Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Klamú
    • Neodoslali, ale tvrdili, že poslali
    • Nedvihajú telefón
    • Skladajú telefón
    • Telefón je nedostupný
    • Hrozný prístup
    • Otrasná "komunikácia" resp žiadna
    • 6 dní po údajnom odoslaní balík neprišiel
    • 6 dní po údajnom odoslaní som zistila, že ho až tento šiesty deň fyzicky odovzdali do prepravy
    • Na základe tohto všetkého som prepravcom oznámila, že balík neprevezmem
    • Celkovo hrôza a to som objednávala za nemalú sumu
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Obchod ponúka pekny tovar,zial po odoslani objednavky, neni ziadna komunikacia, preslo 5 dní,a nemma žiadne informácie o objednávke.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    On the product description is stated 2 pieces per package, I ordered 3 packages in total 6 pieces but it was received only 2 packages, I wrote to the shop about their mistake and they claim that on the description it was stated the price is per piece, and nowhere is written that. I wrote them for second time and no response of them. :(

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Kúpil som detskú hojdačku, ktorá nenaplnila moje predstavy. Už pri prvom použití sa predné madlo uvoľnilo, aj keď bolo riadne osadené a plastovou skrutkou zospodu dotiahnuté. Pri bližšom preskúmaní som zisti, že na madle je nalomený stredný kolík na ktorom je závit na uchytenie.Ešteže som vnúčika zaistil popruhmi, inak by z hojdačky spadol. Dodanú hojdačku hodnotím ako nebezpečný výrobok, je to šmejd.

    Reakcia obchodu Klaris-Shop

    Dobrý deň, je nám ľúto, že nie ste s naším tovarom spokojný. Verte, že by sme si nedovolili predávať nekvalitný tovar o čom svedčia aj naše recenzie. Túto situáciu berieme veľmi vážne, aj keď je to prvá negatívna informácia ohľadom tohto tovaru. Ihneď všetok tovar overíme. Zajtra Vás budeme kontaktovať telefonicky a dohodneme sa spolu na vrátenie tovaru, ktorý si vyzdvihneme vlastným kuriérom, samozrejme s vrátením peňazí. Je možné, že ste natrafil na tovar s vadou, ale aj napriek všetkej snahe, nie sme schopní skontrolovať 100% expedovaného tovaru. Ešte raz sa ospravedlňujeme a urobíme všetko pre to, aby sa daná situácia neopakovala.
    Prajeme pekný deň.

    Tým Klaris

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • v tomto obchode nevidím žiadnu výhodu !
    • jasne a zrozumiteľne zaujať stanovisko k veci.
    • Ak nie sú schopní zabezpečiť objednaný tovar, okamžite informovať klienta nech sa láskavo obráti
    • na iného obchodníka !

    Tovar bol objednaný 1.10.2016
    po cca 3-4 dňoch tel. podaná správa, že tovar zabezpečujú.
    Je 13.10.2016 a do dnešného dňa tovar nedodaný, čo sa
    deje s mojou objednávkou neviem !!!

    Reakcia obchodu Klaris-Shop

    Ďakujeme za Vašu reakciu.
    Pre upresnenie danej situácie:
    Sobota 01. október 2016 20:26:31 - Objednávka
    Pondelok 03. október 2016 09:03:14 - Informácia nie je skladom
    Pán Milan bol informovaný, že koncom nasledujúceho týždňa nám tovar dorazí z Nemecka. Súhlasil s odoslaním a informoval nás, že nie je potrebné sa ponáhľať, že tovar má v pláne používať až na buduci rok.

    To nič nemení na tom, že primárna chyba vznikla na našej strane, za čo sme sa veľmi ospravedlnili.
    Počas víkendu prebieha aktualizácia skladov plne automaticky a bohužiaľ sa môže stať, že posledné kusy sú zrazu predané v priebehu pár minút, bez toho aby prebehla aktualizácia. Tým môže dôjsť k objednaní tovaru, ktorý nie je skladom. Stáva sa to zriedka, ale stáva. Aktuálne naši technici pracujú na riešení.

    Aktuálne si držíme priemer, že tovar je doručený do 2,3 dní od objednania. Čo je v 80% na druhý deň.

    Veľmi nám záleží na našich zákazníkoch a vždy sa snažíme všetkým vyjsť v ústrety.

    S prianím krásneho dňa,

    Klaris-shop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Neodpovedaju na emaily, posielaju uplne iny tovar co je uvedeny na stranke aj ked bolo z mojej strany napisane, ze o iny zaujem nemam

    Predat za kazdu cenu vsetko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod predával Zoobles, ja som kupoval Zoobles, ale došli mi Zooblos. Vysvetlenie: Zooblos je veľmi nekvalitná nopodobenina Zoobles. Bol som veľmi sklamany, ale najmä deti. Už viac nenakúpim cez spomínaný obchod.

    Reakcia obchodu Klaris-Shop

    Dobrý deň,

    obchod predával zooblos, obchod odoslal zooblos. Je nám ľúto, že ste neboli spokojný s tovarom, ale ide o veľmi obľúbenú a hlavne cenovo dostupnú hračku.Je rozdiel dať za figúrku 1 EUR alebo 6 EUR. Každopádne vždy máte právo tovar vrátiť kedy Vám bude preplatená cena tovaru aj Vami zaplatené poštovné. Neváhajte sa na nás obrátiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    uz by som nekupila, lebo bol tovar poskodeny...

    Reakcia obchodu Klaris-Shop

    Je nám veľmi ľúto, že ste narazila na poškodený tovar. Náhodne kontrolujeme odosielaný tovar, ale nie sme schopní kontrolovať 100%, zvlášť u tovaru, ktorý ste si zakúpila, pretože sa jedná o bezproblémový tovar. Škoda, že to riešite takto neosobne, pretože postačilo nás kontaktovať, poškodený tovar odoslať a my by sme Vám odoslali obratom tovar nový. Prosíme, nabudúce sa na nás obráťte aby sme to mohli vyriešiť vo Váš prospech.
    Ďakujeme za pochopenie.
    História objednávky:
    Štvrtok 18. Jún 2014 Objednávka
    Piatok 20. Jún 2014 Zaplatené
    Pondelok 23. Jún 2014 Objednávka odoslaná

    Všetky píly kúpenej u nás :) Môžeme len odporučiť!!!
    https://naradie-a-nastroje.heureka.sk/detska-motorova-pila/

    • tovar prisiel ok.
    • faktura, ktora prisla spolu s tovarom obsahuje neuveritelnu polozku- ze "zaokruhlenie", ktora bez vysvetlenia navysuje cenu tovaru o 50 centov!! :(

    Reakcia obchodu Klaris-Shop

    Ďakujeme za upozornienie, zrejme sa jedná o preklep programátora. Chyba je napravená. Veľmi sa ospravedlňujeme za nemilú chybu v počtoch. Zaokruhlenie samozrejme vrátime.