Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    klamu ohladne datumu dorucenia

    • Obchod nezasílá do ČR
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neskoré doručenie zásielky
  • Objednávku som zrušil kvôli neprofesionálnej a neochotne zamestnankyni čo dvíha telefón ,nemila neustretova ,neochotna ,hádam sa zmení keď si to precita

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velmi neochotná neochotná predavačka v Eurovei v Nekonecno.sk!! Nikdy viac sem!!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rychle dodanie
    • Poskodeny tvrdy obal draheho alkoholu

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň,

    V prípade akýchkoľvek problémov s objednávkou je dôležité nás informovať. Bohužiaľ, bez toho, aby ste nás kontaktovali nedokážeme vzniknutú chybu riešiť. Dôležité kontakty nájdete v mailoch potvrdzujúcich expedovanie objednávky, alebo na stránkach e-shopu.

    Za vzniknutý problém sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.

    MABO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zariadenie je nefunkcne

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň,

    Recenzia zrejme patrí inému obchodu. MABO.sk predáva iba alko-nealko sortiment.

    S pozdravom

    MABO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Správate sa ako poľskí šmelinári, ktorí zavádzajú zákazníkov. Nie ako seriózna firma.

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň,

    Vaša negatívna skúsenosť nás mrzí. Pri spätnej kontrole Vašej objednávky sme však nenašli žiadne pochybenie. Poprosíme vás o kontakt. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    obchod predava Tatransky balzam v bielej keramickej flaske z roztrhnutym kolkom /otvorena flasa/

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nespravne vystavena faktura, cast tovaru uz nemali, tovar vrateny, tovar rozbila prepravna spoločnosť a nahradny uz nemali zdovodu ze tovar uz distribuje ina spoločnosť

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s nákupom. Tovar, ktorý ste si objednali bol v dopredaji, posledný kus, už ho neplánujeme opätovne zaradiť do ponuky a preto nebolo možné Vám expresne poslať náhradný. Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.

    mabo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Az po nakupe som nasla inde omnoho vyhodnejsiu ponuku, A to som objednavala cez BlackFriday, ked mi prisla mailom ooobrovskaaa reklama od Mabo.sk, ze aku maju skvele akcie na BlackFriday. Ale uplne trapne to bola, hanba obtazovat zakaznikov.

    Sklamanie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Osobný odber

    Neviem ci len ja som mala “stastie “ ale pri osobnom odbere zvonim na zvonček 10x cakam a cakam az som to vzdala.
    Takze nikdy viac dakujem.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Na webovej stránke sú staré neauktalne fotografie ,objednal som si fľašu kvôli výzoru a došla mi iná ...čo uz

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň,

    V prípade akýchkoľvek pochybností o objednávke je dôležité nás informovať. Bohužiaľ, bez toho, aby ste nás kontaktovali nedokážeme vzniknutú chybu riešiť. Doležité kontakty nájdete v mailoch potvrdzujúcich expedovanie objednávky alebo na stránkach e-shopu.

    Za vzniknutý problém sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.

    MABO

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Po 14 dní stále mi nebolo pripravená objednávka

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň,

    V prípade akýchkoľvek pochybností o stave objednávky je dôležité nás kontaktovať. MABO team robí maximum, aby bola každá jedna objednávka pripravená v čo najkratšom možnom čase – štandardne do 1 hodiny počas pracovnej doby. Bohužiaľ, bez spätnej väzby nedokážeme prípadný problém identifikovať a promptne ho vyriešiť.

    Ďakujeme za pochopenie

    MABO

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dobrý den, nevím, jestli je chyba na vaší straně, ale nákup mi dosud nedorazil. Nemám dobrou zkušenost s kurýrní službou, uvítala bych, pokud by nákup šlo řešit přes poštu.
    Pokud nákup nedorazí, nevím na koho se obrátit, jelikož jsem nákup zaplatila.

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň,

    balík bol úspešne doručený a prevzatý nasledujúci deň po objednávke ( odovzdaný na podateľni - bohužiaľ Vás o tom neinformovali ). Doležité kontakty nájdete v mailoch potvrdzujúcich expedovanie objednávky alebo na stránkach e-shopu. Sme radi že sa problém podarilo vyriešiť k Vašej spokojnosti. Prajeme úspešný deň MABO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Arogantna a neprofesionalna komunikacia.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • žiadne
    • nekvalitné skladovanie potravín - alkoholu

    kúpená potravina bola skazená a vracať ju nebudem, nakoľko som to vyhodil do koša a viac túto spoločnosť ako zákazník neoslovím. U mňa má každý jednu šancu...

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň, nakoľko nám absolútne záleží na kvalite ponúkaných nápojov, boli by sme radi, ak aby ste zakúpenú medovinu ( pokiaľ je to stále možné ) doručili späť na výdajné miesto pre jej ďalšiu analýzu priamo u výrobcu. Keďže v MABE skladovanie a práca s tovarom vysoko prekračujú zaužívané štandardy, je pre nás dôležité, aby nami vyžadované normy spĺňali aj naši dodávatelia. So želaním všetkého dobrého MABO.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Rano som dostal SMS spravu ze mozem prist pre tovar o 2 hodiny mi niekto volal, ze nemaju skladom

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň, k popisovanému problému došlo pre ojedinelé zlyhanie notifikačného centra, spôsobené obrovským náporom na naše servery ku koncu roka. Problém sa, aj vďaka Vám, podarilo identifikovať a v čo najkratšej možnej dobe upravíme naše zariadenia tak, aby k podobnej situácii v budúcnosti neprišlo. So želaním úspešného vstupu do nového roka MABO.

    • Na internetovej stranke vyzeral tovar inak ako samotna dodavka. :-(

    Reakcia obchodu www.mabo.sk

    Dobrý deň, Vami zakúpený tovar ( balík ) je dodávaný a balený priamo slovenským importérom danej značky. S Vašim podnetom ho budeme kontaktovať. Samozrejme bez váhania nám môžete balík vrátiť a keďže ste si ho boli prevziať osobne stačí ak sa zastavíte na pobočke, kde naši pracovníci ochotne Vašu reklamáciu vyriešia. So želaním úspešného dňa MABO team.