Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nikdy viac

    Pán sľuboval, a sľuboval aj mailom, aj po telefonickom rozhovore, aj sms správou. Nasľuboval inú verziu, nakoniec zrušil pôvodnú objednávku a odmlčal sa.Nikdy viac,škoda času.Už kachle sú doma, od iného dodávateľa.

    Reakcia obchodu www.krbyonline.sk

    Dobrý deň pani Jarmila!

    Nechápeme Vašu nespokojnosť, nakoľko všetky dostupné informácie sme poskytli včas.
    Objednávku ste vytvorili dňa 10.10.2022 na krbové kachle Thorma Borgholm keramik Top, vo farbe slonová kosť, so spôsobom úhrady platobnou kartou a doručením na adresu. Ďalej podľa informácií banky ste transakciu zrušili o 22:46 hod.
    Na základe upozornenia banky o zrušení transakcie bola Vaša objednávka stornovaná. Dobierku nemáme v možnostiach pri spôsobe platby a túto informáciu sme poskytli aj telefonicky a máme aj na webe. Pomocou SMS správ nekomunikujeme.
    Je nám ľúto, že ani po vysvetlení sa Vám nepodarilo odovzdať správne dokončenú objednávku.

    Tím KRBOVÉ ŠTÚDIO s. r. o.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednavka bola zadana, dodnes netusim v akom je stave. Teda ked niekomu spravim biznis za 430€, tak by som čakala lepsi servis a starostlivosť o klienta.

    Reakcia obchodu www.krbyonline.sk

    Vážený zákazník!

    Žiaľ naša predajňa bola v čase od 13.09.2021 do 02.11.2021 zatvorená z organizačných dôvodov. Po otvorení sme Vás okamžite informovali telefonicky a e-mailom o stave objednávky a dňa 05.11.2021 ste prevzali tovar podľa objednávky. Mrzí nás vzniknutá situácia.

    KRBOVÉ ŠTÚDIO

  • Platba vopred nie je korektná, v minulosti sa mi stalo ze som zaplatil dodávku a tovar uz nedorazil... viac to neurobím, tovar do piatku15.10. nedorazil.
    Cyprich

    Reakcia obchodu www.krbyonline.sk

    Vážený pán Cyprich!

    Žiaľ naša predajňa bola v čase od 13.09.2021 do 02.11.2021 zatvorená z organizačných dôvodov, preto bola Vaša objednávka vybavená neskôr, ale zásielka dorazila v poriadku. Ďakujeme za objednávku a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

    KRBOVÉ ŠTÚDIO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar vôbec neprišiel.