Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar a hneď mi telefonovali že tovar nemajú a ani nevedia kedy ho budú mať. Takže načo ponúkajú niečo čo nemajú. Takže na základe tejto skúsenosti obchod NEODPORÚČAM!

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Ďakujeme za každú pozitívnu aj negatívnu reakciu. Na našom eshope je vždy jasne vyznačený, ktorý tovar je skladom a ktorý nie. Dokonca systém upozorňuje na skutočnosť, že zákazník keď objedná viac kusov tovaru ako máme na sklade. Tovar, ktorý nie je dlhodobo dostupný má vyznačený termín najbližšieho predpokladaného dodania. A aj keď aj tak zákazník objedná tovar, ktorý nie je ihneď dostupný a v tomto prípade bol termín dodania 02/2024, ihneď niektorý z kolegov zákazníka informuje o tejto skutočnosti, poprípade navrhne alternatívu. Myslím si, že postup kolegu bol korektný a nie je možné mať všetok tovar vždy skladom a v dostatočnom množstve, aj keď sa o to veľmi snažíme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • dodali poškriabaný tovar

    Balík prišiel v poriadku, v neporušenom stave. Avšak batéria je na
    spodnej strane poškriabaná tak, akoby bola používaná niekoľko rokov.
    Nechápem, prečo by mal nový tovar vyzerať takto, veď stál 71 € vrátane poštovného. Dúfam len, že skutočne nebola už používaná.

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Dobrý deň, batéria išla k Vám priamo od dodávateľa a výrobcu elktrických fúrikov. Nemali sme možnosť skontrolovať stav výrobku. Kontaktujeme však dodávateľa a budeme spolu s Vami a ním riešiť daný problém.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Nedostal som to čo som chcel, odpoveď od obchodu bola že poslali to čo majú....

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Ďakujeme za Vaše vyjadrenie. Postupovali sme presne podľa Vašej objednávky a dodali sme Vám produkt, ktorý ste si objednali. Zo spoločnej komunikácie ohľadom Vašej reklamácie vyplynulo, že ste si chceli objednať produkt pod kódom systému
    45511 – ale v objednávke v košíku ste zadali kód systému 45509 a ten Vám aj bol doručený. Je nám ľúto tejto situácie a v súlade s obchodnými podmienkami tovar môžete samozrejme vrátiť, o čom sme Vás aj informovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Píšu skladom a nemajú.fušeri

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Vážime si názor každého nášho zákazníka.
    Sú veci, ktoré ovplyvniť vieme a robíme všetko pre to, aby boli naši zákazníci spokojní.
    No sú veci, ktoré v našich možnostiach nie sú. Konkrétne ak ide o sortiment, ktorý v dôsledku výpadku u dodávateľa nie je skladom a my ho nevieme obratom dodať. No vždy aktívne so zákazníkmi komunikujeme. V týchto prípadoch je na našej stránke uvedené, že tovar je na objednávku. Systém umožní zákazníkom si takýto sortiment objednať, pretože mnohí si prajú, aby sme ich objednávky evidovali, až bude tovar dostupný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Netušíme o akú objednávku sa jedná. Všetky objenávky zo systému eshopu sú buď vybavené alebo v procese vybavovania. Prosím, ozvite sa na [email protected], nech môžeme urobiť nápravu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedal nám tovar

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Netušíme o čo sa jedná. Pravdepodobne tovar bol nedostupný alebo Vám nevyhovovala dodacia doba. Tovar nedávame, ale predávame. :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Poslali mi dva nespojiteľné dróty, obidva s očkami na konci.

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Prosím upresnite o aký tovar sa jedná. Nevieme identifikovať ani Vás, ani tovar, podľa textu z Heureky. Následne vyriešime uvedené k Vašej spojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    neodporúčam

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Znova opakujeme : Je nám veľmi ľúto, že sme nemohli plniť Vašu objednávku a museli sme ju stornovať. Stornované objednávky sa týkajú respirátorov, masiek a filtrov 3M. Vzhľadom na celosvetovú situáciu ohľadom korona vírusu spoločnosť 3M začala dodávať tieto ochranné prostriedky len do tažkého priemyslu a do zdravotníctva. Ostatní distrubútori, to znamená aj my, žiaľ už nedostávame žiadne dodávky tovaru. Než sme stačili zareagovať na danú situáciu, Vy ste urobili svoju objednávku. Na našom e-shope tieto ochranné prostriedky už nie sú dostupné. Objednávky sme stronovali z dôvodu, že nevieme, kedy dostaneme od 3M ďalšie dodávky tovaru. V prípade zmeny situácie budeme zakazníkov, ktorým sme stornovali objednávky, prednostne informovať o možnosti dodania. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie, ale s danou situáciou nieveme nič robiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    na stránke ponukaju tovar ktorí vám nedodajú ...nech si tam urobia poriadok a neponukaju veci ktoré nechcú dodať .....

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Znova opakujeme : Je nám veľmi ľúto, že sme nemohli plniť Vašu objednávku a museli sme ju stornovať. Stornované objednávky sa týkajú respirátorov, masiek a filtrov 3M. Vzhľadom na celosvetovú situáciu ohľadom korona vírusu spoločnosť 3M začala dodávať tieto ochranné prostriedky len do tažkého priemyslu a do zdravotníctva. Ostatní distrubútori, to znamená aj my, žiaľ už nedostávame žiadne dodávky tovaru. Než sme stačili zareagovať na danú situáciu, Vy ste urobili svoju objednávku. Na našom e-shope tieto ochranné prostriedky už nie sú dostupné. Objednávky sme stronovali z dôvodu, že nevieme, kedy dostaneme od 3M ďalšie dodávky tovaru. V prípade zmeny situácie budeme zakazníkov, ktorým sme stornovali objednávky, prednostne informovať o možnosti dodania. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie, ale s danou situáciou nieveme nič robiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mali ich v ponuke, ale nechápem prečo keď vedeli, že ich nebudú môcť dodať! Zbytočne som mal nádej, že mi tovar príde. Mohli tam napísať ,,Nie je skladom". Chápem, že pre koronavírus je dopyt po tomto výrobku, ale aspoň mali napísať k produktu, že nie je skladom. Človek aspoň nečaká, ale vie si hľadať inde.

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Je nám veľmi ľúto, že sme nemohli plniť Vašu objednávku a museli sme ju stornovať. Stornované objednávky sa týkajú respirátorov, masiek a filtrov 3M. Vzhľadom na celosvetovú situáciu ohľadom korona vírusu spoločnosť 3M začala dodávať tieto ochranné prostriedky len do tažkého priemyslu a do zdravotníctva. Ostatní distrubútori, to znamená aj my, žiaľ už nedostávame žiadne dodávky tovaru. Než sme stačili zareagovať na danú situáciu, Vy ste urobili svoju objednávku. Na našom e-shope tieto ochranné prostriedky už nie sú dostupné. Objednávky sme stronovali z dôvodu, že nevieme, kedy dostaneme od 3M ďalšie dodávky tovaru. V prípade zmeny situácie budeme zakazníkov, ktorým sme stornovali objednávky, prednostne informovať o možnosti dodania. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie, ale s danou situáciou nieveme nič robiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zboží nedodali

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Je nám veľmi ľúto, že sme nemohli plniť Vašu objednávku a museli sme ju stornovať. Stornované objednávky sa týkajú respirátorov, masiek a filtrov 3M. Vzhľadom na celosvetovú situáciu ohľadom korona vírusu spoločnosť 3M začala dodávať tieto ochranné prostriedky len do tažkého priemyslu a do zdravotníctva. Ostatní distrubútori, to znamená aj my, žiaľ už nedostávame žiadne dodávky tovaru. Než sme stačili zareagovať na danú situáciu, Vy ste urobili svoju objednávku. Na našom e-shope tieto ochranné prostriedky už nie sú dostupné. Objednávky sme stronovali z dôvodu, že nevieme, kedy dostaneme od 3M ďalšie dodávky tovaru. V prípade zmeny situácie budeme zakazníkov, ktorým sme stornovali objednávky, prednostne informovať o možnosti dodania. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie, ale s danou situáciou nieveme nič robiť.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Super metly aler inak zlé značernie produktov a predražené tovary. Nebidím výhru v registrácii

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Ďakujeme za reakciu. Ktoré produkty sú zle značené? Prosíme o info, nech zjednáme nápravu. Výhody registrácie - zákazník má možnosť sa zapojiť do vernostného programu, možnosť získania dodatočnej zľavy. Zmluvný zákazník / VO / má prístup k svojim aktuálnym cenám a akciám.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    lanové svorky sú snáď vyrobené z cukru! všetky sa pri doťahovaní zlomili! - šítny tovar!

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Lanové svorky sú dovoz Čína. Bohužiaľ sa občas stane, že dôjde chybná várka. V okamihu, keď toto zistíme alebo nás upozorní zákazník, celú várku preskúšame a chybný tovar vymeníme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    nebol dodrzany termin doruicenia podla inzeratu,keby sme to neurgovali tak by tovar meskal viac ako 1 den.navod na pouzitie bol len v polstine a bol odlisny od realneho tovaru.

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Sme vďační za každú reakciu, či už pozitívnu alebo negatívnu. Bohužiaľ táto reakcia nám nepomáha odstrániť problém, pretože netušíme o čo sa jedná. Heureka nám neposkytuje informáciu, o akú objednávku alebo o aký tovar sa jednalo. Len hádame, že pravdepodobne išlo o postrekovač alebo príslušenstvo k postrekovaču Kwazar. Návody sú na našom eshope v .pdf v slovenčine. Taktiež je možné využiť konzultácii s našim servisným technikom. Čo sa týka doby dodania, snažíme sa vždy o čo najrýchlejšie dodanie, nie vždy je to však možné. V každom prípade však informujeme zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si teplomer keďže asi nebol na sklade poslali mi iní teplomer bez upozornenia

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Nakoľko sme neobdržali z Vašej strany reklamáciu na zle dodaný tovar, nevieme spraviť nápravu. Štandardne ak dôjde z našej strany k zámene tovaru, ihneď tovar posielame na naše náklady a zle poslaný stiahneme.
    Mzrí nás ak došlo k takejto zámene a pokiaľ sa nám ozvete určite poriešime reklamáciu k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Tovar nezodpovedá vyobrazeniu na webstránke z ktorej som ho objednával

    Tovar nezodpovedá vyobrazeniu na webstránke z ktorej som ho objednával

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Ďakujem Vám za pripomienku. Našou snahou je aby všetok tovaru bol v súlade s ilustračným foto. Boli by sme radi ak by ste nám zaslali kód tovaru aby sme mohli urobiť nápravu.
    Za vzniknuté potiaže sa Vám ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod vôbec somnou nekomunikuje...neviem čo je s objednávkou...

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Podľa záznamov kurierskej služby, sú všetky naše objednávky dodané. O ktorú objednávku sa jedná. Ozvite sa nám. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nemáte na sklade

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Našou snahou je mať skladom kompletný sortiment výrobkov, žiaľ nie vždy zo strany našich dodávateľov a výrobcov sú tieto požiadavky splnené.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Silonová kefa mala na koncovke ostré hrany - chýbala gulička alebo niečo podobné - na obrázku v e-shope to je. Hrozí poškodenie (poškriabanie) nerezovej rúry v komíne.

    Reakcia obchodu PAH s.r.o.

    Po konzultácií s výrobcom, prečo nie je na zakončení spletených drôtov ochranná gumová koncovka, nám bolo oznámené, že táto koncovka sa tam už nedáva, pretože nie je možné, aby sa kefa v rúre tak ohla, aby došlo k poškriabaniu rúry.