Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar, ktorý som si objednala nebolo mi možné doručiť kvôli tomu, že na sklade už nemali. Neviem prečo ponúkajú tovar, ktorý už nemajú na sklade .

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Vážení zákazník,
    Ďakujeme veľmi pekne za Vašu objednávku a samozrejme aj za recenziu. Sme veľmi radi za každú jednu recenziu.
    Dovoľte nám prosím sa však k Vášmu problému vyjadriť. Vami objednaný produkt sme skladom mali, avšak my sme mali pri produkte uvedené aj kusy, ktoré sme mali skladom asi ste si túto informáciu nevšimli lebo aj napriek tomu ste si objednali väčšie množstvo aké sme mali uvedené. Boli to posledné kusy, ktoré sme mali na sklade. Pri výstupnej kontrole si kolegovia všimli, že posledné kusy sú poškodené. Samozrejme, že sme Vás hneď kontaktovali a ozrejmili sme Vám danú situáciu, kde sme sa Vám ospravedlnili za poškodené kusy, ktoré Vám nemôžeme poslať (nakoľko poškodený tovar nezasielame) Vami vybraný produkt sa už bohužiaľ nevyrába, tak sme daný produkt už nevedeli ani doobjednať. Bol Vám ponúknutý nový produkt, ktorí je náhrada za Vami objednaný, (o ktorí ste nemali záujem) a aj za rovnakú cenu aj keď nový produkt je už oveľa drahší. O nový produkt ste nemali záujem, čo samozrejme akceptujeme a chápeme.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť ale spravili sme pre Vás maximum čo sme spraviť mohli.
    Ďakujeme pekne ešte raz a prajeme Vám pekný deň,
    S pozdravom
    Rado

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Vážený zákazník,
    ďakujeme pekne za Vašu objednávku a aj za Vaše všetky objednávky, nakoľko ich máte viacej.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť ale nevedeli sme Vašej požiadavke vyhovieť. Nevyhoveli sme Vám jednej z Vašich viacerých požiadaviek. Jedna z viacerých požiadaviek napríklad bola aby sme Vám ku každému produktu, ktorí nakupujete poslali informáciu o exspirácii,
    Požadovali ste mail, whatsap alebo podobne. Spísali sme Vám všetky produtky ktoré ste nakupovali a poslali sme Vám požadovanú informáciu. Ďalej ste od nás požadovali aby sme Vám poslali Vašu objednávku o dva týždne od objednania. Žiaľ objednávky neuskladňujeme, nakoľko sme limitovaný priestorom a taktiež denne máme asi 5 požiadaviek aby sme poslali objednávku o týždeň o dva dni o mesiac a podobne, kde dané objednávky z určitých dôvodov nevyskladňujeme. Napríklad aj z dôvodu vyššie spomenutého ale napríklad aj z priveľkého vracania takto zaslaných objednávok (po dlhšom čase zákazníci nepreberali objednávky). Ale asi ste boli s nami spokojný v poslednom období, nakoľko ste vykonali Ďalšiu objednávku, ktorá Vám bola aj doručená. Za to sme Vám vďačný, že objednávate znova. Taktiež sa tešíme, že ste dostali tovar ihneď na druhý deň od objednania, v poriadku a za dobrú cenu a že Vám balík dorazil v poriadku.
    O tomto všetkom (že nedržíme objednávky ale vyskladňujeme hneď) sme Vás informovali aj telefonicky.
    Všetky tieto náležitosti máme aj v OP.
    Mrzí nás, že si myslíte, že sme neochotný ale nieje to pravda. Snažíme sa vyhovieť každému zákazníkovi ale samozrejme tak aby nato nedoplácali ďalší naši skvelý zákazníci.
    Ďakujeme pekne za Vašu recenziu
    Prajem pekný deň,
    Rado

    • Od 14.07.2022, ked som uhradil zasielku a do teraz mi nebola doručena.

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Vážený zákazník.
    Ďakujeme pekne za Vašu objednávku a aj za recenziu. Dovoľte nám avšak reagovať. Vaša recenzia sa nezakladá na pravde a zavádzate. Vami vytvorená objednávka nieje do dnešného dňa uhradená. Zvolili ste si úhradu ako prevod vopred (bankovým prevodom), avšak úhradu ste nevykonal. Boli Vám poslané dva maily o neuhradenej objednávke a taktiež sme Vám písali este jeden mail, že Vašu objednávku evidujeme ako neuhradenú. Reagovali sme na Vašu otázku, kedy Vám bude doručená objednávka. Podľa našich OP môžeme objednávku po 2 dňoch, pokiaľ nieje uhradená stornovať. My sme to avšak neurobili a dali sme Vám možnosť objednávku uhradiť. Prosíme aby ste svoju recenziu ešte raz zvážili a upravili nakoľko nieje pravdivá.
    Prajem pekný deň.
    Rado

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neodporúčam nakupovať v tejto lekárni, objednávka stornovaná z ich strany.

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň vážený zákazník,
    V prvom rade veľmi pekne Ďakujeme za napísanie aj za recenziu,
    Vážime si každú jednu recenziu ktorú dostaneme aj keď niesú pozitívne.
    Avšak dovoľte nám podotknúť, že Vašu objednávku sme nestornovali svojvoľne ale preto, lebo bola dlhšiu dobu neuhradená.
    O neuhradenej objednávke sme Vás informovali mailom aj telefonicky (kde sme sa Vám nedovolali)
    Na naše upozornenie ste nereagovali, následne sme museli objednávku stornovať, podľa platných obchodných podmienok.
    Nikdy si nedovolíme stornovať objednávku len tak svojvoľne.
    Ďakujeme pekne ešte raz a prajeme všetko dobré.
    Prajem pekný deň,
    Rado

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Zaslaný tovar je 3 mesiace pred dobou expirácie. Ak by ma eshop informoval vopred, nebral by som toľko balení daného produktu.

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Miroslav,
    v prvom rade veľmi pekne ďakujeme za Vašu objednávku,
    sme radi, že ste si objednali dané produkty v našej lekárni. Pri každom produkte, ktorý má "ohrozenú" exspiráciu máme upozornenie, tak ako ho máme pri danom produkte (asi ste si nevšimli). Taktiež preto bola aj znížená cena (cca 1€) lebo je tam ohrozená exspirácia. Štandardná cena je oveľa väčšia. Avšak pokiaľ by ste daný produkt užívali podľa odporúčaní, bez problémov by ste ho využívali ešte pred koncom exspirácie. Mrzí nás Vaša nespokojnosť a nabudúce sa posnažíme ešte viac.
    Ďakujeme pekne za recenziu.
    Prajem pekný deň,
    Rado

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Objednaný tovar mi prišiel ale expiracia na dvoch kusoch tovaru bola len 3 mesiace.nakolko produkty boli pre babenko ktoré sa má narodiť.....veľké sklamanie tovar nestihneme ani využiť.velka nevýhoda že aspoň pri detskom sortimente neuvádzajú dobu záruky......síce mi po upozornení zavolali a ospravedlnili sa ale zbytočne vracanie tovaru naspäť musí človek absolvovať.

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Tatiana,
    v prvom rade veľmi pekne ďakujeme za Vašu objednávku aj za Vašu recenziu,
    každá jedna recenzia nás posúva vpred a mrzí nás Vaša nespokojnosť.
    Avšak produkty 3 mesiace pred exspiráciou je štandardná doba použitia daného produktu.
    Pri štandardnom používaní Vami objednaných produktov sa dané produkty môžu využiť.
    Chceme Vás poprosiť pokiaľ si budete robiť znova objednávku, stačí nám do komentára napísať, že si želáte produkty s dlhšou exspiráciou, nakoľko ich máte záujem využívať o 4 mesiace. Avšak veľa produktov takú dlhú exspiráciu ani nemajú.
    Tak ako sme Vám aj v telefónom rozhovore ozrejmili s dlhšou exspiráciou na trhu Vaše produkty neboli.
    Spravili sme Vám aj ústupok s tým, že ste dané produkty mohli vrátiť nakoľko tieto produkty zo zákona sa nesmú vracať.
    My sme tieto produkty stiahli a znehodnotili, nakoľko sa už znova nesmú predávať.
    Veľmi radi by sme aspoň pri niektorých detskom sortimente uvádzali dobu exspirácie ale pri každej dodávke tovaru je iná exspirácia, takže pri jednom produkte by bolo aj 10 exspirácií. Všetky naše produkty majú štandardnú dobu exspirácie, nikdy neposielame produkty po exspirácii alebo z ohrozenou exspiráciou. Pokiaľ takýto produkt na našom webe nájdete je tam upozornenie s informáciou o exspirácii.
    Ďakujeme pekne ešte raz a ospravedlňujeme sa nepríjemnosti.
    Prajem pekný deň,
    Rado

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Iny tovar ako bol vyobrazeny v ponuke, dokonca poskodena krabica

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň,
    v prvom rade Ďakujeme pekne za objednávku a aj za recenziu, každú jednu recenziu si Vážime aj keď nieje pozitívna,
    každá jedna recenzia nás posúva vpred.
    Vaša objednávka bola vyexpedovaná hneď ako to bolo možné, nakoľko ste objednávku vytvárali poobede tak Vám bola expedovaná hneď na druhý deň ráno. Podľa kamerového záznamu Vám odišli presne tie produkty ktoré ste mali v objednávke.
    Mrzí nás, že Vám prišli poškodené avšak od nás odchádzali v bezchybnom stave a to, že sa poškodili počas prepravy o tomto sme nemali informáciu. Hneď by sme to riešili avšak nikto nás nekontaktoval, že Vám prišli poškodené produkty. Dnes, hneď ako sme sa dozvedeli, že niečo nieje v poriadku sme Vás kontaktovali a chceli sme Vám tovar vymeniť avšak asi sme Vás zastihli nie v dobrom čase, nakoľko ste sa s nami odmietli rozprávať a položili ste nám telefón. Mrzí nás celá situácia a radi by sme Vám vyšli v ústrety.
    Samozrejme, že tovar Vám stiahneme späť alebo nám ho môžete vrátiť.
    Ďakujeme pekne ešte raz a prajem pekný deň,
    S pozdravom
    Rado

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychla dodavka

    Objednal som si vacsie mnozstvo tabletiek z jedneho druhu, preto som ich v poznamke poziadal, aby moja objednavka bola vybavene len v pripade, ze expiracia bude min. 4/2022. Nikto ma nekontaktoval a zasielka mi bola dodana kompletne s expiraciou 12/2021.

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Vážený zákazník,
    Veľmi pekne Ďakujeme za Vašu objednávku a aj za recenziu,
    Avšak Vami objednané produkty mali štandardnú exspiráciu. Z väčšou exspiráciou na trhu niesú skladom.
    Nevedeli sme ako Vám ponáhľa objednávka, preto Vám bola zaslaná čím skôr aby ste svoje produkty mali čo najskôr doma.
    V našom internom systéme je poznámka, že sa Vás kolegovia snažili kontaktovať avšak bezúspešne.
    Samozrejme objednané produkty môžete vrátiť, pokiaľ nemáte o ne záujem - na naše náklady.
    Skúšali sme Vám volať aj dnes ale nedovolali sme sa.
    Mrzí nás vzniknutá situácia ale spravili sme maximum pre Vás.
    Ďakujem pekne ešte raz a prajem pekný deň,
    Rado

  • Tovar som zaplatila a nebol mi dodaný, telefonicky mi oznámila pani ,že údajne moju zásielku stratila GLS ! Peniaze že mi vrátia, ale doteraz neprišiel balík ani peniaze!

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň,

    v prvom rade Ďakujeme pekne za Vašu objednávku a mrzí nás, že Vám nebol doručený tovar.
    Mrzí nás, že ste neboli spokojná, ale verte, že sme spravili maximu, keď Vám nebol doručený tovar.
    Peniaze Vám boli vrátené, prosím skontrolujte si stav účtu. Peniaze vraciame hneď ako je to možné aj keď zo zákona
    máme na to 14dní ale my sa vždy snažíme vrátiť peniaze ihneď. Prosím dajte nám informáciu či Vám prišli peniaze.
    Áno Váš balík sa niekde stratil a ihneď ako sme sa to dozvedeli, sme Vás kontaktovali a začali sme to riešiť.
    Kolegyňa Vám ihneď volala a oznámila Vám daný problém. V tom čase sme už bohužiaľ nemali všetky produkty skladom tak sa stornovala objednávka, s čím ste súhlasili. V momentálnej dobe je dosť veľký výpadok v niektorých produktoch.
    Momentálne už máme niektoré produkty skladom.
    Mrzí nás to všetko lebo doteraz sme nemali negatívne recenzie a to od nás denne odchádza tovar v stovkách balíkoch.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme ale daná situácia nevznikla našou vinou ale preberáme za ňu zodpovednosť.
    Ďakujem pekne za Váš čas
    Rado

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rýchle vybavenie objednávky - odoslané ešte v deň objednania, doručené na nasledujúci deň
    • Lieky prišli v pokrčenom kartóne, dokonca aj krabičky vo vnútri boli pokrčené...

    Neviem či to bola chyba lekárne, alebo kuriérskej služby, ale balík došiel v poškodenom kartóne a aj vo vnútri boli krabičky na liekoch pokrčené. Nemám dobrú skúsenosť...

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň,
    v prvom rade ďakujeme za Vašu objednávku a aj za recenziu,
    sme radi, keď nás zákazník upozorní na problémy ale boli by sme radšej, kebyže nás zákazník kontaktujte
    hneď keď je problém aby sme daný problém mohli vyriešiť hneď k jeho spokojnosti. Mrzí nás, že Vám prišiel poškodený tovar ale o danom probléme sme nevedeli.
    Po kontrole kamerových záznamov sme zistili, že od nás zásielka odchádzala v poriadku.
    Veľmi nás to mrzí, že ste dostali Vašu zásielku poškodenú, musel niekde zlyhať ľudský faktor (v kuriérskej spoločnosti),
    samozrejme, že tovar Vám vymeníme a zašleme Vám nový.
    Prajem pekný deň,
    Rado

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Už som tu nakupoval a nemal som problémy
    • Objednal som si BEBA OPTIPRO Comfort ale prišla mi BEBA Comfort.
    • E-mailom mi neprslo žiadne zhrnutie objednávky že čo som si vlastne objednal len informacia že je všetko v poriadku. Čo by mi nevadilo ale nastal tento problem že prišiel iny tovar.
    • Faktúra ktorá bola na balíku bola vytlačená na tlačiarni na ktorej dochádzala farba. Je na nej vynechaný text.

    Ešte dám tomuto obchodu šancu. Každý môže urobiť chybu. Ale ak to mojej malej bude vadiť na žalúdok tak neviem.

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Tomáš,
    veľmi pekne ďakujeme za Vašu objednávku a aj za recenziu.
    Beba Comfort menila obal, produkt ste dostali presne ten istý ako minule. Zmenil sa len vizuál balenia.
    Prvý email Vám išiel hneď ako ste si spravili objednávku, druhý email Vám išiel, keď sme začali objednávku chystať, kde Vám prišlo aj zhrnutie, čo ste si objednali. Tretí email Vám išiel, keď sme Vám objednávku odoslali domov. A posledný email Vám prišiel od kuriérskej spoločnosti s informáciou kedy Vám bude balík doručený. Váš tovar ste mali ani nie 36 hodín doma od objednania a presne ten čo ste si objednali.
    Farbu v tlačiarni si v sklade už vymenili :)
    Prajem pekný deň,
    Rado

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nevie si vybrat kurierov absolutny prepadak

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň Vážený zákazník,
    v prvom rade ďakujeme pekne za Vašu objednávku,
    je nám veľmi ľúto, že ste neboli spokojný s našimi službami.
    Vaša objednávka bola vybavená a od nás odoslaná dňa 18.12.2018, 19.12.2018 bol prvý pokus o doručenie,
    kde Vás kontaktoval kuriér, avšak Vy ste dodávku odmietli. Dňa 20.12.2018 Vás znova kontaktoval kuriér, kde Vám chcel dodať Vašu objednávku, avšak znova ste ho odmietli. Následne nás kontaktovala kuriérska spoločnosť, že zákazník odmieta prevziať objednávku. Následne sme Vás kontaktovali za účelom vyrozumenia problému, kde ste nám oznámili, že sa neviete dohodnúť s kuriérskou spoločnosťou na doručení.
    Nakoľko ani tretí pokus na doručenie Vám nevyhovoval, zásielka nám bola vrátená.
    Mrzí nás to, že ste boli nespokojný a veríme, že nám dáte ešte šancu.
    S kuriérskou spoločnosťou sme si daný problém vysvetlili.
    Ďakujem pekne ešte raz za Vašu objednávku
    Prajem pekný deň,
    Rado

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • K nákupu mlieka Sunar sľúbili darček kapsicku Sunárek do ručičky ktorý stojí okolo 1€ namiesto toho poslali keks v hodnote 15 centov. A nikde žiadne ospravedlnenie ani vysvetlenie. A mlieka som kúpila 4 tak som čakala, že darčeky budú 4 došiel 1. V iných obchodoch to tak bolo. Koľko kusov som zakúpila toľko darčekov došlo.

    Neodporúčam zavádzajú zákazníka.

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň,
    V prvom rade veľmi pekne ďakujeme za Vašu objednávku a aj za recenziu. Mrzí nás, že neodporúčate náš obchod a, že ste boli nespokojná. Snažíme sa pre zákazníka spraviť maximum. To, že ste nedostali sľúbený darček ma veľmi mrzí a ihneď ako nám bude znova naskladnený, Vám ho dopošleme. Chcel by som Vás pekne poprosiť, pokiaľ by ste si od nás niečo objednávali a bol by nejaký problém, aby ste nám ihneď zavolali a my sa posnažíme vyriešiť daný problém k Vašej spokojnosti. Teraz už neviem zistiť prečo daný darček nebol v zásielke nakoľko nearchivujeme zo zákona tak dlho kamerový záznam.
    Ku každej OBJEDNÁVKE pri splnení podmienok dostávate darček, takto to máme uvedené aj v obchodných podmienkach, mrzí ma, že ste boli v tom, že ku každému produktu máte dostať darček.
    A aj touto cestou by sme sa Vám chceli ešte raz ospravedlniť, že ste nedostali darček. Snažíme sa, aby ste boli nákupom v našom ESHOP-e vždy spokojná a to aj napríklad najlepšími cenami napr aj na Sunar, kde sa snažíme mať vždy najlepšu cenu a kde pri kúpe nad 29.99€ neplatíte poštovné. A aj týmto spôsobom sa snažíme odlíšiť od konkurencie – cenou a službami.
    Verím, že aj napriek prvotnému negatívnemu zážitku, prehodnotíte svoj postoj a dáte nám ešte jednu šancu.
    Ďakujem pekne za Váš čas
    Prajem pekný deň,
    S pozdravom
    Rado

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal pred 10-imi dňami a do dnes mi nebol doručený!!!

    Reakcia obchodu Lekáreň v KOCKE

    Dobrý deň p. Nagy,
    je nám veľmi ľúto, že ste do dnešného dňa nedostali Vašu objednávku.
    Vašu objednávka ste si vytvorili dňa 15.12.2017 o cca 05:00 hod. ešte v ten deň 15.12.2017 od nás odišla a bola Vám zaslaná do SPS parcel shopu - SPS Parcel Shop Ivánka pri Dunaji - Senecká cesta 1 , tak, ako ste si zadali pri vytváraní objednávky (a kde si aj želali) doručiť Váš objednaný tovar . Váš tovar je na danom výdajnom mieste. už od 16.12.2017 a čaká na vyzdvihnutie. Budeme Vás ihneď v stredu kontaktovať a dohodneme si presun zásielky tak, aby to Vám vyhovovalo.
    Mrzí nás, že ste nespokojný a budeme sa snažiť spraviť všetko pre Vašu spokojnosť.
    Vždy sa snažíme tovar vyexpedovať ešte v deň objednania pokiaľ je tovar objednaný do 12:00hod tak aby ste ho do 24hod mali doma.
    Prajem pekný deň,
    S pozdravom
    Rado