Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- U POUZITY NOTEBOOKOCH NADAVAJU PRAVDIVE informacie
- Napr. ze nema dotykove pero,ktore ale je souvasti supravy.A nove stoji 30 - 50€.Tak aka vyhoda?
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Nefunguje mi a keďže som objednal na firmu nemôžem ho vrátiť
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- Výkon notebookov a veľmi dobrá výdrž batérii
- Cena a výhodné akciové ponuky
- Odolnosť a kvalitné prevedenie materiálov konštrukcie
- K jednému z objednaných notebookov bola dodaná neoriginálna nabíjačka značky, o ktorej som nikdy nepočula -> Nemilé.
- Adaptér tejto neoriginálnej nabíjačky bol značne opotrebovaný (výrazne viditeľné ohnutie) -> Ich argument? Veď bol testovaný a mal by byť funkčný. :) Aktuálna funkčnosť adaptéra je fajn, ale čo tak nejaká perspektíva životnosti do budúcnosti?
- V popise produktov nie je uvedená hmotnosť notebookov ani hmotnosť alebo rozmery nabíjačiek (S ťažším notebookom v rovnakom rozmere ako je tento čo som od nich zobrala, som sa ešte nestretla + nabíjačka doslova jak tehla naviac do tašky.)
- Nie veľmi široká ponuka doplnkového tovaru (Predávajú veľké výkonné notebooky, ale tašky majú len na klasické rozmery, takže tašku alebo ruksak musíte zháňať inde - Škoda.)
- Prezentáciu tovaru na predajni a schopnosť personálu vecne odpovedať na otázky zákazníka by som zhodnotila skôr ako nedostatočnú.
- Displeje menších notebookov by boli lepšie, ak by nemali také hrubé okraje, ktoré už tú dosť malú plochu obrazovky zbytočne ešte viac zmenšujú.
- Pomerne nízka informačná hodnota komunikácie zo zákazníckej podpory v prípade technického problému, ktorá končí tým, že vám povedia, že máte notebook poslať na adresu predajne alebo ho doniesť osobne (a nechať ho tam na bohvie ako dlho).
Oba objednané notebooky mi boli dodané bez aktivovaného, resp. aktivovaného ale NEplatného kľúča, tzv. Product Key k operačnému systému Windows -> Výsledok? V notebookoch sa nachádzali operačné systémy s obmedzenou funkcionalitou. Ich odpoveď? Všetko bolo riadne otestované, do notebookov bola daná čistá inštalácia operačného systému, aktivačný kľúč je na pevno zapísaný v počítači a máte ho aj na základnej doske. Ale že by sa vyjadrili k tomu prečo NEfunguje a prečo mi nemôžu jednoducho e-mailom poslať nejaký platný, ktorý by fungoval (dodala som im aj fotografiu, kde bolo celý problém jasne a jednoznačne vidieť) to nie bohužiaľ.
Neviem ako ostatní, ale ja keď už si kupujem nejaké nové zariadenia, tak preto, že ich naozaj v tom danom čase už veľmi potrebujem a chcem ich začať aktívne používať, nie na to, aby som s nimi hneď po zakúpení behala nazad do obchodu kvôli servisu niečoho, čo malo byť kompletne pripravené a plne funkčné.
Problém s operačnými systémami som si napokon dokázala našťastie vyriešiť sama. Napriek všetkému som aktuálne s oboma notebookmi z hľadiska výkonu, výdrže a všetkého, čo je pri každodennom používaní podstatné, zatiaľ celkom spokojná. Keď si ale predstavím, že by som ten väčší mala pravidelne niekde nosiť, tak uf neviem neviem, asi to bude chcieť nejakú tašku na kolečkách. :D -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- Neviem
- Dlhá dodacia doba.
Dhlá dodacia doba, slabá komunikácia. Z CZ baterka prišla omnoho skôr :-(
Reakcia obchodu inComputer.sk
Dobrý deň pán Martin,
v prvom rade Vám ďakujeme za Vašu spätnú správu. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie.
Kolegovia z obchodného oddelenia sa o Vás postarali a všetko doriešili.
Vždy nám veľmi záleží na tom, aby na strane našich zákazníkov bola maximálna spokojnosť.
Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.
Majte pekný deň.
praje celý tím inComputera -
Neodporúča obchod
Keď si objednám ntb repas triedy A očakávam triedu A nie B.
Reakcia obchodu inComputer.sk
Dobrý deň pán Kristian,
v prvom rade Vám ďakujeme za Vašu spätnú správu. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie.
Kolegovia z obchodného oddelenia sa o Vás postarali a všetko doriešili.
Vždy nám veľmi záleží na tom, aby na strane našich zákazníkov bola maximálna spokojnosť.
Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.
Majte pekný deň.
praje celý tím inComputera -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Bol doručený tovar ,ktorý nezodpovedal technickej špecifikácií v objednávke. Produkt bol nepoužiteľný
Reakcia obchodu inComputer.sk
Dobrý deň pán Aurel,
v prvom rade Vám ďakujeme za Vašu spätnú správu. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie.
Kolegovia z obchodného oddelenia s Vami daný problém riešili a na našej strane sa samozrejme riešenie našlo.
Vždy nám veľmi záleží na tom, aby na strane našich zákazníkov bola maximálna spokojnosť.
Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.
Majte pekný deň.
praje celý tím inComputera -
Neodporúča obchod
neviem ohodnotit už davno prešiel čas a stale žiadne doručenie nie je tak neviem kolko sa ešte bude čakat ..uvidime HP stale na ceste
Reakcia obchodu inComputer.sk
Dobrý deň pán Martin,
v prvom rade Vám ďakujeme za Vašu spätnú správu. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie.
Kolegovia z obchodného oddelenia s Vami daný problém riešili a všetko na vyriešilo. Veľmi Vám ďakujeme za Vašu spoluprácu. Problém tu bol, že Vaša platba bola zadaná „Platba predom - zálohový list“ Tu sa logicky musí počkať na zaplatenie tovaru a až potom prebieha rýchle odoslanie tovaru.
Vždy nám veľmi záleží na tom, aby na strane našich zákazníkov bola maximálna spokojnosť.
Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.
Majte pekný deň.
praje celý tím inComputera -
Neodporúča obchod
Tovar mi bol doručený ale baterka nejde posielam na reklamaciu
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.