Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Veľký výber okuliarov
- Akceptácia Benefit Plus
- Darčekový poukaz je považovaný za zľavový kód
- Nie je možné kombinovať darčekový poukaz a iný zľavový kód, ktorý ponúka obchodník
- Obchodník uvádza, že doprava pri nákupe tovaru nad 60€ je zdarma. Ak si však vyberiete tovar nad 60€, ale po uplatnení darčekového poukazu výjde výsledná suma objednávky nižšia ako 60€, dopravu zdarma nedostanete
Zle vyriešené fungovanie darčekových poukazov a zavádzanie zákazníkov
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- velky vyber
- lacne ceny
- nepredvidatelny cas dodania
Ak sa chcete spolahnut na dodavku sosoviek, napriklad pred dovolenkou, Lentiamo nie je dobry vyber.
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie, hoci nás mrzí, že ste vo Vašom prípade museli na objednávku dlhšie čakať. V prípade, že sa u Vašej objednávky jednalo o tovar, ktorý nemáme skladom a z toho dôvodu je potrebné ho objednať priamo od výrobcu na to, aby Vám mohol byť doručený, dodacia lehota sa v týchto prípadoch líši od štandardnej doby dodania objednávok, kedy sú všetky objednané produkty skladom. V takých prípadoch, žiaľ, doba naskladnenia produktov nezávisí od nás, ale priamo od výrobcu Vašich šošoviek. Následne už záleží od zákazníkom zvoleného dopravcu po koľkých dňoch od expedície svoju objednávku obdrží. Túto doručovaciu lehotu u jednotlivých dopravcov taktiež uvádzame na našich stránkach.
O predpokladanom dátume doručenia objednávky, však, vždy zákazníkov vopred informujeme ako priamo na stránke, tak emailom, po vytvorení objednávky, pričom, ak dôjde k nečakanej zmene dátumu naskladnenia produktov zo strany výrobcu, zákazníkov o tejto skutočnosti ihneď informujeme a spoločne hľadáme vhodné individuálne riešenie.
Ak to však nebol Váš prípad a prajete si situáciu bližšie preveriť, obráťte sa na nás prosím na našich kontaktoch zákazníckeho servisu na adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle 0800 600 801, aby sme Váš prípad prekontrolovali a našli pre Vás vhodné riešenie a kompenzáciu vzniknutých nepríjemností.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň. -
Neodporúča obchod
Som nespokojný termínom dodania.Pri telefonickom dohovore nevedeli určiť termín dodania.Argumentácia , že kuriéri toho majú veľa neobstojí.Dodacia doba bola9 dní.
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
mrzí nás nízke hodnotenie vychádzajúce z Vašej negatívnej skúsenosti s dlhšou dodacou dobou Vašej objednávky v predvianočnom období. Tak ako uvádzame na našich internetových stránkach v sekcii o doprave, v obdobiach pred vianočnými sviatkami, behom iných sviatkov či v letnom období môže dochádzať k oneskoreniu doručovania zásielok niektorými dopravcami a to z dôvodu zvýšeného množstva objednávok v tomto čase a následnej vyťaženosti kapacít jednotlivých dopravcov.
Z našej strany sa, ako predajca, aj v tomto období držíme okamžitej expedície tovaru, pokiaľ je priamo dostupný na sklade a následného podania objednávky do rúk dopravcom, ktorí vám tovar doručujú a od ktorých kapacít závisí finálny termín doručenia zásielky k vám. V prípade, že avizujete oneskorenie v doručení zásielky zo strany dopravcu a následne kontaktujete náš zákaznícky servis, aktuálny stav vašej objednávky vždy overujeme priamo u dopravcu, čo sa určite stalo aj vo Vašom prípade. Pokiaľ je táto informácia dostupná, ihneď našich klientov informujeme o dátume doručenia poskytnutom dopravcom. V opačnom prípade situáciu riešime ďalej, v snahe tento dátum zistiť. V takom momente zároveň navrhujeme zaslanie novej objednávky, skrz iného dopravcu či možnosť oneskorenú objednávku neprebrať a následnú refundáciu.
Veríme, že napriek tomu Vám bola Vaša objednávka v poriadku doručená a objednávajúc v inom období budete mať opätovne skúsenosť so štandardne rýchlym doručením Vašej objednávky. Ak nás kontaktujete späť na adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle 0800 600 801, môžeme vašu objednávku skontrolovať a ponúknuť vám kompenzáciu, ak niekde nastala chyba.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň. -
Neodporúča obchod
- velmi zla komunikacia so zakaznikom . Tovar mi nebol doručeny na mnou vybranu adresu a Lentiamo nebolo ochotne spojit sa s ich dopravcom a chybu napravit.
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
Vaša negatívna skúsenosť s doručovaním zásielky nás skutočne mrzí. Žiaľ, ako predajca nemáme vplyv a dosah na to, ak je dopravca, kvôli vyťaženosti výdajného miesta nútený z kapacitných dôvodov zmeniť výdajné miesto Vášho balíčka.
Tiež nás mrzí Vaše tvrdenie ohľadom neochoty riešiť Vašu situáciu z našej strany. Situáciu sme riešili okamžite, hneď po Vašom kontaktovaní zákazníckeho servisu, pričom, keď už nebolo možné balíček po kontaktovaní dopravcu presmerovať na iné výdajné miesto, navrhli sme Vám okamžité zaslanie nového balíčka, aby sme zabránili omeškaniu pri doručovaní a tiež možnosť pôvodnú objednávku z pozmeneného výdajného miesta nevyzdvihnúť. Tá by sa vrátila naspäť k nám. Navrhnuté riešenie ste odmietli.
Ďakujeme pekne za pochopenie. -
Neodporúča obchod
- Dlhá doba doručenia, napriek tomu, že tovar je na sklade
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
dlhá doba doručenia balíčka nás skutočne mrzí. Pokiaľ máme tovar momentálne dostupný na sklade, vždy objednávky expedujeme v ten istý deň, v ktorý je objednávka vytvorená. Dátum dodania k Vám na adresu už potom závisí od konkrétneho, Vami zvoleného, dopravcu. V prípade, že tovar alebo časť objednávky na sklade nemáme, objednávame ho od výrobcu a o plánovanom dátume naskladnenia informujeme zákazníkov emailom.
Ak si prajete situáciu bližšie preveriť, prosíme, obráťte sa na na nás na našu emailovú adresu: [email protected]. Prípadne, telefonicky na: 0800 600 801. -
Neodporúča obchod
- Žiadne
- Poškodené šošovky
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý den, Márie,
litujeme, že jste neobdržela bezvadné zboží. V případě reklamace kontaktních čoček nás můžete kontaktovat na na e-mail [email protected] a zaslat nám fotografie s viditelným číslem LOT z předmětného vadného balení. Následně Vám bude nabídnuta forma kompenzace.
Pro více informací nás můžete kontaktovat telefonicky na bezplatnou linku 0800 600 801 ve všední dny od 8:00 do 18:00, kde jsou vám k dispozici naši pracovníci zákaznického servisu.
Přejeme Vám krásný den. -
Neodporúča obchod
- Roky si z toho eshopu objednávam kontaktné šošovky, s ktorými som bola vždy spokojná. Pred týždňom som si objednala šošovky, ktoré mi mali byť doručené 21.6. Keď som však pozrela sledovanie zásielky, predĺžili dodanie o 6 dní. Som sklamaná. Potrebujem ich akútne, keby som vedela, že budem tak dlho čakať, objednám si z iného obchodu..
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý den,
mrzí nás dlouhá dodací doba zboží. Bohužel jsme v tomto případě odkázáni na datum, které nám poskytne výrobce. Pokud dojde k jeho změně, jsme následně nuceni termín dodání zákazníkovi posunout.
Proto zákazníka při jakékoliv změně týkající se času doručení informujeme prostřednictvím zpráv o aktuálním stavu objednávky, aby nás v případě potřeby mohl kontaktovat na e-mail [email protected] nebo telefonicky na bezplatnou linku 0800 600 801 ve všední dny od 8:00 do 18:00, kde mu naši pracovníci zákaznického servisu pomohou s řešeným situace a nabídnou možné alternativy.
Přejeme Vám krásný den. -
Neodporúča obchod
- Dňa 18.5. mi mal byť doručený balík, ktorý bol vopred zaplatení a dnes je 22.5. a stále ukazuje že je v preprave.
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
daná situácia nás mrzí, aby sme mohli stav doručenia overiť u dopravcu napíšte nám prosím na [email protected] číslo objednávky. Ďakujem. -
Neodporúča obchod
- obaly produktov boli všetky poškodené, ako roztoky tak aj obal samotných kontaktných šošoviek
- nefungovala platba cez internet a nevedeli odstrániť chybu, musela som platiť na dobierku
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Vzniknutá situácia nás mrzí, ak si želáte tovar reklamovať, je to samozrejme možné, napíšte nám na [email protected] číslo objednávky a pošlite nám fotografie tovaru, ktorý Vám prišiel poškodený.
Čo sa platby kartou, Paypalom a podobne týka, nie vždy je možné zhodnotiť, kde vznikla chyba, neevidujeme problémy s platbami vopred. Situáciu sa môže podariť vyriešiť s poskytovateľom Vašich bankových služieb, ak napr. platba kartou nie je systémom prijatá, resp. otvorením si platobnej brány v inom internetovom prehliadači, platby niekedy nemusia prejsť kvôli kolísaniu internetového pripojenia, máte nastavený limit platieb kartou, je zadaný nesprávny kód a podobne. Ďakujem za pochopenie. -
Neodporúča obchod
Na povodnu objednavku cakam od 15.2. A neustale mi je predlzovany termin dodania
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
daná situácia nás skutočne mrzí, termín dodania napr. špeciálnych šošoviek závisí na výrobe a výrobcovi, vždy sa snažíme o čo najskoršie doručenie. Napíšte nám prosím na [email protected] číslo objednávky, jej stav overíme. Ďakujem za pochopenie. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Tovar prišiel v poškodenej a vyšuchanej krabičke, okuliare boli zašpinené akoby boli už používané
Veľmi som sa tešil na tieto okuliare, ale keď dorazili tak prišli v poškodenej a vyšuchanej krabičke a boli zašpinené akoby už boli používané. Za tú cenu človem čaká že dostane nový, nikým nesotknutý produkt a v novej nepoškodenej krabičke.
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie, vzniknutá situácia nás mrzí, zašlite nám prosím na [email protected] číslo objednávky a fotografie okuliarov a krabičky, verím, že situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti. Ďakujeme. -
Neodporúča obchod
Objednávala som pred 6 dňami a stále tovar nemám
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Aby sme však mohli situáciu overiť a skontrolovať dôvod nedoručenia, prípadne stav zásielky, potrebujeme číslo objednávky, napíšte nám ho prosím na [email protected], obratom Vás budeme kontaktovať.
Ďakujeme. -
Neodporúča obchod
Tovar nedosiel
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Aby sme však mohli situáciu overiť a skontrolovať dôvod nedoručenia, prípadne stav zásielky, potrebujeme číslo objednávky, napíšte nám ho prosím na [email protected], obratom Vás budeme kontaktovať.
Ďakujem. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
komunikácia s obchodom je zlá
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, že máte tento pocit, ak ste nám písali e-mail, odpovedáme štandardne do 24 hodín v pracovné dni od obdržania správy, odpoveď Vám mohla doraziť do SPAMu, reklám alebo podobne v e-mailovej schránke, to sa niekedy žiaľ stáva.
Skúste prosím špecifikovať problém, aby sme ho mohli vyriešiť. Môžete nám tiež zatelefonovať na bezplatnú linku 0800600801 medzi 8-18 hodinou v pracovné dni, resp. sa nám môžete ozvať na [email protected]. Ak nie sú naši operátori aktuálne dostupní, voláme obratom späť na číslo zmeškaného telefonátu akonáhle to je možné.
Zakladáme si na perfektnom zákazníckom servise. Ocenili by sme konkrétne informácie, v čom Vám naša komunikácia nevyhovovala, aby sme sa mohli zlepšovať. Ďakujeme za pochopenie. -
Neodporúča obchod
- Krátka lehota na vyzdvihnutie objednávky v balikomatu. Zbytočne prieťahy. Nové šošovky nemám doteraz. Hlavná vec že mi chodia emaily sú som si kúpil ďalšie šošovky
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Ak Vám nevyhovuje doba uloženia v PPL ParcelBOXe (tá sa žiaľ predĺžiť nedá), máte možnosť vybrať si napr. niektoré z našich výdajných miest vo Vašom meste či v inom meste, tu sú objednávky uložené 7 dní a ak by ste potrebovali, stačí sa nám ozvať a dobu uloženia predĺžime.
Prípadne si tiež môžete vybrať iný spôsob doručenia, napr. GLS, čo trvá kratšie rovnako ako doručenie na naše výdajné miesto, podrobnejšie informácie uvádzame na stránke: https://www.lentiamo.sk/sposoby-dorucenia.html, na pobočke Slovenskej pošty zostávajú zásielky uložené 18 dní.
Ak ste si novú objednávku nezadali, nové šošovky nebudú vyexpedované. Ak sa nám pôvodná objednávka vráti, je automaticky zrušená a v prípade, že bola uhradená vopred, sumu vraciame späť spôsobom, akým bola zaplatená obratom.
Ďakujem za pochopenie. -
Neodporúča obchod
- na sklade nemali objednany tovar
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Pri výbere konkrétneho produktu vždy aktuálnu dostupnosť uvádzame priamo po zadaní požadovaných parametrov. Napíšte nám prosím číslo objednávky na [email protected], situáciu overíme. Ďakujeme. -
Neodporúča obchod
- Dlho trvá dodanie tovaru.
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Daná situácia ma mrzí, napríklad u špeciálnych šošoviek, ako sú farebné dioptrické, tórické alebo multifokálne šošovky (zriedkavo aj u iného tovaru), môže nastať situácia, že nie sú vo Vami požadovanej kombinácii parametrov aktuálne na sklade dostupné a musíme ich objednať od našich dodávateľov alebo priamo od výrobcu. Pred zadaním objednávky je nutné skontrolovať dostupnosť konkrétnych Vami vybraných parametrov - po zadaní dioptrie vždy uvádzame predpokladaný dátum dodania šošoviek, prípadne či sú na sklade fyzicky dostupné a je možné ich odoslať obratom. V potvrdení objednávky opäť zasielame informáciu o dostupnosti konkrétneho Vami vybraného tovaru na sklade.
Ďakujeme za pochopenie. -
Neodporúča obchod
- Moje objednané položky ktoré ste my doručili vôbec neboli také ako som čítala v popise farebné šošovky vôbec nezmenili farbu mojich očí any prvá objednávka no ani táto druhá takže som zbitocne vyhodila takmer 30eur
Reakcia obchodu Lentiamo.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, že nie ste s výberom šošoviek spokojná, avšak pred prvým nákupom akýchkoľvek šošoviek je nutná návšteva očného lekára alebo kontaktológa, ktorý šošovky naaplikuje a prípadne poskytne skúšobný pár.
Mal by odporučiť vhodnú značku kontaktných šošoviek tak, aby Vám sedeli (fotografie v našom e-shope sú ilustratívne, výsledný farebný efekt je ovplyvnený prirodzenou farbou očí a pod.), tiež kombinácia zakrivenia a priemeru Vašich očí musí byť zmeraná od špecialistu, univerzálna veľkosť šošoviek, ktorá vyhovuje každému, žiaľ neexistuje. Nie všetky značky šošoviek kryjú rovnako, v prípade farebných šošoviek ide skutočne o skúšanie, či nájdete vhodnú značku, ktorá prekryje farbu Vašich očí tak, ako si predstavujete.
Téme sa tiež venujeme aj v článku: https://www.vasesosovky.sk/blog/najlepsie-farebne-sosovky.html
Všetky dostupné fotografie s nasadenou šošovkou pre lepšie porovnanie zmeny od zákazníkov sú k dispozícii po kliknutí na konkrétny odtieň farebných šošoviek - zobrazíte si ich kliknutím na "Reálne fotky" pri vybranom odtieni - ak nám boli poskytnuté.
Výsledný dojem do istej miery skutočne ovplyvňuje prirodzená farba dúhovky oka a svetelné podmienky, nie je možné takto na diaľku zhodnotiť, aké Vám budú vyhovovať a sedieť.
Ďakujem za pochopenie.