Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • V ponuke balíčkov by som privítala, aby som si mohla čiastočne upraviť jej obsah. Nápoja je v balíčku veľmi veľa. V minulosti boli napr. 2x kaša, teraz len 1 a podobne.

    Obsah balíčka sa obohatil o placky, ktoré sú výborné.

  • Neodporúča obchod

    • žiadne
    • uvádzate nepravdivé a zavádzajúce informácie pre kupujúceho

    nijako

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • ?
    • Žiadna odpoveď na položenú otázku, v balíčku chýba návod na použitie, samotná tabletka s príchuťou malina, a čo s ňou? Chýba návod na riedenie proteínového nápoja.

    Balíček prišiel, na proteínovom nápoji je návod, treba použiť lyžičku, ktorá nie je súčasťou ochut.balíčka, takže neviem, či sáčok je 1 dávka, nakoľko nepoznám obsah lyžičky.Tablety s príchuťami neviem ako sa používajú, žiadny návod a taktiež žiadna odpoveď zo strany poradcov, ktorým som mailom poslala otázku pred niekoľkými dňami. Takže balíček je nepoužitý, veľká chyba, že súčasťou toho balíčka je reklama na ketodiet, ale nie návod na použitie výrobkov.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • nie je napisane zlozenie balicka, nie je mozny vzber naprriklad polievok - ja osobne nemam vobec rada gulasovu prichut, a je velmi malo kasi na ranajky