-
Neodporúča obchod
Tovar na sklade nemali, ale ho ponúkali. Zbytočné transakcie ohľqdom platby a potom vrátenie peňazí. Nech neponúkajú to čo už nie je.
-
Neodporúča obchod
- Po dvoch týždňoch mi oznámili, že tovar nebude.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Prišla mi soľná lampa - vyslovene neodporúčam objednávať s tejto stránky! Balík zabalený všelijako , som nevedela že som objednávala akože plienky ( v plienkovej krabici), plus vnútro katastrofa , nahadzaný odpad aby sa nerozbila , krabica nepoškodená , tovar zatesneny odpadom , a lampa aj tak nesvieti , nakoniec som zistila že je namontovana rozbitá žiarovka , ktorú ovšem vedeli že tak posielajú, lebo črepy niako po sebe upratali, chýbali. Akože vysvetlenie , oni sú len sprostredkovateľ, ktorý ani nevie že posúva prijímateľovi poškodený tovar + zdraviu nebezpečný , nakoľko sa jednalo o elektroniku, ktorú poškodenú dajú užívateľovi pchať do elektriny !
Neobjednavat !
Reakcia obchodu LIGHT Spectrum
Vzhľadom na množstvo expedovaných zásielok, nemáme možnosť odskúšať každý výrobok či je funkčný. Ako príde od výrobcu tak to posielame zákazníkom. Ak nie ste spokojná s dodaným tovarom môžete nám ju poslať späť a budú Vám vrátené peniaze alebo môžeme reklamovať uvedenú chybu u výrobcu.
-
Neodporúča obchod
- dobrá cena tovaru
- nedodržianie 3 pracovných dní dodania
objednávka v piatok, info online = dodanie do 3 pracovných dní. Tovar prišiel nasledujúci pondelok /"obtýždeň"/, a teda po sobotňajšej narodeninovej oslave. Tada, na 6ty pracovný deň.
Reakcia obchodu LIGHT Spectrum
Veľmi nás to mrzí, ale ste to nesprávne pochopili. Do 3 pracovných dní znamená, bežný dodací termín od dodávateľa na náš sklad. Tovar takto označený nemáme skladom.
-
Neodporúča obchod
- tovar som nedostal preto som ho stornoval a peniaze nedostal späť
Reakcia obchodu LIGHT Spectrum
Dobrý deň,
ľutujeme, že tovar ste nedostali, ale uvedený výrobok má 2 týždenné omeškanie o ktorý ste boli informovaný. Prosím skontrolujte si Váš účet, nakoľko peniaze vám boli poukázané, na Vami zadaný účet deň po tom ako ste objednávku stornovali. V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte.
S pozdravom
Tím LIGHT Spectrum -
Neodporúča obchod
16. januára 2021 som zakúpil tovar, žiaľ do dnešného dňa nebol doručený.
Reakcia obchodu LIGHT Spectrum
Ospravedlňujeme sa za omeškanie, ale aktuálna situácia občas spôsobí neočakávané výpadky u našich dodávateľov. Vami objednaní tovar bol 27.1 expedovaný.
S pozdravom
Tím LIGHT Spectrum -
Neodporúča obchod
- Obchod predáva tovar, ktorý nemá. Majú uvedené, že tovar je skladom, ale nie je. Pritom si musíte zaplatí kuriéra s dodaním do 2 dní. Jednoducho zavádzajú.
Reakcia obchodu LIGHT Spectrum
Vážená pani Iveta,
Úprimne nás mrzí vaše hodnotenie, nakoľko proces vybavenia objednávky prebehol z nášho pohľadu korektne. Rešpektujeme a vážime si názory zákazníkov, ako pozitívne, tak aj tie negatívne, z ktorých sa snažíme vyhodnotiť, čo dokážeme zlepšiť. Avšak vami uvedené hodnotenie nie je pravdivé, a preto považujeme za dôležité na to reagovať. Ponúkame široký sortiment produktov od rôznych výrobcov a nie všetky držíme na našich skladoch. Časť z nich je na objednávku. Vo vašom prípade, ste si objednali produkt, pri ktorom bola informácia k dodaniu do 7 dní (to je dodacia doba výrobcu k nám do obchodu). Pri produktoch, ktoré máme na našich skladoch, uvádzame pri produkte, že tovar je Skladom. Vy ste si vedome objednali tovar, ktorý skladom nebol, čo máte uvedené aj v emaile o potvrdení vašej objednávky, kde je uvedené pri produkte, že objednaný produkt je k dodaniu do 7 dní. Zároveň sme vás informovali, že tovar sme objednali u dodávateľa a budeme vás informovať, keď k nám tovar dorazí. Žiaľ, po sviatkoch sa stáva, že niektorí výrobcovia majú omeškania dodávky, čo nevieme z našej strany ovplyvniť. V tomto prípade sme vás kontaktovali, že taká situácia vznikla, ale že vám vieme dodať náhradu od iného výrobcu, ktorú sme vám po vašom odsúhlasení aj dodali. Vo vašom hodnotení píšete, že ste si museli zaplatiť kuriéra. Nie je pravdou, že si musíte vopred platiť kuriéra. Vy ste si zvolili online platbu vopred, nie však len za kuriéra ale za celú objednávku, ktorej súčasťou bol poplatok za doručenie kuriérom. Možnosti platby za tovar a kuriérske služby nájdete zverejnené na našom eshope: https://lightspectrum.sk/platba.html. Kuriérska služba nám garantuje doručenie do 2 pracovných dní od expedície tovaru z nášho skladu, čo platí v prípade, že máme tovar na našom sklade. Z vyššie uvedeného preto nepovažujeme vaše hodnotenie za primerané. Je nám ľúto, že ste nás v prípade nespokojnosti nekontaktovali a nereagovali na naše emaily, mohli sme sa vyhnúť vašim nesplneným očakávaniam. Pevne veríme, že pre toto nedorozumenie na nás nezanevriete a budeme radi ak nás navštívite aj v budúcnosti. Ak budete potrebovať pomoc s výberom, sme tu pre vás a ochotne vám poradíme. Prajeme všetko dobré. LIGHT Spectrum -
Neodporúča obchod
Objednala som si adventný kalendár, ktorý mal svietiť a spínač na svietenie bol zapadnutý a nevedela som to zapnúť. Neviem koľko by to trvalo s reklamáciou, preto sme to rozobrali a opravili si to sami, lebo sme to potrebovali mať funkčné hneď.
Reakcia obchodu LIGHT Spectrum
Dobrý deň p. Daša,
Úprimne nás mrzí, že ste mali komplikácie s dodaným tovarom od nás. Pravdepodobne bol tovar chybný od výrobcu, o čom sme však nevedeli. Navonok nejavilo známky poškodenia. Mrzí nás vaše hodnotenie o to viac, že ste sa nám neozvali. Vaše otázky ohľadom reklamácie tovaru nájdete na našej stránke https://lightspectrum.sk/reklamacie.html , ale samozrejme, to vieme riešiť aj individuálne. Adventný kalendár by sme vám bez problémov vymenili, prípadne z hľadiska tohto sortimentu, ktorý je časovo obmedzený, a chceli ste ho mať práve v tomto čase, by sme tovar vzali späť a vám vrátili peniaze. Pevne veríme, že sa prvým nákupom nenecháte odradiť. Ak budete potrebovať pomoc s výberom, sme tu pre vás a ochotne vám poradíme. Prajeme všetko dobré. LIGHT Spectrum