Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Rýchle dodanie
Tovar nezodpovedal fotke.kupovala som vianocny stromcek a na fotke bol uplne iny stromcek ako dorazil. Na fotke bol ukažkovy stromček a dorazila kefa na zachod lenže som nemala čas už kupovať druhý
-
Neodporúča obchod
Na tovar už čakám 2 týždne
-
Neodporúča obchod
- Lacne
- Poskodene balenie
-
Neodporúča obchod
- Už pred5 dnami som objednala a nič neprišlo!!!!
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- kurier veľmi milý a ústretoví
- kurier bol veľmi ústretoví čo sa týka času výkladky a komunikácie so zákazníkom
- kvalita materiálu slabá
- kvalita dosiek -veľmi tenké
- materiál na spojenie dosiek - veľmi tenké šruby a veľa plastu
- zbytočne veľa predvŕtaných dier aj na doskách na ktorých nemajú byť
- po zmontovaní veľmi nestabilné a kývajúce sa spoje
- návod na montáž nie je dostatočne popísaný je ťažko pochopiteľný
- skriňa po zmontovaní vrchná a spodná doska sa prehýna
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Sme radi, že ste ocenili ochotu a prístup nášho kuriéra. Mrzí nás však, že ste neboli spokojná s kvalitou materiálu a montážnym návodom. Vaše pripomienky berieme na vedomie a posunieme ich našim výrobcom, aby sme mohli zlepšiť kvalitu našich produktov ako aj montážne návody.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
K
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a preto Vás prosíme, aby ste nás v prípade akýchkoľvek otázok či nejasností kontaktovali na našej infolinke alebo prostredníctvom e-mailu. Radi Vám pomôžeme vyriešiť akýkoľvek problém.
Ďakujeme za pochopenie. Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- S reklamáciou som nespokojná, nakoľko tovar bol poškodení a na infolinke ohľadom reklamácie ma odbili
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s reklamáciou. Chceme sa Vám ospravedlniť, ak komunikácia na infolinke nesplnila Vaše očakávania. Naša kolegyňa Vás po telefonickom rozhovore informovala a detailne vysvetlila, ako si môžete reklamáciu zaevidovať. Veríme, že sa situácia vyrieši k Vašej spokojnosti. Ak by ste potrebovali ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
- Rýchle dodanie
- Manuál ku skrini nedostatočný - žiaden popis ani postup jednotlivých krokov a to už máme čo to poskladané. Návod uvádza 2h skladanie, ani náhodou sa nezhoduje s realitou podľa návodu, ktorý je priložený ( návod typu: dajte všetko dokopy a zoskrutkujte).
Manuál ku skrini nedostatočný - žiaden popis ani postup jednotlivých krokov a to už máme čo to poskladané. Návod uvádza 2h skladanie, ani náhodou sa nezhoduje s realitou podľa návodu, ktorý je priložený ( návod typu: dajte všetko dokopy a zoskrutkujte). Na jednom pánte dverí bol prilepený nejaký kus dreva...(Pre predstavu 5x 2,5cm cca)
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš čas, ktorý ste si našli na vyplnenie hodnotenia nášho e-shopu. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste a preto nás mrzí Vaša skúsenosť s montážnym návodom. Určite sa budeme snažiť zlepšiť naše montážne návody, aby boli pre zákazníkov zrozumiteľnejšie.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Tovar bol zevraj pripraveny na expediciu zakaznikovi na druhy den, avsak po tyzdni stale nedorazil.
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spôsobené oneskoreným doručením Vašej objednávky. Tovar bol skutočne pripravený na expedíciu avšak problém nastal na strane nášho externého prepravcu, za čo sa Vám úprimne ospravedlňujeme. Vašu objednávku sme už dali na opätovné doručenie a urobíme všetko pre to, aby k Vám dorazila čo najskôr. Ďakujeme za pochopenie a Vašu trpezlivosť.
Prajeme Vám pekný deň
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Tovar mi došiel v poriadku jediné čo ma zarazilo že kopec šrobikov pokope v jedno sačiku a človek lajk nevedel ako napredovať kde idú všetky šrobiky a podľa návodu ktorého sme sa riadili nebol zrozumitelny miestami na obrázku iný komponent ako vreali ...Ja by som popracovala na detailoch v spracovaní plánu ako postupovať v skladaní ...môj názor .Som nespokojná čisto z kvalitou krehké drevo a komponenty nesedeli podľa plánu .Dokonca nám chýbali dva balíky klincov .Ďakujem
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu a spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali problémy s návodom na montáž, komponentmi a kvalitou materiálu. Vaše pripomienky berieme na vedomie a určite sa budeme snažiť zlepšiť naše montážne návody, aby boli pre zákazníkov zrozumiteľnejšie. Čo sa týka chýbajúcich balíkov klincov, prosím, kontaktujte nás na infolinke aby sme vyriešili vzniknutý problém. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a ďakujeme, že ste nás na tieto nedostatky upozornili.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
- Rýchle doručenie
- Bol mi doručený poškodený tovar.Kontretne stolička mala poškodenú zlatú farbu asi na troch centimetrov.
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Mrzí nás vzniknutá situácia a skutočnosť, že objednaný tovar k Vám prišiel poškodený. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
- Neposkytuje vyinášku nábytku.
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Chápeme, že výnos nábytku je dôležitou súčasťou zákazníckeho komfortu a preto Vás chceme informovať, že túto službu sme nedávno zaradili do ponuky na našom e-shope. Ak by ste mali akékoľvek otázky alebo potrebovali pomoc, neváhajte nás kontaktovať.
Tešíme sa na Váš ďalší nákup a prajeme pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Týždeň vopred mi vypisovanie ze mi bude doručený tovar v daný deň ešte aj presnú hodinu mi napísali.medzi 7 a 8 a pred.8.mi vola.kurier ze mi nemá.co.doviezt. ja som si veci zariadila.tak.abynmi mal.kto.prebrat tovar, susedov som si vybavila a nakoniec nič...veľmi neseriozne. Neviem, či sa.k. tovaru dostanem. Veľmi dúfam že áno, lebo.uz ké vyplatený.
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu a nepríjemnosti spojené s doručením Vašej objednávky. Veľmi nás mrzí, že došlo k zmene v doručení. Tovar bol doručený náhradným termínom dňa 22.11.2024. Veríme, že ste ho už prevzali v poriadku. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebovali pomoc, neváhajte nás kontaktovať.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
- Tovar bol doručený bez závesov,bez rúčky a bez skrutiek a ešte k tomu aj odrete rohy
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Mrzí nás vzniknutá situácia a skutočnosť, že objednaný tovar k Vám prišiel poškodený a bez komponentov. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Veľké sklamanie neviem načo to máte na internete keď my prišlo o dva dni že to nemáte na sklade mali by ste si to trošku upratať
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas na pridanie hodnotenia. Preverili sme stav Vašej objednávky. Tovar z Vašej objednávky nebol v čase objednania skladom. Tak ako ste mali uvedené na eshope aj v potvrdzujúcom maily, tak tovar bude na sklade od 12.12.2024. Akonáhle bude tovar na našom centrálnom sklade, bude Vám ihneď expedovaný. Poprípade Vám vieme daný tovar zameniť za iný, ktorý máme skladom. Kľudne nás neváhajte kontaktovať na infolinku 02 40 100 100, kde Vám naše kolegynky veľmi ochotne pomôžu.
Ďakujeme za pochopenie. Prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
- Zaplatila som najrýchlejšie dodanie takmer 10 €, kde bolo napísané že tovar príde 13.11. Tovar prišiel až 15.11 ako by prišiel aj normálne bez príplatku takže moja skúsenosť neodporúčam si dávať ten príplatok za najrýchlejšie doručenie
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas na pridanie hodnotenia. Preverili sme stav Vašej objednávky. Vaša objednávka bola vytvorená dňa 10.11.2024 s platbou prevodom. Žiaľ, nakoľko sme pri Vašej objednávke zaevidovali úhradu dňa 13.11.2024 a tak ako máme uvedené na našom eshope, tak tovar je vždy expedovaný po pripísaní celej sumy objednávky na náš účet. Vaša objednávka od úhrady Vám bola doručená najrýchlejším dodaním dňa 15.11.2024.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Nemám žiadne informácie o zásielke.
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas na pridanie hodnotenia. Spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste a preto nás veľmi mrzí Vaša situácia. Nakoľko nie sme výrobca ale iba dodávateľ Vami objednaného tovaru čakáme na naskladnenie tovaru od nášho dodávateľa. Kolegynky z nášho nákupného oddelenia komunikujú s dodávateľom a o zmenených termínoch dodania informujú zákazníkov e-mailom. Snažíme sa urobiť všetko preto, aby Vám bola Vaša objednávka doručovaná čo najskôr. Akonáhle bude tovar na našom centrálnom sklade, bude Vám ihneď expedovaný. Poprípade Vám vieme daný tovar zameniť za iný, ktorý máme skladom. Kľudne nás neváhajte kontaktovať na infolinku 02 40 100 100, kde Vám naše kolegynky veľmi ochotne pomôžu.
Ďakujeme za pochopenie. Prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Aj napriek tomu, že som zaplatila doručenie v daný deň, tovar ešte neprišiel
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že tovar nebol doručený v plánovanom termíne aj napriek tomu, že ste si za túto službu priplatili. Kolegyňa Vás kontaktovala e-mailom ohľadne poškodenia tovaru a situácie s doručením. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Cena
- Dodanie
- Nekvalitny material
- Chyba vynos do bytu za poplatok
Reakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Zo zákona máte 14 dní na odstúpenie od kúpno - predajnej zmluvy alebo máte možnosť
tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom tím Kondela -
Neodporúča obchod
nemam peniaze
nemam tovarReakcia obchodu Kondela
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás prvoradá, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Preverili sme stav Vašej objednávky, ktorá bola vytvorená dňa 28.10.24 s dodaním tovaru na predajňu na tovar posteľ a rošt. Dňa 28.10.24 ste nás kontaktovali, že si prajete stornovať rošt z objednávky. Kolegyňa Vám teda z objednávky rošt stornovala a zaslala upravenú predfaktúru na úhradu objednávky. Dňa 30.10.24 sme zaevidovali od Vás platbu za posteľ a objednávka bola postúpená na expedíciu. Dňa 05.11.2024 sme Váš tovar doručovali na predajňu.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom tím Kondela