Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Jediná výhoda je nákup online.

    Už nie je možné kúpiť výhodné veľké balenia,tak ako v minulosti.Zavádzajúce ponuky na zľavu,sú veľmi limitované.Opakované neskoré doručenie kvôli "výrobcovi"...prečo nemajú skladom viac kusov?

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Po 6 dňoch od objednanie a zaplatenia (platba kartou, prišiel aj email s potvrdením platby). Žiadna reakcia ani informácia od predajcu v akom stave je objednávka. Podľa mňa veľmi dlhá doba na to aby sa k tomu predajca nevyjadril, či náhodou nie sú problémy s tovarom a tak zatiaľ neviem či vôbec príde a či mám začať hľadať tovar niekde inde. Čo nabudúce na 99% aj budem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zlá komunikácia

    7 pracovných dní sa status mojej objednávky nemenil, telefón nikto nedvíhal. V mailovej komunikácií mi bolo oznámené, že som si objednal tovar s odosielacou lehotou 8 pracovných dní (čo si nespomínam že bolo niekde v procese objednávky uvedené). Mailová komunikácia bola síce rýchla, ale absolútne bez nejakého podpisu, netuším s kým som komunikoval. Na to, že sa cez obchod predávajú šošovky mi príde takéto dlhé čakanie absurdné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cakam uz 10 dni na sosovky. Prisiel mi mail, ze ich zatial nemaju skladom. Som zvedava kolko to este potrva. Uz sa mi to s tymto obchodom stalo, dala som im po vyse roku opat sancu, ale naposledy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ďakujeme za nákup na Kontakto.sk
    Bohužiaľ s dôvodov oneskorenia dodávky od producentov, nie sme teraz schopní zrealizovať Vašu objednávku.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, objednávku zrealizujeme hneď po obdržaní tovaru od výrobcu. O jej realizáciu budete informovaný mailom

    Ponukaju tovar ktory ani nemaju...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predáva sa tovar, ktorý nie je momentálne dostupnáý na sklade, to sa dozviete až niekoľko dní po zaplatení

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sedem dní ani tovar ani žiadny oznam, dôvod prečo nemám svoj tovar. Napísané dodanie tri až päť dní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    6 dni sa mi nikto neozval. tovar je zaplateny a posledna sprava bola, ze objednavka je v realizacii.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nebola som upozornena,že dodacia lehota moze byt taka dlha,nehovoriac o tom,ze platba prebehla vopred
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dlha dodacia doba aj napriek tomu ,ze som neplatila vopred ale dala som zaslat tovar na dobierku ...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie je mozne objednat tovar na dobierku. Text mailu vyzyvajuci k platbe je pisany prosim akym jazykom ? Niekto tento text, ktory tiez o Vas hovori, aj kontroloval ? Velmi divne to posobi … neseriozne. Pekny den
  • Objednala a zaplatila som za tovar v piatok 7.7.23 a dnes je piatok 14.7.23 a tovar este nemam. Pisala som email kedy mi bude zasielka dorucena, ale odpoved ziadna. Som nespokojna!!!

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar je uvedený ako dostupný a následne mi bolo oznámené že to tovar nie je k dispozícii

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala pred 6dnami a este neprisiel.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sosovky objednane 11.3.2023.. je 22.4.a sosovky nemam stale dorucene, obchod ma absolutne neinformuje, co sa deje a preco nemam tovar doručený. Dosiel 1 mail, ze objednavka je v realizacii, viac info sa mi nik neuracil poskytnúť!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Potreboval som dvojtýždňové šošovky, pretože čoskoro idem na operáciu očí a dlhšie neptrebujem. Tento obchod som zvolil čisto kvôli informácii, že dodanie šošoviek bude do 24 hodín. Po PIATICH dňoch od objednávky sa konečne prvýkrát ozvali, že tovar nemajú a potrvá to dlhšie. Tak som odpísal, nech to zrušia a na to mi pani píše, že ale veď ona to práve zabalila a poslala.
    K tomu všetkému jediná možnosť dodania je predražený GLS, ktorých kuriér sa na vás samozrejme vykašle a balíkomat je v prevádzke, ktorá si otvára a zatvára ako sa jej zachce.
    Čiže tovar som dostal po ÔSMICH dňoch od objednávky a množstve útrap.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Obchodník rýchlo reaguje, aj keď nie k spokojnosti klienta.

    Obchod dopravuje iba cez spoločnosť GLS , s ktorou mám opalované zlé skúsenosti. Nedoručenie balíka na zvolenú adresu + predajca nechce vrátiť peniaze, kým sa mu balík nevráti, napriek tomu, že balík nebude možné doručiť a bol odmietnutý.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nedodrzanie doby dodania
    • Informovanie o oneskoreni objednavky az v termine dodania
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Objednala som si šošovky s tým, že písané bolo odoslanie myslím do 3-4 pracovných dní. Omylom som miesto platenia kartou zvolila platbu prevodom. Išli Vianoce a tak som obratom objednávku uhradila a mailom som na zákaznícky servis poslala potvrdenie platby. Napriek tomu potvrdeniu sa určite prevod peňazí uskutočnil v limite a teda to vychádzalo, že by mali tovar stihnúť doručiť do Vianoc. Odpoveď bola taká, že tovar neodrazí do Vianoc, ale až po novom roku, lebo sú sviatky. Takže radšej si objednajte šošovky niekde kde ich majú skladom na Slovensku ak ich potrebujete skôr. Už pri objednávke predtým mi totiž objednávka chodila dlhšie ako bolo uvedené pri objednávaní a to ani neboli žiadne sviatky :/ myslím že už nabudúce objednám z inej stránky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlha cakacia doba
    • Zly zaksznicjy servis

    Objednavala som dvakrat. Prvykrat mi bolo napisane ze sosovky nemaju na slade a bude doruceny neskor. Vsetko sa natahovalocdva tyzdne. To iste bolo aj s druhou objednavkou. Nikdy viac