Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Komunikácia Rýchle dodanie
    • Myslím že pri počítačoch B kategórie by mohli aspoň utriet obrazovku od prachu

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pán Rastislav,

    v prvom rade Vám ďakujeme za Vašu spätnú správu. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie.
    Kolegovia z obchodného oddelenia sú s Vami v kontakte.
    Vždy nám veľmi záleží na tom, aby na strane našich zákazníkov bola maximálna spokojnosť.
    Ešte raz vám ďakujeme za všetko.

    Majte pekný deň.

    praje celý tím inComputera ❤️

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Notebook funguje, ale už od doručenia pri akejkolvek hre ma vysoké ms, ostatné zariadenia v domácnosti takýto problém nemajú. Skúšal som už všetko možné nič nepomohlo.

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pán Martin,

    v prvom rade Vám ďakujeme za Váš nákup v našej spoločnosti. Vášho hodnotenia si vážime. Spätná správa je pre nás veľmi dôležitá. Ak nie je 100% spokojnosť s výrobkom z akéhokoľvek dôvodu, môžete ho mám samozrejme vrátiť. Je pochopiteľné, že kúpou na diaľku sa niekedy kúpi výrobok napríklad príliš veľký alebo malý, a preto je tu možnosť vrátenia tovaru do 14 dní (odstúpenie od kúpnej zmluvy).
    Vo Vašom prípade ste si vybrali lacný, málo výkonný notebook, ktorý je určený iba na kancelársku prácu. V žiadnom prípade nie je vhodný na hry a ďalšie aplikácie.

    Keď budete čokoľvek potrebovať, neváhajte sa na nás v budúcnosti obrátiť. Stačí nám napísať na mail [email protected]. Ešte raz Vám za všetko ďakujeme.

    Majte pekný deň.

    praje celý tím inComputera ❤️

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Objednala som dcere notebook ani kamera dosuchany tlačítka su není vidieť katastrofa v akom stave mi prišiel objednaný Pc od vás hrozne za tie peniaze ?? Bolo v v pkpisey minimum opotrebovania
    • Zle celé ,zle
    • Zleer
    • Zlee
    • Zlwe
    • Zlddy
    • Rýchla dodtavnose

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pani Michalelo,

    V prvom rade Vám ďakujeme za Vašu spätnú správu. Sme radi, že ste si všetko vyjasnili s naším obchodným manažérom pánom Baxom.
    Tu sa Vám veľmi ospravedlňujeme, ale naša spoločnosť má vo svojej ponuke prakticky len iba použitý tovar, NIE nový. Na každej produktovej karte túto informáciu poctivo uvádzame, že sa jedná o použitý tovar - typ tovaru/použitý. S touto informáciou ďalej stretnete prakticky na každom kroku na našom e-shope od produktovej karty, bannerov, pomenovaní internetovej adresy v danej sekcii, obchodných podmienok a ďalších.
    Z Vašej strany bol vybraný notebook veľmi cenovo zvýhodnený, pretože bol v kategórii B. Takže bol použitý a mal väčšie známky použitia. Všetkému zodpovedala obrovská zľava za notebook, ktorý bol v cene 130 eur.

    Neváhajte sa na nás opäť obrátiť, keď budete čokoľvek potrebovať. Radi sa o Vás opäť postaráme.
    Ešte raz vám ďakujeme za všetko.

    Majte pekný deň.

    praje celý tím inComputera ❤️

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani po desiatich dňoch mi tovar neprišiel.

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pán Peter,

    v prvom rade Vám veľmi ďakujeme za Vašu spätnú správu. Tu sa Vám veľmi ospravedlňujeme, ale za vzniknutú situáciu nenesieme žiadnu vinu. S kolegovou pánom Baxom som už daný problém riešil. Na Vašej strane bolo dodané zlé telefónne číslo a dopravca Vás nemohol kontaktovať.
    Sme radi, že sa všetko vyriešilo. Vždy nám veľmi záleží na tom, aby na strane našich zákazníkov bola maximálna spokojnosť.
    Ešte raz vám ďakujeme za všetko.


    praje celý tím inComputera ❤️

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    Doručili vadny akumulátor, reklamáciu síce uznali ale nepreplatili mi dopravu ani od nich ku mne ani odomna ku nim aby som im doručil produkt na reklamáciu, takto som v strate 15€ za to že oni predávajú smejdy

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pán Peter,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu, veľmi si ju Vážime. Spätná informácia od našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá, takto vieme, čo máme zlepšovať na našich službách.
    Za komplikácie s výrobkom sa Vám veľmi ospravedlňujeme. Tu sa jedná o nový tovar. Značka je nízko poruchová, ide iba o promile percent. Tým, že je tovar nový, tak ho nemôže testovať a týmto naprosto výnimočných situáciám nejde zabrániť. Inak keď sa pozriete, tak naša spoločnosť vo svojej ponuke má iba tovar od renomovaných výrobcov.
    Je nám ľúto, ale doprava pri reklamácii na IC sa neprepláca, ako vo drvivej väčšine firiem na Slovenskom trhu. Každá firma s týmto kalkuluje. Doprava sa prepláca len pri nákupe na spotrebiteľov. Všetko je poctivo uvedené v obchodných podmienkach.
    Neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť, keď budete čokoľvek v budúcnosti potrebovať. Vždy sa o Vás radi a profesionálne postaráme. Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.

    Majte pekný deň.

    praje celý tím inComputeru ❤️

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Nechcel som povodne prispievat do hodnotenia, ale po zisteni dodatocnych komplikacii som si to rozmyslel. Po predchadzajucej dohode s pracovnikom firmy som si objednal mobil Iphone 6s a novu bateriu s tym, ze mi ju nainstaluju zdarma (lakava ponuka). V zasielke prisiel mobil a bateria samostatne. Ked som na to upozornil, firma sa iba ospravedlnila a napisala, ze mozem tovar vratit.

    Nechcel som vec viac komplikovat reklamaciami a posielanim balikov hore dole, co su dalsie naklady a zabity cas. Mobil potrebujem pouzivat.

    Povedal som si, ze dam teda bateriu vymenit niekde v inom servise. Zistil som vsak, ze oslovene servisy menia iba baterie, ktore su kupene u nich.

    Nejde pritom o prvy podobny pripad. V januari mi po dohode mali na inom mobile vymenit bateriu zdarma, ale cenu za pracu mi aj tak napokon zauctovali. Az po dlhsej konverzacii chybu uznali a peniaze mi vratili.

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pán Matúš,

    V prvom rade Vám ďakujeme za Vašu spätnú správu. Váš názor je pre nás veľmi cenný.
    Mrzí nás, že na Vašej strane nie je 100% spokojnosť. Tu sa Vám veľmi ospravedlňujeme, áno máte pravdu, na našej strane došlo k pochybeniu. Zo stranu obchodu Vám nebol účtovaný poplatok za výmenu batérie a logistiku to zmiatlo, mysleli si, že batériu chcete samostatne. Vykonali sme u nás nápravu, aby k tomu už v budúcnosti nedošlo. S kolegami z obchodu ste v kontakte.
    Neváhajte sa na nás opäť obrátiť, keď budete čokoľvek potrebovať. Radi sa o Vás opäť postaráme.
    Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.

    Majte pekný deň.

    praje celý tím inComputeru ❤️

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    V objednanom a doručenom PC, je úplne iná grafická karta než bolo uvádzané vo vašom eshope. Takže som si tam dopasoval svoju, ale aj tak dík.

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pán Miroslav,

    v prvom rade Vám moc ďakujeme za Vašu správu. Vôbec sa nemusíte obávať, všetko z našej stany napravíme. Kolegovia sa s Vami snaží spojiť, ale neúspešne. Ak Vás môžeme poprosiť, napíšte nám na mail [email protected]. Môžete sa spoľahnúť, že sa o vás radi a profesionálne postaráme.
    Naša spoločnosť je viac ako 19 rokov na trhu a je veľmi prozákaznícky založená.
    Vždy nám veľmi záleží na tom, aby na strane našich zákazníkov bola maximálna spokojnosť.

    Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.

    praje celý tím inComputeru ❤️

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nekvalitny tovar.

    Reakcia obchodu inComputer.sk

    Dobrý deň pani Anastázie,

    V prvom rade Vám veľmi ďakujeme, ako za Váš nákup, tak aj za spätnú informáciu.
    Naša firma je veľmi prozákaznícky a vždy nám záleží na každom zákazníkovi.
    Keď sa objaví akýkoľvek problém, tak ho obratom riešime. Kolegovia z obchodu sa Vám opakovane snažili telefonicky kontaktovať po dobu niekoľkonásobnom dní, tak skúsili aj formu mailom. Ak je čokoľvek v neporiadku, veľmi sa o vás radi postaráme. Stačí nám napísať na mail [email protected] Hrozne radi všetko vyriešime.
    Ešte raz Vám ďakujeme za Všetko.

    Majte pekný deň.

    praje celý tím inComputeru ❤️

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.