú dopredu / v riešeni pronlémov /a samozrejme že sa občas nájde takýto klient ,ktorý je zo všetkým nespokojný.
    Držíme vám palce v nakupovani v iných eshopoch a snáď budú mať s vami lepšiu skúsenosť.
    Ďakujeme a prajeme vám pekný deň

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Z troch tovarov mali skladom iba jeden. Doprava mala byť zadarmo, po telefonickom rozhovore ju navýšili o 5 eur a na faktúre o ďalších 5 eur za balné.

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobrý den,je nam lúto ,že dané diely boli v ten čas vypredané,ale boli ste o tom ihned informovaný a súhlasil ste aj s priplatkom za balné na náraznik,ktorý bol nadrozmerný a tých 5,- euro si účtuje prepravná spoločnost nie my.
    Dakujeme .že ste to pochopil.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    nikto mi nedal vediet ze je odoslana trvalo to tizden a kurier mi vola ze nesie balik na rychlo nikdo nedal vediet

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Pane 2x vas hladal kurier...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Velky vyber, rozumne ceny
    • Kupoval som svetla na auto, zamestnanec mi garantoval ze budu pasovat, no svetla mi nesedia. Tovar vsak nemozno vratit ak uz bol namontovany na aute.

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobrý den,je nám lúto za vzniknutú situáciu,ale aj ked my potvrdime ,že daný diel bude pasovat .tak má aj odberatel povinnost si pred montažou diel skonntrolovat,nakolko može byt diel aj zle zabaleny,poškodeny atd...V takom pripade nieje problém sučiastky vymenit alebo vratit.
    DAKUJEME

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar,teda ventilátor bol doručený a to s prasknutym držiakom. Keďže má čas tlačil musel som improvizovat a namontovať poškodený tovar.

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Je nam luto za vzniknutu situaciu ,ale tovar od nas odyšiel v poriadku a nepoškodeny.K poškodeniu muselo dojst pri preprave k vam a za to my už nemožme.Mali ste si tovar hned skontrolovat a vypisat reklamačny protokol s kurierom,ako je tradičny postup.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Za dva týždne nedodani tovar kvôli dvom ložiskám odstavené auto Ďakujem.

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobry den,dva tyžne ???
    Prosim vas ,ked ste nedostupny na 3x a balik sa nam vratil spet...
    Tak kde sa stala chyba ???

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Komunikácia bola výborná. Na môj dotaz či objednané diely sú kompatibilné s WIN môjho vozidla bolo odpovedané kladne.
    Pri montáži technik zistil rozdiely a musel improvizovať. Zároveň som požiadal o spojovací materiál, ktorým boli diely ( plastový spodný kryt motora a plastový kryt predného spoilera) prichytené. Pri prvej jazde v rýchlosti 120 km/h sa mi všetko rozsypalo, dobre že som nehavaroval. Pri opätovnej návšteve servisu mi technik ukázal, že spojovací materiál bol z nekvalitného materiálu a kryty neudržal.

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobry den,daneho tovaru sme predali 100-ky a nikto to nereklamovat,ale zamyslite sa či to mechanik vobec dobre nahodil...nevinte len jednu stranu.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Neprišiel mi všetok tovar čo som si objednal, hlavne že som zaplatil.Škoda cca 5 Eur , nejde ani tak o peniaze ale ten tovar som potreboval.

    Reakcia obchodu MAJO AUTO autodiely

    Dobry den,teraz je neskoro pisat negativnu recenziu,nakolko ste sa nam mal ozvat a by sme hnet riešili vaš problem,len tak sa nestalo...