Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Zásielka mi doteraz nedorazila,neviem ano sledovacie cislo,nic a to som platil dopredu

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    preverili sme stav Vašej objednávky. Vaša objednávka bola vytvorená dňa 19.06.2024 s doručením na predajňu. Tak, ako uvádzame v obchodných podmienkach aj v potvrdzujúcom e-maili o objednávke, tovar na Vami vybranú predajňu Vám bude zaslaný do 7 pracovných dní od zaevidovania úhrady. Peňažné prostriedky od Vás nám boli na náš účet pripísané dňa 21.06.2024 a objednávka Vám bola automaticky pustená na expedíciu. Dňa 01.07.2024 Vám bude objednávka doručená na predajňu. Tým pádom sme dodržali všetky podmienky, ktoré uvádzame na našom eshope. V prípade, že v budúcnosti chcete mať svoj tovar do 48 hodín, je potrebné si v objednávke vybrať doručovanie na adresu.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Chcel som si gauč pozriet v predajni v SNV no ta zrejme uz neexistuje. Keby som ho videl nazivo asi by som ho nikdy neobjednal. Ale podla fotiek a popisu sa zdal fajn.
    • Navod na montaz gauca je neprehľadný. Diely niesu nijako oznacene. Museli sme pri montazi vrtat nove diery aby sme dokazali niektore casti spojit dohromady . Pricom podla navodu tam uz diery mali byt.
    • Vraj ma gauc velky ulozny priestor pise sa v texte. Podla mna je to malicky ulozny priestor kde Vam vojde tak jeden paplon.
    • V casti kde je uložny priestor boli pouzite neohobľoovane dosky takze sa lahko zadrie latka o ne.
    • Spojovat diely pomocou skrutkovice bolo najobtiaznejsie. Napriek nasej opatrnosti sa nam.to 2x nepodarilo. Matka vypadla alebo sa zacala pretacat v tom diele kde uz k nej nemate pristup. Tazko sa to popisuje. Je to proste na figu.

    Nakup v tomto obchode by bol vcelku fajn ale tento gauc je proste nocna mora. A stacilo by malo. Zlepsit oznacenie dielov urobit detailnejsi navod na montaz. Takto sme to montovali 5 hodin a bolo to cele frustrujuce.

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu a že ste sa s nami podelili o svoje skúsenosti. Je nám úprimne ľúto, že váš nákup neprebehol podľa vašich očakávaní. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá a pomáha nám neustále zlepšovať naše produkty a služby. Ospravedlňujeme sa, že návod na montáž nebol dostatočne prehľadný a že diely neboli správne označené. Určite sa budeme snažiť zlepšiť naše montážne návody, aby boli pre zákazníkov zrozumiteľnejšie. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar prišiel poškodený.Reklamujem.

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste nás informovali o probléme. Mrzí nás, že Vám tovar prišiel poškodený. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a urobíme všetko pre to, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • nekvalitné výrobky

    Výrobok - stojan na hojdaciu sieť, sa hneď po zložení zohol. Deklarovaná nosnosť bola uvedená 110 kg a nevydržal ani len 80 kg zaťaženie. Výrobok je absolútne nepoužiteľný. Čakám na vybavenie reklamácie...

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spojené s naším výrobkom - stojanom na hojdaciu sieť. Mrzí nás, že sa stojan zohol už pri nižšej záťaži, než bola deklarovaná nosnosť. Uisťujeme Vás, že Vašu reklamáciu budeme riešiť čo najrýchlejšie.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    50 %

    neviem čo mám ohodnotiť keďže na tovar "do 48 hod u vás" už čakám vyše týždňa a už mám hodnotiť...ohodnotím ho neskôr

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    preverili sme stav Vašej objednávky. Vaša objednávka bola vytvorená dňa 11.06.2024 s doručením na predajňu.
    Tak, ako uvádzame v obchodných podmienkach aj v potvrdzujúcom e-maili o objednávke, tovar na Vami vybranú
    predajňu Vám bude zaslaný do 7 pracovných dní od zaevidovania úhrady. Peňažné prostriedky od Vás nám boli na náš účet pripísané dňa 12.06.2024 a objednávka Vám bola automaticky pustená na expedíciu. Dňa 18.06.2024 Vám bola objednávka doručená na predajňu. Tým pádom sme dodržali všetky podmienky, ktoré uvádzame na našom eshope.
    V prípade, že v budúcnosti chcete mať svoj tovar do 48 hodín, je potrebné si v objednávke vybrať doručovanie na adresu.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Zlý,nekvalitný tovar,zbytočne vyhodené peniaze za sedačku,farba nesedí ako som objednala,sroby tiež nesedeli do nožičiek,museli sme improvizovať,čím sa akože dáva dokopy tá sedacka tie zarezy to bola jedna katastrofa,budeme musieť kupovať novú sedačku len toľko už nikdy viac kondela

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Zo zákona máte 14 dní na odstúpenie od kúpno - predajnej zmluvy alebo máte možnosť
    tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke
    02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia. V prípade ďalších otázok kontaktujte naše reklamačné oddelenie na e-maili: [email protected]

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Objednávka rýchlo vybavená.
    • Doručený tovar nedostatočne zabalený a teda slabo chránený voči poškodeniu.

    Tovar došiel poškodený deformácie na rohoch a hranách.

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Mrzí nás vzniknutá situácia a skutočnosť, že objednaný tovar k Vám prišiel poškodený. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia, ktoré má na to 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Dobrá cena
    • Tovar hrozne spracovaný.
    • Reklamácia nula bodov.

    V pondelok 27.5.2024 som si prevzala zásielku 4 x stoličky Bali New 2 , dve hnedé dve tyrkysové. Spravovanie všetkých 4roch stoličiek je hrozné čo sa týka obvodu a rovnako sedaákov potiahnutých koženkou.
    Problém nastal pri montovaní tyrkysovyých stoličiek obe mali rozrezaný koženkový podsedák a na jednom z nich chýbal aj závit.
    Napriek okamžitému oznámeniu spoločnosti Kondela že tovar prišiel poškodený,bol len mail o prijatí reklamácie. Bola som ochotná si prísť do Bratislavy iba pre dva koženkové podsedáky aby sme stoličky mohli využívať no ich odpoveď bola na reklamáciu majú 30 dní,tak mi doma stoja dve rozobraté stoličky a čakám kedy sa mi nejako vyjadria keďže okrem prijatia reklamácie nič žiadne info neprišlo. Momentálne máme jedáleň bez stoličiek po dobu 30 dní keďže majú na to nárok a dve obrovské kartónové krabice.Ochota z ich strany to vyriešiť je nulová. Nikdy už v Kondele nenakúpim a ani ju nikomu nebudem odpprúčať. Mali sme záujem ešte u nich kúpiť jedálenský stôl,konferenčný stolík a sedačku,ale po tejto skúsenosti v Kondela nekúpim ani len obliečky.

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a za to, že ste nás informovali o problémoch s Vašou objednávkou. Veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s našimi produktmi a službami. Najprv sa Vám chceme ospravedlniť za nepríjemnosti spôsobené poškodenými stoličkami Bali New 2. Je nám ľúto, že dve tyrkysové stoličky mali rozrezaný koženkový podsedák a chýbal na nich závit. Chápeme, že toto nie je štandard, ktorý od nás očakávate. Ohľadom Vašej reklamácie, by sme Vás radi ubezpečili, že všetky reklamácie riešime čo najrýchlejšie ale niekedy môže proces trvať dlhšie vzhľadom na zložitosť prípadu. Naša štandardná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní, no uisťujeme Vás, že sa snažíme situáciu vyriešiť čo najskôr.

    Ďakujem za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vodič, ktorý dodával tovar cez ekologickú dopravu je arogantný, nebol ochotný sa vrátiť, mohlo to byť asi 5 minút čo sme sa minuli.

    Problém s mobilom spôsobil, že som nezdvihol hovor, prišla mi len sms, že som bol nedostupný. Z bytu som uvidel auto s nápisom Kondela, išiel som teda dolu, no medzitým auto odišlo.
    Zavolal som vodičovi aby som vysvetlil situáciu a či sa môže vrátiť.
    Odpoveď bola, že sa nevráti a citujem "Dám vám nový termín dodania koncom týždňa". O 2 dni prišiel email, že objednávka bola zrušená.
    ..................... Teraz neviem či to mám brať, ako že ma vodič oklamal alebo čo. Áno problém spôsobil môj mobil v tom najhoršom možnom čase. Ale stačilo viac ochoty zo strany vodiča, nebolo to dlhšie ako 5 či 7 minút a mohol som tovar prevziať.

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste nám poskytli spätnú väzbu ohľadom nedávnej skúsenosti s doručením tovaru. Veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším vodičom a že doručenie neprebehlo podľa Vašich očakávaní. Toto nie je štandardný postup u šoférov a budeme sa snažiť, aby sa podobné situácie neopakovali. Dňa 20.05.2024 sme Vás kontaktovali mailom, kde sme Vám podrobne vysvetlili a ospravedlnili sa za vzniknutú situáciu. Ak máte ešte záujem o objednaný tovar, radi Vám zabezpečíme nový termín dodania čo najskôr. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej linke alebo odpovedzte na náš email, ktorý Vám bol zaslaný.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dlhá dodacia lehota tovaru... Pred tyzdnom mi mailom oznamili, ze tovar je pripraveny na expediciu zo skladu a dnes mi poslali dalsi mail, ze ho dali do prepravy ... To 7 dni ten tovar v tom sklade cakal na co?

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    preverili sme stav Vašej objednávky. Vaša objednávka bola vytvorená dňa 01.05.2024 s doručením na predajňu.
    Tak, ako uvádzame v obchodných podmienkach aj v potvrdzujúcom e-maili o objednávke, tovar na Vami vybranú
    predajňu Vám bude zaslaný do 7 pracovných dní od zaevidovania úhrady. Peňažné prostriedky od Vás nám boli na náš účet pripísané dňa 02.05.2024 a objednávka Vám bola automaticky pustená na expedíciu. Dňa 10.05.2024 Vám bola objednávka doručená na predajňu. Tým pádom sme dodržali všetky podmienky, ktoré uvádzame na našom eshope.
    V prípade, že v budúcnosti chcete mať svoj tovar do 48 hodín, je potrebné si v objednávke vybrať doručovanie na adresu.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • tovar prišiel poškodeny, ked ho chcem vratiť mam zaplatiť kuriera (50kg balík)

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Zo zákona máte 14 dní na odstúpenie od kúpno - predajnej zmluvy alebo máte možnosť
    tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia, ktoré má na to 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodržanie dodacích termínov a predlžovanie

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas na pridanie hodnotenia. Spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša situácia. Nakoľko nie sme výrobca ale iba dodávateľ Vami objednaného tovaru čakáme na naskladnenie tovaru od nášho dodávateľa. Kolegynky z nášho nákupného oddelenia komunikujú s dodávateľom a o zmenených termínoch dodania informujú zákazníkov e-mailom. Snažíme sa urobiť všetko preto, aby Vám bola Vaša objednávka doručovaná čo najskôr. Akonáhle bude tovar na našom centrálnom sklade, bude Vám ihneď expedovaný. Poprípade Vám vieme daný tovar zameniť za iný, ktorý máme skladom. Kľudne nás neváhajte kontaktovať na infolinku 02 40 100 100, kde Vám naše kolegynky veľmi ochotne pomôžu.

    Ďakujeme za pochopenie. Prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar poslali poškodený . Zbytočne musím riešiť reklamáciu a strácať čas kým sa vyrieši .

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti v súvislosti s poškodeným tovarom. Chápeme, že riešenie reklamácie môže byť časovo náročné a robíme všetko preto, aby sme ju vybavili čo najrýchlejšie. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Neponúkajú montáž a manuál je zlozity

    Doručenie vporiadku nemôžem povedať ale ako človek co namontoval skriňu okrem ikei , návod zložitý aj montáž a to nehovorím o vycentrovani dverí

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas, ktorý ste si našli na vyplnenie hodnotenia nášho e-shopu. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás mrzí Vaša skúsenosť s montážnym návodom. Určite sa budeme snažiť zlepšiť naše montážne návody, aby boli pre zákazníkov zrozumiteľnejšie.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar mi bol doručený rychlo a dopravca bol mily a slusny .
    Tovar je však poskodeny .

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Mrzí nás vzniknutá situácia a skutočnosť, že objednaný tovar k Vám prišiel poškodený. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia, ktoré má na to 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obj sme si zahradny stol pracovny na umyvanie riadi s umelym umyvadlom ,krabica bola po doruceni neporusena avsak po rozbaleni bolo plastove umyvadlo prasknute a dost ,kedze som nemal od nervov chut to reklamovat tak som to zalepil ,stolik stsl 100€ ale realna hodnota je tak 40€ dakujeme velmi

    Hrozne

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Mrzí nás vzniknutá situácia a skutočnosť, že objednaný tovar k Vám prišiel poškodený. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia, ktoré má na to 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Perfektné je, že to prišlo zo dňa na deň, expresná doprava vo nám vyhovovalo keďže nás tlači čas,
    No celé diely sú poškodené na každom je buchnuty roh alebo jeden diel je komplet cez stred zlomený, podotýkam, ze kartón nebol poškodený, už pri balení to museli vidieť.
    Kurier mi nechal ťažkú rohovú skriňu dole a to bývame na 8 poschodi, som v 9 mesiaci tehotenstva. :)
    Nezdvihol ani on tie 3 krabice, viezol to na vozíku/kolieskach, teda nemala som šancu ani keby som nebola tehotna.
    Tak teraz zo zákona majú 30 dni na dodanie nového dielu…

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Mrzí nás vzniknutá situácia a skutočnosť, že objednaný tovar k Vám prišiel poškodený. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia, ktoré má na to 30 dní. Chceme Vás ešte informovať, že žiaľ služby ako výnos alebo montáž neposkytujeme, z tohto dôvodu zákazníkov vopred upozorňujeme, že je potrebné si tieto služby zabezpečiť.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • S obchodom ok ale doprava bola velká tragedia. Poškodene , nemožno sledovať , doručene bez varovania . Tovar poškodený na miestach kde nemohol byť poškodený pri preprave.

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Mrzí nás vzniknutá situácia a skutočnosť, že objednaný tovar k Vám prišiel poškodený. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia, ktoré má na to 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar mi bol doručený poškodený , rozlámaný ,ihneď v deň doručenie reklamovaný ani po niekoľkých dňoch obchod nereaguje len automatická
    odpoveď

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste, a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Preverili sme stav Vašej objednávky, ktorá Vám bola doručovaná dňa 21.02.24 naším externým prepravcom GLS kuriér. Následne ste si vytvorili reklamáciu na poškodený tovar z Vašej objednávky. Reklamačné oddelenie má na vyjadrenie reklamácie 30 dní. Vaša reklamácia bola dňa 01.03.24 vyriešená odobratím tovaru. Na základe odobratého tovaru Vám bude vystavený dobropis a peniaze Vám budú vrátené späť na účet.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Konštrukcia stoličky strašné zle zvarené trčia po bokoch drobné kúsky kovu stolička sa zle zo srobmi upevňovala keď je poskladaná tak opierka je nakrivo

    Reakcia obchodu Kondela

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a pridali nám hodnotenie. Spokojnosť našich zákazníkov je u nás na prvom mieste a preto nás veľmi mrzí Vaša skúsenosť. Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mali s naším produktom. Zo zákona máte možnosť tovar reklamovať. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na našej infolinke 02 40 100 100, kde Vám ochotne pomôžeme. Ak si vyberiete možnosť tovar reklamovať je potrebné si vypísať reklamačný protokol https://reklamacie.kondela.sk/nova-reklamacia/ a počkať na vyjadrenie reklamačného oddelenia, ktoré má na to 30 dní.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pekný deň.
    S pozdravom tím Kondela