Prihlásiť sa a pridať recenziu

• telefonicky ma kontaktovali ohľadom objednávky, či mi vyhovuje doručenie do 3 pracovných dní
    • knihy nám prišli pekne zabalené
    • žiaľ počas prepravy sa mi jedna kniha poškodila ...Kontaktovala som spoločnosť o reklamáciu a moju reklamáciu telefonicky slečna/pani ihneď vyriešila a objednala mi novú knižku
    • Telefonicky mi slečna/pani ochotne objednala dopravu pre poškodenú knihu
    • možno by som navrhovala zmeniť kuriérsku spoločnosť
  • 10 %

Dobrý deň, dňa 9.11.2020 sme si u vás objednali dve knihy v hodnote 80,30€. Do dnešného dňa nám nič neprišlo komunikácia s Vami je na bode mrazu. Nedvíhate telefón, neozývate sa späť ! Túto stredu ste KONEČNE zdvyhli telefón bolo nám povedané, že hneď knihy idete zabaliť a v piatok ich budeme mať. Zatiaľ nám neprišlo nič ! Takže nemáme knihy, nemáme peniaze ! Číslo našej objednávky je : 17543. Ak knihy nemienite poslať poprosím poslať zaslané peniaze späť na účet ! NIKOMU NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ CEZ TUTO INTERNETOVÚ STRÁNKU SÚ TO KLAMARI!!!

• 10 %

• Žiadna
    • Zlá komunikácia, už vyše dvoch týždňov čakám na objednávku...
    • Do telefónu klamú
    • Na email nezodpovedajú
    • Rozhodne neodporúčam
    • Nemajú čo robiť v ponuke online nakupov

Rozhodne neodporúčam, nič si od nich neobjednavajte, zbytočná strata času.

Reakcia obchodu Knihy Sova

Dobry den,

Dakujeme za spatnu odozvu. Zial k danej recenzii sa nevieme relevantnejsie vyjadrit nakolko ako anonymny pouzivatel nam sem moze napisat recenziu aj clovek ktory u nas nikdy nenakupoval a teda by sme poprosili cislo objednavky alebo vase meno. Pokial nam tento udaj poskytnete dame vam aj adekvatnu spatnu vazbu. Co sa tyka kontaktovania cez telefon pracujeme v case od 9:00 do 17:00 len v pracovnych dnoch. Pokial vam tento cas nevyhovuje mozete pouzit nas kontaktny formular na ktory obratom reagujeme. Email [email protected] je roboticky mail ktory neprijma spravy ( v potvrdeni o objednavke je aj poucenie) Dakujeme vopred za odpoved

S pozdravom

Knihysova.sk

• 10 %

• Najhorší internetový obchod, aký som kedy zažila. :(( Komunikácia na bode mrazu, žiadne ospravedlnenie, na e-mail som nedostala odpovede vôbec, telefonicky som mala čo robiť, aby som sa tam vôbec dovolala :((
    • Absolútne neodporúčam

Reakcia obchodu Knihy Sova

Dobry den,

Dakujeme za spatnu odozvu. Zial na vase meno neevidujeme ziadnu objednavku a teda sa nevieme relevantne vyjadrit , pokial nam tento udaj poskytnete dame vam aj adekvatnu spatnu vazbu. Co sa tyka kontaktovania cez telefon pracujeme v case od 9:00 do 17:00 len v pracovnych dnoch. Pokial vam tento cas nevyhovuje mozete pouzit nas kontaktny formular na ktory obratom reagujeme. Email [email protected] je roboticky mail ktory neprijma spravy ( v potvrdeni o objednavke je aj poucenie) Dakujeme vopred za odpoved

S pozdravom

Knihysova.sk

• 10 %

• Absolútne nič
    • Odporný prístup
    • Okrádanie zákazníkov

Najhorší obchod s knihami na Slovensku, s tým úplne najhorším prístup k zákazníkovi cez internet. Objednávky sa nedajú platiť klasicky kartou cez elektronickú bránu, takže im musíte poslať peniaze na účet ktoré spolu s objednávkou už nikdy neuvidíte! Komunikácia je na bode mrazu. Za 2 týždeň od zaslania peňazí sa obchod tvári ako by neexistoval. Neodporúčam nikomu, je to hanba, v živote si už odtiaľto nič neobjednám.

Reakcia obchodu Knihy Sova

Dobry den,

Dakujeme za spatnu odozvu. Zial pocas corona pandemie sa nam jemne povedane tazsie pracovalo. Prosim poslite nam aspon cislo objednavky nakolko podla recenzie neviem urcit o aku objednavku sa jedna. Mozeme vas ubezpecit a aj inych zakaznikov ktori toro budu citat ze,nikoho neokradame ani sme neokradali ako uvadzate a teda si touto cestou vyprosujeme taketo oznacenie ktore moze poskodzovat dobre meno nasej spolocnosti. Dakujeme vopred za odpoved.

S pozdravom

Knihysova.sk

• Odporúča obchod

100 %

• Primerané ceny
  • Odporúča obchod

80 %

• Usetris oproti klasickym knihkupectvam
    • Dlhe dodanie

Pomerne spokojna, knihiboli neporusene. Za vybornu sumu

• Odporúča obchod

100 %

• rychle dodanie
  • Odporúča obchod

100 %

Tovar dorazil za 3 dni

• rýchle dodanie
    • najlepšia cena na trhu

Kvalitné služby

• Neodporúča obchod

50 %

• Doteraz mi vždy prišiel včas tovar, ktorý som si objednala. Teraz už čakám druhý týždeň a zásielka nedorazila.
  • 40 %

• nizka cena
    • siroky vyber titulov
    • tak nepríjemného kuriera som este nezazila
    • ziadne upozornenie o dodani zasielky
    • slabo zabalena zasielka
  • Odporúča obchod

90 %

Tovar dorazil za 3 dni

• Skvelá cena
    • Rýchle dodanie
  • Odporúča obchod

100 %

• Som spokojná, super rýchle dodanie a všetko v poriadku.
  • Neodporúča obchod

40 %

• Nízke ceny
    • Absencia komunikácie
    • Dodacie lehoty
    • Neprehľadnosť objednávky v konte

Zabudol som pridať jeden titul do objednávky, vtedy nasledoval hneď mail, že bol pridaný, žiaden problém, pred Vianocami telefonát, že či môžu rozdeliť objednávku, aby sa stihlo dodanie do Vianoc. Súhlasil som, teraz mesiac po dodaní, na moju otázku čo je s ďalšími titulmi ( lebo v konte vidím len dodanú objednávku, žiadne rozdelenie na dodanú a vybavovanú ...) odpoveď len na pridaný titul, že ho dodávateľ nemá. Žiadna odpoveď, že v pôvodnej objednávky boli ďalšie 3 tituly... Naviac jednu knihu poslali zle zviazanú, obrátený začiatok a koniec vzhľadom na obálku. Opäť žiadna reakcia na moju otázku o spôsobe riešenia. ( Pre objektívnosť uvediem, že namiesto staršieho vydania jedného titulu poslali minuloročné vydanie (výrazný rozdiel v cene) . Ak sa neponáhľate, tak ceny sú výhodné, ale nečakajte žiadnu pridanú hodnotu. Čo nemusí až tak vadiť, ale problém je neochota riešiť problémy. V tomto zmysle je vlastne nemožnosť platby kartou výhoda.

• Odporúča obchod

90 %

Tovar dorazil za 1 týždeň

• Keď majú knihy na sklade, tak sú veľmi rýchli.
  • 10 %

• Knihy prisli poskodene
    • Neodpovedaju na emaily
    • Neodpovedaju na telefonaty

Vsetky 3 objednane knihy prisli poskodene. Na emaily neodpovedaju, na piatykrat sa mi podarilo dovolat. Povedali, ze treba knihy odoslat naspat a peniaze vratia. Dnes sa mi balik s knihami vratil naspat, ze balik odmietli prevzat a opat neodpovedaju na telefonaty. Podal som podnet na SOI a ochranu spotrebitela, s tymito podvodnikmi uz nechcem mat nikdy nic spolocne.

• Odporúča obchod

100 %

• Seriozne ceny a dodanie.